Auteur Topic: Off Topic en ander huisvlijt  (gelezen 115211 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #80 Gepost op: 3-03-2016, 22:26:16 »
Gelukkig is het niet zo makkelijk, maar het is toch prachtig dat die mannen ook genieten van de nieuwe Mol en iets van zich laten horen? ::bravo::

Ja idd  ::bravo::

Krijg sowieso door de mol 4 weer een echt 'molgevoel' . Iets wat ik gemist heb van mijn eigen land dit seizoen.

Ben ook superblij dat het een beetje dezelfde periode wordt uitgezonden. Werd echt verdrietig van WIDM.. Zooooo fijn om dan op maandag over te kunnen schakelen  ::bravo::

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #81 Gepost op: 3-03-2016, 22:42:21 »
Ook oud-Mol
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
heeft zich gemeld op de hierboven genoemde site. Dit is dé kans om je vragen te stellen aan twee geweldige oud-mollen. :D

Super dat die twee kleppers zich mengen in de debatten. ::bravo::

Ik heb de kans alleszins niet laten liggen om in interactie te treden met hen. ;D

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #82 Gepost op: 3-03-2016, 22:42:56 »
zou wel leuk zijn als ze hier langs kwamen ;D

er was eens......

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #83 Gepost op: 3-03-2016, 22:49:42 »
zou wel leuk zijn als ze hier langs kwamen ;D

Als Mozes niet naar de berg komt... ;)

Dat was althans mijn motivatie om daar ook lid te worden. ;D

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #84 Gepost op: 4-03-2016, 02:34:46 »
Ja idd  ::bravo::

Krijg sowieso door de mol 4 weer een echt 'molgevoel' . Iets wat ik gemist heb van mijn eigen land dit seizoen.

Ben ook superblij dat het een beetje dezelfde periode wordt uitgezonden. Werd echt verdrietig van WIDM.. Zooooo fijn om dan op maandag over te kunnen schakelen  ::bravo::

Eens! Een molloos jaar was echt depri geweest :P En ja daarmee wil ik zeggen dat WIDM dit jaar bij lange na niet voldoet aan een waardig molseizoen.

De oude mol denkt dat Cathy de nieuwe mol is.

Veel wijzer word je niet van zijn eerste post. Volgens hem moeten we niet kijken naar de proeven of naar wat iemand doet. Hij vindt dat we moeten kijken naar spontane reacties... Tja, en die worden niet in beeld gebracht of gemanipuleerd in de montage.

Simons laat zich ook enkel maar leiden door het profiel van Cathy dat hem aan zijn eigen profiel doet denken: hoger opgeleid (Cathy heeft maar liefst 3 hogere diploma's!), functioneert in een groep (getuige haar ervaring in buitenlandse missies voor de VN in Kosovo), heeft reiservaring, heeft de juiste leeftijd (niet te jong, niet te oud). Kortom, een profiel waaraan Marc Simons ook voldeed, 13 jaar geleden. Dat is zijn enige uitgangspunt: hij deed deze uitspraak (Cathy is de mol) al in een kranteninterview na de eerste aflevering (of was het zelfs ervoor?), enkel en alleen op basis van de profielen van de kandidaten. De andere ex-mol, Hugo, zei in datzelfde krantenartikel dat hij veel van zichzelf herkende in Bruno: Hugo dacht dus dat Bruno de nieuwe mol zou zijn.

Kortom, waarom moeten we nog kijken? We hadden gewoon de mol al kunnen identificeren op basis van de info in de profielen. Een 52-jarige retoucheuse, een 49-jarige buschauffeur, een 25-jarige organisatrice van kinderfeestjes, een 30-jarige advocate uit een bekend advocatenkantoor die al eens op tv haar zegje was komen doen, een jonge ingenieur uit Limburg, we hadden ze al op voorhand kunnen schrappen van ons lijstje...

Ja jongens, als het zo makkelijk was...

Fijn dat iemand spoilertags gebruikt he? Wat is het dan zonde dat iemand meteen daarna de spoiler gewoon openbaar maakt. Niet dat ik niet wist wie de mol was (de ex mollen zijn namelijk al zo'n beetje overal op t forum langsgekomen, wat ik ook niet zo leuk vond) maar toch.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #85 Gepost op: 4-03-2016, 19:17:37 »
doe eens gezellig. En bannen doen we hier niet zo snel hoor ;)

dat oude mollen na 13 gespoilerd worden is bijna niet te voorkomen. Mensen kunnen er voorzichtig mee doen, maar ik snap dat het voor onze Vlaamse vrienden niet meteen het eerste is waar je aan denkt.
« Laatst bewerkt op: 4-03-2016, 19:28:47 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #86 Gepost op: 5-03-2016, 01:29:37 »
Jammer dat VIER-fan en de posts nu verdwenen zijn. Ik las die bijdragen graag. Net wat Lukie zegt, na 13 jaar kun je het noemen van de naam van de mol iemand niet kwalijk nemen.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #87 Gepost op: 5-03-2016, 01:43:45 »
Jammer dat VIER-fan en de posts nu verdwenen zijn. Ik las die bijdragen graag. Net wat Lukie zegt, na 13 jaar kun je het noemen van de naam van de mol iemand niet kwalijk nemen.

Heel jammer, inderdaad. Hopelijk bedenkt VIER-fan zich nog.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #88 Gepost op: 5-03-2016, 08:52:09 »
Jammer dat VIER-fan en de posts nu verdwenen zijn. Ik las die bijdragen graag. Net wat Lukie zegt, na 13 jaar kun je het noemen van de naam van de mol iemand niet kwalijk nemen.

Hij/zij zal er zelf voor gekozen hebben om al zijn berichten te verwijderen maar waarom snap ik niet want het waren prima bijdrages. ??? En het is ook jammer dat het kan want nu zijn reacties op zijn berichten ineens onbegrijpelijk geworden. (Zie bijvoorbeeld topic Issa, pagina 4.) Vanaf nu quote ik ook maar de persoon boven me om zoiets te voorkomen.
« Laatst bewerkt op: 5-03-2016, 08:58:51 door Heinz »

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #89 Gepost op: 5-03-2016, 08:57:03 »
Ik snap het ook niet. Ik kwam misschien wat bot over, sorry daarvoor Vier-fan ::sorry::. Kom gezellig weer terug!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #90 Gepost op: 7-03-2016, 10:00:58 »


Wie van de vijf? Vanavond aflevering 6! ::dans:: (Het gaat veel te snel!)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #91 Gepost op: 7-03-2016, 10:42:11 »
(Het gaat veel te snel!)
Argh ja.
Tell me what your telescope says

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #92 Gepost op: 7-03-2016, 13:45:13 »


Wie van de vijf? Vanavond aflevering 6! ::dans:: (Het gaat veel te snel!)

Hanne  ::love:: Niet de mol, dat is Gilles.


Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #93 Gepost op: 7-03-2016, 16:19:56 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #94 Gepost op: 7-03-2016, 16:54:05 »
really ???
Vind jij haar niet leuk?
#teamamaimiljaarde

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #95 Gepost op: 7-03-2016, 18:38:15 »
naast irritant en te aanwezig is leuk nou niet echt het derde woord wat in me op komt nee ::sorry::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #96 Gepost op: 7-03-2016, 18:45:42 »
Komt het door het West Vlaams?
Ik vind haar echt fantastisch, een echte flapuit met het hart op de tong
#teamamaimiljaarde

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #97 Gepost op: 7-03-2016, 18:51:25 »
nee hoor, die taal vind ik prima. Het is gewoon mijn type niet zeg maar. Heb meer met Cathy als ik moet kiezen. Ze heeft iets overdrevens onechts over zich. ::oink::  Maar vast een hele lieve leuke meid.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #98 Gepost op: 7-03-2016, 18:53:03 »
Cathy wordt op de sociale media echt uitgespuwd  ::ohno:: Ik vind haar minder leuk als Hanne maar het gaat er vaak echt over  ::ohno::
#teamamaimiljaarde

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #99 Gepost op: 7-03-2016, 18:55:08 »
laatste voordat we van een moderator op ons kop krijgen vanwege slowchat ;)

mooie voorzet: Cathy vind ik het type dat daar zich niets van aan trekt. Terwijl Hanne haar best gaat doen om aardig gevonden te worden.   


Nog maar uurtje dan moet ik alweer weg om op tijd te zijn om te kunnen kijken ::bravo::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.