Poll

Wie is de Mol?

Cathy
Gilles
Hanne

Auteur Topic: [De Mol] Wie is het? - Poll  (gelezen 219349 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #40 Gepost op: 8-02-2016, 23:14:00 »
Met stip op één Cathy. Maar t ligt misschien wel wat veel voor de hand. Bruno met stip op twee, kan geen hoogte van m krijgen. Issabel heeft veel geld verdiend bij t voetballen, maar dat komt vooral door Stijn natuurlijk. Die is voorlopig even niet verdachr meer.

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #41 Gepost op: 8-02-2016, 23:14:07 »
Oh, ik hoor ook bij die dertien die een nieuwe mol moeten gaan zoeken...

Ik houd het voorlopig eens even op Cathy (alhoewel die laatste wel wat erg opvallend in beeld wordt gebracht), en anders Manuella...

Ik verwacht dat de Mol bij de nee-stemmers zat in het begin van de aflevering, Stijn verdenk ik -naar aanleiding van zijn penalty's- niet meer, en Thibaud zit op de reservebank, qua potentiele mollen.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #42 Gepost op: 8-02-2016, 23:17:13 »
WOW, ik zit ineens bij de meerderheid (Issa), dat kan NOOIT goed zijn dus  ::rofl::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #43 Gepost op: 8-02-2016, 23:17:54 »
Ik denk ook Issa. Ben helemaal uit de Stijn-tunnel gegooid door die 6000 euro...

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #44 Gepost op: 8-02-2016, 23:38:34 »
Issa, Cathy, Manuella of eventueel Thibaud.

Ik beslis later mijn hoofdmol  ::jaja::

Offline De Vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #45 Gepost op: 9-02-2016, 00:04:03 »
Issa, en alleen Issa!  ::jaja::

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #46 Gepost op: 9-02-2016, 00:10:51 »
Mijn mol:
Marc
Stijn en Issabelle verdacht ik al niet, maar hebben zich wat mij betreft nu echt afgeschreven als mol. De BVBA van Issabelle zorgt er niet voor dat ik haar meer ga verdenken. Hanne deed deze aflevering veel te veel goeds en zakt ook af naar de groep 'minst verdacht'. Verder wat kleine verschuivingen. Bruno wordt o.a. wat verdachter. Manuella die al vrij hoog op mijn lijstje stond en mijn wensmol was, is voor nu even mijn mol.

Minst verdacht:
Stijn
Hanne (-)
Issabelle

Middenmoot:
Thibaud (+)
Cathy (-)
Gilles

Potentieel:
Bruno (+)

Mijn mol:
Manuella (+)
« Laatst bewerkt op: 9-02-2016, 00:12:54 door Rat »

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #47 Gepost op: 9-02-2016, 00:12:54 »
Gilles.

Offline AnnabelN

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #48 Gepost op: 9-02-2016, 01:16:56 »
Thibaud, Bruno of Manuella...

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #49 Gepost op: 9-02-2016, 04:31:08 »
De advocate van de duivel ::jaja::

Haar molactie bij het terughalen van Ruth is wel zo perfect dat je bijna zou denken dat ik aan tunnelvisie lijdt. Het voetballen is ook nauwelijks haar verdienste noemen. Interessant is haar reactie als Stijn haar de Mol noemt.
...óf niet!

Offline Simon2000

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #50 Gepost op: 9-02-2016, 13:02:42 »
Bijna niemand op Thibaud, staat bij toch op 1. Valt eigenlijk niet op maar lijkt het spel wel fanatiek te spelen, Cathy zegt het al. Als je niks opschrijft en je gaat door ben je de mol. Maar als je als mol niet verdacht wil zijn is het dus slim om veel op te schrijven.

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #51 Gepost op: 9-02-2016, 14:03:50 »
Hmm, Hanna en Bruno zijn het niet. Die gaven beide een goed antwoord om Ruth terug het spel in te krijgen met 5000 euro. Stijn ook niet met zijn penalty's.

Voor de rest... Ik heb geen flauw benul nog  ::rofl::
Cathy zakt bij mij, dat zou er te dik bovenop liggen.

Dus... Gilles, Issabel, Manuella of Thibaud.
Van die 4 zet ik Gilles en Thibaud bovenaan mijn mollijstje  ;)
« Laatst bewerkt op: 9-02-2016, 14:20:14 door Moljet »

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #52 Gepost op: 9-02-2016, 14:06:06 »
Net weer half terug meegekeken en ik weet het even niet meer ;D

Ik hoop Manuella of Gilles maar alle vrouwen behalve Hanne vertrouw ik niet en Bruno doet ook raar :P
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Bels

  • Forumlid
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #53 Gepost op: 9-02-2016, 14:55:07 »
Mijn gevoel zegt voorlopig ook Issabel al zou Bruno ook makkelijk de mol kunnen zijn.

Online Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #54 Gepost op: 9-02-2016, 15:23:15 »
ik weet wel al veel mensen die het niet zijn. hetzij doordat er bij een exitvraag geen goed antwoord voor die kandidaat was of doordat ze al exit zijn.

ook stijn laat ik voorlopig even onderaan bungelen op mn lijstje.
voorlopig als nr 1 Mol thibaud op 2 cathy en 3 issa



Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #55 Gepost op: 9-02-2016, 16:22:06 »
Gilles zou denkelijk een goede - hoewel wel érg knappe - mol zijn.  ::ok::
Woosie down?

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #56 Gepost op: 9-02-2016, 16:42:06 »
Gilles

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #57 Gepost op: 9-02-2016, 17:03:02 »
Gilles. 8)

Na eerst met succes (Gilles hangt hoog aan de brug) vooral veel vertrouwen te hebben gewonnen (goed meewerken en verder een beetje op de achtergrond op de zoutvlakte gebleven, zeer kundig -verdacht- twee lama's gevangen) laat hij bij de mogelijke terugkeer van Ruth nog eens duidelijk zien dat hij geen kwaaie is door "ja" te stemmen. Maar niet voordat hij als eerste duidelijk heeft gemaakt dat het terugbrengen van Ruth het terugbrengen van een kandidaat met een groot kennisvoordeel is. En een goed antwoord geven doet hij niet. Op de bananenboot zit Gilles achterin, een gunstige positie. Maar dat is niets vergeleken met zijn mogelijk briljante molactie bij het fietsen. Hij onthield alles zó goed dat hij wel de kapel in moest. Twee bordjes verkeerd leggen en het molwerk was gedaan: geen 3000 euro in de pot. (Dan vallen die 500 euro van Gilles' lama's, die er met een bankroetlama ook nog uit hadden kunnen gaan best mee.) ;D

Online Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #58 Gepost op: 9-02-2016, 20:14:15 »
Gilles!!! Voor nu. Zoals bij kandidaten topic al benoemd, is hij na deze aflevering gestegen op mijn lijstje:
- Hij zegt Ja bij Ruth, wekt sympathie, en vervolgens benoemt hij een fout antwoord
- Hij zit achterop bij de bananenboot, beste molpositie om te sturen...
- Hij wekt het vertrouwen door heel goed zijn best te doen op de berg, en zo naar binnen te mogen, en dan een miniem foutje te maken

Dus go Gilles!!!  ::vergroot::
Meer L

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #59 Gepost op: 9-02-2016, 20:17:33 »
Gilles. 8)

Na eerst met succes (Gilles hangt hoog aan de brug) vooral veel vertrouwen te hebben gewonnen (goed meewerken en verder een beetje op de achtergrond op de zoutvlakte gebleven, zeer kundig -verdacht- twee lama's gevangen) laat hij bij de mogelijke terugkeer van Ruth nog eens duidelijk zien dat hij geen kwaaie is door "ja" te stemmen. Maar niet voordat hij als eerste duidelijk heeft gemaakt dat het terugbrengen van Ruth het terugbrengen van een kandidaat met een groot kennisvoordeel is. En een goed antwoord geven doet hij niet. Op de bananenboot zit Gilles achterin, een gunstige positie. Maar dat is niets vergeleken met zijn mogelijk briljante molactie bij het fietsen. Hij onthield alles zó goed dat hij wel de kapel in moest. Twee bordjes verkeerd leggen en het molwerk was gedaan: geen 3000 euro in de pot. (Dan vallen die 500 euro van Gilles' lama's, die er met een bankroetlama ook nog uit hadden kunnen gaan best mee.) ;D

1 bordje verkeerd leggen.  ;)
Was het Gilles die 2 lama's ving? Ik dacht Marc ofzo?


On topic: aangezien ik Issa verdacht vind zal ze wel de winnaar zijn  ;D ::rofl::