Poll

Wie is de Mol?

Cathy
Gilles
Hanne

Auteur Topic: [De Mol] Wie is het? - Poll  (gelezen 219585 keer)

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #160 Gepost op: 22-02-2016, 16:16:21 »
Dus zal ik wel Isasbel bedoelen? :P

Het was een "grapje" omdat Cathy mij zo aan Elise doet denken.
Omdat die naam er best op geleek  ;) ::) :-X
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #161 Gepost op: 22-02-2016, 16:38:14 »
Ik heb er nog even een nachtje over geslapen en ben vrij zeker van Issabel ::jaja::

De zoutopdracht verkeerd meten, nul euro aan lama's vangen, net als de anderen zich maar laten vallen, het beruchte bvba-antwoord, zich vier keer laten vallen op de bananenboot, niet echt iets toevoegen aan de voetbalraadsels of de penalty's, gelijk afgeschoten door de blinde schutters en na wat stoken toch onder groepsdruk de vrijstelling niet gepakt, in de hoop dat iemand anders het wel na haar zouden doen. Ja, toch wel een perfect mollenrijtje ::tandpastasmiley::
...óf niet!

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #162 Gepost op: 22-02-2016, 19:54:19 »
De top drie hier op het forum (Gilles, Issabel en Bruno) is ook mijn top drie, wel in een iets andere volgorde.

Gilles lijkt helemaal te zijn doorgebroken in mijn verdachtenlijst, hij heeft een serieuze sprong voorwaarts gemaakt en staat nu bijna op gelijke voet met Bruno. In aflevering drie deed hij niet veel goeds, had perfect die schakelaar kunnen afzetten want was niet beschoten, wou de vrijstelling maar toch ook weer niet wat hem enigzins weer wat minder verdacht maakt. Het enige wat mij tegenhoudt is dat ik nog te veel het winnaarstype zie in hem, zelfs meer nog dan Cathy. En als ik terugdenk aan de vorige opdrachten, de lama's in de eerste aflevering. Hij verdiende daar het meest van allemaal.
Ook al lijkt Gilles eveneens de wensmol te worden van veel forummers begin ik zelf toch ook meer te voelen voor Gilles als Mol. Neem daarbij in rekening dat Gilles alleen hier aan de leiding staat, in de officiële poll wordt hij na Cathy het minst verdacht! Maar ik merk toch ook in de reacties op sociale media dat hij elke week stilletjes aan opschuift. Meer en meer mensen spreken zich uit over Gilles De Mol. ;D

Dit in tegenstelling tot Issabel en Bruno. Die zich blijkbaar op de een of andere manier toch meer in de kijker spelen. Of hebben zij gewoon de montage tegen? Vind zelf dat het nogal meevalt eigenlijk.

Issabel staat ook nog steeds op mijn lijst, eerst recht op een schutter aflopen ... was ook niet helemaal vrij te pleiten met haar houding in het slachthuis. Vrijstelling wel willen, dan weer niet maar ik vraag me af of ze haar wel zo zouden uitspelen? Sinds vorige week staat ze immers al bij de meest verdachte kandidaten, zelfs top of the bill! Ik verwacht zelfs dat ze vandaag all the way gaan met Issabel, dat zag je ook al in de nieuwe trailer. Ze lijkt in ieder geval bij de kijkers thuis de rol van meest verdacht te hebben overgenomen van Cathy.
Hetzelfde met Bruno, hij zit nu ook te pronken ergens op de eerste rij van verdachten. Bruno blijft zich als Mol gedragen, hij blijft goed in de groep liggen, getuige Manuella die bij haar afscheid vertelde dat hij Marc zijn rol meteen overnam toen die naar huis moest. Hij werd meteen afgeschoten, vergat de eerste schakelaar, zorgde weer voor een discussiemoment maar bleef zelf buiten schot. Daarbij vind ik hem ook gewoon té relaxed bewegen doorheen het spel.
Maar het blijft een verraderlijk spel, want ben ook lichtjes aan het twijfelen geslagen over Bruno, al blijf ik er wel een moltype in zien. Maar ook bij hem twijfel ik soms of het geen dwaalsporen zijn die ze ons aanreiken. Het begint me meer en meer te dagen dat Bruno misschien wel omringt is met allerlei red herrings. Ze zitten ons via die extra filmpjes zowaar te pushen op Bruno. Zo lijkt het soms voor mij althans en hij stijgt elke week in de polls. Dat is geen goed teken. Weet niet goed wat ik ervan moet denken.

Voor ze alledrie is er ook nog iets anders te bedenken en dat is het emotionele aspect dat de rol van Mol met zich meebrengt. Bij alledrie heb ik toch iets opgemerkt dat zou kunnen slaan op interne conflicten. Bij Bruno en Gilles  werd ik getriggerd tijdens hun telefoontje, bij Issa dan weer bij het afscheid van Marc. Nu is het alleen nog gissen bij wie dit emoties zijn van een kandidaat dan wel van een Mol.
Voor alledrie zie ik ook veel potentieel qua hints. Het is alsof ik overal aanwijzingen in zie, net zoals Gilles het zei in de uitzending, ik voel het zo ook aan ... tunnelvisie lonkt. Alleen moet ik dat nog verder onderzoeken, heb het nog niet goed genoeg uitgeplozen. Dat zal er deze week hopelijk van komen.

Over de andere vier kan ik kort zijn. Cathy zou ik stiekem geweldig vinden als zij het toch blijkt te zijn. Eerst superverdacht. Iedereen afstoten en dan toch een dodelijk fanatieke Mol? Ik acht het op dit moment onwaarschijnlijk, maar aan de andere kant heeft zij zich zo verdacht gemaakt dat ze nu wel verdacht onverdacht wordt!
Hanne maakte zichzelf onverdacht. Is al de tweede aflevering op rij dat ze een smak geld binnenbrengt.
Stijn net van hetzelfde, hij deed weeral te goed zijn best. De enige die tot het einde meespeelde in de eerste proef.
En Thibaud verwacht ik als volgende afvaller! Want hij weet het zeker! Hij heeft het raadsel opgelost! ::rofl:: Het zou ook ideaal zijn als hij het is die straks die rode draai rond zijn oren krijgt.

Ik hoop één ding en dat is dat de finale niet zal gespeeld worden tussen Bruno, Gilles en Issabel. Dat zou op dit moment mijn horrorfinale zijn. Kies daar maar eens uit als er voor elk wel wat te zeggen is. Ik kan dus helaas nog niet afstappen van Bruno, hoe graag ik het ook wil. Ik ga nog niet zomaar switchen naar Gilles of Issa. Hopelijk brengt de nieuwe aflevering mij weer nieuwe perspectieven. Misschien een van mijn drie verdachten eruit? Of een superkandidaatactie voor één van hen. Al zou ik dat zeer spijtig vinden. Maarja, dat is een spel waarvan we wisten ... elke week gaat er iemand naar huis! ;)
« Laatst bewerkt op: 22-02-2016, 20:06:15 door FeniX-IV »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #163 Gepost op: 22-02-2016, 20:25:46 »
Ik hoop één ding en dat is dat de finale niet zal gespeeld worden tussen Bruno, Gilles en Issabel. Dat zou op dit moment mijn horrorfinale zijn. Kies daar maar eens uit als er voor elk wel wat te zeggen is.

Dat zou juist prachtig zijn! Twijfelen tot de allerlaatste seconde. :D

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #164 Gepost op: 22-02-2016, 21:54:32 »
Ik heb er nog even een nachtje over geslapen en ben vrij zeker van Issabel ::jaja::
Slaap maar nog een beetje ;-)
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #165 Gepost op: 22-02-2016, 22:11:45 »
Vlak na een nieuwe aflevering en een nieuwe afvaller is dat nogal een makkelijke opmerking he? Beetje flauw ook vind ik.. Of eigenlijk behoorlijk flauw en kinderachtig  :-X
Heeft Whiskers geen gevoel voor humor? De ;) wil iets zeggen hé.
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #166 Gepost op: 22-02-2016, 22:14:52 »
Heeft Whiskers geen gevoel voor humor? De ;) wil iets zeggen hé.

Ik vind dat in de verste verte géén humor nee. Maar ik heb mijn bericht toch maar braaf verwijderd. Al stond er niks onoirbaars in.

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #167 Gepost op: 22-02-2016, 22:24:26 »
Ik vind dat in de verste verte géén humor nee. Maar ik heb mijn bericht toch maar braaf verwijderd. Al stond er niks onoirbaars in.
Mijn punt was, slaap maar nog wat verder in de zin van: je bent er nog niet helemaal.

Soit, ik weet wat ik bedoelde en dat het niet slecht bedoeld was. Als je het anders opneemt dan doe je dit maar.

Nu back on topic. Ik begin mij te molachtig gedragen  ;D
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #168 Gepost op: 22-02-2016, 22:28:20 »
Mijn punt was, slaap maar nog wat verder in de zin van: je bent er nog niet helemaal.

Soit, ik weet wat ik bedoelde en dat het niet slecht bedoeld was. Als je het anders opneemt dan doe je dit maar.

Nu back on topic. Ik begin mij te molachtig gedragen  ;D

Ik weet precies hoe het bedoeld was, maar juist DAT vind ik nogal flauw en makkelijk als je de aflevering zojuist gezien hebt en de afvaller wéét. Laat een ieder in zijn waarde, en zeker als je "voorkennis" hebt  ;)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #169 Gepost op: 22-02-2016, 22:45:05 »
Ik weet precies hoe het bedoeld was, maar juist DAT vind ik nogal flauw en makkelijk als je de aflevering zojuist gezien hebt en de afvaller wéét. Laat een ieder in zijn waarde, en zeker als je "voorkennis" hebt  ;)

Met het gevaar dat ik hier het imago krijg een zagevent te zijn, volg ik je wel. We hebben opdrachtentopics en een afleveringtopic en een uurtje later is het voor mij aanvaardbaar om helemaal loco te gaan over het hele forum en spelelementen te verklappen.

VIER zou maar beter de Nederlanders een live-mogelijkheid geven. ;D

On topic: Ik zou al lang uit het spel liggen, want ik zou momenteel nog spreiden op 3 kandidaten denk ik.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #170 Gepost op: 22-02-2016, 22:52:05 »
Met het gevaar dat ik hier het imago krijg een zagevent te zijn, volg ik je wel. We hebben opdrachtentopics en een afleveringtopic en een uurtje later is het voor mij aanvaardbaar om helemaal loco te gaan over het hele forum en spelelementen te verklappen.

VIER zou maar beter de Nederlanders een live-mogelijkheid geven. ;D

On topic: Ik zou al lang uit het spel liggen, want ik zou momenteel nog spreiden op 3 kandidaten denk ik.

Dank! ::ok:: En mooie locale touch (loco) ::rofl::

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #171 Gepost op: 22-02-2016, 22:55:02 »
Een van de hoofdverdachten hier weg ::zwaai::


Wie is de Mol?
Bruno   - 16 (15.5%)
Cathy   - 9 (8.7%)
Gilles   - 36 (35%)
Hanne   - 1 (1%)
Issabel   - 29 (28.2%)
Stijn   - 3 (2.9%)
Thibaud   - 9 (8.7%)

Totaal aantal stemmen: 103

Mijn stem gaat naar Bruno ::jaja::
Gilles staat op dit moment op de tweede plaats voor mij.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #172 Gepost op: 22-02-2016, 23:06:11 »
Ha, we kunnen weer "gokken"  ::bravo::


Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #173 Gepost op: 22-02-2016, 23:08:11 »
 ::oink::

Gilles. Altijd al gezegd. ::jaja::
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #174 Gepost op: 22-02-2016, 23:10:11 »
Ik hou het bij Gilles. In mijn ogen (ja OK, wellicht tunnelvisie) was het typisch mols hoe hij het taxispel wel mooi op gang bracht maar vervolgens makkelijk met verkeerde beslissingen instemde. En als ik het goed heb kwam hij ook niet als eerste met goede locaties, maar doet moet ik nog terugkijken. Wat Cathy al aanhaalde is natuurlijk ook verdacht: dat Gilles voorop rende om het hele kerkhof maar eens rond te gaan zoeken. ;D

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #175 Gepost op: 22-02-2016, 23:10:21 »
Ik twijfelde de afgelopen weken heel erg over mijn mol. Bij gebrek aan beter bleef ik maar bij Cathy hangen. Ik geloof wel dat Gilles een prima mol zou kunnen zijn, maar volgens mij heeft hij ook veel kandidaatstrekjes. Daarom zit ik vanaf nu (en zeker na deze aflevering) op een mol die me echt supertof zou lijken als ze het is: Hanne!
Tell me what your telescope says

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #176 Gepost op: 22-02-2016, 23:11:06 »
::oink::

Gilles. Altijd al gezegd. ::jaja::

 ::rofl::
 :-*  ::ok::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #177 Gepost op: 22-02-2016, 23:12:46 »
Gilles en Bruno op kop voor mij (en ik duid Bruno aan) en daaronder dan toch maar een plaatsje vrij houden voor Cathy.

Thibaud probeert te hard om de Mol te zijn (met zijn last moment switch om zijn shirt met dat van Hanne te wisselen) en Stijn en Hanne zijn gewoon kandidaten die al veel positieve bijdragen hebben geleverd.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #178 Gepost op: 22-02-2016, 23:14:16 »
Ik twijfelde de afgelopen weken heel erg over mijn mol. Bij gebrek aan beter bleef ik maar bij Cathy hangen. Ik geloof wel dat Gilles een prima mol zou kunnen zijn, maar volgens mij heeft hij ook veel kandidaatstrekjes. Daarom zit ik vanaf nu (en zeker na deze aflevering) op een mol die me echt supertof zou lijken als ze het is: Hanne!
Als Hanne het is moet dit programma een Emmy krijgen.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #179 Gepost op: 22-02-2016, 23:15:23 »
Ik twijfelde de afgelopen weken heel erg over mijn mol. Bij gebrek aan beter bleef ik maar bij Cathy hangen. Ik geloof wel dat Gilles een prima mol zou kunnen zijn, maar volgens mij heeft hij ook veel kandidaatstrekjes. Daarom zit ik vanaf nu (en zeker na deze aflevering) op een mol die me echt supertof zou lijken als ze het is: Hanne!

Dat zou prachtig zijn. Een voorproefje van de (reacties op de) ontknoping hebben we vandaag al gehad. Prachtig gespeeld van Hanne! En die kop van Bruno! :o ;D