Poll

Wie is de Mol?

Cathy
Gilles
Hanne

Auteur Topic: [De Mol] Wie is het? - Poll  (gelezen 219592 keer)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #180 Gepost op: 22-02-2016, 23:18:32 »
Als Hanne het is moet dit programma een Emmy krijgen.
Dat moet het toch al. ;)
Tell me what your telescope says

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #181 Gepost op: 22-02-2016, 23:19:58 »
True
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #182 Gepost op: 22-02-2016, 23:21:28 »
Dat moet het toch al. ;)

En zo is dat  ::ok::
Wat is deze serie ook onwijs genieten voor de kijker!!  ::love::
Ik ben verliefd  ::bravo::

EDIT Krijg ook echt zin in een "hommage-topic". Wat ben ik on-ge-lo-fe-lijk blij met deze seriee n wat hoop ik onwijs veel dat ze volgend jaar weer een nieuwe serie maken. Ode aan de makers (en de kandidaten en de mol  uiteraard)  ::love:: ::bravo:: ::feest::  ::cheerleader::
« Laatst bewerkt op: 22-02-2016, 23:25:06 door Whiskers »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #183 Gepost op: 22-02-2016, 23:25:01 »
Nou zal ik bijdehand zijn en zeggend dat ik wel een beetje aanvoelde dat Issabel er wel eens uit zou kunnen vliegen, dat ze het goede antwoord voor zei bij de zweetshirts en niet het tactischte deed bij het paardenrennen (de Mol wil die vrijstelling helemaal niet, veel te ingewikkeld) - met haar testbiecht erbij was het rood ::schaam::
...óf niet!

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #184 Gepost op: 22-02-2016, 23:30:10 »
Net als vorige week:

1.Gilles
2.Bruno
3.Hanne

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #185 Gepost op: 22-02-2016, 23:51:23 »
Na Ruth en Marc ook Isabel weg. :o

Ik neig nu langzaam toch echt naar Bruno. Hoop niet dat dit er eentje in de categorie wensmol is, want dan ligt ie er over 2 afleveringen uit.

Bruno doet dingen goed, maar vooral dingen die weinig invloed hebben op t spel in positieve zin. Zaken die later nog wel te 'fixen' zijn als Mol. Als muziekkenner kende hij toch barweinig nrs, de antwoorden kwamen van Issabel. Hij draaide direct zijn stoel om bij t paardenraces en wilde absoluut niet de was doen.

Cathy was nu ook weer verdacht, ze bleef maar op die begraafplaats hameren. Gilles kwam wat positiever in beeld deze week, maar was op dat kerkhof ook lang foetsie. Als Mol zou ik niet snel de was gaan doen, dus Thibaut valt af. Stijn was al een dikke streep doorheen en Hanna eigenlijk ook, hoewel ze wel heeft laten zien dat ze een goede mol KAN zijn.

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #186 Gepost op: 23-02-2016, 00:02:47 »
Als Hanne het is moet dit programma een Emmy krijgen.

Oke, maar ze brengt wel veruit het meeste geld binnen (en dan heeft ze geluk dat Ruth uiteindelijk niet terug kwam, want dan droeg ze ook bij tot +5000). Ze zou het dan weliswaar fantastisch spelen, maar wel enorm niet-efficiënt.

Lijkt me beter om te zeggen dat dit programma gewoon een Emmy moet krijgen  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 23-02-2016, 00:05:23 door Nys-Fan »
Lomperik..

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #187 Gepost op: 23-02-2016, 00:06:15 »
Molacties oordeel ik pas over na de laatste aflevering :)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #188 Gepost op: 23-02-2016, 00:07:19 »
Gilles gestemd omdat die over vier afleveringen voor mij constant vrij verdacht is. Maar Bruno stijgt met stip, want vooral bij dat radiostation was ie verschrijkkelijk aan het mollen.

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #189 Gepost op: 23-02-2016, 00:08:42 »
Thibaud streep ik weg (samen met Issa), blijft van mijn verdachten alleen Gilles over.
Bruno stijgt wel wat op mn verdachtenlijstje  ::jaja::

Hanne en Stijn had ik al afgestreept, dát blijft zo. Cathy is verdacht genoeg, maar geloof niet zo in haar als mol.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2016, 00:10:28 door Moljet »

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #190 Gepost op: 23-02-2016, 00:27:35 »
Gilles blijft mijn hoofdverdachte vanaf aflevering 1
Bruno stijgt rap.

De rest verdenk ik niet  :-X
« Laatst bewerkt op: 23-02-2016, 01:08:51 door Naty »
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #191 Gepost op: 23-02-2016, 01:06:58 »
Bruno
Hanne
Cathy

Offline Mollermans

  • Forumlid
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #192 Gepost op: 23-02-2016, 01:21:25 »
1: Bruno die weer direct op subtiele wijze het voor elkaar krijgt om niet de was te doen ("ik ruik niks...") en zo aan de opdracht kan deelnemen waar er meer kan gesaboteerd worden. Ik kan het nog steeds niet geloven dat hij niet weet dat Get Lucky van Daft Punk is. Hij is een Studio Brussel luisteraar en gaat naar Rock Werchter. Dat lied kent elke festivalganger. Daarnaast nog andere verdachte zaken:

Op 2: Gilles. 2 onmolse zaken die mij opvielen: bij de foute richting (de begraafplaats) zegt hij: "Maar dat is echt een wilde gok hé"; en een kaart kopen is ook vrij onmols vind ik. Wel andere zaken die weer mols zijn zoals het onmiddellijke antwoord "dat is de begraafplaats, sowieso", het juiste antwoord van Hanne (Planetarium) zo lang mogelijk in twijfel trekken, lang rondlopen rond het kerkhof,...

Derest sluit ik eigenlijk (al lang) uit. Nog een beetje twijfel bij Thibaud maar bij de extra's is te zien dat hij hard zit te studeren voor de eliminatie (kan gespeeld zijn natuurlijk).

Spijtig dat Issa er uit is :(, echt een topgriet!

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #193 Gepost op: 23-02-2016, 01:22:51 »
1. Bruno
2. Gilles
3. Cathy
4. Thibaud
5. Hanne
6. Stijn
« Laatst bewerkt op: 23-02-2016, 01:25:16 door Moloproller »
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #194 Gepost op: 23-02-2016, 01:25:14 »
Bruno is bij mij ook flink gestegen, maar Gilles nog steeds on top

1 Gilles
2 Bruno

3 Hanne

4 Thibaud
5 Cathy

6 Stijn

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Tomahawk9

  • Forumlid
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #195 Gepost op: 23-02-2016, 02:07:26 »
1. Gilles
  Meest verdacht voor mij nu. Deed prima rare dingen weer in de auto.

2. Bruno
  Zat op een goede plek om het te saboteren, en Stairway to Heaven is echt 8 minuten en dus niet zo'n goede keuze. Wist 1 vd 4 nummers.

3. Cathy
  Ik vond het toch een beetje verdacht hoe Cathy zich gedraagde deze aflevering. Het lijkt erg obvious, maar ze valt misschien gewoon niet goed in de groep a la Anne Marie.

4. Thibaud
  Had hem eerst een stuk hoger staan maar die 2000 euro verdienen was echt onnodig. En hij 'weet' weer zeker wie het is, lijkt kandidaats.

5. Hanne
  Kwam op het planetarium.

6. Stijn
  Brengt wéér geld binnen.

Offline Monkeymol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #196 Gepost op: 23-02-2016, 02:10:12 »
Bruno is bij mij ook flink gestegen, maar Gilles nog steeds on top

1 Gilles
2 Bruno

3 Hanne

4 Thibaud
5 Cathy

6 Stijn



+ 1

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #197 Gepost op: 23-02-2016, 12:19:57 »
Mijn mol is nu ook Gilles. Cathy op 2, en begint meer en meer mijn wensmol te worden.

Offline Mollermans

  • Forumlid
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #198 Gepost op: 23-02-2016, 12:26:29 »
Waarom zet iedereen Gilles bovenaan? Er zijn zoveel dingen die hij spontaan zegt die niet kunnen kloppen voor een mol. Je kan wel al eens expres iets zeggen om het te doen lijken dat je kandidaat bent, maar het is zoveel dat dit onmogelijk gespeeld lijkt. Even een opsomming:

- aflevering 1: bij het filmpje van Gilles (presentator) in de auto reageert hij zeer spontaan/verrast (zoals iedereen, behalve Bruno)
- aflevering 2: bij de beslissing om Ruth niet te helpen: "Maar wacht even, is dat de finale beslissing nu?"
- aflevering 3: bij de telefoon naar zijn mama: 'Je kunt niemand echt vertrouwen. Je bent de hele tijd op je hoede"
- aflevering 4: bij de foute richting (de begraafplaats) zegt hij: "Maar dat is echt een wilde gok hé"

En zo zijn er waarschijnlijk nog wel dingen, waar ik nu niet op kan komen. De enige 2 personen die geen reacties als deze geven zijn Bruno (mijn mol) en Thibaud.

Btw: Issabel begon meer en meer Gilles te verdenken en ligt er nu uit.

Dus nogmaals, waarom Gilles?? Als hij het toch zou zijn, heeft hij een carrière als acteur misgelopen :D

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #199 Gepost op: 23-02-2016, 15:34:17 »
Thibaud!

"Ik weet wie het is." En dat krabbeltje op het briefje in de opdracht om Ruth te bevrijden, dat zal dan ook wel een hint zijn; jammer dat het niet goed te zien is...