Poll

Wie is de Mol?

Cathy
Gilles
Hanne

Auteur Topic: [De Mol] Wie is het? - Poll  (gelezen 219482 keer)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #300 Gepost op: 3-03-2016, 13:12:41 »
Na wat piekeren en overwegen ga ik definitief voor Cathy. Zie ook de opmerkelijke gelijkenis met een verkeerd schilderij.
...óf niet!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #301 Gepost op: 3-03-2016, 19:42:14 »
Ik blijf in mijn Gilles-tunnel....
Maar ik ben bang dat het Cathy is  ;D
Een van de andere 3 zou me verbazen. Bruno heeft een ideale rol in de groep voor een mol. Maar verdiend teveel geld  ::jaja::
You'll never walk alone

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #302 Gepost op: 3-03-2016, 22:17:29 »
Na een paar afleveringen opnieuw gekeken te hebben, kom ik op dit lijstje
Gilles
Cathy
Bruno
Hanne
Stijn.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Zuurkool

  • Forumlid
  • Dat vind ik nou wel heel apart..
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #303 Gepost op: 4-03-2016, 01:03:48 »
Je kunt er maar één kiezen.

Gilles OF Bruno dan  ::tandpastasmiley::

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #304 Gepost op: 4-03-2016, 09:41:10 »
Ik ben mijn lijstjes eens gaan herschikken. En dan schuift Gilles toch een stuk op. En Bruno haakt toch wat af. Wat mij betreft gaat het nu nog voor het echie tussen Cathy en Gilles. Ik had al op Cathy gestemd.

In aflevering 5 is het artistieke kunstwerk van Cathy toch echt wel een stuk verdachter dan dat van Gilles. Bij de paintballopdracht weet Gilles dan weer wel op de beste molpositie te geraken, maar dat heeft ie niet volledig in eigen hand. En je laten afschieten (zoals Cathy) is toch ook nog een prima molactie. Voor mij wint deze aflevering Cathy het molduel met Gilles.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #305 Gepost op: 4-03-2016, 09:49:07 »

In aflevering 5 is het artistieke kunstwerk van Cathy toch echt wel een stuk verdachter dan dat van Gilles.
Helemaal eens, en daardoor ging ik Gilles een stukje minder verdenken. Totdat ik bij het 'vrije' schilderen opmerkte dat hij het logo van de Mol naschilderde en ook een rood mollogo kaartje op zijn ezel had staan. Alle alarmbellen gingen af. Het kan zijn dat hij heeft gedacht: ik ga niet teveel mollen hier want die opdracht lukt toch nooit als je naar de schilderijen van Hanne en Cathy kijkt.....
Meer L

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #306 Gepost op: 4-03-2016, 11:23:49 »
Mijn hoofdverdachte verandert afhankelijk van welk topic ik hier als laatste heb gelezen  ;D  ::bravo::

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #307 Gepost op: 4-03-2016, 13:00:12 »
een rood mollogo kaartje op zijn ezel had staan.

Dat zou erop kunnen duiden dat Gilles eruit vliegt. Hoop ik niet.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #308 Gepost op: 4-03-2016, 13:24:35 »
Ennnn hoe weten ze dat van tevoren? ???

Net als de vorige aflevering [of 2, I forgot] blijf ik met Cathy op 1; kort gevolgd door Gilles op 2.. ennn daar houden m'n verdachten op :P
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #309 Gepost op: 4-03-2016, 14:34:02 »
Ennnn hoe weten ze dat van tevoren?

Ze pikken het fragment er achteraf op uit.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #310 Gepost op: 5-03-2016, 02:09:11 »
Wat statistieken van het Mollenjagerspanel van Ivox:

Citaat
Bruno is volgens één op drie (33%) Mollenjagers de meest verdachte kandidaat, vooral vrouwen vinden hem verdacht (35% vs 30% bij de mannen).
Op de tweede plaats staat Hanne – één op vier Mollenjagers (28%) ziet in haar de Mol.
De vaakst genoemde namen op de vraag’ Wie is volgens u de Mol zeker niet?’ zijn Stijn (28%) en Cathy (26%).
Meer dan twee op drie (67%) Mollenjagers geven inmiddels aan redelijk of heel zeker te zijn van hun vermoedens. Week na week word de Mollenjager zekerder van zijn/haar stuk!
Mollenjagers die zichzelf die hard fans van de Mol noemen, geven vaker aan Gilles te verdenken (14% vs 9% bij wie zichzelf geen die hard fan noemt).

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #311 Gepost op: 5-03-2016, 13:05:49 »
Bruno    - 24 (23.1%)
Cathy    - 21 (20.2%)
Gilles    - 38 (36.5%)
Hanne    - 18 (17.3%)
Stijn    - 3 (2.9%)

ik vind onze tussenstand ook wel erg mooi hoor
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #312 Gepost op: 5-03-2016, 13:45:09 »
Bruno    - 24 (23.1%)
Cathy    - 21 (20.2%)
Gilles    - 38 (36.5%)
Hanne    - 18 (17.3%)
Stijn    - 3 (2.9%)

ik vind onze tussenstand ook wel erg mooi hoor
Ja, heb kan nog alle kanten op. De poll reflecteert hoe ik er zelf ook tegenaan kijk. Het kan nog alle kanten op. Cathy voor mij hoofdverdachte op de voet gevolgd door Gilles, maar Bruno klimt toch ook wel weer op mijn lijstje. Er fijn om er nog niet uit te zijn.

Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #313 Gepost op: 5-03-2016, 22:00:45 »
Totdat ik bij het 'vrije' schilderen opmerkte dat hij het logo van de Mol naschilderde en ook een rood mollogo kaartje op zijn ezel had staan. Alle alarmbellen gingen af.

Waar zie je dat dan?

Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #314 Gepost op: 6-03-2016, 00:02:10 »
Hanne is mijn nieuwe mol.

Offline Mollepakker

  • Forumlid
  • al mijn liefde gaat toe naar de kandidaten van MOL IV
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #315 Gepost op: 6-03-2016, 21:11:46 »
Ik weet niet of het een "logische" theorie is, maar laat ik hem nog even delen:
Als je kijkt naar de volgorde van afvallers, valt eerst Ruth af, daarna Marc, Manuelle, Issabel en ten slotte Thibaud. Naast Ruth staat Marc, naast Marc staat Manuella, als je dan naar Issabel gaat, ga je naar de helemaal andere kant, dan naar Thibaud, die onder haar staat.
Dan zou morgen Stijn moeten afvallen (staat naast Thibaud), dan Hanne (die boven Stijn staat), zou Gilles de verliezer zijn, Cathy de winnaar en  Bruno de mol.
Alleszins sluit dit goed aan bij m'n tunnelvisie (HET MOET BRUNO WEL ZIJN). En als Stijn en Hanne de mol niet zouden zijn, denk ik dat ze het niet kunnen halen tegen sterke kandidaten Gilles en Cathy.
Hmmmmmm! Als Stijn afvalt morgen, hè...
maar het grootste deel van mijn liefde is voor Stijn!!!!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #316 Gepost op: 6-03-2016, 21:17:32 »
Ik weet niet of het een "logische" theorie is, maar laat ik hem nog even delen:
Als je kijkt naar de volgorde van afvallers, valt eerst Ruth af, daarna Marc, Manuelle, Issabel en ten slotte Thibaud. Naast Ruth staat Marc, naast Marc staat Manuella, als je dan naar Issabel gaat, ga je naar de helemaal andere kant, dan naar Thibaud, die onder haar staat.
Dan zou morgen Stijn moeten afvallen (staat naast Thibaud), dan Hanne (die boven Stijn staat), zou Gilles de verliezer zijn, Cathy de winnaar en  Bruno de mol.
Alleszins sluit dit goed aan bij m'n tunnelvisie (HET MOET BRUNO WEL ZIJN). En als Stijn en Hanne de mol niet zouden zijn, denk ik dat ze het niet kunnen halen tegen sterke kandidaten Gilles en Cathy.
Hmmmmmm! Als Stijn afvalt morgen, hè...

Toeval. De kandidaten staan op alfabetische volgorde.

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #317 Gepost op: 6-03-2016, 22:35:50 »
De Nederlandse mol heb ik laten schieten, maar deze editie van de Mol Vlaanderen is best genieten.

Gilles is mijn nummer 1, Hanne en Cathy heb ik nog niet afgeschreven, Bruno is gestegen op m'n lijstje, ondanks dat hij wat geld scoort... Stijn kan lekker voetballen.

Spannend en voor mij nog geen doorslaggevende aanwijzingen. Ik heb het forum niet gevolgd, dus ik voel me echt zo'n 'casual'. Hier even speuren naar slimme opmerkingen.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #318 Gepost op: 7-03-2016, 13:35:04 »
Gilles streep ik af, maar hij blijft op plek drie staan. Het feit dat hij inderdaad in een toneelstuk met de 12 apostelen heeft gespeeld en dat ik 't eigenlijk best mogelijk acht dat  hij (als Katholiek?) het Nederlandse Ave Maria al kende maakt zijn 'claim to fame' toch een stuk minder verdacht. En behalve dat, heb ik 'm eigenlijk weinig echt verdachts zien doen.

Bruno of Cathy ::jaja:: Bruno uit geweten vanwege de hints, Cathy omdat ze het geniaal zou spelen ::joehoe::
« Laatst bewerkt op: 7-03-2016, 13:37:44 door Pac-Mol »
...óf niet!

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #319 Gepost op: 7-03-2016, 14:43:15 »
Gilles streep ik af, maar hij blijft op plek drie staan.

Ik heb nu ook een paar fragmenten teruggekeken en Gilles is het steeds toch net niet. Dan komt inderdaad Bruno weer in beeld. En die hint van 'Buenos-Aires Radio 1 --> Bruno' is eigenlijk best wel een goeie. Mijn lijstje is nu zo: Cathy, Bruno, Gilles, Hanne, Stijn.
« Laatst bewerkt op: 7-03-2016, 14:50:38 door Avogadro »