Poll

Wie is de Mol?

Cathy
Gilles
Hanne

Auteur Topic: [De Mol] Wie is het? - Poll  (gelezen 219637 keer)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #340 Gepost op: 7-03-2016, 23:48:13 »
Er was reeds gereset :( Sommigen van ons hadden reeds gestemd.

Ik onder andere inderdaad...
Opnieuw dan maar..

PS Is er nu dubbel gestemd of toch niet?

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #341 Gepost op: 8-03-2016, 00:01:47 »
Cathy nu definitief.

Doch als het Gilles is ben ik ook niet superverbaasd.

Stijn kan het toch echt niet zijn.

Als het Hanne is, is ze een waanzinnig goede Mol. Het zou de ideale kroon zijn op deze fantastische molserie. Maar met alle andere mollen (Bruno vond ik een te voor de hand liggend type) ben ik ook blij.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #342 Gepost op: 8-03-2016, 00:18:03 »
Ik zit nu 100% in de Gilles tunnel, zoveel verdachte dingen deze aflevering! In die eerste opdracht deed eigenlijk iedereen verdacht, maar bij die tweede wilde Gilles per se sporten - hij zei het zo snel dat ik dacht: jij hebt voorkennis
Uiteindelijk heeft ie het gehaald maar vast omdat ie wist dat er toch niks verdiend was dus kon ie opeens de fanatieke kandidaat uithangen ;D
En hij heeft natuurlijk enorm tijd lopen rekken bij die pasvragen

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #343 Gepost op: 8-03-2016, 00:40:58 »
Ik blijf gewoon bij Gilles  ::tandpastasmiley::
Enige andere opties wat mij betreft zijn Hanne en Cathy en die zie ik er beide niet toe in staat.

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #344 Gepost op: 8-03-2016, 00:52:45 »
Ik ga voor Gilles.

Ik krijg steeds het idee dat hij alles onder controle heeft. Veel lullen, weinig geld in de pot. Lekker hard lopen, 0 euro in de pot. Goed puzzelen, iedereen afschieten. Verkeerde brommertje volgen... helaas.

Cathy lijkt altijd een beetje boos. Ik weet niet op wat, of wie.

Hanne reageert bij de -3000 volgens mij anders dan in de Paardren opdracht. Ze gaat daar keihard wijzen naar anderen, waar ze nu echt pissed of op Gilles lijkt.

Gilles...

Hanne/Cathy/Stijn.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #345 Gepost op: 8-03-2016, 00:56:18 »
Zowel Gilles als Hanne zou direct mogen toetreden tot de eregalerij van meestermollen - de laatste wellicht nog met een extra pluim. Cathy doet te verdacht (al dan niet met behulp van de montage) en die schat van een Stijn ligt op kop in de strijd om de idealeschoonzoonbokaal. ::bravo::
Woosie down?

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #346 Gepost op: 8-03-2016, 01:37:10 »
really ? (weer ;D)

Stijn heeft echt heel veel geld verdiend.
Hanne die heel veel geld meeneemt in die verlaten fabriek.
Leek me toch zinloos


Exact. De andere twee zouden fantastische mollen zijn datgeen ik gerust toe. Als het 1 van de andere twee is dan lijkt het mij gewoon puur geluk wie er wint, want dat konden de kandidaten nooit raden. Iedereen baseert zich hoofdzakelijk op het geld dat verdiend wordt, en Hanne neemt zo maar even 5000 mee in plaats van voor de vrijstelling te kiezen. En Stijn die verdient op zijn eentje 6000 euro door penalty's te scoren. Als 1 van die 2 de Mol is zou ik teleurgesteld zijn, want datdoet het concept zen beetje te niet. Mocht er nu een opdracht geweest zijn waar die persoon dan zelf dat eraf terug uit de pot zou spelen zou ik het nog snappen, maar dat is niet gebeurd. Het moet ook te raden zijn voor de deelnemers namelijk, anders zou je als Mol gewoon alles kunnen doen slagen en dan achteraf zeggen "Ik ben toch lekker nooit door iemand ontmaskerd!"

Maar blijkbaar denkt de meerderheid van de kijkers daar anders over met hun Hannetunnel.. Maarja vorige week was Bruno hoofdverdachte nummer 1 samen met Hanne en die is eruit, laten we aannemen dat de overgrote meerderheid dus kijkers zijn met oogkleppen op en ze ongelijk krijgen.

Ikzelf verdenk al vanaf afl 2 ofzo Cathy, maar ik zou het leuker vinden als Gilles de Mol blijkt. Want dan hebben we er simpelweg gewoon een topacteur en een topBV bij :D Wat zou die het fantastisch gespeeld hebben dan seg!
Lomperik..

Offline Zuurkool

  • Forumlid
  • Dat vind ik nou wel heel apart..
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #347 Gepost op: 8-03-2016, 01:37:17 »
Als Bruno niet was afgevallen had ik nog steeds tussen hem en Gilles getwijfeld. Maar nu mag Gilles dan eindelijk de nummer 1 positie voor zichzelf houden! Of kan het toch Cathy nog zijn? Spannend!  ::vergroot::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #348 Gepost op: 8-03-2016, 08:11:31 »
Ehm ja....

Gilles, alles wijst naar hem, hij doet me een beetje denken aan George.
Cathy, zou ik een superleuke mol vinden, fanatisme als dekmantel.
Hanne, moet ik toch eens opnieuw bekijken, of ze buiten die 5000 euro nou echt veel verdiend heeft.
Stijn, nee, die echt niet.

Ik weet t ff niet meer. Heerlijk seizoen. ::bravo::

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #349 Gepost op: 8-03-2016, 10:18:27 »

Hanne, moet ik toch eens opnieuw bekijken, of ze buiten die 5000 euro nou echt veel verdiend heeft.

Het is sowieso een denkfout om die 5000 euro uit het slachthuis enkel op naam van Hanne te schrijven. Niemand heeft daar de vrijstelling gepakt, ook de Mol niet. Wie het ook is.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #350 Gepost op: 8-03-2016, 10:23:38 »
Volgens mij schuift ook niemand die 5000€ volledig op haar conto, maar er is wel een verschil tussen de positie waarin Hanne stond en die van de rest. Hanne was alleen over en had dus enkel het dillemma 5000€ of vrijstelling, waar de anderen voor het dillemma stonden van 5000€ of vrijstelling plus de overblijvers een helse nacht bezorgen . Een stuk makkelijkere keuze voor Hanne dan voor de rest.
« Laatst bewerkt op: 8-03-2016, 10:27:09 door Mollenmania »

Offline Bels

  • Forumlid
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #351 Gepost op: 8-03-2016, 10:53:30 »
Mijn Mol sinds lang is weg.  ::ohno:: Ik ga nu voor Gilles, al heb ik hem niet zo gevolgd de voorbije afleveringen dankzij de Bruno tunnel.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #352 Gepost op: 8-03-2016, 11:41:47 »
Cathy!

Haar opdracht was om de oprichter van de club der roodharigen van Buenos Aires te herkennen. En het lijkt erop dat zij zelf ook rood haar heeft. Bovendien hoor ik bij het verhoor ook nog een kat er tussendoor.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #353 Gepost op: 8-03-2016, 13:25:07 »
Maar blijkbaar denkt de meerderheid van de kijkers daar anders over met hun Hannetunnel.. Maarja vorige week was Bruno hoofdverdachte nummer 1 samen met Hanne en die is eruit, laten we aannemen dat de overgrote meerderheid dus kijkers zijn met oogkleppen op en ze ongelijk krijgen.

De gemiddelde kijker heeft 13 jaar geen aflevering van De Mol gekeken of kijkt voor de eerste keer. Ik ga er dus altijd wel vanuit dat wij hier (met onze ervaring uit WIDM) een klein voordeel hebben in het speuren. We durven wat we te zien krijgen van Woestijnvis in vraag te stellen en dat is toch belangrijk bij dit spel.

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #354 Gepost op: 8-03-2016, 14:15:41 »
Cathy zou kunnen
Gilles zou kunnen

Stijn en Hanne heb ik afgestreept. Het is niet zo duidelijk als de Nederlandse.

Offline JorisBoris

  • Forumlid
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #355 Gepost op: 8-03-2016, 16:11:23 »
Nieuws van VIER:
Hanne is nu de meest verdachte kandidaat
Gilles is nu de minst verdachte kandidaat

Dit forum denkt er duidelijk anders over.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #356 Gepost op: 8-03-2016, 16:14:34 »
Nieuws van VIER:
Hanne is nu de meest verdachte kandidaat
Gilles is nu de minst verdachte kandidaat

Dit forum denkt er duidelijk anders over.

Zolang de Hanne verdenkers buiten dit forum enkel met het argument afkomen van 'Heb je gezien hoe ze loog bij de paardenrace?' behoud ik mijn vertrouwen in dit forum t.o.v. die van de algemene kijker. ;D

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #357 Gepost op: 8-03-2016, 16:14:44 »

Gilles is nu de minst verdachte kandidaat

Gilles minder verdacht dan Stijn? Bizar! ::rofl::

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #358 Gepost op: 8-03-2016, 16:17:20 »
Gilles minder verdacht dan Stijn? Bizar! ::rofl::

Ook Cathy minder verdacht dan Stijn  ::rofl::
Lomperik..

Offline TotalPowned

  • Forumlid
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #359 Gepost op: 8-03-2016, 17:14:48 »
Gilles! 100%!  ::jaja::