Auteur Topic: [De Mol] Aflevering 8  (gelezen 67607 keer)

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #40 Gepost op: 21-03-2016, 22:58:07 »
Jihaaa, helemaal blij met deze ontknoping van een prachtige serie!  ::bravo::
Na de 2e opdracht twijfelde ik helemaal niet meer, de mol moest wel het snelst over die streep komen  ::ok::

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #41 Gepost op: 21-03-2016, 22:59:05 »
Dit was helemaal geweldig! Ook al had ik de mol mis, ik ben blij en heb ontzettend genoten.  ::bravo::

De intro ook met dat liedje... die wil ik als ringtone  ::tandpastasmiley::

Cathy als meest fanatieke speler heeft zeker terecht gewonnen. Jammer dan wel dat Hanne het onderspit moest delven; ik had het graag anders gezien maar helaas, ze kunnen niet allemaal winnen en de mol zijn. ::hypocriet::

En het is fantastisch nieuws dat er een serie 5 gaat komen! Volgend jaar weer twee molseries volgen, dat worden een heerlijke eerste drie maanden van 2017.
Tell me what your telescope says

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #42 Gepost op: 21-03-2016, 23:00:01 »
Wat een prachtige laatste aflevering...ik dacht eerst Hanne toen Gilles en toen weer Hanne...tot ik Gilles zag staan. Heel goed gedaan van Gilles ook in deze aflevering.Wat een mooie serie. ::bravo::


P.s. Heinz je zat toch weer goed nadat je Gilles en Hanne heel goed met elkaar vergeleken had!

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #43 Gepost op: 21-03-2016, 23:00:13 »
Wat een geweldige serie! ::bravo::

Tien minuten voor afloop nóg aan het twijfelen. Ik zag weer overal aanwijzingen en zowel verdachte als onverdachte zaken voorbij komen, nog helemaal niet zo zeker van Gilles.

Maar uiteindelijk dus toch. Erg benieuwd naar zijn acties, maar daar zal ik een weekje langer op moeten wachten  want volgende week niet thuis.

De eind credits waren dan wel weer heel erg cool!

El Topo:

Mooi shot was dat! ::bravo::
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #44 Gepost op: 21-03-2016, 23:01:40 »
Dat mollied aan het begin vond ik ook zo tof! ::ok::

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #45 Gepost op: 21-03-2016, 23:02:06 »
En het is fantastisch nieuws dat er een serie 5 gaat komen! Volgend jaar weer twee molseries volgen, dat worden een heerlijke eerste drie maanden van 2017.

Dat is zo, maar in een ideale wereld zouden de twee seizoenen elkaar opvolgen in plaats van gedeeltelijk te overlappen.

Maar goed, dat is mss een luxeprobleem. :D

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #46 Gepost op: 21-03-2016, 23:02:54 »
Dat mollied aan het begin vond ik ook zo tof! ::ok::

Ja, dat was origineel en grappig. ::bravo::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #47 Gepost op: 21-03-2016, 23:06:20 »
Dat is zo, maar in een ideale wereld zouden de twee seizoenen elkaar opvolgen in plaats van gedeeltelijk te overlappen.

Maar goed, dat is mss een luxeprobleem. :D

Het is niet gezegd dat De Mol 5 weer het februari - maart slot in neemt. Die ideale wereld kan er dus nog komen als ze besluiten om het in april-mei te zetten. ;)

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #48 Gepost op: 21-03-2016, 23:07:59 »
Aaaaaaaaah, eindelijk was daar het verlossende woord ... of beter beeld.

Wat een heerlijke aflevering, geheel in lijn met de rest van het seizoen.

Toch helemaal niet verbaasd met deze Mol, het begon me de afgelopen al te dagen door een aantal afstreepdingetjes voor Cathy en Hanne en het zo goed als ontbreken daarvan van Gilles. Maar dat was te laat, dus zie dit vooral niet als een poging om te zeggen dat ik het toch juist had! Toen Gilles iets zei in de trant van 'Dat het nu alweer bijna voorbij is' was dat een eerste teken aan de wand deze aflevering en 'het laatste avondmaal' maakte het helemaal duidelijk. Al schrok ik ook van Hannes verhaal en reactie tijdens dat avondmaal. Misschien had ik iets liever gezien dat zij het was, maar wat een toffe molspeler was zij hoedanook. Jammer overigens dat ze ook niet won, ik denk dat ik het haar net iets meer gunde dan Cathy. Maar Cathy heeft het ongetwijfeld dik verdiend.


Ik kan nu al bijna weer niet wachten op volgende week, maar gelukkig kunnen we een hele week nog lekker speculeren over Gilles' molacties. Omdat ik me het hele seizoen (m.u.v. de eerste paar afleveringen) niet zo op Gilles als Mol geconcentreerd heb, valt er zeker nog veel te ontdekken :-)

Proficiat aan alle Gilles-verdenkers! Ik had 'm na aflevering 2 als topverdachte, maar vanaf aflevering 4 gooide Cathy bakken zand in mijn ogen. En die Hanne kon er later ook wat van :-)

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #49 Gepost op: 21-03-2016, 23:10:50 »
Daar kreeg ik toch een hartverzakking toen Gilles uit z'n molshoop was gekomen en Hanne vervolgens nee schudt alsof ze daarmee wil aangeven dat Gilles níet de mol is, maar zezelf!   ::regenboog::

Prachtige laatste aflevering. Werkelijk! Er zaten zo'n mooie shots tussen van het prachtige landschap!
Ik vond het bij de test alleen jammer dat de verlichting niet zo mooi was.

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #50 Gepost op: 21-03-2016, 23:15:00 »
Het is niet gezegd dat De Mol 5 weer het februari - maart slot in neemt. Die ideale wereld kan er dus nog komen als ze besluiten om het in april-mei te zetten. ;)

Dat zou in theorie kunnen, maar de zenders willen het voorjaar (en de late winter) inzetten met een klepper van een programma. In april-mei gaan ze zelden of nooit een kijkcijfertopper programmeren. In mei kan je al behoorlijk mooi weer hebben en dan is het risico te groot dat men liever een terrasje gaat doen of een barbecue organiseren. Voor de molloten onder ons speelt dat totaal geen rol, maar voor de modale kijker wel, helaas.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #51 Gepost op: 21-03-2016, 23:18:16 »
Prachtige finale! ::bravo::

En de Mol goed na aflevering 2 zónder kloosterhint. ::tandpastasmiley::

Volmondig eens!

Enne....ik ook. Leuk om eens tot een meerderheid te behoren.  ;D

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #52 Gepost op: 21-03-2016, 23:26:07 »
Dat zou in theorie kunnen, maar de zenders willen het voorjaar (en de late winter) inzetten met een klepper van een programma. In april-mei gaan ze zelden of nooit een kijkcijfertopper programmeren. In mei kan je al behoorlijk mooi weer hebben en dan is het risico te groot dat men liever een terrasje gaat doen of een barbecue organiseren. Voor de molloten onder ons speelt dat totaal geen rol, maar voor de modale kijker wel, helaas.

Dat klopt. Juni - augustus is sowieso uitgesloten. Het zomerseizoen wordt altijd gekenmerkt door herhalingen van bepaalde programma's over een voetbalploeg of over een studentenkot in Leuven.

Maart - april mag anders ook, al is dat een vrij rare plek in het jaar om een programma te starten.

Offline Molino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #53 Gepost op: 21-03-2016, 23:26:35 »
Wat een fantastisch finale. Prachtige beelden, een echt heel, heel, goede mol, en zo leuke opdrachten.
Ik had toch liever Hanne als winnaar gezien, maar ja, heel goed gedaan van Cathy.
Maar wat een rare testvraag, de bloedgroep  ::tandpastasmiley::

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #54 Gepost op: 21-03-2016, 23:27:02 »
Jaaa! ::bravo::

Zat ik toch goed, al was het kantje boord. Cathy bleef knagen maar de laatste uren voor de finale switchen is nooit een goed idee. Ben heel blij met Gilles als Mol ::bravo::

De theorie van de sterkste aanwijzing bewijst zich: Gilles' ogen in de verhoorkamer, Cathy als afvallersverdachte en Hanne in de nee-groep. De enige écht goede redenen dit seizoen om iemand als Mol aan te wijzen of af te strepen. En ze wezen de goede Mol aan ::trots:: ::bravo::
...óf niet!

Offline BobW

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #55 Gepost op: 21-03-2016, 23:33:13 »
Kippenvel dat filmpje aan het einde van de aflevering.  ::bravo::

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #56 Gepost op: 21-03-2016, 23:43:48 »
Fantastisch!!! Heb m'n lippen kapot gebeten van de zenuwen ;D

Je kunt je als Nederlandse zeker niet inschrijven voor De Mol 5? ;)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #57 Gepost op: 21-03-2016, 23:44:45 »
Fantastisch!!! Heb m'n lippen kapot gebeten van de zenuwen ;D

Je kunt je als Nederlandse zeker niet inschrijven voor De Mol 5? ;)

Volgens mij niet  ::ohno::
Je kon ook al niet meedoen aan de prijsvraag enzo (niet dat ik dat ooit doe, maar soit)  ;)

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #58 Gepost op: 21-03-2016, 23:46:24 »
Kippenvel dat filmpje aan het einde van de aflevering.  ::bravo::
Ja, geweldige sfeerimpressie van een superseizoen  ::bravo::

Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #59 Gepost op: 21-03-2016, 23:50:43 »
Jaaaaaa, ik zat al vanaf het begin in de goede richting! Wat een geweldige ontknoping!

Ook leuk trouwens in dat mollied zingen ze "maar bovenal, wie is de mol", met Gilles in beeld op de bovenste verdieping. Ik weet niet of het bedoeld was, maar vond het wel een leuke toevoeging.