Auteur Topic: De Mol 2017  (gelezen 56294 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2017
« Reactie #120 Gepost op: 27-02-2017, 19:01:26 »
me too!  ::hyper::

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: De Mol 2017
« Reactie #121 Gepost op: 27-02-2017, 19:03:32 »
Ik tel ook af tot ca. 22:00, hopen dat de aflevering weer snel online staat  8)

Offline SuperFurry

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2017
« Reactie #122 Gepost op: 27-02-2017, 22:53:44 »
Is er iemand die deze aflevering op Facebook zet? Zo ja, hoe laat mogen we de stream ongeveer verwachten?

Bij voorbaat dank!  ::bravo::

Jammer dat ik door een megaspoiler op Facebook, waar ik per ongeluk op keek, al weet wie er afvalt...
Ma how zeg!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De Mol 2017
« Reactie #123 Gepost op: 27-02-2017, 22:54:35 »
check het download topic ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline SuperFurry

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2017
« Reactie #124 Gepost op: 27-02-2017, 23:00:22 »
Bedankt! Ik ga de links daar proberen.  :)
Ma how zeg!

Offline Robin_Christina

  • Forumlid
Re: De Mol 2017
« Reactie #125 Gepost op: 28-02-2017, 14:38:25 »
Wat mij opviel is dat in de belgische WIDM 2017 de kandidaten eigenlijk nooit bondjes maken en bij de Nederlandse WIDM wel.

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: De Mol 2017
« Reactie #126 Gepost op: 28-02-2017, 23:48:44 »
Mij valt het op dat er dit jaar veel minder wantrouwen is ten opzichte van elkaar. Vorig jaar lieten enkele duidelijk uitschijnen elkaar niet te vertrouwen.
De groep is precies veel minder met het spel bezig (de mol ontmaskeren).
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2017
« Reactie #127 Gepost op: 1-03-2017, 08:30:51 »
Ik vind onze editie deze keer veel beter dan de Belgische, terwijl het vorig jaar omgekeerd was. Misschien zijn de Belgische opdrachten dit keer minder, of is de sfeer minder overrompelend. En met Sanne en Jochem is het psychologisch spel onovertroffen. Dus: helaas Belgen, Nederland wint dit keer.
« Laatst bewerkt op: 1-03-2017, 08:33:02 door Run »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De Mol 2017
« Reactie #128 Gepost op: 1-03-2017, 09:30:36 »
Jongens het is geen wedstrijdje, toch ?
Hier wordt de Belgische Mol besproken en op het andere forum de Nederlandse.
tuurlijk vergelijken kan best wel af en toe,aangezien het allebei van hetzelfde format afkomstig is maar beide zijn geëvolueerd tot zeer vermakelijke tv programma's.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: De Mol 2017
« Reactie #129 Gepost op: 1-03-2017, 09:37:18 »
Ik vind onze editie deze keer veel beter dan de Belgische, terwijl het vorig jaar omgekeerd was. Misschien zijn de Belgische opdrachten dit keer minder, of is de sfeer minder overrompelend. En met Sanne en Jochem is het psychologisch spel onovertroffen. Dus: helaas Belgen, Nederland wint dit keer.
Dat vind ik echt niet en vele anderen hier op het forum zullen mij hier zeker in bijstaand, daar ben ik zeker van. De opdrachten zijn zeker niet minder en zijn meestal zelfs nog veel beter dan vorig jaar, vind ik, en ook de groep is minstens even interessant als vorig jaar, heel anders, maar op die manier ook weer heel  speciaal en leuk. Hier (in België) zijn er trouwens ook heel wat speciale kandidaten (zoals Jochem en Sanne) en (tegenover vorig jaar) zijn er ook veel meer potentiële en/of verdachte mollen, wat het spel nog spannender, interessanter, specialer en leuker maakt. Daar komt dan ook nog eens bij (en dat moet je nu toch echt wel toegeven) dat de Nederlandse WIDM (!na 17 seizoenen!) toch echt wel een beetje afgezaagd begint te worden. Omdat België nu nog maar pas aan zijn 5de seizoen (en zijn 2de seizoen van De Mol 2.0) bezig zit, is er nog veel meer inspiratie en vernieuwing dan momenteel in Nederland (en ook dat moet je wel toegeven). Ik vind trouwens ook dat er in Nederland veel te veel vrijstellingen en jokers (pasvragen bij ons in België) aan te pas komen, terwijl dat in België veel minder wordt gebruikt en er dus zo ook veel zuiniger mee omgesprongen wordt door de makers, wat het gebruik van vrijstellingen en pasvragen in België dus zo ook veel spannender en specialer maakt, net omdat het zo weinig gebruikt wordt in het programma. Wat trouwens ook leuk is aan de Belgische 'De Mol' is dat het wel nog altijd met (de veel interessantere) onbekende Vlamingen is en dat er in de 5de aflevering nog altijd bezoek van de kandidaten komt, wat ook veel leuke en spannende mogelijkheden biedt voor het programma. Volgens mij is de Belgische 'De Mol' dus echt nog altijd wel heel veel beter dan de Nederlandse WIDM (van momenteel).

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: De Mol 2017
« Reactie #130 Gepost op: 1-03-2017, 11:11:34 »
Jongens het is geen wedstrijdje, toch ?
Hier wordt de Belgische Mol besproken en op het andere forum de Nederlandse.
tuurlijk vergelijken kan best wel af en toe,aangezien het allebei van hetzelfde format afkomstig is maar beide zijn geëvolueerd tot zeer vermakelijke tv programma's.

Het zou fijn zijn als bovenstaand berichtje ook begrepen werd.... Is toch goed en begrijpelijk Nederlands?
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: De Mol 2017
« Reactie #131 Gepost op: 1-03-2017, 13:31:20 »
Het zou fijn zijn als bovenstaand berichtje ook begrepen werd.... Is toch goed en begrijpelijk Nederlands?
Ja, sorry hoor. Ik wou gewoon ook even mijn mening zeggen na dat vorige bericht met de kritiek op de Vlaamse 'De Mol' en daar komt dan ook nog eens bij dat het bericht dat jij nu net aanhaalt maar pas getypt is terwijl ik mijn bericht ook juist op dat moment aan het typen was, waardoor ik dat dus ook niet had kunnen zien voordat ik mijn vorige bericht hier plaatste.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol 2017
« Reactie #132 Gepost op: 2-03-2017, 22:42:17 »
Overdrijf ik als ik zeg dat zelfs de promo's kleine kunstwerkjes op zich zijn? Kijk nou toch eens naar de promo voor aflevering 5. "Zalig!" zou ik bijna zeggen! ::trots::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2017
« Reactie #133 Gepost op: 3-03-2017, 00:49:07 »
Overdrijf ik als ik zeg dat zelfs de promo's kleine kunstwerkjes op zich zijn? Kijk nou toch eens naar de promo voor aflevering 5. "Zalig!" zou ik bijna zeggen! ::trots::

Ik denk dat het nogal lastig is om bij zo'n uitmuntend programma te overdrijven. Wat mij betreft spot on!  ::bravo::

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: De Mol 2017
« Reactie #134 Gepost op: 3-03-2017, 08:59:18 »
Overdrijf ik als ik zeg dat zelfs de promo's kleine kunstwerkjes op zich zijn? Kijk nou toch eens naar de promo voor aflevering 5. "Zalig!" zou ik bijna zeggen! ::trots::
Ja, inderdaad. Ik had het hier ook al ergens in een ander topic gepost. De nieuwe promo voor aflevering 5 maakt mij echt wel heel nieuwsgierig naar de nieuwe 5de aflevering van volgende week maandag. Er zijn alleen wel geen beelden van de eerste opdracht van die aflevering te zien, die in de vooruitblik naar volgende week uit de 4de aflevering zelf wel een beetje getoond werd. Ik vind het leuk dat je (bijna) altijd zo goed als alle opdrachten van de volgende aflevering al kan zien in de 2 vooruitblikken naar de nieuwe aflevering van de mol, terwijl je dan toch weer niet te veel ziet (net genoeg eigenlijk), waardoor je toch weer super nieuwsgierig bent naar de nieuwe aflevering en in de vooruitblikken wordt je dan toch ook weer altijd een beetje misleid, waardoor je denkt dat een opdracht er toch heel anders aan zal toe gaan dan dat het uiteindelijk is en e toch nog elke aflevering opnieuw verrast wordt door de nieuwe aflevering van 'De Mol'. Die promo's en die vooruitblikken doorheen de hele week maken mij ook echt zo nieuwsgierig dat ik echt al niet meer kan wachten om de nieuwe aflevering te zien, waardoor ik echt aftel naar maandag voor de nieuwe aflevering van 'De Mol'.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De Mol 2017
« Reactie #135 Gepost op: 6-03-2017, 18:35:52 »
we gaan lekker Bingo spelen

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2017
« Reactie #136 Gepost op: 6-03-2017, 19:14:51 »
Haha vooral het onderste rijtje.  ::rofl:: Daar moet je sowieso drinken.

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: De Mol 2017
« Reactie #137 Gepost op: 6-03-2017, 19:26:31 »
Haha, nice! Proberen vanavond!
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: De Mol 2017
« Reactie #138 Gepost op: 6-03-2017, 19:32:19 »
Heel leuke bingo, Lukie! Verdient navolging.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De Mol 2017
« Reactie #139 Gepost op: 6-03-2017, 19:37:01 »
Heel leuke bingo, Lukie! Verdient navolging.
is van studio Brussel hoor ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.