Auteur Topic: De Mol 2017  (gelezen 56650 keer)

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: De Mol 2017
« Reactie #140 Gepost op: 6-03-2017, 19:38:05 »
Amai, ik kijk echt al zo super hard uit naar de aflevering van straks! Volgens mij wordt het echt een fantastische aflevering met met fantastische opdrachten, leuk en ontroerend bezoek en natuurlijk een vrijstelling. Dit alles en alle vooruitblikken en promo's, die ik al van de 5de aflevering gezien heb in de voorbije week, maken dat ik echt heel veel verwachtingen heb bij deze (ongetwijfeld super leuke en goede) aflevering en dat ik natuurlijk ook weer heel benieuwd ben naar de aflevering van vanavond. Ik kan echt al niet meer wachten, maar gelukkig is het nu echt al helemaal niet zo lang meer. Ik kijk er echt al weer super hard naar uit!

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: De Mol 2017
« Reactie #141 Gepost op: 7-03-2017, 01:20:47 »
is van studio Brussel hoor ;)
Iemand bingo gehaald?
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: De Mol 2017
« Reactie #142 Gepost op: 9-03-2017, 16:47:36 »
Hahaha die bingo is zo waar

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: De Mol 2017
« Reactie #143 Gepost op: 20-03-2017, 18:12:53 »
Goeienavond beste molloten. Ik dacht even een Hansje te doen en wat later bij de groep aan te sluiten. ::nieuwsgierig::
Rijkelijk laat in ieder geval, het spel is al bijna gespeeld. Maar nog niet helemaal!

Wat vliegt de tijd. Niet te geloven dat er al zoveel afleveringen gepasseerd zijn, en wat heb ik het forum daarbij gemist. Ik kwam maar niet aan posten toe dit seizoen maar wil de discussie niet missen dus stap ik toch maar even uit de schaduw. Het werd toch een beetje eenzaam door niet van gedachten te wisselen met mijn soortgenoten, die extra dimensie maakt het spel toch een pak plezanter om te volgen. Heb het forum grotendeels meegelezen, niet alles maar toch genoeg om mee te zijn.

Om even te reageren over De Mol 5: De voorbije afleveringen waren stuk voor stuk machtig om te zien. Die nieuwe makers blijven maar verbazen met originele proeven, onmogelijke plottwists gemixt met al die mooie muziek, beelden (geluid-beeld-montage staat weer op punt) en adembenemende locaties. Genoeg alleszins om een paniekaanval (al dan niet gespeeld) uit te lokken bij trouwe molkijkers. De groep zag er weer heel goed samengesteld uit, na maandag helaas alweer een zevende kopje kleiner. Ook al lijkt de groep op die van vorig jaar, toch lijken de karakters nog wat heviger. Misschien is dat maar schijn of zitten ze gewoon zelfbewuster in het spel dan de vorige deelnemers.

Wat nog verrassend was om te ontdekken, ik merk bij mezelf op dat ik na vorig jaar heel anders reageer op bepaalde dilemma's. Hier en daar nam ik zelf hardere standpunten in als kijker, soms zelfs tegen mijn karakter in. Vind ik best wel goed dat je als kijker net als de deelnemers evolueert hierin, het maakt het wel weer wat moeilijker om de mol te vinden want de kandidaten denken zo te zien veel tactischer dan vorig jaar. Al bij al is Ruths iconische verfbomscène dan toch ergens goed voor geweest. ;D Stiekem hoopte ik dat er ook nu weer een verfbomauto in die hangar stond geparkeerd, maar tegelijk ook goed dat ze niet zomaar in herhaling vallen! Tot nu toe zat ik meerdere keren in de week aan mijn scherm gekluisterd, en ik ben vast niet de enige dus mission accomplished van de makers. Mooie aanvulling ook dit jaar, de facebook live met Gilles als presentator tussen de reclames door. Het enige minpunt aan de online experience vind ik dat ze de website hebben veranderd. Vorig jaar zat dat toch veel beter in mekaar. Je kon momenten opslaan die je verdacht vond in je online molboekje enz... De Mol app doe ik nog steeds mee, zou fijn als ik dit jaar een van die vragenlijsten kan bemachtigen maar vrees ervoor want heb het gespeeld alsof ik zelf in het spel zat.

Was er graag bij geweest in the heat of the moment de eerste maandagavond, maar voor het eerst heb ik het programma ook van een andere kant leren kennen. Dit jaar heb ik alle afleveringen samen kunnen beleven met anderen in mijn omgeving. Dat is wel een goed teken voor het voortbestaan van het programma. Mensen die er anders niet voor stonden te springen zijn na vorig jaar toch overtuigd geraakt om het van het begin te volgen en blijven nu zelfs tot aan het bittere eind meedenken over wie het kan zijn. Het is best plezant discussiëren want niet iedereen heeft dezelfde Mol. Ikzelf ben dit jaar heel overtuigd geraakt van mijn Mol en die zit er gelukkig nog steeds in. Zal zo meteen ook even posten wie ik denk dat het is.

Dit seizoen voelt voor mij dan ook op zijn minst even goed als het vorige (en dat was al buitengewoon goed) maar wie weet gaan ze er nog wel over met de komende aflevering en nadien de apotheose! Kortom, het blijft elke week genieten. Maandag is nog voor een paar keer een dag om naar uit te kijken! Ging de tijd alleen maar wat trager vooruit, misschien voor volgend jaar een aflevering meer? Wat meer tijd om te genieten zou het misschien helemaal af maken! ;)
« Laatst bewerkt op: 20-03-2017, 18:29:16 door FeniX-V »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol 2017
« Reactie #144 Gepost op: 20-03-2017, 18:41:38 »
Leuk dat je weer wat van je laat horen FeniX! Ik ben heel benieuwd wie jouw Mol is. 8)

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: De Mol 2017
« Reactie #145 Gepost op: 20-03-2017, 19:05:25 »
Het wordt een lange vrees ik. Ga het forum nog eens mollen. :P ;D ::)

Offline eilandgek

  • Forumlid
Re: De Mol 2017
« Reactie #146 Gepost op: 21-03-2017, 00:59:36 »
Mensen die er anders niet voor stonden te springen zijn na vorig jaar toch overtuigd geraakt om het van het begin te volgen en blijven nu zelfs tot aan het bittere eind meedenken over wie het kan zijn. Het is best plezant discussiëren want niet iedereen heeft dezelfde Mol.
Wat leuk om te lezen! Ik keek ook altijd alleen (vanaf het 2e Nederlandse seizoen), maar dit jaar kijkt voor het eerst mijn partner ook mee! Buiten de uitzendingen om doet hij er niets mee, maar tijdens de uitzendingen is hij enorm fanatiek! :)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: De Mol 2017
« Reactie #147 Gepost op: 27-03-2017, 22:03:34 »
Yes, je kunt je weer inschrijven voor een new seizoen dus er zijn plannen . Yes ::bravo::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De Mol 2017
« Reactie #148 Gepost op: 27-03-2017, 22:26:56 »
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa schrijf je nu in!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2017
« Reactie #149 Gepost op: 27-03-2017, 22:29:43 »
Jammer, 1 jaartje te jong. Hopen volgend jaar op de mol 7.
Nu mijn mama overtuigen om zich in te schrijven.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Mol 2017
« Reactie #150 Gepost op: 27-03-2017, 22:40:00 »
Weer November/December. Dus weer zuidelijk halfrond ? Of rond de evenaar ?
You'll never walk alone

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De Mol 2017
« Reactie #151 Gepost op: 27-03-2017, 22:40:52 »
of een winterse versie in Lapland
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: De Mol 2017
« Reactie #152 Gepost op: 27-03-2017, 22:56:01 »
Prima seizoen. Veel goed gevonden opdrachten, vaak met een twist.

Een Klein punt van kritiek, de site van vier. Vorig seizoen top gevuld met leuke extra's. Dit jaar was t voor ons ollanders soms moeilijk om zelfs op maandagnacht de aflevering te kunnen zien op de site.
Dus wens voor next seizoen, iefs meer beelden op de site om de dagen mee door te komen dat er geen uitzending is ::trots::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De Mol 2017
« Reactie #153 Gepost op: 27-03-2017, 23:04:20 »
Via feesboeek was er toch wel elke dag een extra filmpje? Ik had het idee dat het juist heel veel was.
Omdat ik niet veel tijd neem doe ik de Belgische Mol zo  simpel mogelijk dus alleen de uitzendingen en niks er om heen. Maar ik zag het toch vaak voorbij komen allerlei extra's.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2017
« Reactie #154 Gepost op: 27-03-2017, 23:24:52 »
Dat is waar, genoeg extraatjes  ::jaja::

Wat zou trouwens nog om 23.35 komen?
Onder De Mol, elke maandag om 20u35

staat: een klokje en vanavond om 23.35

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: De Mol 2017
« Reactie #155 Gepost op: 27-03-2017, 23:27:38 »
Nee paar keer per week, soms maar 1 keer per week op de site van vier. En dan meestal een stukje wat al op tv was waarbij ze de camera net iets langer lieten Lopen.

Facebook heb ik niet gevolgd.

Van vorig seizoen kan ik nog uno spellekes Herinneren, zwembad opnames.

Misschien te verwend en daardoor nu als wat minder ervaren...   ::love::
Was dat niet elke week de herhaling ?  ::rofl::



Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2017
« Reactie #156 Gepost op: 27-03-2017, 23:43:06 »
Echt van iedere seconde genoten, hopelijk volgend jaar weer HD-uploads via YouTube of een andere goede aanbieder. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2017
« Reactie #157 Gepost op: 28-03-2017, 10:14:53 »
Ik heb genoten van dit seizoen. Net als vorig jaar overigens. Mooi dat er een nieuw seizoen komt. Na Argentinië (seizoen 6) en Zuid-Afrika (seizoen 13) wellicht voor het volgend seizoen wederom een bestemming die WIDM al heeft aangedaan? ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2017
« Reactie #158 Gepost op: 28-03-2017, 10:17:02 »
Prachtig Molseizoen met een fantastische mol!  ::bravo::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2017
« Reactie #159 Gepost op: 28-03-2017, 11:54:56 »
Ik heb genoten van dit seizoen. Net als vorig jaar overigens. Mooi dat er een nieuw seizoen komt. Na Argentinië (seizoen 6) en Zuid-Afrika (seizoen 13) wellicht voor het volgend seizoen wederom een bestemming die WIDM al heeft aangedaan? ::vergroot::

Toen ik zag dat de opnameperiode dezelfde bleef, dacht ik onmiddellijk aan Australië of Nieuw-Zeeland. Al is het misschien bedrieglijk om te blijven kijken onder de evenaar.