Auteur Topic: De Mol 2017  (gelezen 56313 keer)

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2017
« Reactie #80 Gepost op: 7-02-2017, 17:42:12 »
Heb je iets van adblocks aanstaan oid? Misschien werkt het dan niet? (Ik heb ze voor vier uitgezet omdat er eerder wel soortgelijke problemen waren met filmpjes bekijken)

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: De Mol 2017
« Reactie #81 Gepost op: 7-02-2017, 18:52:14 »
Heb je iets van adblocks aanstaan oid? Misschien werkt het dan niet? (Ik heb ze voor vier uitgezet omdat er eerder wel soortgelijke problemen waren met filmpjes bekijken)

Klopt! Net vorige week een nieuwe geinstalleerd. Goede tip, zal hem uitschakelen en kijken of de site dan wel werkt  ::ok::

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2017
« Reactie #82 Gepost op: 7-02-2017, 19:50:42 »
Ik weet niet of ik als (destijds niet geheel nuchtere) poster van een van de belachelijkste theorieën van het Nederlandse WIDM-seizoen nog recht van spreken geacht word te hebben, maar mag ik toch zeggen dat ik het een verademing vind dat er in dit subforum weer vooral over gedrag en molacties, en de pychologie van het spel wordt gediscussieerd?

Dat is gewoon echt waar de Mol voor mij om draait en ik weet nu al zeker dat dit seizoen weer smullen wordt.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol 2017
« Reactie #83 Gepost op: 7-02-2017, 19:56:40 »
Ik weet niet of ik als (destijds niet geheel nuchtere) poster van een van de belachelijkste theorieën van het Nederlandse WIDM-seizoen nog recht van spreken geacht word te hebben, maar mag ik toch zeggen dat ik het een verademing vind dat er in dit subforum weer vooral over gedrag en molacties, en de pychologie van het spel wordt gediscussieerd?

Dat is gewoon echt waar de Mol voor mij om draait en ik weet nu al zeker dat dit seizoen weer smullen wordt.

Fijn hè? Alleen al doordat we véél en véél meer van de opdrachten zien dan bij het huidige WIDM waar al dan niet verdachte acties in hapklare brokken gepresenteerd worden. En ook doordat de opdrachten veel beter in elkaar zitten. (Maar ik zal er verder niet te veel een vergelijking met WIDM van gaan maken want dat kan vervelend worden.)

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2017
« Reactie #84 Gepost op: 7-02-2017, 19:58:52 »
De live-sessies op Facebook met Gilles, waarin hij wat dingen bespreekt met BVers/fans.

Over de eerste opdracht:

De tweede livesessie

Met de afvaller (en ik geloof ook vragen van het publiek, maar ik heb hem nog niet gezien)


(Als je geen Facebook hebt, gewoon op niet nu klikken (en dan op groot scherm zetten))

Edit: ik heb nu het eerste filmpje gekeken en het is wel veel geauwehoer. Beetje zoals je samen met iemand anders over de Mol zou praten. Niet echt heel veel nieuws. Maar als reclame-vulling zou het wel goed zijn, als je toch moet wachten tot het weer verder gaat.
« Laatst bewerkt op: 7-02-2017, 20:06:41 door Kaaasje »

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2017
« Reactie #85 Gepost op: 7-02-2017, 20:06:27 »
Wow, wow, wow!!!!! Net de aflevering gezien en het was weer waarlijk fabuleus!!!  ::confettie:: ::feest::  ::bravo:: ::joehoe:: 🎉🍾👍😍

Was fan sinds vorig jaar en ga dat zeker blijven  ::love::
« Laatst bewerkt op: 7-02-2017, 20:13:31 door Whiskers »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2017
« Reactie #86 Gepost op: 7-02-2017, 20:11:20 »
Fijn hè? Alleen al doordat we véél en véél meer van de opdrachten zien dan bij het huidige WIDM waar al dan niet verdachte acties in hapklare brokken gepresenteerd worden. En ook doordat de opdrachten veel beter in elkaar zitten. (Maar ik zal er verder niet te veel een vergelijking met WIDM van gaan maken want dat kan vervelend worden.)

Het zal niemand verbazen dat ook dat een van de positieve punten is voor mij. ;D Geen gepuzzel met cijfers en letters op een muur, maar gewoon zeggen 'Kandidaat A doet dit en dat en dat maakt hem/haar verdacht'.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: De Mol 2017
« Reactie #87 Gepost op: 7-02-2017, 20:21:16 »
Geen gepuzzel met cijfers op de muur? Foei. Zijn we Juan Paloma als vergeten uit serie 2.
Er  werd in serie 4 nog aan gerefereerd in de pizza opdracht.
Er zullen ook nu wel hint theorien komen, maar ik denk niet zo n overkill als bij widm.


Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2017
« Reactie #88 Gepost op: 7-02-2017, 20:23:48 »
Mee eens dat het fijn is dat er naar verdachte acties wordt gekeken en niet zo zeer naar hints. Ik kijk ook liever naar gedrag :D

Maar ik denk dat dit zowel door het programma komt als door de drukte op het forum. Bij WIDM zijn er veel meer forummers actief waardoor je ook sneller óók naar andere dingen kijkt.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2017
« Reactie #89 Gepost op: 7-02-2017, 20:28:11 »
Geen gepuzzel met cijfers op de muur? Foei. Zijn we Juan Paloma als vergeten uit serie 2.
Er  werd in serie 4 nog aan gerefereerd in de pizza opdracht.
Er zullen ook nu wel hint theorien komen, maar ik denk niet zo n overkill als bij widm.

Zoals Kaaasje al zei terwijl ik typte: Het is natuurlijk nooit helemaal weg, maar wat jaar na jaar gebeurt in WIDM gaat echt nergens meer over. Ik vind dat iedereen een programma moet beleven hoe hij/zij dat wil, maar ik heb het gevoel dat hier meer naar relevante zaken gekeken wordt.
En deels ligt dat natuurlijk ook aan de productieploeg.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2017
« Reactie #90 Gepost op: 7-02-2017, 20:30:52 »
Maar 1 negatieve opmerking:
Waar is die mooie website die ze vorig jaar hadden gebleven?
#teamamaimiljaarde

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2017
« Reactie #91 Gepost op: 7-02-2017, 20:32:44 »
Maar 1 negatieve opmerking:
Waar is die mooie website die ze vorig jaar hadden gebleven?

Idem. Dat zat echt goed in elkaar.

Ik vind het ook jammer dat het gisteren toch even duurde voor de Nederlanders de aflevering op een aangename manier konden bekijken. Youtube-filmpjes zijn zo makkelijk...

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2017
« Reactie #92 Gepost op: 7-02-2017, 20:34:35 »
Ik kan het toch echt niet vinden. Heeft iemand een linkje naar de aflevering voor mij?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2017
« Reactie #93 Gepost op: 7-02-2017, 20:38:10 »

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2017
« Reactie #94 Gepost op: 7-02-2017, 20:38:42 »
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol 2017
« Reactie #95 Gepost op: 7-02-2017, 21:05:51 »
Maar 1 negatieve opmerking:
Waar is die mooie website die ze vorig jaar hadden gebleven?

Ja! Met die bak aan extra filmpjes (nu staan er maar twee op de andere site, op "Gilles' MolTalk" na), zelfs 360-graden filmpjes, screenshots en andere extra's. Maar vooral met de aflevering als YouTube-filmpje.

We zijn zo verschrikkelijk verwend vorig jaar met om 22:00 uur vlekkeloos de aflevering te kunnen kijken dat het nu wel lastig gaat worden als het elke week klooien is tot je ergens middernacht de aflevering al dan niet haperend kan zien. :-\\

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2017
« Reactie #96 Gepost op: 7-02-2017, 21:13:44 »
Kan iemand dit niet even vragen aan vier of gilles op twitter? of misschien het realitynettwitter account ofzo :p
#teamamaimiljaarde

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2017
« Reactie #97 Gepost op: 7-02-2017, 21:34:01 »
Eeuwig zonde dat de website zoals vorig jaar niet gebruikt wordt. Hopelijk bedenken ze zich nog, want dit is behoorlijk amateuristisch en geeft de serie te weinig eer na.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: De Mol 2017
« Reactie #98 Gepost op: 7-02-2017, 21:40:33 »
Ik heb goede hoop dat vier de site nog update de komende dagen.
De extra filmpjes met Kelly werden over t algemeen goed bekeken en ze kregen positief commentaar.
Zo iets dit jaar achterwege laten is een gemiste kans vind ik.


Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: De Mol 2017
« Reactie #99 Gepost op: 8-02-2017, 00:18:25 »
Zojuist de eerste aflevering gezien. Complimenten voor de Vlaamse Mol!
En hier zie je toch het voordeel van onbekenden: geen professionele acteurs en daardoor echte emoties.
De opdrachten zijn ook veel harder dan voor de Hollandse kandidaten. Dit is weer de Mol zoals het ooit bedoeld was.
Hopelijk transformeert de Hollandse Mol ook weer in deze richting.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!