Auteur Topic: De Mol 2017  (gelezen 56310 keer)

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: De Mol 2017
« Reactie #40 Gepost op: 1-02-2017, 13:43:58 »
Dit zijn ze dan, de kandidaten van de Mol 5:





Hier moeten we het nog even mee doen. ;D

(De presentator in het midden zo te zien.)

Komt uit een boekje vermoed ik. Ik had het ook al eens in het groot op een reclamebord zien staan, maar toen kon ik het niet zo duidelijk zien als hier natuurlijk. Bedankt om het hier op te zetten. Deze foto circuleert dus al een tijdje op reclameborden, enzo, dus niets nieuwe. Hopelijk dat ze vandaag dan wel nog eens met iets nieuws aankomen. Niemand die toevallig iets meer weet over wanneer er eindelijk nog eens wat nieuws verschijnt over het nieuwe seizoen van 'De Mol'?
« Laatst bewerkt op: 1-02-2017, 14:01:46 door Mollenjager-DT »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol 2017
« Reactie #41 Gepost op: 1-02-2017, 14:26:05 »
Is een advertentie uit Humo. Verder zullen we gewoon nog heel eventjes geduld moeten hebben. ::hyper::

Offline Mathijs91

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2017
« Reactie #42 Gepost op: 1-02-2017, 19:09:51 »
Merk wel dat dit jaar de downloads wat moeilijk worden, want ik zie een nieuwe player :(
Kennis is macht.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: De Mol 2017
« Reactie #43 Gepost op: 1-02-2017, 19:30:30 »
Het huidige 'eerste beelden'-filmpje kan ik prima zien. Als dat met de nieuwe player is, dan verwacht ik geen problemen.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Mathijs91

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2017
« Reactie #44 Gepost op: 1-02-2017, 20:47:46 »
Ik kon 'm ook prima zien, ik duidde meer op het feit dat de oude player een YouTube-link verborg en ik de afleveringen op die manier kon casten. Dat kan met deze player volgens mij niet.
Kennis is macht.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: De Mol 2017
« Reactie #45 Gepost op: 1-02-2017, 22:00:13 »
Vorig was er ook op dit deel van de website een andere player dan waar de afleveringen te zien waren ::jaja:: No worries dus, voorlopig.
...óf niet!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: De Mol 2017
« Reactie #46 Gepost op: 1-02-2017, 22:03:01 »
Aan gezien de site van  vier nog steeds de mol page open heeft voor nederlanders, houd ik goede hoop dat we de beelden op zijn minst daar kunnen zien ( bij t afgelopen seizoen vd Slimste mens was dat helaas geblokkeerd).

En Matige Verlate beelden zijn vele malen beter te bekijken dan geen beelden  ::jaja::


Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: De Mol 2017
« Reactie #47 Gepost op: 1-02-2017, 22:15:18 »
Ik heb ook goede hoop dat het goed komt. Ze zijn heus wel bewust van de Nederlandse fans van het programma. Ze beseffen heus wel dat anders een Vlaamse molloot de beelden toch wel ergens online zetten. Nu houden ze het tenminste nog in eigen hand.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2017
« Reactie #48 Gepost op: 2-02-2017, 16:02:58 »
 Heeeeeeeeeeeeeeeel veel zin in ::love::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: De Mol 2017
« Reactie #49 Gepost op: 3-02-2017, 11:55:57 »
op twitter pagina van de mol op vier (https://twitter.com/DeMolopVIER) staat een rare video op het station van antwerpen ( meen ik te  herkennen). hierin zien we een aantal gezichten steeds morphen naar andere gezichten. met opd e achtergrond fragmenten van een vingerafdruk.

zou mij erg verbazen als dit niet de nieuwe kandidaten waren

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol 2017
« Reactie #50 Gepost op: 3-02-2017, 12:28:27 »
op twitter pagina van de mol op vier (https://twitter.com/DeMolopVIER) staat een rare video op het station van antwerpen ( meen ik te  herkennen). hierin zien we een aantal gezichten steeds morphen naar andere gezichten. met opd e achtergrond fragmenten van een vingerafdruk.

zou mij erg verbazen als dit niet de nieuwe kandidaten waren


Wat geinig! ;D

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: De Mol 2017
« Reactie #51 Gepost op: 3-02-2017, 12:30:55 »
Man, heb echt zin om naar Antwerpen te gaan nu. Stomme deadlines... >:(
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol 2017
« Reactie #52 Gepost op: 3-02-2017, 12:46:42 »
Man, heb echt zin om naar Antwerpen te gaan nu. Stomme deadlines... >:(

Om op een scherm de kandidaten voorbij te zien komen? Of verwacht je dat Gilles de Coster daar straks komt zitten met een laptop? :P

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: De Mol 2017
« Reactie #53 Gepost op: 3-02-2017, 13:33:24 »
Om op een scherm de kandidaten voorbij te zien komen? Of verwacht je dat Gilles de Coster daar straks komt zitten met een laptop? :P
Omdat het filmpje te onscherp is :P
...óf niet!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: De Mol 2017
« Reactie #54 Gepost op: 3-02-2017, 13:35:38 »
ja het is gewoon timelapse opgenomen. (nooit superkwaliteit)  ik kwam hem toevallig tegen online. geen idee wanneer dit scherm er live heeft gestaan.


Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: De Mol 2017
« Reactie #55 Gepost op: 4-02-2017, 12:57:43 »
En er is nu ook een Mol-app. Precies hetzelfde als in Nederland: http://www.vier.be/demol/videos/speel-mee-met-de-mol-app/2499096

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2017
« Reactie #56 Gepost op: 4-02-2017, 13:01:37 »
En er is nu ook een Mol-app. Precies hetzelfde als in Nederland: http://www.vier.be/demol/videos/speel-mee-met-de-mol-app/2499096

nee hoor, het is een ander concept, alleen weet ik nog niet excact hoe het werkt
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2017
« Reactie #57 Gepost op: 4-02-2017, 13:10:02 »
De app moet je (helaas) koppelen met Facebook :(

Je kunt ook pas punten inzetten na de eerste aflevering, dus als je ook daadwerkelijk wat gezien hebt. Volgens mij krijg je elke week 100 punten om in te zetten (dus niet zoals in Nederland dat je de punten die je verdubbelt hebt ook weer opnieuw in kunt zetten). En je kunt zelf een kandidaat kiezen op wie je je punten wil laten verdubbelen als ik het goed begrijp.
Bij een zin die ik las (en nu niet meer zie staan) had ik zelfs het idee dat je je punten die je ingezet had op afgevallen kandidaten zelfs weer verliest op het moment dat ze afvallen. (Een beetje zoals de Pool hier ook werkt, in eerste instantie krijg je punten maar als blijkt dat je het mis hebt gaan de punten alsnog weer weg)
En de mensen met de meeste punten kunnen weer naar een finale in Kinepolis in Antwerpen!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2017
« Reactie #58 Gepost op: 4-02-2017, 13:14:30 »
nee hoor, het is een ander concept, alleen weet ik nog niet excact hoe het werkt

Ik interpreteer het als volgt: Je krijgt iedere week 100 punten en je mag die vrij spreiden over elke kandidaat. Iedere week valt er iemand af en er worden dan retroactief punten afgetrokken van je ingezette 100 punten.

Stel dus dat je nog met 5 kandidaten bent (A,B,C,D en E) 2 afleveringen voor de finale.

Week 6: Je hebt zo het gevoel dat kandidaat E het niet gaat halen, maar je bent nog altijd niet zeker wie van de andere 4 de Mol is. Je spreidt dan je 100 wekelijkse punten evenredig: A,B,C en D krijgen 25 punten.
Je hebt geluk, want E valt ook af deze aflevering. Je verliest geen punten.

Week 7: Nieuwe informatie uit aflevering 7 trekt je nu toch richting kandidaat A als Mol en je zet 100 punten op hem/haar in.
Kandidaat D valt af vlak voor de finale. Je verliest dus geen punten van deze week, maar je 25 punten van vorige week worden wel afgetrokken.

Na week 8 houd je dus alle punten over die je ooit op een finalist hebt ingevuld.

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2017
« Reactie #59 Gepost op: 4-02-2017, 13:31:11 »
dankuwel om het uit te leggen
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online