Auteur Topic: [KANDIDAAT] Robin  (gelezen 26371 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #100 Gepost op: 20-03-2017, 23:37:02 »
Schitterende kandidaat! Wie maakt een compilatie van al zijn "allee!!!'s"? ::rofl::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #101 Gepost op: 20-03-2017, 23:40:03 »
valt me op dat hij in afvallersvideo zegt dat hij na t lezen van het boekje van hans wel wist wie de mol was.
dat hij dan toch afvalt,  geeft aan dat waarschijnlijk alle finalisten weten wie de mol is en het op snelheid gaat.

een fanatieke kandidaat. die door een be forum massaal verdacht werd als Mol.
hele theorie-threads vol en je werd bijna voor zot verklaard als je niet in robin als mol geloofde.

dit soort kandidaten moeten er in elke groep zitten om de boel wat op te jutten, dus merci voor de deelname, robin



Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #102 Gepost op: 20-03-2017, 23:50:07 »
een fanatieke kandidaat. die door een be forum massaal verdacht werd als Mol.
hele theorie-threads vol en je werd bijna voor zot verklaard als je niet in robin als mol geloofde.

Dit forum is dan ook 10 keer beter he. ::hypocriet::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #103 Gepost op: 21-03-2017, 00:00:53 »
Schitterende kandidaat! Wie maakt een compilatie van al zijn "allee!!!'s"? ::rofl::

Graag  ;D

Superfanatieke gast en idd een peperkoekenhartje (ruwe bolster, blanke pit zoals we als zotte Hollanders plachten te zeggen.) Enfin daardoor haalde ie wel bij kans tot aflevering 4/5 het bloed onder mijn nagels vandaan. Waar ik Cathy haar fanatisme wel kon trekken was dat toch wel anders met Robin. Maar pas later ontdooide ie wat, of dat lag gewoon aan de montage van die afleveringen. De tussenstukjes van en naar opdrachten toonden dat ook wel.

Vooral zijn enorme frustratie bij de sporten naar zijn goesting (golf, rugby) was  ::rofl:: maar toch wel begrijpelijk. Ah ja.. zonder pasvragen sta je wel op achterstand en hoeveel die info uit Hans zijn boekje ook waard was... niet genoeg kennelijk.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #104 Gepost op: 21-03-2017, 00:13:18 »
Dag Robin!  ::joehoe::

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #105 Gepost op: 21-03-2017, 09:43:29 »
Eerst vond ik hem irritant maar al snel bleek dat hij bloedfanatiek was. Echt een super kandidaat. Hij had van mij mogen winnen. Jammer dat hij zo laat de mol heeft ontmaskerd. Hij wist nu gewoon te weinig en had geen pasvragen.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #106 Gepost op: 21-03-2017, 13:32:40 »
Robin ging er dan toch eens uit. Had ik niet meer op gerekend eerlijk gezegd. Een paar weken geleden wel nog omdat hij altijd zo prominent in beeld kwam. Maar even over zijn exit, Dan moet hij toch een beetje aan het twijfelen geslagen zijn. Maar uit zijn afscheidsinterview blijkt dat niet zo te zijn. Hij wist sinds hij het boekje van Hans heeft gelezen wie het was. Nog maar één dag.

Ik achtte het altijd onwaarschijnlijk dat ze voor een type als Robin zouden kiezen dit jaar. Heb me redelijk geïrriteerd aan zijn manier van spelen, pas toen zijn bezoek kwam begon het stilletjes aan te dooien bij mij. Maar ik ben het eens met iedereen die zegt dat er ook zo'n mensen in het spel moeten zitten. Een groep vol Bouba's, Hansen & Jessica's geraak je ook beu na een tijd. Eén van elk is meer dan genoeg, net zoals één Robin dat ook is. Aan zijn extra interview te zien valt hij beter mee dan hij soms overkwam op tv en zo zal dat wel met iedereen zijn. Robin zal wel het grootste slachtoffer zijn van de montage dit jaar. Een soort van kruising tussen montage-Cathy en Thibaud van vorig jaar. Toch spijtig dat ze hem niet meer van een andere kant konden belichten. Zelfs in afl. 7 waren Davey en Eline aangedaan door zijn fanatisme bij het rugbyen. Hij was blijkbaar nu eenmaal gewoon bloedfanatiek als er een spel bezig was.

De kop boven het artikel in de krant vandaag is "Ik vertrouwde de anderen, ook al mag dat niet". Hoe is hij dan ooit tot een Mol kunnen komen. De tagline is nog altijd 'Jy moet niemand vertrou nie'! ;) En heeft hij dan dat boekje van Hans zomaar klakkeloos overgenomen, door blind te vertrouwen op zijn info, wie weet is Hans helemaal de mist ingegaan bij elke test.

Heb de indruk dat Robin misschien wel geswitcht is of dat boekje heeft hem zodanig verward waardoor hij de laatste afvaller werd! Hans noemde in een van de afleveringen Annelies & Eline, toen ze vroeg moesten afhaken met de fiets. Afl. 4 denk ik, in afl. 5 moest hij naar huis. Zou het kunnen dat hij dat boekje hem van de wijs heeft gebracht, hiervoor noemde hij Annelies. In de aflevering gisteren hoorde je hem duidelijk twijfelen over zijn mol. Als hij eruit ligt heeft hij het erover dat hij pas na het lezen van het boekje wist wie de mol was, dan moet hij wel geswitcht zijn de laatste dag als dit een nieuw inzicht was!
« Laatst bewerkt op: 21-03-2017, 13:35:08 door FeniX-V »

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #107 Gepost op: 21-03-2017, 13:40:28 »
Het feit dat Eline en Davey echt in tranen waren na zijn exit toont aan
dat hij behalve bloedfanatiek ook supergeliefd was.
klaar voor de strijd

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #108 Gepost op: 21-03-2017, 18:12:46 »
In het begin vond ik hem irritant maar per aflevering werd hij sympathieker. Het kan goed zijn dat Robin op de juiste mol zat maar minder antwoorden goed dan de andere kandidaten en die pasvragen waren mogelijk beslissend.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #109 Gepost op: 21-03-2017, 19:20:15 »
ik denk dat robin juist niet extra verward werd door t boekje en dat hij waarschijnlijk op de juiste mol gestemd heeft. maar hij had minder pasvragen en wist pas sinds kort de identiteit van de mol  Hij zegt ook iets opvallends bij zijn afscheid: dat hij 2 pasvragen minder had dan de anderen. dit zou kunnen betekenen dat hij op eline heeft gestemd en ervan uitging dat iedereen op eline gestemd heeft

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #110 Gepost op: 21-03-2017, 20:37:41 »
Heel jammer, had m gegund, en echte spelspeler. Laatste opdracht heeft m genekt. Heeft t seizoen kleur gegeven. ::ok::

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #111 Gepost op: 21-03-2017, 22:28:41 »
Toffe kandidaat. In het spel bloedfanatiek, maar daarbuiten inderdaad een heel klein hartje. ::zwaai::
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #112 Gepost op: 23-03-2017, 00:23:55 »
De 'Robin-flip'-compilatie


 :D
« Laatst bewerkt op: 23-03-2017, 18:23:34 door Lukie4 »
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #113 Gepost op: 23-03-2017, 19:39:26 »
Als je de "allee" op 4:50 met je ogen dicht beluistert zou je zweren dat het een geit was.

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #114 Gepost op: 23-03-2017, 19:53:07 »
Als je de "allee" op 4:50 met je ogen dicht beluistert zou je zweren dat het een geit was.
::rofl::
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #115 Gepost op: 25-03-2017, 00:38:19 »
Robin!!! Je was geweldig  ::bravo::
You'll never walk alone

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #116 Gepost op: 4-04-2017, 09:29:10 »
Van Robin misschien nog wel het meeste genoten  ::bravo::

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #117 Gepost op: 5-04-2017, 16:45:28 »
Als je de "allee" op 4:50 met je ogen dicht beluistert zou je zweren dat het een geit was.
::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::