Auteur Topic: [KANDIDAAT] Robin  (gelezen 26374 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #40 Gepost op: 14-02-2017, 18:47:45 »
Ik houd wel van een beetje fanatisme.
Daarbuiten lijkt het me een gezellige kerel. Van mij mag ie nog wel even meedoen. ::jaja::

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #41 Gepost op: 14-02-2017, 19:16:29 »
Ik ben ook blij met zo'n commandoleider in het spel.

Maakt het spel lastiger voor de mol, en hij zei wat ik dacht toen Bertrand graag  wilde starten met de Mandela loopopdracht, maar er weinig van bakte  ::joehoe::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #42 Gepost op: 14-02-2017, 21:14:28 »
ik vind fanatisme in een spel, prima
ik vind hardheid in een spel, prima

maar zelf niks doen en anderen zeggen hoe t wel moet, terwijl jezelf iets nagelaten hebt te checken. mwah. mooie tactiek voor een mol, voor een kandidaat eerder luiig.

ik vind niet dat in in mn post iets verkeerd zou hebben gezegd omdat ik me voor de volle 100% besef dat dit een spelmodus is van robin en dat hij in Real life misschien heel anders is. maar als deelnemer mag ik hem gewoon niet. had ik vorig seizoen met thibaud en heb daar in de extra beelden een heel andere thibaud gezien dan in de opdrachten, dus zal dat bij robin ook wel zo zijn.

en ik ben t met de mensen eens dat er geen goede film/soap is zonder een slechterik waar ge u aan kunt storen:-)
kent iemand nog rob van hulst in mcw als dokter erik : o wat had ik een hekel aan die man in die rol. maar na zoveel jaar is t wel een van de weinigen die ik me nog kan herinneren omdat hij het zo goed deed. hij maakt mcw leuk, net zoals robin de mol mede maakt..

( sorry voor deze wat zoetsappige post, maar ik besef dat er door sommigen te fel van leer werd getrokken tegen robin en beken daarin een beetje schuld)





Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #43 Gepost op: 14-02-2017, 21:15:24 »
boodschap begrepen dus  ::bravo:: fijn
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #44 Gepost op: 14-02-2017, 23:45:04 »
Ik word niet bepaald blij van deze kandidaat, om het even zo te zeggen.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #45 Gepost op: 15-02-2017, 20:23:12 »
Robin maakt wel wat los bij kijkers, zie ik.

Ik vind hem vooralsnog ook het minst sympathiek, een beetje "opgefokt" overkomen of zo. Is waarschijnlijk gewoon zijn fanatisme en hoop iets anders van hem te zien in de extra beelden, maar ik hou gewoon wat meer van bescheiden rustige mensen.

Maar vanuit de kooi waar hij in zit, kan hij ook niet zo veel anders doen dan anderen opdachten geven hè.

Qua verdachte acties weet ik het nog niet. Daarvoor moet ik echt gaan terugkijken. Vooral wat er met die diamanten gebeurt. (Trouwens, ik vind het nog best knap dat je als leek van 5 stenen die allevijf echt reteduur zijn, bijna een goede volgorde kunt maken. Tenzij dat hij de mol is natuurlijk.)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #46 Gepost op: 15-02-2017, 21:54:12 »
Wat een verschrikkelijke onsympathieke man  ::ohno::
Frankje Lapi

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #47 Gepost op: 16-02-2017, 14:26:59 »
Ik vind zijn fanatisme echt helemaal geen probleem, dat vind ik nog wel leuk juist. Maar de manier waarop hij omgaat met de optie om Hans terug te halen vond ik ronduit onbeschoft. Plus, ik zeg niet snel dat ik iemands gevloek vervelend vind maar wat hij uitkraamt is echt een vloedgolf aan lelijke woorden.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #48 Gepost op: 17-02-2017, 23:09:43 »
Hij was me nog niet opgevallen als 'te' fanatiek.

Ik vind het wel mooi dat ik nu met de vraag zit: is dit een goed geselecteerde kandidaat, of een geniaal rookgordijn? Ik was in eerste instantie ook geneigd hem te luidruchtig te vinden, maar vergat daardoor hem te verdenken ::vergroot::
...óf niet!

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #49 Gepost op: 18-02-2017, 11:47:25 »
Lijkt me heel onwaarschijnlijk dat een mol deze rol uitkiest (of dat productie voor de mol zoiemand kiest).

Zou kunnen, maar ik denk het niet. Ik denk dat een mol iets bedachtzamer van start gaat, vooral omdat die weet dat die de hele rekes meegaat en er straks steeds minder mensen zijn die als bliksemafleider kunnen dienen.

Daarnaast kom ik er bij de molpunten achter dat hij wèl een paar ontdekkingen doet. Als hij niet had gezegd, kunnen we die sleutel niet op een andere manier uit die melkbuis krijgen, was de opdracht mislukt. Dat was een redding op het nippertje, geïnitieerd door Robin. Vind ik zeer onverdacht.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #50 Gepost op: 18-02-2017, 12:46:34 »
Robin komt mij niet al te sympathiek over (van mij mag hij de volgende aflevering afvallen) maar ik zie geen mol in hem. Het slagen van de loopproef aflevering 1 was grotendeels aan hem te danken en bij de dierenproef kwam hij op het idee om met een vishaak de sleutel uit de melkbuis te krijgen.

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #51 Gepost op: 18-02-2017, 12:56:37 »
Lijkt me heel onwaarschijnlijk dat een mol deze rol uitkiest (of dat productie voor de mol zoiemand kiest).

Zou kunnen, maar ik denk het niet. Ik denk dat een mol iets bedachtzamer van start gaat, vooral omdat die weet dat die de hele rekes meegaat en er straks steeds minder mensen zijn die als bliksemafleider kunnen dienen.

Daarnaast kom ik er bij de molpunten achter dat hij wèl een paar ontdekkingen doet. Als hij niet had gezegd, kunnen we die sleutel niet op een andere manier uit die melkbuis krijgen, was de opdracht mislukt. Dat was een redding op het nippertje, geïnitieerd door Robin. Vind ik zeer onverdacht.
Misschien daarom net voor zo'n mol kiezen?

Maar zoals je zegt, hij bracht de oplossing van de sleutel. De mol zou dit vermoedelijk niet doen, en geen haan die er zou naar kraaien.
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #52 Gepost op: 19-02-2017, 19:09:50 »
Te fanatiek om de mol te kunnen zijn volgens mij... En ook te veel 'op de man' (niet negatief bedoeld). Juist door zijn manier van het benaderen van de anderen ga je volgens mij opvallen, en dat wil een mol niet.
Ich bin ein Bärliner!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #53 Gepost op: 21-02-2017, 00:53:40 »
Vond hem eerlijk waar een stuk minder vervelend deze aflevering.

 ::ok:: :D

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #54 Gepost op: 21-02-2017, 02:53:04 »
Vond hem eerlijk waar een stuk minder vervelend deze aflevering.

 ::ok:: :D
In de teaser van volgende week zag het er jammergenoeg alweer minder uit.

En in deze aflevering had ie Hans toch ook een paar keer kort.
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #55 Gepost op: 21-02-2017, 18:45:15 »
Slecht nieuws voor de Robin-verdenkers: Thibaud is zeker dat hij het is. ;D


Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #56 Gepost op: 21-02-2017, 21:05:48 »
Slecht nieuws voor de Robin-verdenkers: Thibaud is zeker dat hij het is. ;D


Vorige week zei Thibaud dat het Marzena was. Misschien is Thibaud een speciaal type afvallershint?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #57 Gepost op: 21-02-2017, 21:11:36 »
Vorige week zei Thibaud dat het Marzena was. Misschien is Thibaud een speciaal type afvallershint?

Een speciaal type is het sowieso. ;D Net als Robin. Leuk om ze in zo'n groep te hebben. ::ok::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #58 Gepost op: 22-02-2017, 00:04:01 »
Heeft er iemand Robin zijn shirt bij de diamanten al eens van een andere kant bekeken en ook de spiegel naast hem vertoond wat opvallende letters.

Ik zeg verder dat hij al paar keer op zeer belangrijke posities komt te staan in opdrachten .


Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Robin
« Reactie #59 Gepost op: 23-02-2017, 00:17:22 »
Vond hem eerlijk waar een stuk minder vervelend deze aflevering.

 ::ok:: :D

Wilde ik ook zeggen!

Maar hij is nog steeds niet de mol