Auteur Topic: De Mol in de media (2017)  (gelezen 57496 keer)

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
De Mol in de media (2017)
« Reactie #60 Gepost op: 4-02-2017, 09:46:43 »
Bertrand begint bij mij al met een min molpunt. Te veel Gilles van vorig seizoen   ::hug::
Hij lijkt er inderdaad wel wat op, ja... ;)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
De Mol in de media (2017)
« Reactie #61 Gepost op: 4-02-2017, 10:01:36 »
Gezien t feit dat Gilles zegt dat er in de eerste 20 minuten al veel gebeurd, zet ik in op het volgende scenario elf deelnemers doen een soort wedstrijdje met als Prijs ticket voor mol seizoen 2017. Dus 1 afvaller na opdracht 1. Sensatie  verzekerd.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
De Mol in de media (2017)
« Reactie #62 Gepost op: 4-02-2017, 10:25:17 »
Ik kan de filmpjes niet afspelen: heeft iemand anders daar ook moeite mee? (Ik woon in Nederland, maar kon vorig jaar wel alles via de site terugkijken.)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
De Mol in de media (2017)
« Reactie #63 Gepost op: 4-02-2017, 10:27:34 »
In Firefox werkt het niet, maar microsoft Edge wel
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
De Mol in de media (2017)
« Reactie #64 Gepost op: 4-02-2017, 10:30:14 »
In Firefox werkt het niet, maar microsoft Edge wel

Bij mij werken de filmpjes nu juist wél in Firefox, maar niet in Chrome, toch raar.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
De Mol in de media (2017)
« Reactie #65 Gepost op: 4-02-2017, 10:31:12 »
nou lang leve de keuze in browsers dan maar :)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
De Mol in de media (2017)
« Reactie #66 Gepost op: 4-02-2017, 10:38:07 »
Tijdens de reclame gaat (oud-)Mol Gilles met twee gasten de aflevering bespreken. Zie dit filmpje.

Gezien t feit dat Gilles zegt dat er in de eerste 20 minuten al veel gebeurd, zet ik in op het volgende scenario elf deelnemers doen een soort wedstrijdje met als Prijs ticket voor mol seizoen 2017. Dus 1 afvaller na opdracht 1. Sensatie  verzekerd.

Precies wat er gaat gebeuren volgens dit filmpje.

(Wel erg gemeen hoor! :o)

Edit: Er is een kans dat ze met 11 vertrekken, dus toch net een iets ander scenario.
« Laatst bewerkt op: 4-02-2017, 10:40:44 door Heinz »

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
De Mol in de media (2017)
« Reactie #67 Gepost op: 4-02-2017, 10:44:26 »
Gilles als nieuwbakken bv gaat met Andere bv,s de mol bespreken. Tof ik verwacht dat dat op de site van vier ook wel te herbekijken is.

En over de hardheid van opdracht 1 in de mol , tja. We waren al wat gewend met Ruth vorig seizoen en nu krijgen ze nog een optie om met elf af te reizen . Dus echt gemeen? Nee, lekker scherp noem ik t

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
De Mol in de media (2017)
« Reactie #68 Gepost op: 4-02-2017, 10:46:37 »
Eline wordt de nieuwe Ellie Lust, politieinspecteurtje ::vergroot::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
De Mol in de media (2017)
« Reactie #69 Gepost op: 4-02-2017, 10:56:04 »
En over de hardheid van opdracht 1 in de mol , tja. We waren al wat gewend met Ruth vorig seizoen en nu krijgen ze nog een optie om met elf af te reizen . Dus echt gemeen? Nee, lekker scherp noem ik t

Als eerste afvallen is al verschrikkelijk, maar denken dat je meedoet aan De Mol en niet verder komen dan de luchthaven lijkt me helemaal een ramp. Maar goed, wie weet halen ze het wel alle elf. Spannend en boeiend wordt het sowieso. ::hyper::

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
De Mol in de media (2017)
« Reactie #70 Gepost op: 4-02-2017, 10:59:34 »
Leuke kandidaten! Sommigen krijgen het volgens mij nog knap lastig, zoals Robin die bang is in het donker. Leuke diverse groep met veel verschillende achtergronden.

Over de volgorde van de kandidaten: die verandert inderdaad. Eerst stond Annelies bij mij links bovenaan en nu opeens Jolien. Misschien zit hier wel een eerste hint in?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
De Mol in de media (2017)
« Reactie #71 Gepost op: 4-02-2017, 11:03:31 »
Ik kan de filmpjes niet afspelen: heeft iemand anders daar ook moeite mee? (Ik woon in Nederland, maar kon vorig jaar wel alles via de site terugkijken.)

Met iets als Video DownloadHelper heb je de filmpjes zo op je computer staan. Misschien een tip.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
De Mol in de media (2017)
« Reactie #72 Gepost op: 4-02-2017, 11:16:26 »
Op de site van de standaard Komen maar 10 kandidaat profielen. Hans is weggevallen.

Hint naar zijn molschap of is hij niet in zuid afrika geraakt?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
De Mol in de media (2017)
« Reactie #73 Gepost op: 4-02-2017, 11:18:58 »
De Standaard weet niet wie de Mol is. Misschien wel wie het niet haalt als ze eerste aflevering gezien hebben, maar ik kan me niet voorstellen dat ze zo'n stomme fout zouden maken om bewust dat profiel weg te laten. Dat profiel duikt nog wel op.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
De Mol in de media (2017)
« Reactie #74 Gepost op: 4-02-2017, 11:23:12 »
Tijdens de reclame gaat (oud-)Mol Gilles met twee gasten de aflevering bespreken. Zie dit filmpje.
Soort Moltalk dus :D (alleen dan geheel in eigen stijl :) )

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
De Mol in de media (2017)
« Reactie #75 Gepost op: 4-02-2017, 11:29:27 »
Ik vind t gewoon erg vreemd dat een onafhankelijk media een artikel publiceert over de mol en dan 10 vd elf deelnemers toont. Is Hans uit de persmap gevallen die ze kregen? Zat Hans niet in t stukje beeld material wat ze gezien hebben?  Of is t artikel online gewoon niet volledig?

Opvallend was t zeker.
Misschien dat iemand hier deze krant offline heeft en kan verifieren of Hans inderdaad ontbreekt.

Nu even offline. Ga zo dadelijk 1 van man drie mol series kijken die ik vanaf maandag volg. Ha het molvirus is terug in me aanwezig .

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
De Mol in de media (2017)
« Reactie #76 Gepost op: 4-02-2017, 12:03:00 »
Eline wordt de nieuwe Ellie Lust, politieinspecteurtje ::vergroot::

Mijn gedachte :D Bertrand de nieuwe Gilles, Jessica/Marzena de nieuwe Cathy, Jolien de nieuwe Hanne.

Tof filmpje ook hoe het begint in die hangar! Kan niet wachten tot maandag  ::hyper::

Soort Moltalk dus :D (alleen dan geheel in eigen stijl :) )
Beetje hoe Moltalk ook begon met Arjen Lubach  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
De Mol in de media (2017)
« Reactie #77 Gepost op: 4-02-2017, 12:12:59 »
Ik kan al niet wachten tot maandag. Ook opvallend dat alle facebookprofielen mooi opgekuist zijn rond de opnameperiode. Jaap zou hier zijn tanden op stuk bijten. ;D

Jessica/Marzena de nieuwe Cathy

Jessica lijkt me meer Issabel. Ook een connectie met Brussel en Leuven.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
De Mol in de media (2017)
« Reactie #78 Gepost op: 4-02-2017, 12:20:51 »
Misschien dat iemand hier deze krant offline heeft en kan verifieren of Hans inderdaad ontbreekt.

Ik heb uitgebreid door de Vlaamse kranten gebladerd bij de kiosk en in De Standaard ontbreekt Hans niet.

In de wat populairdere kranten is nog meer aandacht voor De Mol. Ik heb Het Nieuwsblad en Het Laatste Nieuws gekocht en als ik ze lekker gelezen heb zal ik wat scans maken en die hier plaatsen. ::boogie::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
De Mol in de media (2017)
« Reactie #79 Gepost op: 4-02-2017, 12:33:05 »
Ik kan al niet wachten tot maandag. Ook opvallend dat alle facebookprofielen mooi opgekuist zijn rond de opnameperiode. Jaap zou hier zijn tanden op stuk bijten. ;D

Jessica lijkt me meer Issabel. Ook een connectie met Brussel en Leuven.

Blij toe. Ik kan die Jaap en zijn 'speurwerk' van buzzcapture niet meer aanzien.  ::) Ohja, Issabel was ik helemaal vergeten  ::schaam:: Ik vind het vooral mooi om te zien dat de Mol landen aandoet waar WIDM al geweest is. Laten Argentinië en Zuid-Afrika nu net bij mijn favoriete WIDM seizoenen horen. En dan ditmaal met onbekende Vlamingen, dat gaat zeer plezant worden ofnie?  :D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan