Auteur Topic: De Mol in de media (2017)  (gelezen 57615 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
De Mol in de media (2017)
« Reactie #80 Gepost op: 4-02-2017, 12:42:57 »
Is het al maandag? ::hypocriet::
...óf niet!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
De Mol in de media (2017)
« Reactie #81 Gepost op: 4-02-2017, 12:47:23 »
Blij toe. Ik kan die Jaap en zijn 'speurwerk' van buzzcapture niet meer aanzien.  ::) Ohja, Issabel was ik helemaal vergeten  ::schaam:: Ik vind het vooral mooi om te zien dat de Mol landen aandoet waar WIDM al geweest is. Laten Argentinië en Zuid-Afrika nu net bij mijn favoriete WIDM seizoenen horen. En dan ditmaal met onbekende Vlamingen, dat gaat zeer plezant worden ofnie?  :D

Das zeker da. ;)

Australië of Nieuw-Zeeland zou volgend jaar dan mooi in de lijn liggen. Ook daar lente tijdens de opnameperiode.

Offline Marisa

  • Forumlid
De Mol in de media (2017)
« Reactie #82 Gepost op: 4-02-2017, 12:57:20 »
Ik kan de filmpjes niet afspelen: heeft iemand anders daar ook moeite mee? (Ik woon in Nederland, maar kon vorig jaar wel alles via de site terugkijken.)
Geldt ook voor mij, bij Firefox i.i.g. Had Firefox juist in plaats van die vervelende IE.... en zag met opzet af van Windows 10 op mijn computer.
Moet ik daar nu toch aan geloven?

Met nogal wat vertraging en horten en stoten krijg ik de voorstelfilmpjes van de kandidaten in de oude Explorer afgespeeld (met mijn Windows 8.1).

De tip van Heinz (video download helper) is voor Firefox bedoeld. Dank, Heinz. Straks eens kijken welke vergelijkbare helpertjes geschikt zijn voor mijn aftandse IE...

Ik hoop toch echt dat mijn hersencellen tot leven gewekt worden vóór maandagavond, en dat ik daardoor erachter kom wat het beste helpt, want ik zou het echt heel erg vinden wanneer ik de Vlaamse Mol niet of niet goed kan zien.

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
De Mol in de media (2017)
« Reactie #83 Gepost op: 4-02-2017, 12:58:31 »
Geldt ook voor mij, bij Firefox i.i.g. Had Firefox juist in plaats van die vervelende IE.... en zag met opzet af van Windows 10 op mijn computer.
Moet ik daar nu toch aan geloven?

Met nogal wat vertraging en horten en stoten krijg ik de voorstelfilmpjes van de kandidaten in de oude Explorer afgespeeld (met mijn Windows 8.1).

De tip van Heinz (video download helper) is voor Firefox bedoeld. Dank, Heinz. Straks eens kijken welke vergelijkbare helpertjes geschikt zijn voor mijn aftandse IE...

Ik hoop toch echt dat mijn hersencellen tot leven gewekt worden vóór maandagavond, en dat ik daardoor erachter kom wat het beste helpt, want ik zou het echt heel erg vinden wanneer ik de Vlaamse Mol niet of niet goed kan zien.

Bij mij werkte het maar half en heel langzaam op IE en totaal niet op Chrome. Op iOS werkt het als een zonnetje :)

Offline Marisa

  • Forumlid
De Mol in de media (2017)
« Reactie #84 Gepost op: 4-02-2017, 13:05:03 »
Bij mij werkte het maar half en heel langzaam op IE en totaal niet op Chrome. Op iOS werkt het als een zonnetje :)
Ik heb geen Apple Ipad o.i.d.   :(

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
De Mol in de media (2017)
« Reactie #85 Gepost op: 4-02-2017, 13:16:51 »
Bij mij werkten de filmpjes niet in Firefox maar wel in Chrome. Bij mij zeurde Firefox ook over een onbeveiligde verbinding, dus misschien dat het daaraan ligt. En anders misschien aan een bepaalde plugin die ik in Firefox niet heb en in Chrome wel? Geen idee.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
De Mol in de media (2017)
« Reactie #86 Gepost op: 4-02-2017, 13:18:01 »
Firefox en Chrome gaven bij mij niet thuis, maar Microsoft Edge wel. Minst favoriete browser wel. >:(

Offline Marisa

  • Forumlid
De Mol in de media (2017)
« Reactie #87 Gepost op: 4-02-2017, 13:20:08 »
Firefox en Chrome gaven bij mij niet thuis, maar Microsoft Edge wel. Minst favoriete browser wel. >:(

Ik heb zojuist Opera geïnstalleerd (één van mijn hersencellen werd wakker). De filmpjes laten zich nu moeiteloos afspelen.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
De Mol in de media (2017)
« Reactie #88 Gepost op: 4-02-2017, 13:31:08 »
Ik heb zojuist Opera geïnstalleerd (één van mijn hersencellen werd wakker). De filmpjes laten zich nu moeiteloos afspelen.

Aha, die doet het inderdaad ook. Bedankt. ::bravo::

Offline Marisa

  • Forumlid
De Mol in de media (2017)
« Reactie #89 Gepost op: 4-02-2017, 13:33:52 »
Aha, die doet het inderdaad ook. Bedankt. ::bravo::
Hè, kan ik eindelijk óók eens helpen!  ;)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
De Mol in de media (2017)
« Reactie #90 Gepost op: 4-02-2017, 14:01:55 »
Zo, terug naar waar het topic voor bedoeld is met wat ouderwetsche krantenscans van Het Laatste Nieuws van dit weekend:













Allemaal klikbaar en dan leesbaar. Misschien wat rommeliger dan een linkje naar een online-artikel maar het hééft ook wel wat toch? ::tandpastasmiley::

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
De Mol in de media (2017)
« Reactie #91 Gepost op: 4-02-2017, 14:08:58 »
Geweldig, thanks  ::ok:: !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
De Mol in de media (2017)
« Reactie #92 Gepost op: 4-02-2017, 14:29:19 »
Graag gedaan! Scans van Het Nieuwsblad laat ik zitten want buiten de informatie van de website staan er in het artikel alleen dingen die ze over de kandidaten opgesnord hebben zoals hoe hun kinderen heten en dat lijkt me niet zo relevant.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
De Mol in de media (2017)
« Reactie #93 Gepost op: 4-02-2017, 14:57:05 »
Graag gedaan! Scans van Het Nieuwsblad laat ik zitten want buiten de informatie van de website staan er in het artikel alleen dingen die ze over de kandidaten opgesnord hebben zoals hoe hun kinderen heten en dat lijkt me niet zo relevant.

Tenzij iemand in het vliegtuig voor een verfbom zit en er een vraag komt over de kinderen van een kandidaat (zoals bij Thibaud vorig jaar).

Maar goed, ik ben het er wel mee eens dat voor niet-publieke personen het niet zo relevant is hoe hun familie er uit ziet. Woestijnvis zal ons wel alle relevante info geven om de Mol te zoeken en dan nog een hoop irrelevante info om die relevante info te verbergen. ;D

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
De Mol in de media (2017)
« Reactie #94 Gepost op: 4-02-2017, 15:12:01 »
Bedankt Heinz!


Bij mij werkten de filmpjes op Firefox wel als ik Adblock uitzet en niet als ik hem aanzet. En als het werkt, werkt het beter dan bij IE, uiteraard... Misschien dat eens proberen?

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
De Mol in de media (2017)
« Reactie #95 Gepost op: 4-02-2017, 15:21:43 »
Bedankt Heinz!


Bij mij werkten de filmpjes op Firefox wel als ik Adblock uitzet en niet als ik hem aanzet. En als het werkt, werkt het beter dan bij IE, uiteraard... Misschien dat eens proberen?

 ::bravo:: Dit is de oplossing. Dankjewel, hij doet het nu!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
De Mol in de media (2017)
« Reactie #96 Gepost op: 4-02-2017, 16:24:02 »
11 kandidaten? Biedt perspectieven voor een duo-exit. Of een finale met 4.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
De Mol in de media (2017)
« Reactie #97 Gepost op: 4-02-2017, 16:25:34 »
Of een extra aflevering dit jaar? :D
...óf niet!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
De Mol in de media (2017)
« Reactie #98 Gepost op: 4-02-2017, 16:44:10 »
Of een extra aflevering dit jaar? :D

Nee, helaas. Het uitzendschema staat al vast en omvat weer 9 afleveringen waarvan de 8e de ontknoping is en de 9e de reünie.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
De Mol in de media (2017)
« Reactie #99 Gepost op: 4-02-2017, 16:52:13 »
Nee, helaas. Het uitzendschema staat al vast en omvat weer 9 afleveringen waarvan de 8e de ontknoping is en de 9e de reünie.
Dan zal het wel niet lukken om met z'n 11 door te gaan :P
...óf niet!