Auteur Topic: [De Mol] Aflevering 5  (gelezen 4154 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[De Mol] Aflevering 5
« Gepost op: 6-03-2017, 19:10:13 »
Bezoek!  ::zwaai::

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 5
« Reactie #1 Gepost op: 6-03-2017, 21:59:09 »
Mag ik starten zonder te spoilen.

Ik vond het weer geweldig met 3 leuke en doordachte proeven.
klaar voor de strijd

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 5
« Reactie #2 Gepost op: 6-03-2017, 22:09:55 »
Weer een schitterende aflevering, vooral de eerste opdracht (ik heb flink gelachen). Verrassend dat Hans afvalt maar ik heb hem totaal niet verdacht.

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 5
« Reactie #3 Gepost op: 6-03-2017, 22:27:44 »
Ik vond het geweldig en die laatste opdracht is 1 van de betere van deze serie  ::bravo:: zo mooi.

En volgende week precies meet the mole opdracht
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 5
« Reactie #4 Gepost op: 6-03-2017, 22:31:20 »
Ik weet het echt niet meer.
Ik heb voor iedereen redenen waarom ze het al dan niet kunnen zijn...
#teamamaimiljaarde

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 5
« Reactie #5 Gepost op: 6-03-2017, 23:22:32 »
Wat een gave aflevering!

En ze verdienen gewoon geld in de eerste proef  :o
Ik verbaasde me echt toen ze daar aangelopen kwamen.

Maar dan weer niet in de laatste hoewel het voor Hans niks opleverde om zelf in leven te blijven. (Hij zal de spelregel-wijziging wel niet goed begrepen hebben want de mol was hij in ieder geval niet).


En het voorstukje naar volgende week maakt me al weer gelijk enthousiast.  ::hyper:: Maar goed eerst deze aflevering nog maar eens goed bekijken.  ::vergroot::


(Oh en mijn stream op de Mol website heeft maar een keer gehaperd. Eventjes stil gezet maar toen ging hij weer. ::joehoe::)
« Laatst bewerkt op: 6-03-2017, 23:25:21 door Kaaasje »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 5
« Reactie #6 Gepost op: 6-03-2017, 23:29:44 »
Een pak betere familie aflevering in vergelijking met vorig jaar. Vorig jaar beetje saai, nu was het echt super 3 opdrachten lang.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Aflevering 5
« Reactie #7 Gepost op: 6-03-2017, 23:32:47 »
En het voorstukje naar volgende week maakt me al weer gelijk enthousiast.  ::hyper:: Maar goed eerst deze aflevering nog maar eens goed bekijken.  ::vergroot::

Ik heb precies hetzelfde. Ontzettend genoten van wéér een topaflevering en dan zie je aan het voorstukje dat het volgende week weer briljant wordt. Alle opdrachten zaten weer fantastisch in elkaar en waren weer perfect in beeld gebracht. Niks geen montagecompilaties maar gewoon duidelijk met kaartjes en alle informatie zodat we eindeloos terug kunnen kijken en heerlijk kunnen speuren. ::bravo::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 5
« Reactie #8 Gepost op: 6-03-2017, 23:36:01 »
Wat een heerlijke aflevering weer  ::bravo::

Wat een kikkuh serie is het toch!!!

En voor het eerst dit seizoen de afvaller goed gegokt   ::)

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 5
« Reactie #9 Gepost op: 6-03-2017, 23:51:22 »
Helemaal eens met de voorgaande posts. Geweldige aflevering weer, ronduit smullen geblazen ::bravo::

Het was weer zo goed doordacht, ik weet vaak gewoon niet meer waar ik me op moet concentreren tijdens het bekijken van de opdrachten, er is zoveel om over na te denken....
En inderdaad weer perfect in beeld gebracht mét ook nog eens hele goeie muziek (ook niet onbelangrijk)

voor mij -tot dusverre- een absolute top-serie  ::bravo::


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Aflevering 5
« Reactie #10 Gepost op: 6-03-2017, 23:54:27 »
En inderdaad weer perfect in beeld gebracht mét ook nog eens hele goeie muziek (ook niet onbelangrijk)

En goed gebruik van stilte ook. (Ja, dat meen ik echt. :P)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 5
« Reactie #11 Gepost op: 6-03-2017, 23:54:57 »
Aflevering na aflevering weten ze er iets mooiers van te maken. Zo ook vanavond!  ::bravo::

Die rij-opdracht, ik zou er horendol van worden en domweg gps uitschakelen is een goede moltactiek (Davey kan het nog steeds zijn wat mij betreft) Je kunt ook te laat arriveren. Beide deed Davey niet want ze kwamen op tijd aan. Maar ala de mol-als-held-theorie kan Davey wellicht wat krediet opbouwen. In de tweede opdracht zorgde Davey er eigenhandig voor dat er geen geld verdiend werd, Monet/Manet is makkelijk te vergissen en te vergoeilijken als actie. Enkel bij de Hunger Games paintballgame deed ie superfanatiek als kandidaat en is het dankzij Hans dat er geen geld bij kwam, niet dankzij Davey.

De preview belooft wederom veel goeds. Ik ben definitief om, WIDM laat ik voor wat het is, De Mol is mijn nieuwe mol-tvserie  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [De Mol] Aflevering 5
« Reactie #12 Gepost op: 7-03-2017, 00:46:24 »
Leuke aflevering, drie toffe opdrachten , waarbij ik de tweede visueel t minste vind, maar daar kun je wel veel uithalen qua doordrijven van je eigen idee etc.


Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [De Mol] Aflevering 5
« Reactie #13 Gepost op: 7-03-2017, 01:12:01 »
Weer een heerlijke aflevering. Smullen wederom met originele en gelaagde opdrachten  ::bravo::
Wederom Davey, en een beetje Annelies verdacht, ook na deze aflevering.
« Laatst bewerkt op: 7-03-2017, 01:14:58 door Nat007 »

Online tureluurs

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 5
« Reactie #14 Gepost op: 7-03-2017, 01:13:03 »
Helemaal zonder haperingen kunnen kijken  ::boogie::
Het was weer superleuk.
Uiteraard viel mijn winnaar weer af, gaat heel de serie al zo  ::rofl::

Offline mollemania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Diem - Pluk de Dag
Re: [De Mol] Aflevering 5
« Reactie #15 Gepost op: 7-03-2017, 16:23:31 »
Wat weer een geweldige aflevering! En wat weer een originele opdrachten! Ook de sfeer tussen de deelnemers blijft leuk.
De eerste opdracht leek niet haalbaar. Maar hoe de regie erin slaagt om uiteindelijk het slagen van de opdracht te presenteren is werkelijk fantastisch. Dan de opdracht met familie. Zeer origineel en ideaal om de mol de opdracht te laten mislukken.
En The Hunger Games is misschien niet zo'n originele opdracht en door het veranderen van de spelregels wat onoverzichtelijk maar de opdracht wordt wel met veel spanning in beeld gebracht zodat je als kijker op het puntje van de stoel zit.
In de executie zit volgens mij toch wel een hint naar de winnaar. Eline biecht op dat ze toch wel erg vaak het gevoel heeft dat als het erom gaat Davy of Annelies toch wel erg op de plek zitten om de opdracht te doen mislukken.
Ik heb me weer heerlijk geamuseerd.
Dat is zo duidelijk als wat..... of toch ?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [De Mol] Aflevering 5
« Reactie #16 Gepost op: 7-03-2017, 16:54:14 »
Wat een verademing is de Vlaamse 'De Mol' zeg! Toptelevisie!  ::bravo::

Alle aflevering waren tot op heden van hoog niveau. De opdrachten zitten zeer goed in elkaar en zijn leuk en spannend om naar te kijken.
Dit is (Wie is) de Mol zoals het bedoeld is. Hieraan zie je toch dat de Vlamingen de oorspronkelijke bedenkers van het spel zijn en over
zeer veel creativiteit beschikken. Hulde, hulde, hulde!  ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 5
« Reactie #17 Gepost op: 7-03-2017, 17:46:52 »
Geweldige aflevering weer. Misschien wel mijn favoriet van dit seizoen. ::bravo::
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [De Mol] Aflevering 5
« Reactie #18 Gepost op: 7-03-2017, 20:43:37 »
Helemaal zonder haperingen kunnen kijken  ::boogie::
Het was weer superleuk.
Uiteraard viel mijn winnaar weer af, gaat heel de serie al zo  ::rofl::
Dan zitten bij deze in hetzelfde schuitje  ::oink::.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 5
« Reactie #19 Gepost op: 7-03-2017, 22:59:38 »
Geweldige aflevering  ::jaja::

The Hunger Games  ::love::
Frankje Lapi