Auteur Topic: [De Mol] Aflevering 8  (gelezen 8214 keer)

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #20 Gepost op: 28-03-2017, 09:45:59 »
@ Joost ik heb mijn foto dan ook voor de uitzending genomen.  ::ok::
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #21 Gepost op: 28-03-2017, 09:53:48 »
@ Joost ik heb mijn foto dan ook voor de uitzending genomen.  ::ok::

Ja, zoiets vermoedde ik al.  ::ok:: Helaas werd ik door een overijverige bewaker geredigeerd richting de lockers die al vol zaten. En toen moest ik mijn rugtas achterlaten bij een balie alvorens ik mijn ticket kon krijgen en richting de zaal kon. Dus zo heb ik een glimp van de kandidaten moeten missen voor zover ze even kwamen buurten voor een minuut. Wel zag ik Gilles de mol voor de Vlaamse moltalk opnames aan het doen  :D En ik heb even staan kijken bij het koor.  :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #22 Gepost op: 28-03-2017, 10:07:53 »
Het was echt maar 20 minuten voor de uitzending. De kandidaten gingen naar de zaal waar zij gingen kijken en de zus van marzena vroeg of ik een foto wou maken met haar en de kandidaten en dan heb ik ook gevraagd of ik 1 mocht en zo is het gekomen.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #23 Gepost op: 28-03-2017, 16:05:17 »
Heerlijke avond gisteren in de Kinepolis! Waardige finale, ook die terugkeer van de drukknoppen ::love::
Een glimpje van de kandidaten 'in het echt' kunnen opvangen, maar vooral de kandidaten van vorig jaar bijna aangeraakt - liepen gewoon los rond in de stad ::joehoe:: Uiteraard te laf geweest om een foto te vragen, maar toch een maffe gewaarwording als je Thibaud ineens uit zijn auto ziet stappen.

Enne... Eline was dus de Mol?! :o Ik had haar nooit helemaal afgeschreven dus superverbaasd ben ik niet, maar moet vooral even wennen aan het idee dat Annelies het dus níet is! ::oink:: Alles leek bij haar te kloppen dus dat geeft nog even kortsluiting als ik er aan al die 'overduidelijke' aanwijzingen terugdenk.

En om eerlijk te zijn vind ik het wel eens fijn om er finaal naast te zitten. Tot nu toe zat ik praktisch altijd goed met de Nederlandse edities dus de bioscoopzaal verlaten met m'n mond vol tanden was een bijzondere gewaarwording. En dat hoort er natuurlijk ook bij :D
...óf niet!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #24 Gepost op: 28-03-2017, 17:09:16 »
Eline in safarigidspakje  ::love:: en hoe ze zich staande hield of althans probeerde te houden was nochtans  ::rofl::
Dat was toch het hoogtepunt van de aflevering buiten de bekendmaking van de mol Eline!
Ich bin ein Bärliner!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #25 Gepost op: 28-03-2017, 22:46:15 »
Wat een fantastische finale  ::bravo::
Wat een supermol  ::bravo:: ::bravo::
Ik ben helaas al te weten gekomen wie de mol is door het twitterbalkje rechts door de tweet van een RN-twitteraar, dus ik baalde enorm. Had zo uitgekeken naar vanavond, maar de aflevering was alsnog tof hoor  ::ok::
Frankje Lapi

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #26 Gepost op: 28-03-2017, 22:51:01 »
Ja, hier ook gespoilerd helaas (tweet en reactie van iemand waarvan ik wist wie hij verdacht).

Volgend jaar het forum mijden tot ik de laatste aflevering heb gezien. ::jaja::
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #27 Gepost op: 29-03-2017, 00:32:29 »
Ja, hier ook gespoilerd helaas (tweet en reactie van iemand waarvan ik wist wie hij verdacht).

Volgend jaar het forum mijden tot ik de laatste aflevering heb gezien. ::jaja::

Alle social media uitdoen de volgende keer, enkel de hoofdpagina van Vier open waar de laatste aflevering komt en F5-en, of hier enkel de download topic open hebben staan onderaan de pagina en goed oppassen niets in de tweetsectie op rechts te lezen   ;)

Ik zag de finale pas om 22:00 terug en het was zoooo verleidelijk om snel naar het einde te scrollen, of om hier even in de afleveringstopic te kijken, maar ik kon me bedwingen en gelukkig maar want de ontknoping was daardoor onvergetelijk; tot aan de schim van de mol dacht ik dat Annelies achter dat scherm vandaan zou stappen. Had ongeveer 0% kans aan Eline gegeven haha. Spoilers zouden half de lol eraf gehaald hebben.

Balen dat je al op de hoogte werd gebracht onbedoeld!

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #28 Gepost op: 29-03-2017, 12:25:09 »
Eline! Mijn hoofdverdachte vanaf de museumroof waar ze het alarm liet afgaan. Daarvoor zat ik op Davey en bij Annelies had ik constant twijfels. Daarom vond ik de finale superspannend maar ik had het uiteindelijk dus goed, dat is ook wel eens leuk (Gilles had ik vorig jaar nooit bovenaan mijn lijstje staan).

Mooie serie. Je ziet dat je met onbekende spelers een ander soort dynamiek krijgt en dat er ook iets gewaagder opdrachten mogelijk zijn. Maakt het voor mij leuker al snap ik dat het kijkcijfertechnisch beter is om met bekende spelers te spelen.

Offline FeniXXIV

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [De Mol] Aflevering 8
« Reactie #29 Gepost op: 3-04-2017, 20:38:38 »
Er is geen dag voorbij gegaan dat ik niet aan maandagavond heb gedacht. Heb de hele week aan maandagavond moeten denken.

Heb deze week nog eens naar alle ontknopingen gekeken van de Mol 1-5 en dit moet wel de ontknoping zijn waar mijn hart telkens een sprongetje maakt. Je kan niet anders dan houden van alle drie finalisten en hoe het is afgelopen. Wie ook de Mol/winnaar/verliezer was geweest, ben ervan overtuigd dat ik bij elke combinatie hetzelfde zou voelen. Voor mij de perfecte combo finalisten dit seizoen.

Vorig jaar heb ik dan wel een paar kandidaten vluchtig kunnen spreken, dit jaar had ik heel wat meer te vertellen door de verrassende finale. Omdat de verrassing zo groot was. Helaas geen toegang tot de juiste zaal. Vorig jaar werd ook zaal 8 geleid naar de evenementruimte. Dit jaar niet. maar had ik geen toegang.

Ik heb ginder in Antwerpen verschillende kandidaten gespot, ook ex-kandidaten ... Bruno en Stijn bv. Verschillende mensen die met Bouba op de foto wilden. Ik was bijna te laat in de zaal, parking vinden bleek bijna een proef uit het programma zelf. Helaas daardoor wel alle plezierige dingen gemist, het shosholoza-koor zong net hun laatste lied, de BMW met selfie-drukknop wel langs gelopen maar niet in plaatsgenomen, ... Maar gelukkig net op tijd in de zaal om mijn Mol te spotten! En credits voor presentator GDC die er nog een schepje bovenop deed voor de Annelies-verdenkers. "Wie verdenkt er Annelies? ... Ah toch nog veel die Annelies verdenken."

De enige storende factor waren de mensen achter ons die duidelijk geen respect hadden voor Annelies en oudere mensen in het algemeen. Toch een beetje jammer van zo'n jonge mensen. Alleen al daarvoor hoopte ik stiekem op Annelies als Mol.

De aflevering zelf vond ik wel top. Annelies kreeg eerherstel, helemaal in haar sas bij het lesgeven en de hele aflevering aan het schijnmollen. Davey de terechte winnaar en Cheatah Eline de uitstekende MOL!!! ::trots:: Heb er heel hard van genoten.

Nu nog de grappige laatste aflevering. Volgens mij hebben we hier wel te maken met een van de leutigste mollen ooit!