Auteur Topic: De Mol in de media (2018)  (gelezen 41332 keer)

Offline Van Zwam

  • Forumlid
Re: De Mol in de media (2018)
« Reactie #140 Gepost op: 8-05-2018, 08:09:34 »
Dat lijkt me zo te zien de "Ochtendshow", zou je die niet integraal kunnen herbeluisteren via radioplus.be?

Ik zal het vanavond proberen als niemand er eerder toe komt.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol in de media (2018)
« Reactie #141 Gepost op: 8-05-2018, 08:18:07 »
« Laatst bewerkt op: 8-05-2018, 08:26:57 door Heinz »

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol in de media (2018)
« Reactie #142 Gepost op: 8-05-2018, 09:11:41 »


 ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol in de media (2018)
« Reactie #143 Gepost op: 8-05-2018, 13:38:14 »
De trailer van volgende week was net op vier:

2 dingen vielen mij op.

Elke deelnemer zei: ik ben de mol niet. (enkel bij Pieter hoorde ik Ik ben de mol, dat kan liggen aan mijn oren, of aan mijn tunnelvisie).

Pieter kwam ook in beeld terwijl hij Holy Molly zei  ;D

https://www.vier.be/video/de-mol/de-drie-finalisten-kijken-elkaar-een-laatste-keer-in-de-ogen
Hier is hij
klaar voor de strijd

Offline Van Zwam

  • Forumlid
Re: De Mol in de media (2018)
« Reactie #144 Gepost op: 8-05-2018, 23:43:34 »
Helaas heb ik de gehele uitzending nog niet terug kunnen vinden.

Probeer deze link eens: http://radioplus.be/#/mnm/herbeluister/3995d27c-befd-11e3-826b-00163edf75b7/db455079-51c5-11e8-8348-02b7b76bf47f/

Maar ik heb zowat door de hele 3 uur gezapt, en Gilles is voornamelijk daar om als sidekick te fungeren. Het gaat maar heel sporadisch even over De Mol, en Gilles zegt dan weinig wereldschokkends.

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: De Mol in de media (2018)
« Reactie #145 Gepost op: 9-05-2018, 07:04:06 »
Probeer deze link eens: http://radioplus.be/#/mnm/herbeluister/3995d27c-befd-11e3-826b-00163edf75b7/db455079-51c5-11e8-8348-02b7b76bf47f/

Maar ik heb zowat door de hele 3 uur gezapt, en Gilles is voornamelijk daar om als sidekick te fungeren. Het gaat maar heel sporadisch even over De Mol, en Gilles zegt dan weinig wereldschokkends.



Dank!
Graven, graven, graven...

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol in de media (2018)
« Reactie #146 Gepost op: 10-05-2018, 10:44:56 »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol in de media (2018)
« Reactie #147 Gepost op: 14-05-2018, 08:45:31 »
vrt.be Zico Saerens

Priester Pieter (dé mol) heeft u wekenlang misleid, wat vindt het bisdom daarvan?



Het is niet meteen alledaags te noemen: een priester die de rol van saboteur opneemt in “De mol”. En toch was het Pieter die wekenlang de andere kandidaten beloog en misleidde in het spelprogramma op Vier. “Maar alles past in het spel waar hij aan deelnam. Voor ons is er geen probleem”, zegt het bisdom.

“Vlucht het stelen en bedriegen, ook de achterklap en ’t liegen.” Het is een stukje uit de tien geboden. U kent ze wel, de vuistregels van het christendom. En laat liegen en bedriegen nu net datgene zijn wat priester Pieter de afgelopen weken aan de lopende band deed in zijn rol als mol.

Zélf zag hij er alleszins geen problemen in. “Het gaat hier om een spelletje. En dat spelletje speel je ten volle, zeker als mol”, reageerde hij gisteren na de uitzending. Maar is er écht geen probleem voor de 33-jarige priester uit Assebroek, nabij Brugge?

“We kennen Pieter en we wisten dat hij volop voor het spel zou gaan”, zegt Inge Cordemans van het bisdom Brugge aan VRT NWS. “”De mol” is een spel waarbij iedereen liegt. De mol zelf, maar ook de andere kandidaten. Dat je niet zou mogen liegen, geldt niet enkel voor priesters. Winnaar Lloyd is student geneeskunde, de andere finalist Bahador werkt in de financiële sector en Pascale (die er net voor de finale uitviel, nvdr.) werkt bij het leger. Ook hen moet je kunnen vertrouwen.”

En dus is er voor het bisdom niet echt een probleem. “Het liegen past in het spel waaraan hij meedeed. Je merkt ook dat mensen dat kunnen plaatsen.”

Pieter vroeg op voorhand geen toestemming aan het bisdom om mee te doen aan “De mol”. Hij deed dat wel bij zijn school, waar hij godsdienst en geschiedenis geeft. “Later heeft hij ons wel laten weten dat hij meedoet aan het programma, maar van het verloop wisten we niets.” En ja, het bisdom wist dus ook pas gisteren dat Pieter de mol was.

Hoe dan ook heeft Pieter het imago van het priesterschap – en misschien bij uitbreiding van de kerk – een flinke boost gegeven. Dat dat niet de reden was waarvoor hij meedeed, bevestigde hij gisteren zelf. En het ging al helemaal niet om een strategie vanuit het bisdom, zegt Cordemans. “Maar we horen wel dat veel mensen hem een toffe gast vinden. Hij heeft het beeld van priesters bij sommigen misschien veranderd. Al is er tijdens het programma ook nooit de nadruk gelegd op het feit dat hij priester is.”

En dan was er nog het vele gevloek van Pieter in de afleveringen. “Daar schrok ik zelf ook van”, zei de priester daarover. “Maar je moet maar eens boven zo’n waterval hangen. Je zal schrikken over wat er uit je eigen mond komt.”

“Het is niet dat Pieter erom bekend staat om te pas en te onpas te vloeken”, besluit Cordemans. “Maar ik kan me voorstellen dat je zaken zegt als je daar zo hoog hangt.”

En ook van vrt.be: Stop met zoeken, de mol is bekend: "Het werd steeds leuker om alles geraffineerd te saboteren" <- klik.
« Laatst bewerkt op: 14-05-2018, 08:52:20 door Heinz »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol in de media (2018)
« Reactie #148 Gepost op: 14-05-2018, 08:58:57 »
De Standaard - Sylvie Van Ginneken

Vier hoopt op nog meer sterke weekends
Een godsgeschenk voor de zondagse mollenmis

‘De mol’ sluit af met een big bang: Pieter, de goedlachse pastoor, is de schijnheilige. En dat doet zender Vier voorzichtig dromen.
--------



‘Is dat op ik, dat lichtje? Holy fuck!’ Student Lloyd wist niet wat hem overkwam toen hij gisteren als winnaar uit de bus kwam van het derde seizoen van Viers revival van De mol. ‘Ik heb tot de laatste seconde getwijfeld of het toch niet Bahador was’, klinkt het na de finale-aflevering nog altijd hevig. ‘Pieter speelde dat zo goed dat ik mij soms bijna geneerde dat ik hem verdacht.’ Zijn schroom opzijzetten en de priester aan het kruis nagelen, levert de student 27.665 euro op.

Daarmee heeft Vlaanderen voor het eerst een extreem extraverte mol die breekt met de gouden ‘opereer in de schaduw’-regel waar ex-mollen Gilles en Eline zich aan hielden. Nog voor de eerste aflevering werd uitgezonden, ging ‘meneer pastoor’ al over de tongen. Daarna leerden mollenvangers Pieter vooral kennen als een openhartige, goedlachse en – godbetert – vloekende gezelligaard die je na de ceremonie in de kerk zo zou uitnodigen op je trouw- of communiefeest.

Die riskante hiding in plain sight-tactiek was niet op voorhand afgesproken, aldus presentator Gilles De Coster. ‘Pieter heeft ons van onze sokken geblazen. We hadden rekening gehouden met een golf van verdachtmakingen toen we hem castten, maar zijn persoonlijkheid was meer de trigger dan zijn beroep. In Mexico heeft hij al onze verwachtingen overtroffen met zijn humor, energie en slimme openhartigheid.’

X-factor

Dat Pieter graag in de belangstelling staat, is ook achter de schermen merkbaar.

‘Ja, ik vond het superleuk om te liegen’, lacht hij joviaal. ‘Jeffrey heeft mij twintig keer gevraagd of ik de mol was. Ik maakte daar een spelletje van om zijn kop zot te maken. Maar ik was blij dat het gedaan was, want het was intens tot op het einde.’

Ook daar braken de makers, dit keer wel bewust, met een traditie. De finale-aflevering werd deze keer geen nostalgische terugblik met een ‘vrolijke vrienden’-beeld. De finalisten werden tot de laatste opdracht tot het uiterste gedreven, wat zowel bloedstollende als visueel aantrekkelijke televisie opleverde.

Wanneer het tijdens de laatste opdracht Lloyds beurt is om boven een waterval te bengelen aan een kabel, wordt bovendien duidelijk hoe zorgvuldig de casting is. Waar vorig seizoen weinig kandidaten een echte X-factor hadden, kan je moeilijk anders dan lachen met Lloyds ‘Als je bang bent van de hoogte moet je fluiten’-lied. Ook in Joke, Jeffrey en Channy zat die sprankel.

Dat de casting en de montage door al die details monnikenwerk zijn, is een neveneffect dat De ­Coster er graag bijneemt. ‘We zijn perfectionisten. Ik bekijk de aflevering nu voor de 31ste keer en nog zie ik zaken die ik wil veranderen.’

Zondag, Vierdag

Voor het sleutelen aan een nieuwe mindfuck hoeft hij niet lang te wachten, want na de finale verscheen een oproep voor het vierde seizoen. ‘We zien geen reden om het niet te doen’, klinkt het in koor bij Vier.

De riskante verhuizing van de maandag- naar de zondagavond heeft Vier geen windeieren gelegd. ‘De kaap van 1 miljoen kijkers is gerond en onze talkshow, Café De Mol, had telkens 300.000 tot 400.000 kijkers’, stelt Vier-woordvoerder Kristof Demasure, die evenwel nog geen antwoord heeft op het toenemend aantal Vlamingen dat uitgesteld kijkt. ‘Een jong publiek aanspreken is voor ons zeer belangrijk. Als we zien dat 300.000 mensen online kijken, waar ze toch ook reclame zien, is dat al zeer positief.’

Demasure hoopt dat De mol op zondag blijft: ‘Met dit vlaggenschip kunnen we onze weekends versterken. Wij hebben nu een uniek format, dat moeten we uitspelen. In het najaar lanceren we ook Dancing with the stars. Zo kunnen we verder bouwen en onze stempel op het weekend drukken.’

Al wil Vier te allen tijde vermijden dat De mol tegen andere kijkcijferkanonnen uitkomt, zoals vorig seizoen. Als andere kleppers naar zondag verhuizen, bestaat de kans dat Vier De mol opnieuw verkast.

‘We willen er wel 100 procent voor gaan, maar in het begin moeten we toch vooral wendbaar blijven’, besluit Demasure voorzichtig.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol in de media (2018)
« Reactie #149 Gepost op: 14-05-2018, 09:06:32 »
Humo interviewde 'De mol': 'Elke keer als er geld uit de pot ging, was ik zielsgelukkig'



Drie weken lang belazerde hij het boeltje, maar was ‘De mol’ nu Lloyd, Bahador of Pieter? In Humo’s Molmeter kon u week na week volgen hoe wij er flagrant naast zaten, maar nu weten we ’t zeker: het was meneer pastoor, die hieronder – samen met z’n twee medefinalisten – eindelijk te biecht gaat.

Goeie finale van ‘De mol’: de slow-motionbeelden tegen de achtergrond van de waterval waren de mooiste van de reeks, de dreigende ‘Blade Runner 2049’-muziek van Hans Zimmer zette perfect de dreigende toon voor de ontmaskering en tot op de laatste seconde was er twijfel over wie, voor de neus van winnaar Lloyd, uit de rook zou komen gestapt. Zelfs pineut Bahador vond het allemaal best.

Bahador «Ik gun het Lloyd écht – je hebt ook wel kunnen zien hoe goed wij overeen kwamen. Ik vond het vooral leuk dat ik zover geraakt ben; wie won, kon mij niet zoveel schelen.»

HUMO Er viel wel 27.000 euro te verdienen, hé.

Bahador «En toch! Lloyd was beter dan ik en is dus de verdiende winnaar.
Ik zat natuurlijk óók wel juist, maar ja. Uiteindelijk moet je een lijst met dertig vragen oplossen, en dan draait het om piepkleine details. Misschien dat ik op het einde iets te nonchalant ben geworden, terwijl Lloyd enorm scherp was.»

HUMO Ik dacht dat jij de mol was, en ik denk velen met mij. Hoe hard heb jij jezelf verdacht proberen te maken?

Bahador «Op voorhand heb ik ongeveer zeven à acht seizoenen van ‘De mol’ – uit België én Nederland – aandachtig bekeken om te bepalen hoe ik het spel zou aanpakken. Ik was dus best goed voorbereid (lacht). En mezelf verdacht maken, maakte zeker deel uit van mijn strategie.»

HUMO Welke proef heb je doelbewust de mist doen ingaan?

Bahador «De kippen: op een bepaald moment moesten Channy en ik de kippen met de juiste naam vangen en die in een hok steken. Maar we hadden veel te weinig namen om die opdracht te doen lukken – er was dus geen reden om écht mijn best te doen (lacht).»

HUMO Weet jij of er veel kandidaten een rood scherm hebben gekregen omdat ze jou verdachten?

Bahador «Dat weet ik, ja (grijnst). Daarbij voel je het aan als mensen je verdenken – als slimme speler moet je daarop inspelen, natuurlijk, en dan maar hopen dat ze op jou stemmen.»

HUMO Raar wel: veel tips, zoals het Mexicaanse liedje in de allereerste aflevering, leken naar jou te wijzen.

Bahador «Ik weet het! Op een bepaald moment zat ik in mijn zetel naar een aflevering te kijken, en naar de theorieën achteraf, en dacht ik: ‘Was ik zéker niet de mol? Hebben ze mij iets vergeten uit te leggen?’ (lacht) Die fluittonen bijvoorbeeld: opeens haalde iemand daar op de één of andere manier de letters van mijn naam uit: bizar!»

HUMO Je was goed voorbereid, maar je moet natuurlijk nog altijd wel de mol zien te vinden. Wanneer ben je Pieter gaan verdenken?

Bahador «Redelijk snel. Er was niet één moment waarop ik het opeens doorhad, het waren eerder een heleboel kleine elementen die me als broodkruimels op zijn spoor hadden gezet.

»Wat ik had geleerd uit mijn research: follow the money is geen goeie strategie, want de mol wint in het begin altijd veel geld – daarom sloot ik in het begin net de mensen uit die géén geld in het laadje brachten, snap je?Zo heb ik één voor één mensen geëlimineerd. Jeffrey bijvoorbeeld: die was blijkbaar verdacht bij de mensen thuis, maar die blééf maar bakken geld opleveren – hij kon nooit de mol zijn. Ik was ook op mijn hoede voor tunnelvisie. Ik bleef iedereen in de gaten houden en testen: toen ik met Pascale rondliep in het pretpark maakte ik bijvoorbeeld opzettelijk stomme rekenfoutjes – die zij telkens corrigeerde, waardoor ik wist dat zij het niet was.»

HUMO Pieter is een erg goeie mol geweest, vind ik.

Bahador «Hij was perfect. Hoe hij de groep op sleeptouw nam, hoe iedereen hem vertrouwde… Ik heb in mijn voorbereiding véél mollen nauwgezet in de gaten gehouden, en ik moet zeggen: deze jongen staat op de top van de molshoop.»
« Laatst bewerkt op: 14-05-2018, 09:10:26 door Heinz »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol in de media (2018)
« Reactie #150 Gepost op: 14-05-2018, 09:06:47 »
Het sympathiekste blondje van Vlaanderen stapte al flierefluitend naar de finale van ‘De mol’ editie 2018 en ging daar in één adem door met de nogal moeizaam bijeengsprokkelde 27.665 euro aan de haal. Niet slecht voor een student die in zijn eerste, tweede én derde jaar zit.

HUMO Je maatje Bahador bereidde zich nauwgezet voor op zijn deelname. En jij?

Lloyd «Ik ben eigenlijk zonder veel tactiek naar Mexico afgezakt. Dat was misschien niet ideaal (lacht). Maar ik had al snel door: als je in het spel wil blijven, dan moet je het serieus spelen. Dus ben ik elke proef beginnen te analyseren. Ik dacht telkens: ‘Hoe zou de mol dit aanpakken?’ En zo ben ik in een tunnelvisie terechtgekomen. Gelukkig bleek het de juiste te zijn (lacht).»

HUMO Hoe zeker was je bij aanvang van de finale? Kon je de overwinning al ruiken?

Lloyd «Nee! Pieter was snel mijn hoofdverdachte, maar hij heeft mij wél tot op het laatste moment doen twijfelen. Tot ik hem uit de rook zag verschijnen, bleef ik denken: ‘Fuck, het zal toch Baha niet zijn?’ (lacht)

»Het is een onwaarschijnlijke prestatie van Pieter. Die mens heeft op fantastische manieren geld uit de groepspot doen verdwijnen. Niet alleen door zelf te mollen, maar ook door ons in de foute richting te sturen en ons zijn mollenwerk voor hem te laten opknappen. Geniaal!»

HUMO Probeerde je zelf ook soms te saboteren?

Lloyd «Goh ja, soms deed ik wel een beetje verdacht, zoals tijdens het basketten. Maar vaker deed ik iets ongewild mislukken door mijn eigen lompe zelve te zijn. Daar moet ik eerlijk in zijn. ‘Knabbel stuk’ wist ik begot niet, ik zou het nu wéér fout hebben (lacht).»

HUMO Je mama vertelde onlangs in Humo hoe je je beklag deed over alle aandacht die je krijgt van meisjes.

Lloyd (grijnst) «Zij heeft de anekdote verteld van toen ik naar beneden kwam en zei: ‘Ik voel mij een object’ – ludiek bedoeld, natuurlijk. Maar je komt soms wel wat tegen. Zoals dat ene meisje dat reageerde op een foto van mij waarop ik ging kajakken: ‘Kom anders eens in mij kajakken.’ Oké… (lacht) Vooral op Instagram uiten de mensen hun gevoelens, euh, zonder gêne.»

HUMO Als jonge gast zijn er ergere problemen.

Lloyd «’t Is just da. Ik kan er moeilijk over klagen.»

HUMO Hoe gaat je familie straks reageren, denk je?

Lloyd «De ene helft van mijn omgeving denkt dat ik de mol ben, de andere dat ik ga winnen. De helft zal dus gelijk krijgen en de andere helft zal van zijn stoel vallen.»

HUMO Waar gaat al dat prijzengeld heen?

Lloyd «In de reeks had ik al gezegd dat ik een deel zou schenken aan het goede doel Casa Hovar, en als ik iets zeg, dan doe ik dat ook. Voor de rest zijn er negen medekandidaten en een supercrew die ik allemaal eens zou willen bedanken – eigenlijk zoek ik gewoon een goed excuus om nog eens samen te feesten. Het zal wel pas na mijn examens zijn. Helaas.»

HUMO Nog even: hoe content ben je precies met je overwinning?

Lloyd (grijnst) «Beire.»

Een priester die niet te vertrouwen is: waar gaan we dat schrijven? Hier bijvoorbeeld: Pieter bleek een uitstekende, bijzonder geniepige mol, één die nooit uit zijn rol viel en door de groep op handen werd gedragen.

Pieter «Ik ben dankbaar dat ik mocht meedoen en ik ben nog veel dankbaarder dat ik de mol mocht zijn (lacht). Ik heb mij rot geamuseerd. De eerste week was ik nog wat zenuwachtig, maar vanaf dan genoot ik net van het opzetten van mijn poker face.»

HUMO Het is gebleken dat je een fantastische acteur bent. Heb je daar altijd al aanleg voor gehad?

Pieter «Nee, nee! Ik heb nooit of nooit iets met toneel te maken gehad. Misschien moet ik ‘t toch eens overwegen als hobby (lacht).»
« Laatst bewerkt op: 14-05-2018, 09:10:35 door Heinz »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol in de media (2018)
« Reactie #151 Gepost op: 14-05-2018, 09:07:03 »
HUMO Wat was je tactiek?

Pieter «Ik wilde vooral een groepsbeest zijn, ervoor zorgen dat iedereen me graag had en vertrouwde – vanuit die positie kan je dan heel subtiel wantrouwen en twijfel gaan zaaien, en vaak het voortouw nemen. ‘Verdeel en heers’, zoals Baha het uitdrukte.»

HUMO De groepspot bedraagt dit jaar een slordige 27.000 euro, geen bijster hoog bedrag. Ben je tevreden?

Pieter «Zeer! Het klint zot, maar hoe meer geld er uit de pot verdween, hoe blijer ik was. En er verdween véél geld (grijnst). Er waren afleveringen waarin er geen cent verdiend werd: zálige momenten! Ik moest toen zo’n beetje de zielepoot spelen en mijn hoofd laten hangen, maar binnenin was ik zielsgelukkig (lacht).»

HUMO Had je het soms moeilijk met al dat bedrog?

Pieter «Soms. Ik kwam bijvoorbeeld heel goed overeen met Jeffrey, en in de proef met de koffertjes in de luchthaven – die zijn lot bezegelde – was het heel moeilijk om mijn emoties uit te schakelen en mijn opdracht tot een goed einde te brengen. Misschien dat ik het toen niet helemaal top heb gespeeld. Maar ja: als je wil dat alles perfect verloopt, dan moet je een robot inschakelen als mol, geen mens.»

HUMO Op welke proef ben je het fierst?

Pieter «Op de Mexican standoff. Dat was een psychologisch spel, zoals de koffertjes. Aanvankelijk was iedereen stil, en ik heb van de gelegenheid gebruikgemaakt om wantrouwen te scheppen. Extra spannend was het feit dat ik zelf niet wist wie voor pasvragen, en wie voor geld had gekozen. Maar het is perfect gelukt: iedereen werd afgeschoten, behalve ik. Een droomscenario.»

HUMO Nog knap: in ‘Café De Mol’ werd elke week een poll afgenomen over wie in de ogen van het publiek het meest verdacht was. Jij kreeg week na week de minste stemmen.

Pieter (glundert) «Goed, hè? Telkens een inwendig vreugdedansje gedaan.»

HUMO Ik voel een zekere fierheid over je prestatie als mol.

Pieter «Toch wel, ja. Maar vanbinnen hé: ik mocht het nooit laten zien.»

HUMO Ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt, maar priesters hebben in Vlaanderen een duffe reputatie. Was jouw deelname een poging om daar iets aan te doen?

Pieter «Nee, ik heb nooit de behoefte gehad om een rolmodel voor de moderne Kerk te worden. Maar draai of keer het hoe je wil: een programma als dit heeft een bereik dat de Kerk vandaag niet meer heeft. Als je dan op een hedendaagse manier kan overkomen, dan is dat een troef – maar meer ook niet. De reacties die ik heb gehad van de Kerk en van collega-priesters zijn trouwens unaniem enorm positief: zij zeggen dat ik goed overkom (lacht).»

HUMO Mogen priesters eigenlijk liegen?

Pieter «Natuurlijk mogen zij liegen! Zij zijn ook maar mensen.»

HUMO En vloeken als ketters?

Pieter (lacht) «Ik schrok soms wel als ik mezelf bezig hoorde. Ik dacht altijd dat ik niet veel vloekte. Maar ik blijf erbij: ik wil jou ook weleens pakweg op 50 meter hoogte boven een waterval zien hangen, op het punt om naar beneden te storten: benieuwd wat er dan allemaal uit je mond komt. Ik daag iedereen uit! (grijnst)»

HUMO Ga je nu weer gewoon aan de slag?

Pieter «Natuurlijk. Mijn volgende mis is binnen twee weken, mijn volgende les – ik geef godsdienst en geschiedenis – dinsdag al. De examens komen eraan en tegenwoordig gaat het eerste kwartier onafgebroken over ‘De mol’. Misschien dat ik er na vandaag zelfs een heel lesuur aan zal moeten wijden (lacht). Maar daarna? Back to business.»

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol in de media (2018)
« Reactie #152 Gepost op: 14-05-2018, 10:48:43 »
Hier >> https://www.hln.be/tag/de-mol zijn ook nog een aantal items, maar ik kan ze niet helemaal lezen helaas  >:(

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol in de media (2018)
« Reactie #153 Gepost op: 14-05-2018, 12:28:07 »
« Laatst bewerkt op: 14-05-2018, 13:15:50 door m0lmuis »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol in de media (2018)
« Reactie #154 Gepost op: 14-05-2018, 13:24:55 »


Cool! Pascale en Joke verdachten Pieter zo te zien dus niet. :D

Offline Convans

  • Forumlid
Re: De Mol in de media (2018)
« Reactie #155 Gepost op: 14-05-2018, 15:48:45 »
Als iemand vertalingen nodig heeft, laat maar weten  ::rofl::

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: De Mol in de media (2018)
« Reactie #156 Gepost op: 14-05-2018, 20:11:24 »
Als iemand vertalingen nodig heeft, laat maar weten  ::rofl::

Was even wennen zonder  ondertitels inderdaad  ::tandpastasmiley:: Leuk filmpje!
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol in de media (2018)
« Reactie #157 Gepost op: 15-05-2018, 10:31:23 »
Heel flauw dit maar misschien dat iemand anders er wel om kan lachen:

https://www.vier.be/video/gert-late-night/gert-james-halen-molstreken-uit-bij-pieter

De hele aflevering waarin Pieter te gast is heb ik nog niet gezien maar is hier te bekijken:

https://www.vier.be/video/gert-late-night/gert-late-night-seizoen-3/gert-late-night-s3-aflevering-13
« Laatst bewerkt op: 15-05-2018, 10:32:58 door Heinz »

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: De Mol in de media (2018)
« Reactie #158 Gepost op: 15-05-2018, 14:43:24 »
...
De hele aflevering waarin Pieter te gast is heb ik nog niet gezien maar is hier te bekijken:

https://www.vier.be/video/gert-late-night/gert-late-night-seizoen-3/gert-late-night-s3-aflevering-13

 ::ok::
Voor wie geen zin heeft om de hele aflevering te bekijken:

Lloyd/Baha-fragmenten: vanaf 14:30 en 27:05
Interview Pieter op de bank: vanaf 51:40
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol in de media (2018)
« Reactie #159 Gepost op: 15-05-2018, 22:52:32 »
Haha, heel grappig dat Pieter helemaal niet kan fluiten. ::rofl:: (Jammer dat die Gert en James er flauwe grapjes doorheen moeten maken. ::))

------
2 uur durende podcast met Gilles De Coster over De Mol, tjokvol wetenswaardigheden, in het Engels: http://rtvwarriors.podbean.com/e/looking-very-belgian/ ::ok::
« Laatst bewerkt op: 15-05-2018, 23:12:56 door Heinz »