Auteur Topic: [kandidaat] Pascale  (gelezen 6084 keer)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Pascale
« Reactie #40 Gepost op: 1-05-2018, 19:11:05 »

...remember ook mol Gilles die door zijn eindspurtje met de gans nog 6000 ? Euro binnenhaalde.




alsof ik dat ooit kan vergeven , eh vergeten  ;D
vreselijk rare actie van een Mol is volgens mij nooit een deftige uitleg over geweest, waarom dat is gebeurd.
opdracht leek mislukt en de mol to the rescue   ::joehoe::


Offline klakske

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Pascale
« Reactie #41 Gepost op: 2-05-2018, 12:53:38 »
Mooi lijstje!
Mijn grootste twijfel om haar als mol te zien is het spiegelpaleid.
Waarom zou je als mol gaan hertellen? Je weet dat het fout is, en dan zorg je alsnog voor 1000€... Dan had ze beter wat langer bij Pieter gewacht, het woord er uit halen was niet makkelijk dus grote kans dat ze het hoe dan ook fout hadden.

Is inderdaad twijfelgeval.  Een vraag die je ook kan stellen is : Hoeveel moeite steek je als kandidaat in het zoeken naar een "oplossing" die door jouw verdachte mol wordt aangegeven?
Als Baha en Pascale Pieter verdenken nemen ze misschien het zekere voor het onzekere om geld te verdienen.
Anderzijds zitten we ook in het spelstadium waarin iedereen zichzelf wil verdacht maken ipv zijn verdachte mol.... het houdt de spanning er zeker in.


Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Pascale
« Reactie #42 Gepost op: 2-05-2018, 20:35:57 »
Spiegelpaleis. Bahador zal Pascale hierdoor niet meer verdenken. Vliegt Baha eruit denk dan nog maar eens aan het spiegelpaleis.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Pascale
« Reactie #43 Gepost op: 6-05-2018, 22:30:11 »
Wat jammer dat ze weg moet. Ik vind haar een prachtmens ! ::bravo::

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Pascale
« Reactie #44 Gepost op: 6-05-2018, 23:33:59 »
Wat jammer dat ze weg moet. Ik vind haar een prachtmens ! ::bravo::

Eens, een prima kandidaat!
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Pascale
« Reactie #45 Gepost op: 7-05-2018, 13:59:26 »
Ik bleef even koppig als Bianca vasthouden aan Pascale als mijn de hele pool door ingevulde verliezend finaliste, daar waar Joke mijn beoogde winnares zou zijn. Ze won notabene de inzage of het spoor naar de mol. Want inzage mocht niet.

Ze deed bij de triathlon nog een Klaas van Kruistum ;D Moedig en dapper dat ze die strandloop heeft voltooid ondanks dat het niet meer nodig was. Ze was tov de heren en Joke nogal op de achtergrond maar ik had het idee dat ze wel goed wist te observeren. En dat ze dus al afleveringen eerder het vizier op de mol had. Kennelijk heeft het spoor naar de mol of haar bevestigd in een tunnelvisie ofwel juist zoals Roderick verkeerd geïnterpreteerd. (Heb café nog niet terug gekeken)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Pascale
« Reactie #46 Gepost op: 7-05-2018, 14:02:35 »
Of ze had de mol juist maar maakte de test gewoon het minst goed.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Pascale
« Reactie #47 Gepost op: 7-05-2018, 16:57:53 »
In het spel komt ze eerder over als een dooie fruitvlieg.
::rofl::

Ik ga je tóch missen, PaskwalePascale! ::bravo::

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Pascale
« Reactie #48 Gepost op: 7-05-2018, 19:27:31 »
Ik bleef even koppig als Bianca vasthouden aan Pascale als mijn de hele pool door ingevulde verliezend finaliste, daar waar Joke mijn beoogde winnares zou zijn. Ze won notabene de inzage of het spoor naar de mol. Want inzage mocht niet.

Ze deed bij de triathlon nog een Klaas van Kruistum ;D Moedig en dapper dat ze die strandloop heeft voltooid ondanks dat het niet meer nodig was. Ze was tov de heren en Joke nogal op de achtergrond maar ik had het idee dat ze wel goed wist te observeren. En dat ze dus al afleveringen eerder het vizier op de mol had.
Dat dacht ik ook, al vanaf afl. 2 had ze de mol in het vizier kunnen hebben want hij saboteerde haar goede voorstel. (Ik zit in de Pieter-tunnel.)
Blijkbaar is ze gaan twijfelen, misschien pas op het eind. Gezien Gilles zijn reactie had ze een verkeerde mol geraden tijdens het fluiten.