Auteur Topic: [kandidaat] Pascale  (gelezen 6085 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
[kandidaat] Pascale
« Gepost op: 18-03-2018, 21:52:48 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Marcoach

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Pascale
« Reactie #1 Gepost op: 21-03-2018, 08:27:19 »
Pascale, De Haan, 45 jaar, Schorpioen, Marineofficier               
                     
Gehuwd, twee kinderen                     
                     
Woonde met haar gezin een jaar in Parijs                     
                     
Als officier bij de Belgische marine staat ze haar vrouwtje op een schip met het merendeel mannen                     
                     
Ze luistert graag naar Robbie Williams en Pixies om te ontspannen                     
                     
Pluspunt:   behulpzaam                  
                     
Minpunt:   kookt niet graag en laat haar gezin daarom vaker dan hun lief is boterhammen eten                  
« Laatst bewerkt op: 21-03-2018, 15:12:20 door Marcoach »
Ik zie ik zie wat jij niet ziet... hoezo tunnelvisie

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Pascale
« Reactie #2 Gepost op: 21-03-2018, 09:30:10 »
pascale van leeuwen, woonachtig in de haan.  provincie west vlaanderen.

Marine officier leger ( MOL??)

speelt in vrije tijd verdienstelijk amateur toneel

zou geen vaarbewijs hebben omdat er bij katrien haar fiche expliciet staat dat zij de enige is van de groep met een vaarbewijs.???

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Pascale
« Reactie #3 Gepost op: 26-03-2018, 14:49:16 »
Pascale heeft wel de meeste molacties van de aflevering.

- Mislukte bij de graven met Katrien
- Vond geen enkele puzzel
- Raadde als laatste haar persoon bij Wie ben ik?, maar liet het door Steve raden, had daar dus geen aandeel
- Abseilde langs het bord en las het eerst niet en rekte daardoor tijd

Verdacht ::vergroot::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [kandidaat] Pascale
« Reactie #4 Gepost op: 26-03-2018, 18:36:38 »
ja eens, vooral dat rekken bij Wie ben ik viel op. Er was al 3 of 4x Pamela Anderson gezegd door Steve. En dan gaat zij het over Mrs. Trump hebben...
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Pascale
« Reactie #5 Gepost op: 26-03-2018, 21:07:03 »
woonachtig in de haan.  provincie west vlaanderen.

Kan dit nog iets met die kippen te maken hebben?  ::)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Pascale
« Reactie #6 Gepost op: 26-03-2018, 21:18:44 »
Leuke deelneemster, hopelijk krijgen we net zoals Yvonne uit WIDM 2 nog wat meer te zien van deze marine officier.
Wel typerend hoe nu net zij zo bungelt bij het abseilen. Een marine-officier zal toch wel weten zeker hoe je het snelste kunt abseilen of wa?
Bedoel juist in het leger heb je van die fysiekheidstrainingen met een heel parcours, lijkt me stug dat tokkelen of abseilen daar geen onderdeel van uitmaakt.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Pascale
« Reactie #7 Gepost op: 26-03-2018, 21:19:12 »
Wel vreemd dat een marineofficier nog niet in staat is een makkelijke puzzel op te lossen (doodskist, eerste letters 'pluim') of misschien heeft een van de twee gezegd dat er bij haar geen 'pluim' was te vormen en dat hebben we niet gezien? Dan kan ook Katrien de 'dader' zijn. Aan de andere kant, dit kan uitkomen.
« Laatst bewerkt op: 26-03-2018, 21:29:31 door Run »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Pascale
« Reactie #8 Gepost op: 26-03-2018, 21:53:09 »
woonachtig in de haan.  provincie west vlaanderen.

Kan dit nog iets met die kippen te maken hebben?  ::)

Maar Katrien kon "niet blijven zitten met een ei". (Het hele pluim/kieken/ei/haan-gebeuren duizelt me al. :P)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Pascale
« Reactie #9 Gepost op: 26-03-2018, 22:05:20 »
Wel vreemd dat een marineofficier nog niet in staat is een makkelijke puzzel op te lossen (doodskist, eerste letters 'pluim') of misschien heeft een van de twee gezegd dat er bij haar geen 'pluim' was te vormen en dat hebben we niet gezien? Dan kan ook Katrien de 'dader' zijn. Aan de andere kant, dit kan uitkomen.
Kon bij iedereen, dat is expliciet vermeld  ::jaja::

Maar Katrien kon "niet blijven zitten met een ei". (Het hele pluim/kieken/ei/haan-gebeuren duizelt me al. :P)
Nou, inderdaad  ::rofl::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Pascale
« Reactie #10 Gepost op: 26-03-2018, 23:25:10 »
Ik heb nog eens naar de afspeellijsten van de kandidaten gekeken. De voorgaande seizoenen zat er steeds een hint in dus wellicht nu wel weer.
Het viel me op dat Pascal veel nummer had die over eenzame of saboterende rol gaan:
-Nobody's wife
-Non, je ne regrette rien
-9 crimes
-Private dancer
-Alone
 -Je l'aime à mourir
 -I want to break free

laatste twee zijn misschien iets verder gezocht.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Pascale
« Reactie #11 Gepost op: 26-03-2018, 23:39:47 »
Beginnende tunnelvisie: voor de mol zou de kist waarin Pascale lag prima zijn. Je lost zelf de puzzel niet op (geen geld) maar bent financieel belangrijk genoeg om de al ontsnapte kandidaten niet direct jouw op te laten offeren (dat zou gebeuren zodra het kruis voor het telefoonnummer werd weggehaald). Er wordt dus lang gewacht in de hoop dat jij het redt. Te lang,  omdat de kandidaten niet weten dat de laatste kisten 500 meter verderop liggen. Als mol vang je dus twee vliegen in een klap. Een mooi begin voor een mol.
Tweede belangrijke punt vind ik Pascale’s rol in het dagelijkse leven. Om je bij de marine staande te houden, zal je stevig in je schoenen moeten staan. En dat is een eigenschap die de makers zullen zoeken bij hun mol.
Voorlopig gaat mijn stem naar Pascale. Waarschijnlijk tot haar rode scherm  ::tandpastasmiley::
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: [kandidaat] Pascale
« Reactie #12 Gepost op: 27-03-2018, 22:41:04 »
Pascale: "Het is een lotje uit de loterij dat ik moet trekken. De kans dat ik moet vertrekken vanavond is er."

Ik vind deze uitspraak tijdens de test erg opvallend. 2x het woord / naam "Lot" , die een antwoord was tijdens de eerste opdracht. Ik houd haar goed in de gaten.
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Pascale
« Reactie #13 Gepost op: 2-04-2018, 13:45:37 »
Pascale: "Het is een lotje uit de loterij dat ik moet trekken. De kans dat ik moet vertrekken vanavond is er."

Ik vind deze uitspraak tijdens de test erg opvallend. 2x het woord / naam "Lo

Lotje
Lo

Is zij het niet gewoon?

Ik denk het wel 8) ;D.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Pascale
« Reactie #14 Gepost op: 2-04-2018, 15:00:03 »
En lot kwam wederom voorbij in afl 2. Zowel op de brief die joke had als uit gesproken door de voice over, wordt er heel duidelijk gezegd kijk niet achterom. Dit is de kernzin uit de parabel van lot in de bijbel. ( zijn vrouw werd gered als ze niet achterom zou kijken, maar helaas deed ze dat wel en veranderde in een zoutpilaar)

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Pascale
« Reactie #15 Gepost op: 6-04-2018, 12:31:22 »
Ik vind Pascale helemaal niet verdacht:

- Ze is in de groep het best in communiceren en ik heb haar er niet op kunnen betrappen dat ze daarmee veel tijd gerekt heeft. De mol zou toch wel wat steekjes laten vallen?
- Niet uit de kist komen van €750 is niet verdacht, ik denk toch dat de mol zich wilt bevrijden of een duurder graf wilt.
- Naast de mol ontmaskeren is genieten heel belangrijk voor een kandidaat. De helikopter is in de vierde opdracht totaal geen molpositie, en juist een genietersplek. De mol wilt alleen naar de plekken waar hij of zij het best kan mollen.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Pascale
« Reactie #16 Gepost op: 6-04-2018, 18:08:18 »
Ja goed, haar 'dommigheid' in diverse opdrachten hoeft ook niet gespeeld te zijn. Dan denk ik ook niet dat ze heel erg lang in het spel blijft dus we zullen het wel rap zien dan (rap om even een Vlaamse term te gebruiken ::rofl::).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Pascale
« Reactie #17 Gepost op: 9-04-2018, 22:57:50 »
Er wordt stevig gepost in dit topic, en dat terwijl ze toch echt mijn nummer 2/3 is.  Ik vermoed dat de discussie hier nog wel op gang komt, want Pas alle wordt duidelijk uit de wind gehouden door de regie.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Pascale
« Reactie #18 Gepost op: 9-04-2018, 23:13:18 »
Er wordt stevig gepost in dit topic, en dat terwijl ze toch echt mijn nummer 2/3 is.  Ik vermoed dat de discussie hier nog wel op gang komt, want Pas alle wordt duidelijk uit de wind gehouden door de regie.

Dat vind ik eigenlijk niet:

1.1 We krijgen in beeld dat ze de kist niet uit komt
1.2 Wanneer Steve met "Pamela Anderson" komt, gaat ze nog wat zeveren over Melania Trump en dat ze getrouwd kon zijn met Pieter
2.2 We zien haar een paar keer goed mis slaan en van alle ballen die uit het spel verdwijnen, krijgen we er eentje te zien waarbij Pascale aan slag was
3.1 Bij het kijken uit de toren zien we heel duidelijk dat Pascale de sombrero's niet meer in het oog houdt wanneer Pieter om Katrien roept

Bovendien kregen we in Café De Mol deze week 2 mensen die volledig op haar zitten zonder daarvoor erg veel argumenten te geven.

Dus ze krijgt haar aandacht wel hoor. ;)

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Pascale
« Reactie #19 Gepost op: 9-04-2018, 23:16:11 »
Misschien was mijn post wat kort door de bocht en je hebt goede argumenten, maar ik vond wel dat ze op zijn minst een pagina 2 in haar topic verdiende  ;D
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden