Poll

Wie is de mol?

Axel
42 (33.9%)
Bas
52 (41.9%)
Elisabet
30 (24.2%)

Totaal aantal stemmen: 123

Auteur Topic: Wie is ... de Mol?  (gelezen 68473 keer)

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #20 Gepost op: 10-03-2019, 22:15:48 »
Na aflevering 1 zeg ik: Joeri, Eva, Bas.
Ma how, zeg!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #21 Gepost op: 10-03-2019, 22:16:53 »
Ik heb werkelijk niets om op af te gaan buiten de mogelijke "Bas gekozen"-hint. Dus laat me Bas nemen en volgende week voor het eerst eens op molacties letten.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #22 Gepost op: 10-03-2019, 22:23:08 »
Ik las vandaag wat artikelen waarin Gilles zei dat ie het fijn vindt als de kijkers de makers onderschatten en dat "loempe" hints nooit echte hints zijn. "Bas gekozen" zou ik wel onder zo'n lompe hint - en dus geen hint - kunnen scharen. ;)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #23 Gepost op: 10-03-2019, 22:24:53 »
Eerste gevoel na aflevering 1: Joeri, Elisabet of Martijn als beste leugenaars. Ingrid zeker niet.

Ja heb precies dit lijstje

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #24 Gepost op: 10-03-2019, 22:28:54 »
Ik las vandaag wat artikelen waarin Gilles zei dat ie het fijn vindt als de kijkers de makers onderschatten en dat "loempe" hints nooit echte hints zijn. "Bas gekozen" zou ik wel onder zo'n lompe hint - en dus geen hint - kunnen scharen. ;)

Maar ja, ik ben Lightman niet. Aan die reacties ga ik niet veel afleiden. ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #25 Gepost op: 10-03-2019, 22:31:31 »
Ik snap het. Veel hebben we nog niet om op af te gaan. (Wel om van te genieten. Ik ga zeker nog een paar keer terugkijken.)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #26 Gepost op: 10-03-2019, 22:34:15 »
Schot voor de boeg Elisabet of Eva.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #27 Gepost op: 10-03-2019, 22:37:31 »
Bas gekozen zou wel heel grappig zijn als hint. Gewoon meteen in your face de mol verklappen  ::rofl::

Maar ik denk het niet

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #28 Gepost op: 10-03-2019, 22:47:10 »
Briljante opening maar allez.. Hier kan ge toch geen pronostiek mee invullen of wa? :P

Heb al wel een wensmol: Eva. Maar dat was het dan ook wel. De jacht op de mol begint vanaf volgende week. Tot die tijd heeft deze poll weinig zin.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #29 Gepost op: 10-03-2019, 22:47:18 »
Joeri!

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #30 Gepost op: 10-03-2019, 23:00:46 »
Bruno, mijn schot voor de boeg en dat is nog steeds NERGENS op gebaseerd  :D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #31 Gepost op: 10-03-2019, 23:03:38 »
Laat ik eens Eva gokken. Er leek voor haar echt wat op het spel te staan in de ondervragingsronde. En het moment in de auto dat ze door Bruno meteen tot Mol gebombardeerd wordt is ook interessant. Ze probeert het goed af te wimpelen maar dan gaat Bas er nog eens op door en weet ze wéér het onderwerp te veranderen. Ook echt een moment dat wel in de aflevering móést als Eva inderdaad de Mol is. ;D

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #32 Gepost op: 10-03-2019, 23:16:09 »
Joeri en Axel hebben een stoere pokerface, maar weten dat ook wel goed van zichzelf. Die rolluikenmadam zal het niet zijn. Laat ik Elisabet gokken.  ::vergroot::
Woosie down?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #33 Gepost op: 10-03-2019, 23:22:06 »
Ik hou t voor nu op Martijn

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #34 Gepost op: 10-03-2019, 23:52:18 »
Schot voor de boeg: Liesbeth
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online tureluurs

  • Forumlid
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #35 Gepost op: 11-03-2019, 00:13:00 »
Schot voor de boeg: Liesbeth

Voor mij ook. Er werd betrekkelijk weinig aandacht aan haar besteed tijdens de ondervragingsronde en bij het mededelingsgesprek zagen we haar alleen op de rug (dus geen reactie kunnen zien). Ik denk zomaar dat die hele ondervragingsronde vooral ervoor bedoeld was anderen op het verkeerde been te zetten terwijl de mol in principe gewoon al gekozen was. Liesbeth lijkt mij iemand die altijd blij en positief blijft wat er ook gebeurt.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #36 Gepost op: 11-03-2019, 00:34:09 »
Interessante theorie. Ik dacht namelijk Liesbeth af te kunnen schrijven doordat Gilles zo weinig aandacht aan haar besteedde tijdens die ondervragingsronde, maar het zou natuurlijk wel de ideale afleidingsmanoeuvre zijn. Zo'n eerste indruk is vaak erg bepalend.

Eva leek me toch echt te zenuwachtig tijdens de ondervragingsronde.

Ik blijf nog even bij Elisabet.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #37 Gepost op: 11-03-2019, 06:48:05 »
Normaal verdenk ik altijd al wel iemand, maar op dit moment ga ik toch nog blanco de volgende aflevering. Dan maar op Bas stemmen, want als achteraf blijkt dat Gilles inderdaad Bas gekozen heeft gezegd, kan ik mezelf niet meer serieus nemen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline 23Limes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #38 Gepost op: 11-03-2019, 08:01:58 »
Ik denk dat Eva, Liesbeth en Bas de mogelijke molschermen zagen. Eva voor haar onmiddellijke extreme knipperen, Liesbeth voor haar been schudden na te zijn geroepen. Ik ben er fundamenteel zeker van dat die twee het scherm hebben gezien. Niet 100% op de derde, maar ik denk dat Bas dat wel heeft gedaan.
Zelfs als het wordt uitgevoerd, Merel is mijn mol.

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie is ... de Mol?
« Reactie #39 Gepost op: 11-03-2019, 09:09:33 »
Ik denk zomaar dat die hele ondervragingsronde vooral ervoor bedoeld was anderen op het verkeerde been te zetten terwijl de mol in principe gewoon al gekozen was.

Nou, dan zijn we het helemaal eens, want die gedachte was ook al bij mij opgekomen! 
 ::jaja::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!