Auteur Topic: [kandidaat] Axel  (gelezen 46890 keer)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #140 Gepost op: 14-04-2019, 12:50:42 »
Ook nog afl. 3 en 4 teruggekeken met het idee Axel is de mol. Vooral tijdens de bootjes opdracht lijken zijn opmerkingen tijdens het varen en met name naar de kandidaten in de andere passerende boten erop gericht op Ingrid eruit te werken. Daar ontstaat wel een gevoel bij. Maar voor de rest zag ik niet veel in zijn acties, dus voorlopig blijf ik hier lezen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #141 Gepost op: 14-04-2019, 23:02:08 »
Axel als mol is als een voetballer die regelmatig own goals scoort.

Haha! Ach, als ie vanavond een hattrick maakt vergeef ik het hem. ;D

De (mogelijk x0) vaas als optie presenteren, niet voor de 2x tv gaan, wel voor de /2 boot gaan zou zomaar die hattrick kunnen zijn. O ja, en daarna ook nog zakken voor het brommerexamen, maar dat had als Mol dan eigenlijk met die /2 niet eens meer gehoeven. :P
« Laatst bewerkt op: 14-04-2019, 23:11:38 door Heinz »

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #142 Gepost op: 14-04-2019, 23:25:00 »
Het lijkt voor mij heel duidelijk dat hij het is nu. Erger me al een paar weken aan zijn acties omdat het zo duidelijk is allemaal en, met alle respect, slecht gespeeld.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #143 Gepost op: 14-04-2019, 23:34:05 »
"Dat geld kan ons niks schelen" was wel erg duidelijk ja. Zeker na die verzameling screenshots op de vorige pagina's waarin Axel geld zogenaamd juist heel erg belangrijk vond.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #144 Gepost op: 15-04-2019, 00:49:11 »
Het lijkt voor mij heel duidelijk dat hij het is nu. Erger me al een paar weken aan zijn acties omdat het zo duidelijk is allemaal en, met alle respect, slecht gespeeld.

Ja dit. Ik kan me echt niet voorstellen dat de productie in hem een goede mol zag. Hij komt op mij erg vlak over, weinig dynamisch.

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #145 Gepost op: 15-04-2019, 00:53:52 »
Ja dit. Ik kan me echt niet voorstellen dat de productie in hem een goede mol zag. Hij komt op mij erg vlak over, weinig dynamisch.

Inderdaad, en na dat vragenrondje uit aflevering 1 hebben de makers toch echt niet unaniem een ideale mol in hem gezien?  ??? ???

Het zou nog kunnen dat hij een nepmol is aangezien geen enkele kandidaat die nog in het spel zit ooit een opdracht in een duo met hem heeft gedaan en 4 van de 5 afvallers dit wel hebben gedaan en hij zich in elke duo-opdracht verdacht gedroeg. Laten we dat maar hopen dan.  ::)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #146 Gepost op: 15-04-2019, 08:12:39 »
Even nog terug naar aflevering 3: Axel zou zich aan hebben geboden voor de Vovinam, maar ik heb het moment nog eens bekeken en hij houdt zijn hand wel omhoog maar meer op een zoekende manier dan dat hij zich echt kandidaat stelt. Ik denk dus toch niet dat hij in die vechterspositie wilde komen. (Waar overigens ook best te mollen viel.)

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #147 Gepost op: 15-04-2019, 10:27:15 »
Axel begint weliswaar over de vazen omdat een van die 2 x3 waard was, maar zegt wel over de x0 vaas dat die het sowieso niet zal zijn als Bruno die aan de kant heeft gezet. 

Bruno is verder ook degene die hem die boot (:2) overhandigt, dat is niet zijn initiatief.
Hij zegt wel dat hij het wel ziet zitten om die boot te gebruiken. Dat hij die tv niet gebruikt vind ik niet verdacht, dat leek me ook niet te doen.

Heb een beetje het idee dat Bruno hem hier aan het testen is omdat hij hem die boot overhandigt.
Ook opperde Bruno meteen nadat Axel zich aanbood voor het brommer rijden om brommer te rijden. Verdacht hij Axel?
Hij deed opdracht 1 deze aflevering tevens samen met Axel en Joeri en Axel deed daar ook verdachte dingen.

Als Axel dan de mol is en Bruno hem verdacht, moet iedereen all in op hem zijn gegaan deze eliminatie aangezien Bruno vol voor een iemand is gegaan en alsnog afviel. Elisabet zei dat ze nog ging spreiden, dus dat betwijfel ik dan.





« Laatst bewerkt op: 15-04-2019, 10:34:09 door Saskiaax95 »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #148 Gepost op: 15-04-2019, 10:35:11 »
Ik weet niet of Bruno Axel verdacht. Wat we wel weten is dat Bruno na de etiquetteproef nog Eva en Joeri verdacht. "De opdrachten van mijn twee verdachten, Eva en Joeri, waren helemaal niet zo moeilijk." Dat Bruno Axel uittest is natuurlijk wel logisch als het de enige persoon is met wie je samen een opdracht doet.

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #149 Gepost op: 15-04-2019, 10:40:27 »
Ik weet niet of Bruno Axel verdacht. Wat we wel weten is dat Bruno na de etiquetteproef nog Eva en Joeri verdacht. "De opdrachten van mijn twee verdachten, Eva en Joeri, waren helemaal niet zo moeilijk." Dat Bruno Axel uittest is natuurlijk wel logisch als het de enige persoon is met wie je samen een opdracht doet.

Dat is waar, maar ik betwijfel of hij na deze aflevering all in is gegaan op Joeri.
Deze aflevering was voor mij persoonlijk een reden om Joeri totaal niet meer te verdenken. Hij deed werkelijk niets verdachts bij opdracht 1 (die Bruno samen met hem deed) en hij was diegene die daar veel geld binnenhaalde, hij had de meest onmolse positie in opdracht 2 en hij zorgde er samen met Elisabet als enige voor dat er geld werd binnengebracht deze aflevering.. bijna het volledige door dat duo te verdienen bedrag.

Het kan dus prima dat Bruno van verdachte is veranderd of dat hij meer mensen in het vizier had. Al helemaal omdat hij zich pas aanbood voor het brommer rijden nadat Axel aangaf dit te willen doen en hij eerder al een opdracht met Axel gedaan had.

Als Axel een van zijn verdachten was en hij all in op hem is gegaan, dan hadden ze zijn Axel verdenking ook nooit getoond op tv.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #150 Gepost op: 15-04-2019, 10:42:48 »
Lijkt me sterk dat hij al die tijd op 2 anderen zat en dan opeens vol op Axel ging.
Maar we kunnen t niet uitsluiten

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #151 Gepost op: 15-04-2019, 10:44:53 »
Wat me vooral opviel aan Axel deze aflevering (6) is het moment dat hij met Bruno een voorwerp moet kiezen. Hij staat weifelend bij de vazen alsof hij denkt: “Hier moet ik mee mollen maar hoe pak ik dat aan.” Als hij de mol is lijkt hij zich vaak geen raad te weten. Past goed bij een onvoorbereide mol

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #152 Gepost op: 15-04-2019, 10:46:47 »
Ja en zijn zogenaamde boze reactie op het verliezen bij de avatar leek ook erg nep. Ze lieten t ook meerdere keren zien.
Ik twijfel steeds minder aan Axel

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #153 Gepost op: 15-04-2019, 13:06:57 »
Alles deze aflevering viel op zijn plek qua Axel zijn molschap.

Bij de avatars:
- Stelt eerst voor om niet voor het geld te gaan
- Is piloot dus moet al die vlaggen gewoon weten maar neemt geen initiatief hiervoor, doet het uiteindelijk wel goed omdat hij er niet omheen kan
- Gaat daarom waarschijnlijk langzaam en probeert tijd te rekken zoals bijvoorbeeld bij de eerste koffer die hij "per ongeluk" weer loslaat door een verkeerd commando

Brommer opdracht:
- Begint al vrij snel over wc papier erop gooien, het goedkoopste item. Lijkt zich helemaal niet bezig te houden met de dure items en hoe ze die het beste mee kunnen krijgen.
- Begint over de vazen in de hoop dat Bruno ergens in mee gaat.
- Kiest uiteindelijk voor de boot....
- En dan faalt hij ook nog bij het brommerexamen, niets verdiend
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #154 Gepost op: 15-04-2019, 14:27:38 »
Voor mij valt hij na vandaag af als mogelijke mol. De boot meenemen (alle verdenkingen op jezelf leggen en de finish niet halen), is voor mij erg onmols. Je kan beter een foutje maken in het parcours dan op zo’n manier te mollen. Dit is nepmolgedrag
« Laatst bewerkt op: 15-04-2019, 16:18:19 door Convans »

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #155 Gepost op: 15-04-2019, 16:34:57 »
Voor mij valt hij na vandaag af als mogelijke mol. De boot meenemen (alle verdenkingen op jezelf leggen en de finish niet halen), is voor mij erg onmols. Je kan beter een foutje maken in het parcours dan op zo’n manier te mollen. Dit is nepmolgedrag

Mee eens, toch blijft mijn stem op hem staan totdat iemand betere argumenten heeft voor waarom een ander iemand het is.  ::rofl::


Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #156 Gepost op: 15-04-2019, 16:42:20 »
Op zich is deze opdracht niet moeilijk om te mollen. Parcours is lastig genoeg, de vier foutjes zijn zo gemaakt. Ik denk dat Axel de opdracht wel wou halen (als actieve mol), maar zich verkeken heeft op het parcours. Tijdens het testen zonder de bagage ging het een stuk makkelijker. Ik denk dat halveren zijn echte molactie was.
 
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #157 Gepost op: 15-04-2019, 17:16:02 »
Voor mij valt hij na vandaag af als mogelijke mol. De boot meenemen (alle verdenkingen op jezelf leggen en de finish niet halen), is voor mij erg onmols. Je kan beter een foutje maken in het parcours dan op zo’n manier te mollen. Dit is nepmolgedrag

Precies. Nep-mollen is zijn overlevingsstrategie. Zo heeft hij in ieder geval Ingrid en mogelijk nu ook Bruno uit het spel gespeeld.
Joerie heeft het wel door. Die zit gewoon op de goede mol. Vermoedelijk zelfs vanaf het eerste begin.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline PSVwally

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #158 Gepost op: 15-04-2019, 19:19:12 »
Citaat
Is piloot dus moet al die vlaggen gewoon weten maar neemt geen initiatief hiervoor

Volgens mij is er laatst nog een vliegtuig van Londen naar Edinburg gevlogen, terwijl deze naar Dusseldorf moest, dus er zijn wel meer zaken die bij piloten mis kunnen gaan. Alle vlaggen kennen is echt niet iets wat piloten leren of moeten weten hoor.

Ik vind het er te dik bovenop liggen mocht Axel het zijn en daarom denk ik dat de afvallers juist teveel op Axel hebben ingezet. Hij begint de laatste weken, ok het waren bij de opnames dagen, steeds meer irritaties te tonen. Hij was echt pissed bij het roeien, wat de dames ook opviel. Het gekat over geld, terwijl hij ook niets had binnengehaald met Kaats boogschieten. Ook met die avatar opdracht vond ik de irritatie opvallend dat zijn vrouw/vriendin niet kwam. Hij was de enige, ook al had Elisabet het er in de vorige afleveringen over, die een aantal keer terug in het shot kwam dat zijn metgezel niet over kon komen. Ik ben nog niet 100 procent overtuigd, maar van de 20 vragen zou ik er maar 2 op axel inzetten denk ik

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #159 Gepost op: 15-04-2019, 19:21:43 »
Volgens mij is er laatst nog een vliegtuig van Londen naar Edinburg gevlogen, terwijl deze naar Dusseldorf moest, dus er zijn wel meer zaken die bij piloten mis kunnen gaan.

 ::rofl::