Auteur Topic: [kandidaat] Axel  (gelezen 46923 keer)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #200 Gepost op: 21-04-2019, 21:43:46 »
Pfff, het is mijn Mol, maar kan er toch niet echt wat mols van zeggen deze aflevering. Het is dus niet met volle overtuiging...

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #201 Gepost op: 21-04-2019, 21:45:16 »
Pfff, het is mijn Mol, maar kan er toch niet echt wat mols van zeggen deze aflevering. Het is dus niet met volle overtuiging...

Ben je ooit al eens overtuigd geweest van een mol?  ::rofl::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #202 Gepost op: 21-04-2019, 21:48:24 »
Ben je ooit al eens overtuigd geweest van een mol?  ::rofl::

In 2019 nog niet. In 2018 twee keer wel. ::rofl::

Maar ja, in De Mol heb ik het moeilijk omdat de Mol niet optimaal voorbereid is. Dus die doet dan automatisch veel kandidaatse dingen, wie het ook is.
In WIDM was het omdat de Mol niet gemold heeft. :-X

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #203 Gepost op: 21-04-2019, 23:24:30 »
Alle vragen goed... geen bom gepakt in de tunnels wat tot een redelijk bedrag leidt.. weinig mols.
Wel wat dubieus gedrag bij het molschilderij.
Als hij de mol is heeft hij flink wat onnodige steken laten vallen. Ik geloof er steeds minder in

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #204 Gepost op: 21-04-2019, 23:29:33 »
Ook kandidaats dat hij het dilemma van Elisabet voor zich houdt. Een mol wil juist verwarring zaaien zodat iedereen die bommen open maakt en minder snel voor t geld kiest.

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #205 Gepost op: 21-04-2019, 23:42:54 »
Hmm Axel... ik vond hem in aflevering 1 veel te ongemakkelijk om de mol te kunnen zijn. Maar zou het briljant acteerwerk blijken te zijn geweest. Hij komt wel steeds meer ontspannen over, hoe verder we vorderen. Heeft ook gekke dingen gedaan, maar ook onmolse.
Blijf voor nu bij Bas, maar hou deze man in het vizier.
« Laatst bewerkt op: 21-04-2019, 23:58:54 door Moljet »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #206 Gepost op: 21-04-2019, 23:53:04 »
Ik moet het nog eens rustig terugkijken maar volgens mij deed Axel de eerste opdracht alles mols, inclusief verkeerde antwoorden op de kunstvragen, uitspraak verkeerd onthouden en eerst slim het juiste schilderij aanduiden en daarna plotsklaps in Bas' fout meegaan.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #207 Gepost op: 21-04-2019, 23:54:34 »
Ik moet het nog eens rustig terugkijken maar volgens mij deed Axel de eerste opdracht alles mols, inclusief verkeerde antwoorden op de kunstvragen, uitspraak verkeerd onthouden en eerst slim het juiste schilderij aanduiden en daarna plotsklaps in Bas' fout meegaan.

Maar zie jij Axel zo’n schilderij maken? Het was redelijk artistiek

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #208 Gepost op: 21-04-2019, 23:56:51 »
Waarom niet? Ik heb geen reden om aan te nemen dat Axel of wie dan ook het niet zou kunnen. Wat iets anders is dan dat iedereen het zou kunnen, maar we weten nu eenmaal niets over de schilderkwaliteiten van de deelnemers.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #209 Gepost op: 21-04-2019, 23:57:30 »
Wat we wel weten is dat Axel grootverdiener was deze afl

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #210 Gepost op: 21-04-2019, 23:58:26 »
Waarom niet? Ik heb geen reden om aan te nemen dat Axel of wie dan ook het niet zou kunnen. Wat iets anders is dan dat iedereen het zou kunnen, maar we weten nu eenmaal niets over de schilderkwaliteiten van de deelnemers.

Hij was ook de enige die de indruk gaf om voor het juiste te gaan. Als Elisabet of Bas hierin mee zouden gaan, had hij er wel voor gezorgd dat er 1.000 verdiend was. Risky business als mol

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #211 Gepost op: 21-04-2019, 23:59:46 »
Wat we wel weten is dat Axel grootverdiener was deze afl

Het werd hem bijzonder moeilijk gemaakt als Mol in die tunnels. En dat terugkeren om "per ongeluk" een boobytrap af te laten gaan te eng was geloof ik wel. Hij vertraagde wel flink maar dat had geen effect geloof ik.

Edit: Het had wel bijna effect want het scheelde niet veel of Joeri kon de 1250 niet meer op tijd meenemen.

Hij was ook de enige die de indruk gaf om voor het juiste te gaan. Als Elisabet of Bas hierin mee zouden gaan, had hij er wel voor gezorgd dat er 1.000 verdiend was. Risky business als mol

Niet als hij weet dat Elisabet en Bas hem verdenken.
« Laatst bewerkt op: 22-04-2019, 00:08:14 door Heinz »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #212 Gepost op: 22-04-2019, 00:03:46 »
Het werd hem bijzonder moeilijk gemaakt als Mol in die tunnels. En dat terugkeren om "per ongeluk" een boobytrap af te laten gaan te eng was geloof ik wel. Hij vertraagde wel flink maar dat had geen effect geloof ik.

Ben ik niet met je eens. Als mol hoef je echt niet met 1000 uit de tunnel te komen hoor. Zeker niet als Elisabet al voor is geweest met n bom. Hij gaf door de porto al door dat hij voor t dilemma zou gaan. Pak dan gewoon de bom.. vindt niemand raar.

En het Elisabet dilemma voor zich houden is ook niet echt een molvoordeel. Is super kandidaats.

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #213 Gepost op: 22-04-2019, 00:04:18 »
Het werd hem bijzonder moeilijk gemaakt (als Mol) in die tunnel(s).

Zou ook over jou kunnen gaan.... ;)
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #214 Gepost op: 22-04-2019, 00:09:39 »
Zou ook over jou kunnen gaan.... ;)

Haha ja, leuk juist. Ik denk dat Axel het slim probeerde als Mol om onverdacht de duizend te pakken maar er zo lang over doen dat Joeri de 1250 niet meer zou redden, wat dan helaas net mislukte.

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #215 Gepost op: 22-04-2019, 00:20:37 »
Zou goed kunnen. Allemaal maar eens laten bezinken. In 2018 vond ik het gemakkelijker....
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #216 Gepost op: 22-04-2019, 00:34:22 »
Haha ja, leuk juist. Ik denk dat Axel het slim probeerde als Mol om onverdacht de duizend te pakken maar er zo lang over doen dat Joeri de 1250 niet meer zou redden, wat dan helaas net mislukte.

Denk het ook, ja. Vond het raar dat hij zo erg vertraagde.

Ik blijf na het kijken van de aflevering bij dat de mol Elisabet of Axel is. Vanwege die tunnelopdracht neig ik momenteel juist meer naar Axel.

Edit:

Axel doet er ook rond de 28 minuten over om van de ingang tot exit 3 te komen.

Joeri gaat van de ingang naar exit 4 binnen 16 minuten.

Als Axel de mol niet is, verdient hij een award voor beste nepmol aller tijden.  ::rofl::

Maar ik heb toch nog twijfels door die quiz en doordat hij wel het goede schilderij aanwees. Lastig, lastig.  ;D
« Laatst bewerkt op: 22-04-2019, 00:47:19 door Saskiaax95 »

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #217 Gepost op: 22-04-2019, 01:04:29 »
Viel me op dat hij tegen de groep zei, toen Elisabet was geweest: De koker die Elisabet openmaakte was waarschijnlijk een boobytrap.
Er was toen nog niks bekend over pasvragen, dus vanuit Axel gezien zou elke andere koker dan de geldkoker een boobytrap bevatten. Dus hoezo waarschijnlijk? Axel verspreekt zich hier.

Dat vertragen ook. Eerst de koker niet pakken terwijl je bijna zeker weet dat er een pasvraag in zit. En dan bij exit 1 toch omkeren, terwijl hij daar helemaal niet meer zekerheid over de eerste koker heeft gekregen?? Zwaar mols.

Ik vind hem echt een slechte mol.

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #218 Gepost op: 22-04-2019, 01:21:11 »
Hij is ook erg mols bij het uitkiezen van de juiste schilderijen in de auto.

Hij probeert 3 van de 3 keer de aandacht op een fout schilderij te richten.

Het lukt het echter maar 1 keer om het trio voor het foute schilderij te laten kiezen (Bas doet het hier zeer goed door een fout van Axel te corrigeren en door bij de tweede vraag meteen het juiste schilderij aan te wijzen).

Zou wel erg knap van hem zijn als hij de mol niet is.  ::rofl::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #219 Gepost op: 22-04-2019, 01:23:22 »
Viel me op dat hij tegen de groep zei, toen Elisabet was geweest: De koker die Elisabet openmaakte was waarschijnlijk een boobytrap.


Hij zegt: de koker die ze pakte was volgens mij een boobytrap.
Het woord waarschijnlijk gebruikt hij niet.

Hij liegt hier super slecht trouwens.