Auteur Topic: [kandidaat] Axel  (gelezen 46898 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #220 Gepost op: 22-04-2019, 01:28:06 »
Hij zegt: de koker die ze pakte was volgens mij een boobytrap.
Het woord waarschijnlijk gebruikt hij niet.

Hij liegt hier super slecht trouwens.

Ook goed. Strekking blijft hetzelfde.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #221 Gepost op: 22-04-2019, 01:29:59 »
Ook goed. Strekking blijft hetzelfde.
Lol nee lijkt me niet. Want hij verspreekt zich hier niet zoals je beweert

Verder ben ik het met je eens. Als hij de mol is vind ik het ook geen topmol

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #222 Gepost op: 22-04-2019, 01:35:04 »
Lol nee lijkt me niet. Want hij verspreekt zich hier niet zoals je beweert

Lol hihi haha.
Er is geen volgens mij als elke andere koker dan de geldkoker een boobytrap zou moeten zijn.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #223 Gepost op: 22-04-2019, 01:38:35 »
Lol hihi haha.
Er is geen volgens mij als elke andere koker dan de geldkoker een boobytrap zou moeten zijn.

Ik hoor hier niks raars hoor. Hij hoort opeens niks meer van Elisabet door de porto .. niks geen communicatie erover ook.. dus hij zegt: volgens mij had ze een boobytrap

Verspreking? Lijkt me niet.

Maar je bent uiteraard vrij om daarin te geloven  ::ok::

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #224 Gepost op: 22-04-2019, 01:47:15 »
Dat vertragen ook. Eerst de koker niet pakken terwijl je bijna zeker weet dat er een pasvraag in zit. En dan bij exit 1 toch omkeren, terwijl hij daar helemaal niet meer zekerheid over de eerste koker heeft gekregen?? Zwaar mols.

Ja dit sloeg echt nergens op.  ::rofl::

Hij kon duidelijk op de kaart zien dat er 3 kokers in totaal waren tussen de ingang en exit 1, hij kon zien welke koker geld bevatte en welke kokers een boobytrap bevatten en Kaat had hem al verteld dat koker 2 en 3 waren geopend. Ook had Kaat hem verteld dat er een pasvraag in 1 van de 2 boobytrapkokers zat. Dus... dan moest de pasvraag wel in koker 1 zitten. Dat wist hij.

Maar... toch kruipt hij koker 1 voorbij omdat hij zogenaamd in de enorm slechte leugen van Kaat is getrapt die wilde voorkomen dat hij die koker opende?!?!?!?

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Jaja, hij wilde gewoon later terug kunnen gaan voor koker 1 om te vertragen.

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #225 Gepost op: 22-04-2019, 01:52:46 »
Ik zie maar geen mol in axel. Alles wat hij doet is overdreven, en slecht geacteerd.

Enige wat mij wel doet twijfelen is hoe hij in dat camerashot uit de grond kwam, precies zoals een mol. Leuke hint om in de laatste aflevering te doen.

Uit de 4 resterende kandidaten zou Axel de minst leuke/goede mol zijn (persoonlijk)

Offline vloeistof

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #226 Gepost op: 22-04-2019, 02:40:58 »
Mede dankzij Heinz ben ik een tweetal afleveringen terug gaan kijken met de focus op Axel en heb ik genoten van hoe hij het doet als potentiële mol. Door de antwoorden die hij gaf op Gilles' vragen tijdens het kiezen van de mol heb ik hem compleet afgeschreven en nu ik denk dat hij de mol is, kan ik niet anders dan mijn lof uiten aan de makers voor de zoveelste twist voor mij dit seizoen. Bravo!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #227 Gepost op: 22-04-2019, 08:59:11 »
Ik hoor hier niks raars hoor. Hij hoort opeens niks meer van Elisabet door de porto .. niks geen communicatie erover ook.. dus hij zegt: volgens mij had ze een boobytrap

Verspreking? Lijkt me niet.

Hij zegt: De koker die ze pakte was volgens mij een booby trap. De volgens mij is hier niet op z’n plaats. Het is zeker een booby trap geweest dus hoe dan ook vind ik dit een erg vreemde uitspraak.

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #228 Gepost op: 22-04-2019, 09:49:44 »
Hij zegt: De koker die ze pakte was volgens mij een booby trap. De volgens mij is hier niet op z’n plaats. Het is zeker een booby trap geweest dus hoe dan ook vind ik dit een erg vreemde uitspraak.

Ja precies. Anders ligt ze toch niet uit het spel.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #229 Gepost op: 22-04-2019, 11:43:27 »
Ik zie maar geen mol in axel. Alles wat hij doet is overdreven, en slecht geacteerd.

Enige wat mij wel doet twijfelen is hoe hij in dat camerashot uit de grond kwam, precies zoals een mol. Leuke hint om in de laatste aflevering te doen.

Uit de 4 resterende kandidaten zou Axel de minst leuke/goede mol zijn (persoonlijk)

Ben ik het helemaal niet mee eens. Overdreven vind ik hem zeker niet. eerder rustig. Hoe hij zich nu weer meteen in het juiste groepje weet te kletsen (niemand gaat er tegenin), de manier waarop hij met dat Koreaans praten omgaat. Meteen de zin vrijwel correct uitspreken om vervolgens tijdje later te zeggen dat ie hem vergeten is. En ook zeggen het is niet zo moeilijk. En ook Elisabet en Bas afleiden door te laten zien hoe makkelijk hij woorden achterstevoren zegt. Met dat schilderij kiezen ook toch subtieler dan Bas die uitgebreid aangeeft waarom het schilderij van de mol moet zijn. Axel gaat daar natuurlijk uiteindelijk in mee, maar niet in eerste instantie.

Bij de tunnels staat hij weer meteen met de portofoon (beste molpositie opnieuw), waar hij natuurlijk Elisabet langs de pasvraag laat gaan (want die gaat gaat hij zelf later halen). Ik denk dat hij in zijn vuistje lacht als Elisabet de boobytrap openmaakt ;D.

 Dat hier wel geld wordt binnengehaald zie ik meer als noodzaak. Als je als mol mensen voorbij het geld laat lopen of een boobytrap laat pakken dan valt dat wel enorm op. En er is opdracht 1 is toch al 4000 euro verloren gegaan mede door toedoen van Axel. Hij probeert nog even te 'rusten' en iedereen moet zelfs stil zijn dat is wel opvallend (tijd rekken, denk ik) aan de andere kant gingen de anderen ook niet in één ruk door, behalve Joeri die razendsnel was. Denk dat Axel nog had gehoopt dat de tijd overschreden zou worden en dat al het geld verloren was gegaan. ::)

Ik zie i.v.m Axel het woord nepmollen af en toe voorbijkomen. Ik vind juist dat er niet zo gek veel wordt genepmold deze serie. Waardoor ik juist de echte mol sneller kon ontdekken (dat hoop ik althans). Iemand die nepmolt doet dat af en toe eens , maar de lijst van Axel is te lang om alles maar als nepmollen af te doen. En hoe hij er voor zorgt meteen in de beste molpositie te komen (opdracht 1) lijkt me ook gewoon heel mols. De mol moet er hier voor zorgen dat hij niet op de speelplaats terechtkomt en dus meteen handelen (dat doet Axel). >:D

Ik moet de aflevering nog een keer zien want er waren nog wel wat verdachte Axelmomentjes :o.

Elisabet en Joeri zijn het voor mij niet. Bas, vond ik vergeleken met Axel deze aflevering te passief. Amper de porto gehad dus geen invloed, alleen het schilderij verkeerd beoordeeld, maar ja dat was ook best een aardig schilderij van de mol ;)

Nee, het moet Axel zijn :).


« Laatst bewerkt op: 22-04-2019, 12:14:30 door Lonneke*L »

Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #230 Gepost op: 22-04-2019, 11:49:06 »
...
Hij probeert nog even te 'rusten' en iedereen moet zelfs stil zijn dat is wel opvallend (tijd rekken, denk ik) aan de andere kant gingen de anderen ook niet in één ruk door, behalve Joeri die razendsnel was. Denk dat Axel nog had gehoopt dat de tijd overschreden zou worden en dat al het geld verloren was gegaan. ::)
...

Vooral het stil zijn was opvallend, zo had Bas niet de neiging om te zeggen dat de exit maar 5-10 meter verder was  ::vergroot::

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #231 Gepost op: 22-04-2019, 12:01:08 »
Vooral het stil zijn was opvallend, zo had Bas niet de neiging om te zeggen dat de exit maar 5-10 meter verder was  ::vergroot::

 Tuurlijk ::ok:: , slim dus. En iedereen doet gewoon wat ie zegt.. :D

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #232 Gepost op: 22-04-2019, 12:04:25 »
Misschien had Axel de 'rust en stilte' nodig om nog even snel gebriefd te worden? Het is in ieder geval tijdrekken.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #233 Gepost op: 22-04-2019, 12:30:01 »
Axel zijn talent om alle woorden achterstevoren te kunnen uitspreken is wel bijzonder  ::oink::

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #234 Gepost op: 22-04-2019, 13:37:57 »
Ben ik het helemaal niet mee eens. Overdreven vind ik hem zeker niet. eerder rustig.

Zeg maar gerust: nerveus. Onnatuurlijk. Voortdurend ongemakkelijk lijkend. Iemand die zo overduidelijk niet ontspannen aan het spel meedoet of zich in de groep beweegt mag gerust een vreesmol genoemd worden  :(

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #235 Gepost op: 22-04-2019, 15:23:31 »
Nee, ik vind het geen vreesmol. Ik zie hem in de laatste aflevering vrij overtuigd te werk gaan. De zenuwen had ie in het begin op 60 meter hoogte. Hij is absoluut geen mol die angstig ( misschien in het begin moest ie even inkomen) opereert. Eerder het tegenovergestelde, hij neemt vaak het molheft in handen. Als het beter uitkomt wacht hij af. Dus ik zie geen vreesmol, want dat is geen positieve kwalificatie voor een mol en hij doet het eigenlijk beter dan Pieter die al snel door veel mensen ontmaskerd was. Ik denk dat Axel gekozen is, omdat hij niet de voor de meest hand liggende mol is in deze groep. En hij heeft ook iets onverstoorbaars . Dus nee een vreesmol  kan ik niet in hem zien :P.

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #236 Gepost op: 22-04-2019, 15:55:30 »
Maar in het dagboek van de mol wordt 2x gelachen..
Zien jullie Axel dat doen?
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #237 Gepost op: 22-04-2019, 16:04:33 »
Waarom niet? Omdat we hem dat niet vaak hebben zien doen? Juist daar kan ie zijn eerlijke emoties eens de vrije loop laten. Wat ontspannen/triomfantelijk lachen na geslaagde molacties bijvoorbeeld. :D

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #238 Gepost op: 22-04-2019, 16:15:47 »
Maar in het dagboek van de mol wordt 2x gelachen..
Zien jullie Axel dat doen?

Ik heb hem best vaak zien lachen hoor, ook de laatste aflevering. Schaterlachen, nee dat doet ie niet. Ik denk dat je niet goed kijkt ??? Hoe bedoel je in het dagboek?  En ik kan ook om hem lachen.
« Laatst bewerkt op: 22-04-2019, 16:18:36 door Lonneke*L »

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #239 Gepost op: 22-04-2019, 16:26:11 »
Ja ik vind hem ook grappig, maar als hij praat lacht hij volgens mij niet tussendoor.
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"