Auteur Topic: [kandidaat] Axel  (gelezen 46914 keer)

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #380 Gepost op: 6-05-2019, 13:30:11 »
Ja, en dan kan hij voortaan nog als multimiljonair door het leven gaan  ::ok::

903 miljoen dong!

Er zijn dagen dat ik ze niet in de knip heb  ;)

Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #381 Gepost op: 6-05-2019, 14:32:09 »
Super gedaan Axel, proficiat. Helaas geen mol, maar toch leuk avontuur

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #382 Gepost op: 6-05-2019, 17:49:03 »
Lief van Axel dat hij de hele groep wil trakteren op een weekendje weg

 ::bravo::

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #383 Gepost op: 6-05-2019, 20:00:12 »
Een hele mooie, grappige, ontroerende en oprechte winnaar  ::love::
Gefeliciteerd
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #384 Gepost op: 6-05-2019, 20:08:22 »
Gefeliciteerd Axel!

Ben benieuwd wanneer hij Elisabet op het spoor is gekomen :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #385 Gepost op: 6-05-2019, 20:10:55 »

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #386 Gepost op: 6-05-2019, 20:33:06 »
Een verdiende winnaar ook al omdat het meeste heeft binnengebracht!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #387 Gepost op: 6-05-2019, 20:43:56 »
Axel winnaar!  ::bravo:: Dat had ik wél goed, in tegenstelling tot de mol...  ;D

Mooie winnaar en inderdaad lief dat hij de kandidaten mee wil nemen. Gefeliciteerd!
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #388 Gepost op: 6-05-2019, 21:44:45 »
Lief van Axel dat hij de hele groep wil trakteren op een weekendje weg

 ::bravo::

Plus Kaat op wat extra stapgeld ::rofl::

Hij was regelmatig verdacht bezig (boot, spot konijn, kompas, brommer, modeshow) maar gelukkig hield ik uiteindelijk voldoende argwaan om niet in zijn tunnel te belanden.  ::zweet::

Axel is een mooi figuur en een verdiende winnaar ::bravo::
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #389 Gepost op: 6-05-2019, 22:02:10 »
Axel heeft het geweldig gespeeld en met z'n droge humor tussendoor ook kleur gegeven (zoals eigenlijk alle deelnemers op hun eigen wijze...) aan dit seizoen. Verdiende winnaar!  ::cheerleader:: Mooi dat hij groep gaat trakteren op een weekendje.  ::ok::

Het is ook het enige dat ik goed had ingeschat: Axel als iemand die het spel slim en hard speelt.  :)
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #390 Gepost op: 7-05-2019, 09:11:13 »
Leuke winnaar. Toch de grote nepmol die waarschijnlijk veel kandidaten hun kop heeft gekost.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #391 Gepost op: 7-05-2019, 19:02:16 »
Uiteindelijk heeft Axel niet de bedoeling gehad om te nepmollen maar werd hij erg verdacht neergezet.
Zoals met die fakkel, die kist zat al vol water en Axel wist niet eens dat er een fakkel inzat. En Martijn was aan't verdrinken, volkomen begrijpelijk dat hij hem de zwemvest liet opblazen.
Met Ingrid in bed, Axel hield zijn open ogen om haar in de gaten te houden (hij verdacht haar toen blijkbaar) maar deed alsof hij sliep door te snurken. Met de verkeerde keuze voor het mode-ontwerp, Axel wist totaal niets van mode en koos begrijpelijk voor het verkeerde ontwerp (misschien had de mol om die reden Axel op die plaats gezet).

Wat mij het meest verbaasde is dat veel ervaren mollenjagers, zowel op de site hier als op café de mol op Axel zaten. Als er iemand was die niet de mol kon zijn was het Axel, dat lag veel en veel te dik op en hij bracht individueel ook nog het meeste in de pot.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #392 Gepost op: 7-05-2019, 19:12:08 »
Tja, ik vond Bas dan weer duidelijk niet de Mol. En zo hadden Axel-verdenkers die Bas niet als Mol zagen en Bas-verdenkers die Axel niet als Mol zagen allebei gelijk. ;)

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #393 Gepost op: 7-05-2019, 19:38:14 »
Ik zag al in afl. 1 geen mol in Axel, hij was te zenuwachtig en loog daar zienderogen over. Bij Bas, Kaat en Elisabet zag ik wel molkwaliteiten, zij bleven koel en hadden de nodige branie. Wat bevestigd werd in afl. 2.
Maar Bas had ik nadien wel als mol geschrapt en terug verdacht na afl. 7.
Overigens is Bas veel minder verdacht in beeld gekomen dan Axel en zouden zijn acties geloofwaardiger zijn geweest.

Axel heeft overigens zelf toegegeven dat hij geen goede mol zou zijn, Bas zou het moeilijk hebben als hij niet was voorbereid wat ook Kaat zei. Maar ook Elisabet had het moeilijk in haar rol als mol, zeker omdat er geen voorbereiding was.
« Laatst bewerkt op: 7-05-2019, 19:44:59 door Luc »

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #394 Gepost op: 7-05-2019, 20:05:12 »
-KNIP-

Heb je de interview filmpjes met Bas gezien Luc? Hij zegt zelf nooit, nooit maar dan ook nooit bewust gemold te hebben. Hij en Joeri brachten volgens hem het meeste geld in de pot en waren het fanatiekste in de opdrachten. Het verdachtste wat hij zelf kon bedenken was dat hij aan de escapeboot bleef hangen, vanwege het koude water en zijn bril. :P

Dat gegeven kom je hier als Bas verdenker je afvragen hoe het toch in hemelsnaam mogelijk is dat Axel zo verdacht werd vonden? Je maakt een grapje toch? ::rofl::
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #395 Gepost op: 7-05-2019, 20:07:41 »
Heb je de interview filmpjes met Bas gezien Luc? Hij zegt zelf nooit, nooit maar dan ook nooit bewust gemold te hebben. Hij en Joeri brachten volgens hem het meeste geld in de pot en waren het fanatiekste in de opdrachten. Het verdachtste wat hij zelf kon bedenken was dat hij aan de escapeboot bleef hangen, vanwege het koude water en zijn bril. :P

Dat gegeven kom je hier als Bas verdenker je afvragen hoe het toch in hemelsnaam mogelijk is dat Axel zo verdacht werd vonden? Je maakt een grapje toch? ::rofl::

Ja Elisabet heeft zelf nog gezegd dat Bas het haar moeilijk maakte in de proeven.  ::rofl::
En Axel heeft hem ook geen seconde verdacht zei hij in een interview.
Bas twijfelde echter wel nog aan of Axel niet toch de mol was..  :P

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #396 Gepost op: 7-05-2019, 20:39:06 »
Bas heeft inderdaad nooit bewust gemold maar Axel ook niet. Bovendien vertrouwden die twee elkaar al in het begin. En zoals ik eerder zei, Bas heb ik ook een tijd niet als mol gezien (maar ik zag meer molkwaliteiten in hem dan Axel).
« Laatst bewerkt op: 7-05-2019, 20:41:59 door Luc »

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #397 Gepost op: 7-05-2019, 22:29:40 »
Een heel mooi initiatief van Axel om samen met de kandidaten nog eens op reis te gaan.
Overigens vind ik de reden waardoor Axel Elisabet voor het eerst verdacht goed gevonden. Het is tevens het gevolg van een onvoorbereide mol, anders zou ze niet gezegd hebben zo'n schrik te hebben van dat water, wetende dat er een opdracht komt waarbij je waarschijnlijk moet zwemmen.
« Laatst bewerkt op: 7-05-2019, 22:39:53 door Luc »

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #398 Gepost op: 10-05-2019, 10:50:39 »
Dat Axel wint en hoe ie Elisabet in het vizier kreeg... Chapeau ::ok:: Top dat ie het molgevoel wil vasthouden door nog eens een etentje te doen met de rest van de groep. En stapgeld geven aan Kaat ;D

Axel heeft net als Joeri zoveel mogelijk de pot proberen te spekken en wel voor eigen succes gegaan uiteindelijk. Ik had het Joeri gegund maar Axel heeft verdiend gewonnen. ::proostbier::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #399 Gepost op: 10-05-2019, 11:49:43 »
Axel is echt heel slim! Als voorbereide mol had Elizabet nooit die steek laten vallen. Als kijker snapte ik ook echt niet waarom (slimme) elizabet werd gekozen om een puzzel op te lossen. En vooral dat Bruno de andere was, maakte mij verdacht!

Geweldig persoon ook. Voor een of andere reden vond ik hem niet leuk de eerste afleveringen, maar is toch mijn favo kandidaat nu van dit seizoen ::ok::