Auteur Topic: [kandidaat] Axel  (gelezen 46910 keer)

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #400 Gepost op: 10-05-2019, 14:27:37 »
Gaan er vanavond mensen naar de 'Moltalk' van Axel in zijn supporterscafé in Stabroek?

Meer informatie: https://www.facebook.com/events/361165764504846/

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #401 Gepost op: 10-05-2019, 16:42:44 »
Gaan er vanavond mensen naar de 'Moltalk' van Axel in zijn supporterscafé in Stabroek?

Meer informatie: https://www.facebook.com/events/361165764504846/
Hahaha ik zou het nog serieus overwegen (reis toch gratis tot de grens :P) Vraag me alleen af of het nu de bedoeling is dat heel Nederland en Vlaanderen afkomt  ;D
...óf niet!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #402 Gepost op: 10-05-2019, 17:22:35 »
Hahaha ik zou het nog serieus overwegen (reis toch gratis tot de grens :P) Vraag me alleen af of het nu de bedoeling is dat heel Nederland en Vlaanderen afkomt  ;D

Het is gratis toegang en in een café die waarschijnlijk blij is met extra omzet haha. Ik ga wel een kijkje nemen aangezien ik toch geen plannen heb en een auto van de zaak ;D

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #403 Gepost op: 10-05-2019, 17:33:25 »
Het is gratis toegang en in een café die waarschijnlijk blij is met extra omzet haha. Ik ga wel een kijkje nemen aangezien ik toch geen plannen heb en een auto van de zaak ;D

Maar dan kan je niet genieten van dat gratis vat  ::hypocriet::

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #404 Gepost op: 10-05-2019, 17:34:58 »
Maar dan kan je niet genieten van dat gratis vat  ::hypocriet::

Nee, dat is wel het enige nadeel inderdaad. Alleen wordt het zonder auto wat lastiger om te bereiken helaas :(

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #405 Gepost op: 10-05-2019, 18:16:07 »
Voor de mensen die ook gaan: er komen ook andere kandidaten! ::bravo::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #406 Gepost op: 10-05-2019, 18:36:19 »
Helaas te ver met OV en geen bier drinken in zo'n café kan (ik) natuurlijk niet. Veel plezier! En test 'm maar op zijn kennis van spreekwoorden. ::proostbier::

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #407 Gepost op: 10-05-2019, 18:56:22 »
2 en een half uur reizen, helaas.  ::rofl:: Als ik er naast had gewoond was ik zeker langsgegaan!
En voor diegene die er wel waren, laat weten hoe het was!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #408 Gepost op: 10-05-2019, 19:20:36 »
Als ik het eerder wist had ik best taxi willen zijn. Ik ben in Stabroek geraakt ::bravo::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #409 Gepost op: 10-05-2019, 21:28:15 »
Als ik het eerder wist had ik best taxi willen zijn. Ik ben in Stabroek geraakt ::bravo::
Super ::ok:: Doe de groetjes daar ::joehoe::

Ik ging het net niet redden, zou nu alweer in de bus terug moeten zitten anders ::)
...óf niet!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #410 Gepost op: 10-05-2019, 22:09:46 »
Ik maak straks of morgen een verslagje. Axel kende deze site niet maar gaat zeker een kijkje nemen! ::bravo::


Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #411 Gepost op: 10-05-2019, 22:51:18 »
Ben erg benieuwd. En alvast: Leuk dat je dit dan leest Axel!   ::rofl:: Het was mooi om te zien hoe fanatiek je in het spel opging.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #412 Gepost op: 10-05-2019, 22:55:32 »
Ik maak straks of morgen een verslagje. Axel kende deze site niet maar gaat zeker een kijkje nemen! ::bravo::
Ojee dan ziet hij dat ik hem verdacht  ::schaam::

Gelukkig ben ik incognito gegaan en heb jouw avatar dus hij zal ons met elkaar verwarren >:D ::vergroot::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #413 Gepost op: 10-05-2019, 22:58:23 »
https://www.facebook.com/sportcafedechaletstabroek/videos/653542841753554/
Kwam alvast een filmpje tegen, Bruno (en Joeri en Martijn) was er ook.  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: Die had ik graag een hand willen geven.  ::tandpastasmiley::

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #414 Gepost op: 10-05-2019, 23:58:09 »
https://www.facebook.com/sportcafedechaletstabroek/videos/653542841753554/
Kwam alvast een filmpje tegen, Bruno (en Joeri en Martijn) was er ook.  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: Die had ik graag een hand willen geven.  ::tandpastasmiley::

Eva, Bruno, Martijn, Joeri en Axel waren er. Ook Annelies van seizoen 5 was er!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #415 Gepost op: 11-05-2019, 00:58:19 »
Verslag van 'Moltalk' bij supporterscafé De Chalet in Stabroek:

Eerder op de vrijdagmiddag ontdekte ik dat er een fandag/moltalk zou zijn in het supporterscafé van Axel waarbij hij aanwezig zou zijn. Omdat ik zelf nog geen plannen had en een auto van de zaak heb dacht ik: Waarom ook niet? Vanaf 20:00 uur zou de avond beginnen en aangezien er genoeg files stonden tijdens de avondspits besloot ik op tijd weg te rijden. Ik besloot om 18:15 uur aan te rijden om vervolgens zonder file al om 19:15 uur aanwezig te zijn. In het café waren al enkele fanatieke fans aanwezig met 'ik duim voor Axel'-shirts die ook door het café verspreid opgehangen waren.


Geen idee waarom de foto gedraaid is overigens

Om 20:30 uur was er van Axel nog geen spoor. Men zei dat hij misschien nog in de tunnel zat. Ik ben maar wat praatjes gaan maken en vrijwel iedereen bleek uit Stabroek en omgeving te komen. Leuke mensen overigens! Om 20:45 uur was het zover en kwam Axel binnengelopen. Niet alleen, want hij had Joeri, Bruno en Martijn meegenomen. De rode loper was letterlijk uitgerold en met veel lawaai werden deze kandidaten onthaald. Nadat ze kort een rondje liepen was het tijd voor foto's. Buiten werden foto's gemaakt met de kandidaten.



Toen ik eenmaal naast Axel stond hebben we staan praten omdat hij hoorde dat ik niet uit België maar uit Nederland kwam. Dit vond hij zo bijzonder dat we later nog een langer gesprek van zo'n 15/20 minuten hebben gevoerd. Op dat moment waren Annelies (finalist seizoen 5) en Eva (kandidaat van dit seizoen) ook gearriveerd. Axel was benieuwd wat ik vond van Wie is de Mol vs. De Mol waarbij ik waarschijnlijk de mening van de meesten hierop het forum heb gedeeld. Leuk gesprek waar hij nogmaals aangaf hoe hij Elisabet had ontdekt, hij me voorstelde aan Eva, hij vertelde dat er spanningen waren tussen kandidaten om van elkaar testvragen los te peuteren, hij de tunnels toch wel heel eng vond en meer. Alle kandidaten namen ruim de tijd om een praatje te maken.



Ik heb hem verteld dat steeds meer Nederlanders kijken. Zelf gaf hij aan dat hij had gehoord vanuit de makers dat er 50.000 Nederlanders hebben gekeken/gedownload dit seizoen. Hij vond het erg leuk dat De Mol ook in Nederland in opkomst is. Ik heb hem verteld over deze website en hij was benieuwd en zou een kijkje gaan nemen. Ook Martijn was erg enthousiast en met hem heb ik ook gesproken over de verschillen tussen Wie is de Mol? en De Mol.



Al met al een super leuke avond als je de kandidaten rustig wil spreken. Ze staan open om foto's te maken, filmpjes in te spreken of informatie te geven over De Mol. Ze zijn heel open en hebben op geen enkele vraag geen antwoord gegeven. Mocht er volgend jaar weer zo'n evenement zijn dan ben ik er zeker weer bij.

Mocht iemand dan willen mee rijden kunnen we het op tijd regelen  ::bravo::

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #416 Gepost op: 11-05-2019, 01:11:14 »
Leuk dat je dit deelt, Mitchkox. Het klinkt gemoedelijk allemaal. Mooi plaatje ook, die foto waar jullie met zijn vijven op staan! ::joehoe::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #417 Gepost op: 11-05-2019, 01:48:39 »
Heel leuk Mitchkox! Dat klinkt als een mooie avond.
Super dat de kandidaten de tijd namen.  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #418 Gepost op: 11-05-2019, 08:59:44 »
Leuk Mitchkox, klinkt als een relaxte, rustige avond, gewoon in een kroegje met elkaar praten. ::tandpastasmiley::
Leuke foto's en verslagje.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [kandidaat] Axel
« Reactie #419 Gepost op: 11-05-2019, 11:54:44 »
Precies zoals jullie aangeven inderdaad. Het was heel rustig en gemoedelijk. Volgens mij waren er zo'n 30-40 man aanwezig. Op het begin dook iedereen op de kandidaten voor foto's en handtekeningen op de Axel-shirts. Maar nadien had elke kandidaat ruim de tijd om een praatje te maken. Volgens mij gingen zij door tot in de late uurtjes.

Als je als Nederlander komt hebben ze helemaal zoiets van: Geweldig! Je krijgt gesprekken over Wie is de Mol, de reis naar Stabroek en je wordt door Axel aan iedereen voorgesteld. Ik vond hem echt een toffe gast!