Auteur Topic: [kandidaat] Bas  (gelezen 65548 keer)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #560 Gepost op: 8-05-2019, 09:33:12 »
Verdachte zaken ja, daar geef ik je gelijk in. Zeker met de kennis van nu. Maar zeeën aan mol-acties? Zie dat we dan maar als de 2 grootste tunnels, want ik was niet de enige. Elisabet heb ik inmiddels oprecht alle lof gegeven, en degenen op het forum die in haar de Mol zagen ook. Heel knap. Niks zeuren. Overigens was dat mijn punt ook niet, ik verbaasde me erover dat Bas en Axel achteraf zeiden dat ze niet aan nepmollen hadden gedaan. Maar ik denk dat Niuno dat net goed heeft uitgelegd, dus ik ben tevreden hoor. ;)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #561 Gepost op: 8-05-2019, 09:35:46 »
dus ik ben tevreden hoor. ;)

Nou gelukkig.. klonk ff anders  ::hug::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #562 Gepost op: 8-05-2019, 15:40:08 »
Ja, we zijn er in getuind, Tunneltelevisie. Ik kan er ook niks anders van maken. Bas, de leukste Mol die nooit de Mol was. ::rofl::

Voor mij was het uiteindelijk Bas of Elisabet. Bas verdacht ik toch iets meer.  ::rofl:: (nou ja, eigenlijk veel meer). Axel heb ik echt wel afgestreept.

Maar goed, als ik naar Elisabet was geswitcht, dan had ik dat pas bij aflevering 9 gedaan. Dat telt ook niet echt, omdat ik eerder ook al op Kaat, Eva, Ingrid, zelfs een klein beetje Joeri (in het begin) zat. En dus ook op Bas.

Elisabet zou dan vooral mijn reserve-reserve-reserve-reserve-reservemol zijn. Laten we zeggen dat ik er toch best naast zat dit moljaar. Al zat ik gelukkig niet al te diep in deze tunnel (omdat ik toch twijfelde, mijn hoofd-verdachten Kaat en Eva waren afgevallen en Bas dus mijn reserve-reserve-reservemol was). De schrik bij de ontknoping viel daarom mee. ;) Dat was anders geweest als Axel toch de mol was.

Ik heb, net voor de 9e aflevering, wel gedacht aan overstappen naar Elisabet, maar Bas was veel verdachter in mijn ogen.  ::rofl:: Achteraf gezien had ik wat meer naar mijn verstand moeten luisteren en wat minder naar het onderbuik-gevoel.

Edit: Elisabet heeft als mol wel wat dingen gedaan die ik onlogisch vind (maar dat geldt voor alledrie). Ik ben wel benieuwd naar haar afwegingen om bv met 100 euro op haar hoofd te lopen en 'een goede wissel' te doen bij de disco-opdracht. Dat zijn wel redenen waarom ik haar had afgestreept. (al was die 4000 euro bij de 'Red Bas'-opdracht ook niet zo logisch, maar ja)

Zo op het eerste oog een leuke en goede mol naast Bas::ok::
« Laatst bewerkt op: 8-05-2019, 15:46:38 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #563 Gepost op: 8-05-2019, 17:30:24 »
@Theoreticus: het is nu een dag later, maar sorry hè...

Haha dat is toch nergens voor nodig? ::hug::
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #564 Gepost op: 10-05-2019, 10:14:36 »
Stil hier opeens  ::megafoon::


 :P

Had die bij Axel dan ook geplaatst ::hypocriet::

Ben benieuwd op hoeveel vragen Axel van Bas gewonnen heeft. Door het bericht van Gilles was het dus toch pas gekozen. Maarja bij de mol hoor je wat je wilt horen :P

Geen enkel moment in de Kinepolis tijdens de aflevering had ik het idee: Bas is het dus niet. Sterker nog ik werd nog eens bevestigd in mijn verkeerde keuze. Zelfs hints in nummerborden, morsecode in flikkerende lampen of de naam van de mol op een shirt vielen mij niet op daar  ::rofl::

Bas gekozen als kandidaat was een goeie gast. Mooi dat ie het tot de finale heeft gehaald. Misschien iets te veel mazzel met twee vrijstellingen op zak maar ach. Dat is het spel.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline PSVwally

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #565 Gepost op: 13-05-2019, 19:15:41 »
Het scheelde achteraf dus 2 goede antwoorden.
Wel een foutje van hem bij de tunnelopdracht om het zo duidelijk aan Joerie te vertellen. Kaat zat al in zijn overlegkringetje. Overigens wel knap van Joerie dan om zo snel te schakelen en meer vragen goed te hebben dan Kaat.


Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [kandidaat] Bas
« Reactie #566 Gepost op: 13-05-2019, 22:37:32 »
Het scheelde achteraf dus 2 goede antwoorden.
Wel een foutje van hem bij de tunnelopdracht om het zo duidelijk aan Joerie te vertellen. Kaat zat al in zijn overlegkringetje. Overigens wel knap van Joerie dan om zo snel te schakelen en meer vragen goed te hebben dan Kaat.

Kaat gaf aan dat ze wist dat iedereen op Elisabet zat. Daarom is ze te snel gegaan en heeft ze fouten gemaakt. Natuurlijk nog steeds knap van Joeri :)