Auteur Topic: [Aflevering 3] - opdracht 1: Roeibootjes, pinda's pellen en slapen met een dier  (gelezen 8833 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Zo dacht ik dus ook!!! Die 3 mannen lekker in de klamboe. Maar wat voor de rest ??? ??? ???
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Ik blijf de toevoeging van pindas pellen erg raar vinden in deze opdracht..Het pellen voegt een tijd element toe in de zin van wachttijd, maar verder hadden ze die wachttijd op vele manieren in de opdracht kunnen stoppen.

ergens spookt een olijke dombo door mn hoofd en zijn voorliefde voor pindas en dat 1 vd kandidaten bij molgedragingen iets zei over olifanten in de kamer, ik meen dat t bas was.  hmm en een wit konijn en olifanten, zou dan toch bas gekozen mol zijn...

Offline molE13

  • Forumlid
De duo's:
Eva & Kaat
Elisabet & Martijn
Ingrid & Axel 

Offline Lo

  • Forumlid
Ja het zette Kaat direct op een Eva verdenking. Ik gok erop dat dit een voorbode is voor haar als winnares....
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline molE13

  • Forumlid
Tijdens het eten bespreken ze welke dieren ze niet graag mogen. Elisabet "Mollen". Hm, verdacht.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Tijdens het eten bespreken ze welke dieren ze niet graag mogen. Elisabet "Mollen". Hm, verdacht.

Dat een vrouw een beetje humor heeft vind je verdacht..?  :P

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Dat een vrouw een beetje humor heeft vind je verdacht..?  :P

Ja, die is duidelijk door Gilles gebrieft. ::hypocriet::

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
WAt ik hier vooral apart vond was Ingrid.
Zij zit als een prinses in de boot, roeit zelf niet en zegt tegen Axel dat hij moet doorroeien, dat zo'n blaar niets uitmaakt.
Zij kan ook niet slapen als iemand anders snurkt.
Varken maakte niets uit, eerst wel daarna weer niet.

Ofwel Ingrid is irritant, ofwel Ingrid is de mol, ofwel Ingrid is kandidaat die verdancht wil zijn.
Al met al ben ik nog geen steek verder in de zoektocht naar de mol.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw

Ofwel Ingrid is irritant, ofwel Ingrid is de mol

Deze kunnen prima samen  ;)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Deze kunnen prima samen  ;)

Maar liefst niet. Ik hou toch van positieve mollen zoals de vorige 3. ;)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Zij kan ook niet slapen als iemand anders snurkt.

Dus gaat ze in de luxere slaapzaal ook weer naast Axel liggen (neem ik aan). Het is allemaal erg onlogisch en verdacht met Ingrid.

Offline molE13

  • Forumlid
Dat een vrouw een beetje humor heeft vind je verdacht..?  :P
Nee, ongeloofwaardig.  :-X
Deze kunnen prima samen  ;)
Ja, zoals Milouska Meulens (in ieder geval in de ogen van de kandidaten) en Anne-Marie Jung.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Aflevering 3] - opdracht 1
« Reactie #32 Gepost op: 25-03-2019, 21:45:58 »
Dan zou je iets moeten hebben dat op de een of andere manier als bak zou kunnen dienen. Maar waar vind je zo snel zoiets? :P

 ::rofl:: ::rofl::
Woosie down?

Offline molE13

  • Forumlid
Jij ziet niets.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
ik vond het zo opvallend dat niemand leek op te letten hoe de dames aan het roeien waren. Als het je niet lukt, ga je de kunst toch afkijken ???
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Convans

  • Forumlid
ik vond het zo opvallend dat niemand leek op te letten hoe de dames aan het roeien waren. Als het je niet lukt, ga je de kunst toch afkijken ???

Ik denk niet dat je in een paar minuten kan leren hoe je met je voeten roeit  ::rofl::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
nee maar dat deed er maar 1 ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Nee hoor, 2 vietnamese roeisters roeien stukken met hun voeten. Die van kaat en Eva vrij Lang en die van Ingrid en axel doet t ook een tijdje.  Bij t roeien van de deelnemers zelf is t echt opvallend dat buiten Martijn echt niemand ook maar fatsoenlijk een slag kan maken.  Waarbij ik dat van axel echt er t klungeligst vindt uitzien, maar hij is wel t Langst en dat maakt t wel lastiger weet ik uit ervaring en dan is bij axel nog t gegeven vd hernia wat hem parten zou kunnen spelen bij t roeien.

Maar Ingrid , Eva , kaat en elisabet heb ik of niet zien roeien of erbarmelijk slecht, ook een hernia allemaal ...?

Offline Lo

  • Forumlid
Het is allemaal erg onlogisch en verdacht met Ingrid.
Ik vind dat erg meevallen. Zoals ze ook dat ontbijttafelgesprek aanging, NATUURLIJK gaat ze zo spelen, bangelijk doen over het varken hoewel ze eerder zei daar niet bang voor te zijn. Lekker even aanzetten, je positioneren in het spel als een kandidaat. Haar partner hoort het ook aan, dus de leugen is 'openbaar', het is gewoon een spelletje spelen zoals een kandidaat doet. Ik vond er niks geks aan, juist omdat het zo bedacht overkwam wat ze zei, ze heeft er dan ook een hele nacht over kunnen denken hoe ze dit eerste groepsgesprek aan zou gaan.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Mee eens, dat is dus de optie Ingrid doet expres verdacht om de hulpmol uit te hangen. Maar het snurken van Axel erbij halen was niet nodig geweest en is onlogisch als je bedenkt dat ze op de slaapzaal weer met Axel ligt. Had dan gewoon gezegd dat je niet naast een varken wilde slapen.