Auteur Topic: [Aflevering 3] - opdracht 1: Roeibootjes, pinda's pellen en slapen met een dier  (gelezen 8832 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik had ook de reactie van Kaat wel willen zien toen zij de aflevering keek. Toen haar hand naar die spin ging... man och man.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Na een nachtje slapen vertelt Gilles dat er 6000 euro te verdienen was. Maar ik tel 500x3 + 500 + 1000 + 1500 is 4500 euro. Hoe zit dat?

Offline Convans

  • Forumlid
Na een nachtje slapen vertelt Gilles dat er 6000 euro te verdienen was. Maar ik tel 500x3 + 500 + 1000 + 1500 is 4500 euro. Hoe zit dat?

1.000 euro als ze de roeiers niet hadden gebruikt. Nu hebben ze allemaal 2x -250 gekregen.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Ah bedankt Convans. Heen 250 en terug 250. Die was ik effe vergeten.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Ik heb gisteren deze aflevering pas terug kunnen kijken. Wat een heerlijk gelaagde opdracht  ::bravo:: (alleen het pinda's pellen voegde niet heel veel toe naar mijn idee). Maar wat ik me afvraag: was de andere (de kleine) optie voor het zoogdier nu een mol?  :o (en kan dat op de een of andere manier nog als hint naar iemand geleid worden? :P)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik heb gisteren deze aflevering pas terug kunnen kijken. Wat een heerlijk gelaagde opdracht  ::bravo:: (alleen het pinda's pellen voegde niet heel veel toe naar mijn idee). Maar wat ik me afvraag: was de andere (de kleine) optie voor het zoogdier nu een mol?  :o (en kan dat op de een of andere manier nog als hint naar iemand geleid worden? :P)

een soort rat was het
klaar voor de strijd

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
een soort rat was het

Lol nee toch? Het was iets schattigs

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Lol nee toch? Het was iets schattigs
Ziet er als een molletje uit :P

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Wat t ook is.. erg cute  ::bravo::

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
In café de mol zeiden ze dat het een bamboerat was.
Het ziet er cute uit maar...

klaar voor de strijd

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Haha zie de daadwerkelijke foto uit de aflevering. Lijkt niet eens op elkaar

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Elisabet stapt als laatste in bij de roeispanen. Zegt al gauw Martijn ga jij maar roeien. En doet vervolgens helemaal niets. Kijkt stoïcijns voor zich uit met een zonnebril op. Het ging erom om achterstand op te lopen zonder tijd te verliezen. Dat was de basis voor de snelste vaartocht en het bed. Al hadden de ander kandidaten alle pinda's geteld dat geld was in geen geval binnengekomen met welk dier dan ook. En zelf wel blijven slapen, dat is best stoer om niet verdacht te willen  zijn. Wat zei ze onderweg ook al weer tegen Martijn: vind je het erg om verdacht te zijn? De volgende morgen was dat wel weg. En dat voor 500 euro.