Auteur Topic: [Aflevering 6] - 14 april  (gelezen 5637 keer)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #20 Gepost op: 15-04-2019, 05:09:03 »
Mooie aflevering weer, met alweer een leuke twist en hersenkraker aan het einde! ::bravo:: Michael rood. Ik had alleen verwacht dat dat iedereen door zou gaan, maar Bruno kreeg ook nog rood. ??? Echt jammer dat hij eruit ligt. Fijne vent. Axel was duidelijk aangeslagen.

Kaat: wordt iedere aflevering verdacht gemaakt in de montage. Nu ook weer. Nog steeds mijn mol niet. Zou wel super zijn als ze het wel was!
Joeri: weinig gezien. Maar kan zich eventueel verdekt opgesteld hebben bij het gamen, en ervoor zorgen dat er teveel tijd werd verspeeld. Het is mij ook niet duidelijk hoeveel tijd het inchecken van een juiste koffer kostte? Leek het goed te doen bij het vinden van 3 van de 4 locaties.
Axel: Bij het gamen verdacht bezig, met het niet kunnen pakken van zijn koffer. Maar nauwelijks verdacht bij de brommertjes, geen goede mol-positie ook volgens mij. Die 455 euro halveren zet geen zoden aan de dijk, daarvoor ga je je denk ik niet in de kijker spelen.
Elisabet: weer een twijfelgeval. Snel voorbij de koffer met 1.000 euro rennen. Maar zou de Mol het familielid niet aan iemand anders gunnen? De Mol weet wel op wie je Michael moet laten invullen om de meeste kans op een rood scherm te krijgen. Dat kan ze zo van de productie hebben gehoord. Goed in tekenen, maar zegt dat Joeri verkeerd loopt wat niet zo is, leek het. Verdacht gemaakt met het toilet-bezoek. Terwijl ze waarschijnlijk toch al te laat waren.
Bas: stond in een sleutelpositie bij de tweede opdracht. Hij en Kaat hadden daar invloed op beide andere duo's. Hij vond de eerste mozaïek vrij vlot, maar de andere laat, waardoor Elisabet en Joeri in tijdnood kwamen. Ook bij het gamen niet onverdacht, maar ook niet opvallend. Tegenover zijn "bezoek" hield hij zich op de vlakte. Mijn eerste indruk is dat mijn Mol het niet zo slecht gedaan heeft deze aflevering.
Maar dat is een bekend fenomeen van zo direct na de uitzending als je Mol er nog in zit. ;)
  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 15-04-2019, 05:14:14 door Newbie2 »

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #21 Gepost op: 15-04-2019, 07:45:41 »
Michael rood. Ik had alleen verwacht dat dat iedereen door zou gaan, maar Bruno kreeg ook nog rood. ??? Echt jammer dat hij eruit ligt. Fijne vent. Axel was duidelijk aangeslagen.


Ik was ook verbaasd dat ze nog doorgingen na Michael.
Omdat hij het rode scherm had, dacht ik dat de rest dan door was.
Dus die snap ik niet helemaal, deze aflevering dan 2 rode schermen.

Als iets volledig duidelijk was dan was het dat Bruno nooit de mol kon zijn. Wel een heel leuke fanatieke kandidaat.
Toen hij zei dat dit het moment was om volledig op 1 mol te gaan, dacht ik meteen 'niet doen, dat is nog te vroeg, je moet een beetje spreiden'.

Het feit dat ieman mag over komen, hoeft voor mij niet. Ik vind het niet echt een meerwaarde. Die opdracht had ook zonder familie gekund, bv de winnaar krijgt een vrijstelling.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #22 Gepost op: 15-04-2019, 08:43:05 »
Wat een sterke aflevering weer  ::oink::

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #23 Gepost op: 15-04-2019, 09:13:47 »
Mooie aflevering! Alleen hoop ik dat er niet nog meer gesol met dieren komt, ik heb er al over gedroomd. Ik droomde dat iemand op de fiets een grote hond onder haar arm had en een krappe bocht nam op een druk kruispunt. Dat ging goed, toen kwam er iemand met een hondje in een bak achterop en die viel wel om en daar reed iedereen overheen. :(
Ik weet het, het is Vietnam en daar staan honden op het menu las ik laatst, met een afschuwelijke foto erbij dus het is niet mijn vakantieland.
« Laatst bewerkt op: 15-04-2019, 09:16:38 door Run »

Offline Cool Cat_86

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #24 Gepost op: 15-04-2019, 10:10:54 »
Mooie aflevering! Alleen hoop ik dat er niet nog meer gesol met dieren komt, ik heb er al over gedroomd. Ik droomde dat iemand op de fiets een grote hond onder haar arm had en een krappe bocht nam op een druk kruispunt. Dat ging goed, toen kwam er iemand met een hondje in een bak achterop en die viel wel om en daar reed iedereen overheen. :(
Ik weet het, het is Vietnam en daar staan honden op het menu las ik laatst, met een afschuwelijke foto erbij dus het is niet mijn vakantieland.
In de vooruitblik zag ik iets met een hele groep ganzen.

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #25 Gepost op: 15-04-2019, 10:15:32 »
Mooie aflevering! Alleen hoop ik dat er niet nog meer gesol met dieren komt..

In de vooruitblik zag ik iets met een hele groep ganzen.

 ::rofl::
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #26 Gepost op: 15-04-2019, 10:28:05 »
Maar zouden dat gisteren geen stuntkippen geweest zijn met motorrijervaring?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #27 Gepost op: 15-04-2019, 10:29:52 »
Maar zouden dat gisteren geen stuntkippen geweest zijn met motorrijervaring?

Waren plofkippen

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #28 Gepost op: 15-04-2019, 10:51:11 »
::rofl::
Dat is waar ook, heb ik gezien, nou dan ben ik gewaarschuwd.  ::regenboog::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #29 Gepost op: 15-04-2019, 10:58:19 »
Ik heb geen probleem met de opdrachten met dieren, is al jaren zo bij de mol. Het is wel iets dat opvalt inderdaad, maar ik heb niet t idee dat t toelaatbare overschrijdt al zal de PvdD of Gaia er misschien anders over denken.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #30 Gepost op: 15-04-2019, 11:00:54 »
Ik heb geen probleem met de opdrachten met dieren, is al jaren zo bij de mol.


Dat vind ik echt het slechtste argument ever  ::)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #31 Gepost op: 15-04-2019, 11:02:55 »
Serieus dat kippen op een brommer al te ver gaat... Ik zou niet naar Vietnam gaan dan, je overleeft het niet als je ziet hoe ze dieren daar vervoeren  ::rofl::

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #32 Gepost op: 15-04-2019, 11:04:00 »
Ik heb geen probleem met de opdrachten met dieren, is al jaren zo bij de mol. Het is wel iets dat opvalt inderdaad, maar ik heb niet t idee dat t toelaatbare overschrijdt al zal de PvdD of Gaia er misschien anders over denken.
Ik las: ze hebben toch ook al jaren een mol ::rofl:: Ja, die zouden ze nou eens moeten afschaffen! >:( :P

Maar iets serieuzer: ze mogen inderdaad wel matigen met de dierenopdrachten. Niet alles vind ik onacceptabel maar zoals met de kippen is wel dierenleed (ook al is het in Hanoi dagelijkse praktijk :-\\)
...óf niet!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #33 Gepost op: 15-04-2019, 11:05:49 »
Er zijn ook landen waar ze beren in mini kooien en aan touwen houden.
Betekent niet dat we daar dan aan mee moeten doen  ::)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #34 Gepost op: 15-04-2019, 11:05:59 »
Serieus dat kippen op een brommer al te ver gaat... Ik zou niet naar Vietnam gaan dan, je overleeft het niet als je ziet hoe ze dieren daar vervoeren  ::rofl::
Die kooien schuurden over de grond, de bodem lag er bijna af bij één. Het ging allemaal nét goed. Ik had die kooien hoger geplaatst.
Maar ik geef toe, heel verschrikkelijk was het niet en het geeft een goed beeld al met al over Vietnam.
« Laatst bewerkt op: 15-04-2019, 11:07:45 door Run »

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #35 Gepost op: 15-04-2019, 11:18:00 »
Het gaat niet om Vietnam, of welk gastland ook, het gaat om hoe de Vlaamse productie omgaat met het gegeven dierenleed in het maken van opdrachten. Het is duidelijk dat de norm van onze zuiderburen anders is dan in NL. Wat mij betreft jammer.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #36 Gepost op: 15-04-2019, 11:27:07 »
Dat vind ik echt het slechtste argument ever  ::)
.

Ik leg t misschien niet helder uit, Maar bedoel enkel te zeggen dat ik al jaren geen probleem heb met dierproeven in de mol en niet dat ik er geen problemen mee heb omdat t in een tv programma is. Ik heb geen een proef gezien waarin ik t ontoelaatbaar vond. Er was veel commentaar over de tienda met jonge stieren, maar dat is gebruikelijk locaal. En zo ook met t vervoer van de kippen nu.

Of t nodig is om in zoveel proeven dieren te gebruiken, een zeer duidelijk nee.
En dat t bij onze zuiderburen anders is dan hier, eh nee. Alleen hebben zij Gaia als activistenclub en zit bij ons PvdD in de politiek. 

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #37 Gepost op: 15-04-2019, 11:49:35 »
Het vloeken is duidelijk minder geworden!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #38 Gepost op: 15-04-2019, 11:52:41 »
Het vloeken is duidelijk minder geworden!

Dat is door al die godverdoezje's he. ;D

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #39 Gepost op: 15-04-2019, 13:19:38 »
Het vloeken is duidelijk minder geworden!

Geen tijd meer voor nu ze al die dieren zo aan het mishandelen zijn  ;D

Nee, grapje, het was mij ook opgevallen en ik vind het ook niet nodig en storend. Het gebruik van dieren dan, het vloeken kan me niet zo veel schelen