Auteur Topic: [Aflevering 6] - 14 april  (gelezen 5634 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #40 Gepost op: 15-04-2019, 13:21:13 »
Het gebruik van dieren vind ik altijd best wel leuk, hoewel inderdaad hier met de kippen het wel weer op het randje was.

Wel jammer dat er geen derde opdracht was :(.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #41 Gepost op: 15-04-2019, 16:47:31 »
Mooie aflevering waarin ik een stuk zekerder van mijn Mol Axel ben geworden. Maar dat is een bekend fenomeen van zo direct na de uitzending als je Mol er nog in zit. ;)

Helemaal mee eens! Bekend fenomeen ja, maar hij heeft toch ook flink gemold... ::)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #42 Gepost op: 15-04-2019, 20:06:53 »
Deze aflevering hebben ze allemaal de opdracht gekregen te mollen c.q. nepmollen.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #43 Gepost op: 15-04-2019, 20:23:11 »
Toffe aflevering! Echt gaaf gedaan met de bezoekers, heel mooi! ::bravo::

Wat betreft dieren, ik heb er zelf geen probleem mee. Ik bedoel, ik ben tegen dierenmishandeling, maar ik vind niet dat dit daaronder valt.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #44 Gepost op: 15-04-2019, 23:14:15 »
ik heb nog nooit zo'n mooi 'bezoek' gezien ::love::
Ik ben het 100% met je eens. Ik ga nog wel een paar stukjes Michaël in slow motion terugkijken ::love::
Maar jij bedoelt denk ik iets anders. ::rofl::

Maar los daarvan vind ik het wel interessant hoe het hele fenomeen familiebezoek wel altijd op een bepaalde manier echt onderdeel van het spel wordt gemaakt. Ik vind het eigenlijk maar wat zoetsappig gedoe, maar het levert wel unieke opdrachten op. Dat hij mee moest doen met de test en executie, vond ik echt briljant. Maar ik denk dat het voordeel een stuk minder evident is; ik denk dat het echt lastig is om zo'n test te maken als je er niet de hele dag bij bent geweest. Al zou Michaël op de goede mol gezeten hebben, dan nog acht ik het mogelijk dat hij als "leek" die test het slechtst maakt.

Voor mijn verdenkingen is het wel een dingetje, want Elisabet staat eigenlijk wel hoog op mijn lijstje. Vooral door uitsluiting hoor. Bas is het niet. Joeri is het niet. Kaat lijkt het me niet, denk ik. Axel vind ik ook niet overtuigend. Maar dit hele spelletje met de mol spelen, lijkt me ook niet interessant. Maar dat moet ook weer geen reden zijn om iemand uit te sluiten als mol.

Misschien dan toch Kaat de mol? ??? Dat lijkt me na Elisabet dan toch de beste optie.
« Laatst bewerkt op: 17-04-2019, 13:19:21 door Erik Leppen »
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #45 Gepost op: 16-04-2019, 00:28:32 »
Serieus dat kippen op een brommer al te ver gaat... Ik zou niet naar Vietnam gaan dan, je overleeft het niet als je ziet hoe ze dieren daar vervoeren  ::rofl::

Klopt, alles en iedereen wordt daar in een brommer vervoerd. Dat gaat mij trouwens ook te ver. In de opdracht vond ik het onnodig eigenlijk. Dan kun je het ook bij attributen laten, lijkt mij.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #46 Gepost op: 16-04-2019, 10:05:37 »
Ik heb de aflevering gisteravond pas terug kunnen kijken, maar wat een geweldige aflevering was dit  ::bravo::. De manier waarop ze de moderne techniek aan alle kanten hebben gebruikt was zo mooi gedaan. De bestuur je familielid opdracht is een van mijn favorieten by far. De gelaagdheid rondom het bezoek en de grote dosis humor in de aflevering. En hoe grappig is het dat de man van Elisabet kan zeggen dat hij gewoon een test heeft gemaakt/scherm heeft gezien zonder kandidaat te zijn geweest in een seizoen. Misschien wel één van de meest favoriete mol-afleveringen ooit. Enige wat ik wel bijzonder vond is dat ze maar 1 aflevering in Hanoi bleven, vind ik niks voor De Mol om dan alweer door te reizen :P
« Laatst bewerkt op: 16-04-2019, 10:08:55 door MollenvangR-Art »

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #47 Gepost op: 16-04-2019, 14:52:40 »
Hulde hulde hulde! Normaal heb ik het niet zo op bezoekers maar hoe ze dit gedaan hebben is weer pure klasse!

Wat een fantastisch seizoen en wat een fantastische aflevering weer. Dit gaat sowieso mijn favoriete seizoen worden ooit.

De game opdracht is sws een van mijn favoriete opdrachten ooit. De dronken museuminbraak blijft mn favo ::bravo:: 

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #48 Gepost op: 17-04-2019, 02:39:46 »
De dronken museuminbraak blijft mn favo ::bravo::
Haha, ja die was geweldig  ::rofl::

Inderdaad weer een fantastische aflevering  ::ok::.
Ik vind het familiebezoek altijd wel een leuk intermezzo, maar meer ook niet. Dit jaar vind ik het echter wél heel tof, met dank aan de Avater-opdracht vooraf en het feit dat partner Michael aan het eind de test invult. Erg verfrissend  :)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #49 Gepost op: 17-04-2019, 08:46:47 »
Er was veel commentaar over de tienda met jonge stieren, maar dat is gebruikelijk locaal. En zo ook met t vervoer van de kippen nu.

Dat is ook geen argument. Juist niet.
Kippen in kleine hokken is al leed genoeg, ze kwamen soms ook idd met een harde klap tegen de grond. Ik vind niet dat de Mol hier aan moet meewerken.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #50 Gepost op: 17-04-2019, 09:41:49 »
Dat is ook geen argument. Juist niet.
Kippen in kleine hokken is al leed genoeg, ze kwamen soms ook idd met een harde klap tegen de grond. Ik vind niet dat de Mol hier aan moet meewerken.

 ::jaja:: ::ok::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #51 Gepost op: 17-04-2019, 11:10:10 »
Wat mij betreft misschien wel de leukste/mooiste aflevering van het seizoen! Dat diner aan het eind: fantastisch bedacht!
Ich bin ein Bärliner!

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #52 Gepost op: 21-04-2019, 17:26:50 »
Tijdens de executie wordt duidelijk dat de afvaller op de voorste rij zit. Kaat en Bas kijken allebei naar Bruno. Dus niet alleen Kaat maar Bas ook. Omdat Joeri het volgens hen beide NIET is?