Auteur Topic: [Aflevering 6] - 14 april  (gelezen 5633 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
[Aflevering 6] - 14 april
« Gepost op: 14-04-2019, 16:51:59 »
Vanavond aflevering 6 alweer van de Mol. Hier kunnen jullie alles bespreken wat jullie is opgevallen in de aflevering van vanavond.
« Laatst bewerkt op: 21-04-2019, 13:52:13 door Loezel »

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #1 Gepost op: 14-04-2019, 20:08:10 »
Vlamingen, en andere directe Vier kijkers, alvast veel plezier... voor ons Hollanders wordt t nog even peentjes zweten tot 21:30u  ::zwaai::

Offline Cool Cat_86

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #2 Gepost op: 14-04-2019, 20:09:24 »
Vlamingen, en andere directe Vier kijkers, alvast veel plezier... voor ons Hollanders wordt t nog even peentjes zweten tot 21:30u  ::zwaai::
Dank je! Het belooft alvast weer mooi te worden!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #3 Gepost op: 14-04-2019, 21:21:05 »
Haha, Michaël moet ook een test invullen. ;D

Offline Cool Cat_86

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #4 Gepost op: 14-04-2019, 21:23:24 »
Haha, Michaël moet ook een test invullen. ;D
Ben benieuwd! Zou het effectief een voordeel zijn? Of gaat ze zelf naar huis?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #5 Gepost op: 14-04-2019, 22:58:44 »
Haha, Michaël moet ook een test invullen. ;D

Wat een mooie vondst weer! En toch wel een erg groot voordeel denk ik, al moet Elisabet er ook weer niet teveel op rekenen. Dat is weer het gevaar ervan.

Mooie aflevering waarin ik een stuk zekerder van mijn Mol Axel ben geworden. Maar dat is een bekend fenomeen van zo direct na de uitzending als je Mol er nog in zit. ;)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #6 Gepost op: 14-04-2019, 23:01:51 »
Niet normaal zo goed weer, ben echt sprakeloos! ::oink::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #7 Gepost op: 14-04-2019, 23:04:09 »
Wat een mooie vondst weer! En toch wel een erg groot voordeel denk ik, al moet Elisabet er ook weer niet teveel op rekenen. Dat is weer het gevaar ervan.

Mooie aflevering waarin ik een stuk zekerder van mijn Mol Axel ben geworden. Maar dat is een bekend fenomeen van zo direct na de uitzending als je Mol er nog in zit. ;)

Ik voel mezelf toch ook switchen van Kaat naar Axel. Ze wordt me iets te nadrukkelijk in beeld gebracht.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #8 Gepost op: 14-04-2019, 23:07:02 »
Ik voel mezelf toch ook switchen van Kaat naar Axel. Ze wordt me iets te nadrukkelijk in beeld gebracht.

Alweer werd Kaat verdacht gemaakt in relatie tot wat de Mol in het dagboek over de niet-komst van de bezoekers zei. Vorige week was dat ook al zo: dat we Kaat in de auto bedenkelijk/terughoudend zagen reageren terwijl anderen zich verheugden op de komst van de bezoekers.

En dat moment dat Kaat de brommer met boot miste werd in slowmotion uitgemolken terwijl ze daarna keurig doorgaf dat ze die boot dus niet moesten kiezen.

Kaat wordt inderdaad erg verdacht in beeld gebracht. Hopelijk omdat ze de finale haalt.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #9 Gepost op: 14-04-2019, 23:10:20 »
Zo hé! Wat een parel van een aflevering weer ::bravo::

Die avatargame was briljant, de brommertjes en instagram hilarisch en ik heb nog nooit zo'n mooi 'bezoek' gezien ::love:: Hulde aan de makers ::bravo::
...óf niet!

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #10 Gepost op: 14-04-2019, 23:12:14 »
gaaaave (grave) aflevering  ::cheerleader:: ! Mooi gegeven, die relaties, hoe ze werden ingezet in het spel, geeft toch weer interessante lagen mee.
The usual suspect eruit, tsja, ik hoop dat Bruno toch wel thuis mocht komen  ::rofl:: het lag er een beetje bovenop.
Hoe Michaël 'ja ik ben de mol' in z'n gezicht kreeg, oei...

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #11 Gepost op: 14-04-2019, 23:23:32 »
Leuke aflevering weer! Nu heel veel twijfel tussen Elisabet en Kaat als mol. Elisabet zei het met wel heel veel overtuiging tegen haar man. En Kaat die voorstelde om gewoon maar koffers op de band te zetten.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #12 Gepost op: 14-04-2019, 23:29:33 »
De kans dat Michaël tijdens de test ondanks alles op één mol gooien toch nog heel veel fout beantwoordt lijkt mij erg groot en dan dus een rood scherm. Daar heeft Elisabet niets aan. Als je achteraf nog informatie konden uitwisselen wel maar dat is me niet duidelijk.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #13 Gepost op: 14-04-2019, 23:37:11 »
De kans dat Michaël tijdens de test ondanks alles op één mol gooien toch nog heel veel fout beantwoordt lijkt mij erg groot en dan dus een rood scherm. Daar heeft Elisabet niets aan. Als je achteraf nog informatie konden uitwisselen wel maar dat is me niet duidelijk.
Het geeft geen 100%-uitsluitsel, maar met puur gokken plus een aantal gegarandeerd goede antwoorden als je de juiste Mol hebt gekozen, moet je het wel beter kunnen doen dan de slechtste uit zes. Als ik Elisabet was, zou ik zeker van deze verdachte afstappen.
...óf niet!

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #14 Gepost op: 14-04-2019, 23:41:53 »
Als ik Elisabet was, zou ik zeker van deze verdachte afstappen.

Ik ook. Bruno gaf aan helemaal op 1 persoon te zijn gegaan, dus als Michaël de goede mol had ingevuld had hij vast beter gescoord dan Bruno

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #15 Gepost op: 14-04-2019, 23:46:50 »
Het geeft geen 100%-uitsluitsel, maar met puur gokken plus een aantal gegarandeerd goede antwoorden als je de juiste Mol hebt gekozen, moet je het wel beter kunnen doen dan de slechtste uit zes. Als ik Elisabet was, zou ik zeker van deze verdachte afstappen.

Of wat minder rigoureus wat minder op deze persoon inzetten.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #16 Gepost op: 14-04-2019, 23:49:48 »
Hoop voor Elisabet dat er nog een momentje na de test was waar hij kon zeggen of hij de antwoorden wist.. anders kan dit haar nek kosten  ::spook::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #17 Gepost op: 14-04-2019, 23:59:55 »
Avatar opdracht. Heel tof, en kan erg tactisch als mol spelen. Vol voor veel goede vlaggen gaan, maar erg traag. Of juist zomaar wat erop zetten en op t kaatst (bewuste typo) doen alsof je voor t geld gaat.

Brommertjes leuke link met couleur locale in alle drie de deelopdrachtjes.

Maar ik zou graag wat minder deelopdrachten zien en wat vaker de mol in volle groep

Diner was super tof gemaakt .


Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #18 Gepost op: 15-04-2019, 01:11:02 »
Ik voel mezelf toch ook switchen van Kaat naar Axel. Ze wordt me iets te nadrukkelijk in beeld gebracht.

Rationeel ik ook maar het lijkt me een domper als hij het is...

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 6] - 14 april
« Reactie #19 Gepost op: 15-04-2019, 01:13:39 »
Rationeel ik ook maar het lijkt me een domper als hij het is...

Ik snap je volledig hoor, ik heb ook al iets tegen Axel als Mol sinds zijn belachelijke gedoe aan die gong bij vovinam. Maar ik voel bij hem zo wel meer dat hij past binnen het plaatje van de Mol die uit de schijnwerpers gehouden wordt.