Auteur Topic: [Aflevering 6] - Opdracht 2 - Brommers - Mozaïek - Instagram  (gelezen 6198 keer)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2 - Brommers - Mozaïek - Instagram
« Reactie #20 Gepost op: 14-04-2019, 23:50:16 »
Ik vind het irritant. Maar laten we maar weer on-topic gaan en er geen drama van maken. ;)

Is gewoon iets natuurlijks, zelfs als getrouwd man. ;)

Echt alle onderdelen van deze opdracht waren mooi bedacht, ook hoe ze alles in beeld hebben gebracht. ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2 - Brommers - Mozaïek - Instagram
« Reactie #21 Gepost op: 14-04-2019, 23:59:48 »
Ik kom hier regelmatig berichten tegen over het vrouwelijk (en mannelijk) schoon, niks mis mee toch? ;D

Het bouwvakkers decolleté van Joeri in hetzelfde stukje zeker   ::ohno::

Ik vind het niet gepast voor dit forum. Je kunt het er eens een keer over hebben, maar dat gekwijl komt nu wekelijks langs.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2 - Brommers - Mozaïek - Instagram
« Reactie #22 Gepost op: 15-04-2019, 00:01:52 »
Ik vond de gekozen mozaiek-uitsnedes opvallend; de laatste het meest. Een naar links lopende kat, of een kruipend persoon? Later even verder kijken of er iets uit de andere details te halen zijn...

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2 - Brommers - Mozaïek - Instagram
« Reactie #23 Gepost op: 15-04-2019, 00:02:29 »
Ik vond de gekozen mozaiek-uitsnedes opvallend; de laatste het meest. Een naar links lopende kat, of een kruipend persoon? Later even verder kijken of er iets uit de andere details te halen zijn...

Je moet je kat dringend naar de dierenarts brengen, Mollem. ::rofl::

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2 - Brommers - Mozaïek - Instagram
« Reactie #24 Gepost op: 15-04-2019, 00:03:02 »
Het bouwvakkers decolleté van Joeri in hetzelfde stukje zeker   ::ohno::

Ik vind het niet gepast voor dit forum. Je kunt het er eens een keer over hebben, maar dat gekwijl komt nu wekelijks langs.

Ik ben het wel eens met Heinz en Suuus. We kijken naar De Mol, niet naar Temptation Island of Adam zkt. Eva.
Woosie down?

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2 - Brommers - Mozaïek - Instagram
« Reactie #25 Gepost op: 15-04-2019, 00:03:14 »
Zo kun je altijd wel iets in blokjes zien, denk dat je hier niets uit kunt halen. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2 - Brommers - Mozaïek - Instagram
« Reactie #26 Gepost op: 15-04-2019, 00:03:18 »
Je moet je kat dringend naar de dierenarts brengen, Mollem. ::rofl::

 ::rofl::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2 - Brommers - Mozaïek - Instagram
« Reactie #27 Gepost op: 15-04-2019, 00:03:29 »
Ik vond de gekozen mozaiek-uitsnedes opvallend; de laatste het meest. Een naar links lopende kat, of een kruipend persoon? Later even verder kijken of er iets uit de andere details te halen zijn...

Dit vind ik ook wel iets hebben zouden alle uitsneden iets maken?

Offline Mollende_Moller

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2 - Brommers - Mozaïek - Instagram
« Reactie #28 Gepost op: 15-04-2019, 00:04:50 »
Of, misschien moeten we het toepassen op een andere opdracht van een aantal weken geleden of een opdracht die nog komt. Terugdenkend aan de QR-code met de woordzoeker in seizoen 5.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2 - Brommers - Mozaïek - Instagram
« Reactie #29 Gepost op: 15-04-2019, 00:05:35 »
Oké ik heb inmiddels blokogen... morgen verder  :)

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2 - Brommers - Mozaïek - Instagram
« Reactie #30 Gepost op: 15-04-2019, 00:51:51 »
Als Axel de mol was had hij natuurlijk ook gewoon voor een object kunnen gaan waarvan er zekerheid was (onmols) en dán bij de 4e keer de mist in gaan. Nu kan het ook zijn dat hij zich verdacht wilde maken naar Bruno toe en is het een beetje onnodig en-en.

Blijf erbij dat de beste molpositie bij die muur is; je stuurt er zowel Joeri en Elisabet aan en je kunt Axel en bruno beïnvloeden. Bas deed het merendeel goed, met name Kaat was aan het vertragen door achteruit te lopen en miste de nodige brommers. Van alle objecten (bloemstuk, 2 x een vaas, motor, tv en boot) zeiden Axel en Bruno uiteindelijk alleen zekerheid te hebben over de TV en het bloemstuk. Waarvan de TV erg lastig te vervoeren was.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2 - Brommers - Mozaïek - Instagram
« Reactie #31 Gepost op: 15-04-2019, 07:58:37 »
Wat ik erg knap vind aan deze opdracht is dat ie me onmogelijk leek maar dat dit helemaal niet zo was. Ondanks alle onderdelen en hectiek was ie gewoon prima uitvoerbaar.

En iedereen kon weer mollen. Alleen Joeri heb ik helemaal (na een keer kijken) niets verdachts zien doen en Elisabet tekende ook prima, maar had wel meer invloed dan Joeri op die positie.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2 - Brommers - Mozaïek - Instagram
« Reactie #32 Gepost op: 15-04-2019, 07:58:53 »
Je moet je kat dringend naar de dierenarts brengen, Mollem. ::rofl::

 ::rofl::

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2 - Brommers - Mozaïek - Instagram
« Reactie #33 Gepost op: 15-04-2019, 08:00:01 »
Als Kaat de mol is dan is het wel raar dat zij toch die mozaïeken spotte die Bas gemist had.
Dat was dan echt onnodig.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2 - Brommers - Mozaïek - Instagram
« Reactie #34 Gepost op: 15-04-2019, 09:36:25 »
Goedmakertje van Elisabet. Jongens bedankt voor het bezoek en de 5000 euro uit de pot bij de avatars. Als jullie je best doen krijg jullie 2000 euro (oeps sorry 1500 euro) in de pot. De mol moest even bijkomen van het bezoek, maar kon het niet laten.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2 - Brommers - Mozaïek - Instagram
« Reactie #35 Gepost op: 15-04-2019, 11:28:19 »
Wat ik erg knap vind aan deze opdracht is dat ie me onmogelijk leek maar dat dit helemaal niet zo was. Ondanks alle onderdelen en hectiek was ie gewoon prima uitvoerbaar.

Ja zo. Geweldige groep kandidaten, heel blij daarmee, het kan dus wel, zo'n opdracht. Als iedereen (- 1 mol) maar een beetje z'n best doet  ::tandpastasmiley::

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2 - Brommers - Mozaïek - Instagram
« Reactie #36 Gepost op: 15-04-2019, 13:23:41 »
Wat ik erg knap vind aan deze opdracht is dat ie me onmogelijk leek maar dat dit helemaal niet zo was. Ondanks alle onderdelen en hectiek was ie gewoon prima uitvoerbaar.


Ik vond het brommercircuit toch wel pittig hoor. Toen ik jaren terug mijn motorrijbewijs haalde was ik blij dat dat achtje achter de rug was. En dat was zonder 2 kippen, 23 matrassen en 49 jerrycan's

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2 - Brommers - Mozaïek - Instagram
« Reactie #37 Gepost op: 15-04-2019, 14:28:05 »
Even een vergelijk tussen de muurtekeningen en de tekeningen die uiteindelijk gemaakt zijn gemaakt in de bijlage.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2 - Brommers - Mozaïek - Instagram
« Reactie #38 Gepost op: 15-04-2019, 19:14:00 »
Even een vergelijk tussen de muurtekeningen en de tekeningen die uiteindelijk gemaakt zijn gemaakt in de bijlage.
Die tekening zonder brug (slechts zichtbare tekening) hebben ze geluk mee gehad. Als je de tekening uitvergroot, zie je dat er een ladder op is getekend, precies zoals Bas zei! En geen brug...
« Laatst bewerkt op: 15-04-2019, 20:27:24 door Run »

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Opdracht 2 - Brommers - Mozaïek - Instagram
« Reactie #39 Gepost op: 15-04-2019, 21:02:33 »
Mee eens dat bij de muur de beste molpositie is omdat je invloed hebt op beide opdrachten. Axel en afvaller Bruno zijn natuurlijk ook verdacht door beiden te falen maar die opdracht was wel erg moeilijk, je moet daar echt een crack in zijn.
Dat schip meenemen lijkt verdacht maar was tenslotte van geen belang omdat Axel niet in zijn opdracht slaagde. Volgens mij wilde Bruno Axel uittesten door hem dat schip te laten meenemen wetende dat die het bedrag zou halveren en Axel ging dadelijk akkoord. Waarschijnlijk heeft Bruno alles op Axel ingezet.
« Laatst bewerkt op: 15-04-2019, 21:08:32 door Luc »