Poll

Wie is de Mol NIET?

Davey
17 (58.6%)
Jenny
1 (3.4%)
Roeland
11 (37.9%)

Totaal aantal stemmen: 18

Auteur Topic: [poll] Widm JUNIOR Wie is de Mol NIET?  (gelezen 97701 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Widm JUNIOR Wie is de Mol NIET?
« Reactie #20 Gepost op: 31-03-2014, 19:16:08 »
Ik heb alleen Harmen en Jenny als potentiele mollen. Roeland schrijf ik toch echt af om zijn expressieve gedrag. Een mol heeft toch altijd iets terughoudends zoals je zo duidelijk kon zien aan Susan dit jaar en Harmen en Jenny ook hebben ::jaja::.

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Widm JUNIOR Wie is de Mol NIET?
« Reactie #21 Gepost op: 6-04-2014, 18:48:12 »

Davey    11 (27.5%)
Guido    9 (22.5%)
Harmen    1 (2.5%)
Jenny    1 (2.5%)
Jitske    9 (22.5%)
Roeland    9 (22.5%)

So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Widm JUNIOR Wie is de Mol NIET?
« Reactie #22 Gepost op: 6-04-2014, 18:58:03 »
Guido. Door het goede antwoord dat hij gaf bij de fanfare en doordat Floor waarschijnlijk op hem stemde toen ze eruit vloog. Ligt er dan een beetje dik bovenop, maar het wordt uitgezonden op een kinderzender en dan maken ze het - neem ik aan - iets makkelijker om de mol te vinden.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Widm JUNIOR Wie is de Mol NIET?
« Reactie #23 Gepost op: 6-04-2014, 19:04:12 »
Ik ben maar even wat voorzichtiger nu... Jenny is me alhaast gewoon te makkelijk dus Jitske nader beschouwen is nog niet eens verkeerd nu mijn mol eruit is. Maar zij is zo meisjes-achtig en Roeland zo jongens-achtig... Davey streep ik toch echt. Guido heeft de meeste mol-allure dus laat ik staan.
   
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Widm JUNIOR Wie is de Mol NIET?
« Reactie #24 Gepost op: 6-04-2014, 22:30:29 »
Guido, Jitske en Roeland. Guido wegens eerdere testen + geld in de pot halen (geloof niet in een A-M'tje ala pijl claimen) Jitske omdat ze net zoals Roeland voor het spel te lief zijn. Nee, Davey is de outsider en Jenningmeester blijft nu toch mijn nieuwe mol nu Harmen exit is.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Widm JUNIOR Wie is de Mol NIET?
« Reactie #25 Gepost op: 7-04-2014, 11:47:18 »

Guido: Floor ging vol op hem (en biechts én bevestigd door Harmen)

Davey: Harmen leek voor hem te gaan (niet sterk als argument), maar had in het jokerspel 0 jokers (geen molpositie) en ging voor de vrijstelling (ook geen molpositie). Verder loog hij tegen Art bij het jokerspel. Als mol zou hij toch weten dat dit geen nut had.

Jitske: geen molpositie in het jokerspel en geen molpositie in het vrijstellingenspel.

Roeland: 2x een goede molpositie maar bij het jokerspel ging hij te snel (als 4de) en had geen invloed
meer in het verdere verloop van het spel. Verder leek hij alles goed te doen in het museumspel.

Dus denk ik Jenny, maar ik heb het nog nooit goed gehad in de Nederlandse versies dus...

klaar voor de strijd

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Widm JUNIOR Wie is de Mol NIET?
« Reactie #26 Gepost op: 7-04-2014, 21:27:16 »
Jenny: die kiest wel heel proactief voor Jitske bij de toren. Wat heeft een mol daar aan? Jezelf in een molpositie plaatsen, dat is de taak van een mol. Toch niet kiezen voor een of andere kandidaat als dat niet uitmaakt? Als zij de mol was had ze beste gekozen voor Harmen met wie ze een bondje heeft dus dat voorkomt ellende. Mwah, vind het allemaal niet mols wat ze deed deze aflevering... :o
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [poll] Widm JUNIOR Wie is de Mol NIET?
« Reactie #27 Gepost op: 7-04-2014, 22:08:14 »
Jenny: die kiest wel heel proactief voor Jitske bij de toren. Wat heeft een mol daar aan? Jezelf in een molpositie plaatsen, dat is de taak van een mol. Toch niet kiezen voor een of andere kandidaat als dat niet uitmaakt? Als zij de mol was had ze beste gekozen voor Harmen met wie ze een bondje heeft dus dat voorkomt ellende. Mwah, vind het allemaal niet mols wat ze deed deze aflevering... :o
Ondanks dat ik Jenny op dit moment noem als mol, weet ik eigenlijk ook niet zo goed waarom. Maar kan de opdracht samen met Jitske doen iets met de vrijstelling te maken hebben. Jenny stemde op Jitske (toch?). Het is slim om als kandidaat op je mol te stemmen. Dus als mol doe je vervolgens een opdracht met de kandidaat waarop je gestemd hebt om hem/haar zogenaamd in de gaten te houden.

 ???

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Widm JUNIOR Wie is de Mol NIET?
« Reactie #28 Gepost op: 8-04-2014, 09:25:53 »
Wat grappig dat Davey week op week het meest genoemd wordt als NIET de mol maar hij nu Jenny verslaat en het minst genoemd wordt als zijnde de mol niet. En ik ben dan nog 1 van die 3 stemmen ::jaja::

Ja ik snap: je moet wat nu Harmen weg is :D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [poll] Widm JUNIOR Wie is de Mol NIET?
« Reactie #29 Gepost op: 8-04-2014, 18:33:51 »
wensmol denk ;)
Zo'n tygo 2.0 is gewoon leuk in de serie.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline m0l

  • Forumlid
Re: [poll] Widm JUNIOR Wie is de Mol NIET?
« Reactie #30 Gepost op: 8-04-2014, 19:19:04 »
De jongens zijn in mijn ogen geen van allen de mol. Wat ze doen, is te opvallend. Boekjes en jokers jatten past wel in het spel maar om het dan niet voor jezelf te houden maar bondjes te gaan sluiten (al is niets wat het lijkt) ...?

Ik zie hen slechts als leuke kandidaten.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [poll] Widm JUNIOR Wie is de Mol NIET?
« Reactie #31 Gepost op: 9-04-2014, 22:15:44 »
Ik denk dat Jitske en Guido de mol sowieso niet zijn.

Offline m0l

  • Forumlid
Re: [poll] Widm JUNIOR Wie is de Mol NIET?
« Reactie #32 Gepost op: 10-04-2014, 10:42:06 »
Jitske te lief? Zoiets zei men ook over Susan.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Widm JUNIOR Wie is de Mol NIET?
« Reactie #33 Gepost op: 13-04-2014, 18:43:10 »
Davey    9 (15.8%)
Guido    13 (22.8%)
Jenny    6 (10.5%)
Jitske    14 (24.6%)
Roeland    15 (26.3%)

So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Widm JUNIOR Wie is de Mol NIET?
« Reactie #34 Gepost op: 13-04-2014, 18:55:48 »
Jammer dat ik slechts 7 opties kan selecteren want ik wil iedereen wil aankruisen behalve Jenny ::hypocriet:: 8) ::tandpastasmiley::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline m0l

  • Forumlid
Re: [poll] Widm JUNIOR Wie is de Mol NIET?
« Reactie #35 Gepost op: 13-04-2014, 23:09:34 »
Denk dat Jenny ook niet de mol is. Net als Davey en Roeland.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Widm JUNIOR Wie is de Mol NIET?
« Reactie #36 Gepost op: 20-04-2014, 18:47:44 »

Davey    11 (34.4%)
Jenny    1 (3.1%)
Jitske    9 (28.1%)
Roeland    11 (34.4%)

So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline FeniXXIV

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [poll] Widm JUNIOR Wie is de Mol NIET?
« Reactie #37 Gepost op: 20-04-2014, 18:52:45 »
Ze hebben het allemaal in zich om de Mol te zijn. Het merendeel van de juniors lijkt me in staat om de anderen voor de gek te houden. Dacht dat WIDM jr. veel suffer zou zijn maar bij momenten spelen ze het bij de jr. versie zelfs veel gehaaider dan bij de BN'ers. Ze hebben hun huiswerk goed gemaakt! ;D

Van de overblijvers vind ik dat Jitske en Roeland zwaar onderschat worden. Van Jenny en Davey begrijp ik dat ze het meest verdacht worden, Jenny heeft het meest de controle over de groep met al haar verbondjes en Davey een beetje onvoorspelbaar. Zij lijken wel een ideale kandidaat om de Mol te zijn, waar het grote publiek voor gaat. Maar Roeland en Jitske moeten zeker niet onderdoen. Maar 'lief' Jitske en 'chaotische' Roeland worden toch wel beetje over het hoofd gezien.

Voor deze week heb ik gestemd op de meisjes. Jenny en Jitske. Maar begrijp mij niet verkeerd, ook zij kunnen het zijn. De junior Mol lijkt soms wel moeilijker dan de volwassen versie. Wel fijn. ::tandpastasmiley::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Widm JUNIOR Wie is de Mol NIET?
« Reactie #38 Gepost op: 27-04-2014, 19:29:29 »
Denk dat Jenny ook niet de mol is. Net als Davey en Roeland.
Dat ging een beetje moeilijk ::rofl:: ::hypocriet::. Was een mooie serie. Gedachte-regeltje om te onthouden: focus op de oudere kids vanwege GroteZus (Jenny) en GroteBroer (Amin) effect. Ik kon het toch al moeilijk geloven dat het echte kinderen als Bobby, Jitske of Jan waren. Ze hadden dan wel weer pech bij de productie dat Lucia meteen afviel want die had nog wel zand in de ogen kunnen strooien. En pech dat Harmen ook best vroeg afviel. Davey en Roeland waren wel echt jongens. Maar ja, zo ver heb ik door schade en schande bijgeleerd want de vorige keer bleef ik wel op Naomi zitten, toch de Jitske van dat seizoen ::schaam:: ::schaam:: ::schaam::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)