Auteur Topic: [JUNIOR KANDIDAAT] Harmen  (gelezen 148502 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[JUNIOR KANDIDAAT] Harmen
« Gepost op: 8-03-2014, 14:52:52 »


Woonplaats: Delden
Leeftijd: 13 jaar
Wil later worden: Acteur

Gekozen dier voor het goede doel: Orang-oetan
« Laatst bewerkt op: 9-03-2014, 11:57:10 door Lukie4 »

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Harmen
« Reactie #1 Gepost op: 9-03-2014, 20:55:43 »
Wat grappig de junior versie, zo schattig en fanatiek!
Tot nu toe vind ik Harmen het meest verdacht in aflevering 1.
Beetje rommelen met de porto, als de tijd bijna om is nog snel het andere team opdracht geven om ook inkopen te gaan doen.
Ook liet hij de groep bij de Nachtwacht-opdracht volgens mij rechts gaan ipv links (maar dat zou ik nog eens moeten terugkijken)
Verder is alleen bij hem het mollogo in beeld bij de intro (op een joker) Maar weet niet hoe makkelijk ze de kindehints maken.

Offline harmenfan

  • Forumlid
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Harmen
« Reactie #2 Gepost op: 10-03-2014, 15:00:45 »
Ik verdenk Harmen heel erg!!
Hij is sws de mol junior

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Harmen
« Reactie #3 Gepost op: 11-03-2014, 23:14:55 »
Wat heeft Harmen nou toch onder zijn trui/in zijn kraag zitten tijdens de biechts en eerste executie. Er steek gepluis uit, maar 't lijkt ook zelf dat er wat onder zit. Een klein (grijs???) mol knuffeltje? Of slechts een microfoon?

Tijdens de tweede opdracht heeft hij wel dezelfde trui er nog onder, maar is het niet te zien.

(Zou die biecht over het gekozen dier overigens later opgenomen zijn, hij ziet er ineens een jaar ouder uit.)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Harmen
« Reactie #4 Gepost op: 12-03-2014, 00:02:45 »
Een klein (grijs???) mol knuffeltje? Of slechts een microfoon?

Dat tweede  :) Het is zo'n pluisbolletje microfoon die je kandidaten snel kan meegeven om ze bij de biecht helder te laten overkomen qua geluid.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Harmen
« Reactie #5 Gepost op: 12-03-2014, 00:44:37 »
Dat tweede  :) Het is zo'n pluisbolletje microfoon die je kandidaten snel kan meegeven om ze bij de biecht helder te laten overkomen qua geluid.
Of toch gewoon onderdeel van de trui of shirt dat hij aan heeft. Dat gepluis is namelijk ook te zien als hij bij de executie zit.  :-\\

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Harmen
« Reactie #6 Gepost op: 12-03-2014, 14:19:04 »
Gewoon borsthaar.. ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline harmenfan

  • Forumlid
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Harmen
« Reactie #7 Gepost op: 14-03-2014, 14:07:19 »
Harmen is de mol, hij klooit met de porto, hij weet z'n aanwijzing niet meer in de grotten, de titel was 'de keuze' en harmen koos ervoor om naar rechts te gaan en ten slotte, Harmen is gwn de mol!!! ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog::

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Harmen
« Reactie #8 Gepost op: 14-03-2014, 15:13:48 »
Wat heeft Harmen nou toch onder zijn trui/in zijn kraag zitten tijdens de biechts en eerste executie. Er steek gepluis uit, maar 't lijkt ook zelf dat er wat onder zit. Een klein (grijs???) mol knuffeltje? Of slechts een microfoon?

Tijdens de tweede opdracht heeft hij wel dezelfde trui er nog onder, maar is het niet te zien.

(Zou die biecht over het gekozen dier overigens later opgenomen zijn, hij ziet er ineens een jaar ouder uit.)

Die foto ziet er inderdaad raar uit. Hij heeft een veel dikker hoofd gekregen rechts...

Offline harmenfan

  • Forumlid
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Harmen
« Reactie #9 Gepost op: 14-03-2014, 16:13:01 »
Maar dat kan ook zo lijken, omdat hij z'n haar anders heeft:)


Hoewel ik naast mijn nummer één mol, Harmen, jenny ook heel erg verdenk!


« Laatst bewerkt op: 15-03-2014, 16:29:32 door Bakkertje, Reden: twee berichten samengevoegd »

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Harmen
« Reactie #10 Gepost op: 16-03-2014, 19:05:18 »
Waarom biecht Harmen dat hij zijn eigen schoenen niet gezien heeft, maar verteld hij vervolgens wel (fout) aan Bobbie dat hij nummer twee was? Ik snap dat Davey hem dat verteld kan hebben, maar toch... ::vergroot::

EDIT> Hmmm, hij draait aan het eind van de museumopdracht wel een essentiële lamp in de 3 weer aan. :-\\
« Laatst bewerkt op: 16-03-2014, 19:29:18 door Rat »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Harmen
« Reactie #11 Gepost op: 16-03-2014, 19:12:47 »
Na bij aflevering 1 nog eens goed op te letten op alle molacties die er waren, ben ik Harmen steeds meer gaan verdenken.

Aflevering 2 heeft dit alleen maar bevestigd ::jaja::
...óf niet!

Offline harmenfan

  • Forumlid
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Harmen
« Reactie #12 Gepost op: 16-03-2014, 19:52:32 »
Hmmmm, misschien draaide hij die lamp aan, omdat hij vertrouwen wou winnen?
Ik heb geen flauw idee.
Nummer 2: Jenny

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Harmen
« Reactie #13 Gepost op: 16-03-2014, 20:42:29 »
Harmen doet rare dingen. Hij zegt deze aflevering Davey te verdenken (al sinds vorige aflevering) en probeert hem zo onverdacht mogelijk te maken bij de rest. Hij deelt echter aan het begin van de aflevering wel met Jenny het feit dat Davey de pot wilde stelen. Zo maak je hem volgens mij juist wel verdacht?

Verder zet hij het bordje van Floor verkeerd, terwijl de rest van de groep heel goed lijkt te weten dat het laatste paar schoenen van haar waren. Op het moment dat Guido zegt dat het laatste paar schoenen (wat je ook goed herinnert, omdat ze op het einde hingen) van Floor is, reageert hij vrij mat: "Echt?"

Hoe kun je überhaupt maar vier paar schoenen onderweg gezien hebben? Je hebt toch al snel door dat je daar op moet letten.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Harmen
« Reactie #14 Gepost op: 17-03-2014, 00:44:12 »
Hmmmm, misschien draaide hij die lamp aan, omdat hij vertrouwen wou winnen?
Ik heb geen flauw idee.
Misschien valt het nog mee. Op het moment dat hij de lamp weer aandraait maakt hij van een 5 een 9 en niet de uiteindelijke 3. (Volgens mij maakt Davey er uiteindelijk een 3 van.)

Offline harmenfan

  • Forumlid
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Harmen
« Reactie #15 Gepost op: 17-03-2014, 10:32:08 »
Daar heb je een punt! Hij zou wel een supermol zijn!

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Harmen
« Reactie #16 Gepost op: 23-03-2014, 20:19:53 »
Ik vind 'm vrij verdacht, gewoon in zijn manier van doen, wat chagrijnig als anderen enthousiast lijken e.d.
Plus dat ie bij de 2e opdracht zijn hand al op wilde steken voordat Art de vraag had uitgesproken.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Harmen
« Reactie #17 Gepost op: 23-03-2014, 20:41:10 »
Verdacht natuurlijk met "kabeljauw" in aflevering 3, maar wil hij niet het goede antwoord "cement" doordrukken (Davey maakt er "beton" van maar gaf daarvoor wel als eerste veel goede antwoorden)? Het is lastig te zien en horen wat Harmen nou precies beargumenteert.

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Harmen
« Reactie #18 Gepost op: 23-03-2014, 20:45:22 »
Hij maakte ook van 1992 het jaar 1902 als ik het goed heb?

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [JUNIOR KANDIDAAT] Harmen
« Reactie #19 Gepost op: 23-03-2014, 20:49:58 »
Hij maakte ook van 1992 het jaar 1902 als ik het goed heb?

Klopt ja. Iets te verdacht wellicht?