Auteur Topic: Widm Junior Aflevering 3 - handtekening  (gelezen 95246 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Widm Junior Aflevering 3 - handtekening
« Gepost op: 21-03-2014, 17:41:27 »
Al 2 kandidaten weggespeeld. Het molletje is goed bezig ::ok::

Lucia en Bobbie zijn de eerste 2 meisjes die moesten vertrekken. Is het dan nu de beurt aan één van de jongens? Harmen, Roeland, Guido, Davey en Jan hebben nog lang niet de intentie om het spel te verlaten.

In aflevering 3 mogen ze op bezoek bij de burgemeester van Maastricht.
Benieuwd wat ze daar te zoeken hebben? Kijk dan zondagavond om 18.15 uur op Nederland 3 bij ZAPP naar een nieuwe aflevering van Wie Is De Mol Junior. ::zwaai::


« Laatst bewerkt op: 23-03-2014, 18:16:22 door Dolfie »
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Widm Junior Aflevering 3 - handtekening
« Reactie #1 Gepost op: 23-03-2014, 18:29:29 »
Ik zou het wel een slimme actie vinden om je boekje te 'laten' stelen, zodat je niks kunt opschrijven.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Widm Junior Aflevering 3 - handtekening
« Reactie #2 Gepost op: 23-03-2014, 18:43:07 »
ik vind het echt leuk om naar te kijken ::ok::

Beide opdrachten viel er best veel te mollen ook.

Guido die als eerste zijn vraag niet beantwoordt.
Guido die weet waar 3 jokers zitten
Guido die er nog even een collectebus van wil maken.
Guido die zijn eigen vraag fout heeft.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Widm Junior Aflevering 3 - handtekening
« Reactie #3 Gepost op: 23-03-2014, 18:43:15 »
Ik denk dat we de junior mol bij de gene moeten zoeken die een fout antwoord gaven aan Art.

Verder vond ik Guido verdacht fnuikend lachen toen Floor afscheid nam van Jenny  ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline SoSuDeMo

  • Forumlid
Re: Widm Junior Aflevering 3 - handtekening
« Reactie #4 Gepost op: 23-03-2014, 18:44:20 »
Tot nu toe mijn favoriete junior mol aflevering  ::bravo::.
Junior2: 16e. Widm2015: 129e.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Widm Junior Aflevering 3 - handtekening
« Reactie #5 Gepost op: 23-03-2014, 18:46:42 »
Ik vond de aflevering wat minder leuk dan de vorige twee. De tweede opdracht is wel de moeite waard om terug te kijken, want daar moet volgens mij veel uit te halen zijn wat betreft verdacht gedrag.

Met het afvallen van Floor kunnen al mijn theorieën de prullenbak in. Niet dat ik haar als hoofdverdachte had (wel als 3e), maar omdat ik haar als finalist had verwacht. Ik weet echt niet meer wie ik nou moet verdenken. Misschien toch Guido, ondanks het goed plaatsen van het bordje vorige week?

Moeten we nog iets met de J die achter op het boekje van Jan is geplakt? Kunnen kandidaten die betrokken zijn bij het stelen van het molboekje van Roeland de mol nog zijn? Genoeg vragen, maar op dit moment nog weinig antwoorden.

???

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Widm Junior Aflevering 3 - handtekening
« Reactie #6 Gepost op: 23-03-2014, 18:47:59 »
Leuke aflevering idd. :)

Was wel heel raar dat na 8 kandidaten Guido ineens geen antwoord gaf (en daar Jan dan in meetrok). Hij was wel extreem verdacht, maar wel typische molacties. Mmm ....

Offline mol14

  • Forumlid
Re: Widm Junior Aflevering 3 - handtekening
« Reactie #7 Gepost op: 23-03-2014, 18:49:29 »
Ben ik de enige die zich dood ergert aan Davey? Vind hem nogal een 'showmannetje', beetje vervelend tussen voor de rest hele enthousiaste kinderen.
Verder verdacht ik Floor enigszins, dus was het voor mij een verrassing dat ze moest vertrekken.
Guido, Jan en Davey blijven over als mijn verdachten.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Widm Junior Aflevering 3 - handtekening
« Reactie #8 Gepost op: 23-03-2014, 18:50:32 »
Met opdracht 2 kunnen we veel verdachten wegstrepen denk ik. Een hoop kandidaten die als eerste goede antwoorden gaven.

Mijn Mol is voorlopig Jenny (slecht liegen waardoor ze de aandacht van Guido trok en hij 3 jokers verdiende en er dus 30 euro verloren ging, bijna geen enkel goed antwoord geven, en toch ook de verdachte gezichten die ze trekt) al maakt Guido ook een goede kans.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Widm Junior Aflevering 3 - handtekening
« Reactie #9 Gepost op: 23-03-2014, 18:54:37 »
Wat wordt er fijn gespeeld zeg!
Boekjes stelen, jokers jatten, verbondjes sluiten 8)
...óf niet!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Widm Junior Aflevering 3 - handtekening
« Reactie #10 Gepost op: 23-03-2014, 18:56:05 »
Ja, ze kijken allemaal goed naar de volwassenen. Heel erg leuk :D

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Widm Junior Aflevering 3 - handtekening
« Reactie #11 Gepost op: 23-03-2014, 18:57:52 »
Guido heel verdacht ja..

Snapte bij de eerste opdracht alleen niet helemaal waarom er iets te verdienen viel als je niks prijs gaf. Beetje omgekeerde wereld maarja
You'll never walk alone

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Widm Junior Aflevering 3 - handtekening
« Reactie #12 Gepost op: 23-03-2014, 18:59:26 »
Wat wordt er fijn gespeeld zeg!
Boekjes stelen, jokers jatten, verbondjes sluiten 8)

Het doet seizoen 6 aardig aan met matennaaier Toine, Peggy die met een pokerface tegenover Molouska liegt over het stelen van haar sjekkel. Ja, het is een leukere junior dan de eerste serie, al speelde het toen in mijn geboorte/woonplaats  :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Online Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Widm Junior Aflevering 3 - handtekening
« Reactie #13 Gepost op: 23-03-2014, 19:00:42 »
Ben ik de enige die zich dood ergert aan Davey? Vind hem nogal een 'showmannetje', beetje vervelend tussen voor de rest hele enthousiaste kinderen.

Je zal vast niet de enige zijn hoor, maar ik vind hem echt fantastisch  ::bravo::
I will follow my inner gold

Offline harmenfan

  • Forumlid
Re: Widm Junior Aflevering 3 - handtekening
« Reactie #14 Gepost op: 23-03-2014, 19:09:31 »
Valt het jullie niet op dat Harmen zijn scherm nog niet heeft gezien?

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Widm Junior Aflevering 3 - handtekening
« Reactie #15 Gepost op: 23-03-2014, 19:11:14 »
Die kids spelen het spel zoals het gespeeld moet worden: zonder scrupules, gewoon keihard erin gaan! ::ok::

Ik baal echt dat Floor eruit is, had haar eerst als mol en later als winnaar ingevuld in de pool. En het is zo'n leuk typ.

Roeland, Jan en Jitske streep ik of als mol. Die hebben teveel goed gedaan. Blijven Jenny, Guido en Harmen over als verdachten. Oh en Davey maar ik denk niet dat hij de mol is.
Tell me what your telescope says

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Widm Junior Aflevering 3 - handtekening
« Reactie #16 Gepost op: 23-03-2014, 19:48:22 »
Waar slaat "handtekening" op? Verwijzing naar het verdrag waarover gesproken is?

Of misschien naar Arts opmerkelijke afsluiting "spreek je later" in zijn brief.

Levert een anagram van "Spreek je later (Art)" een hint op? (Is mij nog niet gelukt.)

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Widm Junior Aflevering 3 - handtekening
« Reactie #17 Gepost op: 23-03-2014, 19:49:40 »
Jan vond ik erg verdacht deze aflevering. De mol wil toch sowieso in de positie zitten dat hij 3 jokers kan kiezen, zodat er geld uit de pot gaat. Slim van hem dat hij tot het einde wacht, zodat hij zeker weet dat hij niet de enige is die in die positie komt, want dan gaat iedereen hem meteen verdenken. Verder gaf hij ook foute antwoorden bij de tweede opdracht.

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Widm Junior Aflevering 3 - handtekening
« Reactie #18 Gepost op: 23-03-2014, 19:50:27 »
Harmen is mijn mol.
Hij zei meteen 'ja ik denk kabeljouw' terwijl dat nooit genoemd is...
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Widm Junior Aflevering 3 - handtekening
« Reactie #19 Gepost op: 23-03-2014, 19:52:42 »
Vooral de tweede opdracht is leuk om mollen weg te strepen. Bij alle vragen was het niet enorm opvallend om een fout antwoord te geven, het was immers geen enorme basiskennis. Ik ga er dus ook vanuit dat de mol een fout antwoord heeft gegeven. Dan houdt je Jitske, Harmen (zijn groepje gaf het juiste antwoord, toch koos hij verkeerd), Guido en Davey over. Guido heeft opvallend foute antwoorden gegeven en ook Jitske was erg onduidelijk.

En dan de eerste opdracht: Davey liegt tegen Art en wordt nogal onsubtiel terecht gewezen. De kandidaten na hem weten dan zeker dat liegen niet loont, wat precies de reden is dat Guido en Jan ervoor kiezen te zwijgen. Erg opvallend dat ze allebei kiezen voor de drie jokers, een van hen uit voorkennis? Het kwam de mol in ieder geval niet slecht uit.

Jammer dat Floor eruit is! Waar ik haar in de selecties erg irritant vond, begon ik haar steeds meer te waarderen in de serie. Leuke kandidate die er zichtbaar enorm veel plezier in had!