Ben: sloeg dicht bij de telefoons, wat een mol juist niet zou willen.
Jelmer: hield zich wel erg afzijdig bij de restaurant opdracht, stond alleen in de keuken, een mol doet dat toch wel anders
Tiemen: zat precies in de opdracht waar hij als mol niet had moeten zijn in dat kasteel, gezien z'n lengte, en deed het ook goed
Simone: was erg serieus toen Johan aan het kloten was met z'n jokers zoeken, een mol zou toch wel een beetje inhaken. Leek me oprechte stress bij de eliminatie.
Nyree: doet goed haar best, lijkt erg oprecht, ik zie geen dubbele bodem, ben bang dat ze er snel uit ligt
Kars: stuurde aan op nog een verkeersregel raden die klopte. Lijkt me wat te overdreven voor een mol
Tessa: blijft op de achtergrond, maar wordt wel genoemd als verdacht door de kandidaten. Eigenlijk iets teveel genoemd al, voor de eerste 2 afleveringen
Emma: was erg emotioneel bij de eliminatie, verder kan ze het nog goed zijn
Johan: oogt wat meer alsof er een dubbele bodem in kan zitten, komt hier en daar verdacht in beeld, laat zich opsluiten in het kasteel. Heb hem nog weinig goede dingen zien doen. Jokers zoeken op een willekeurig moment kan typisch een mol zijn die doet alsof ie een kandidaat is.
Ik hou het bij Johan met Emma als backup, maar inderdaad het kan iedereen nog wel zijn.