Poll

Wie is de Mol NIET?

Kees
8 (20%)
Paulien
32 (80%)

Totaal aantal stemmen: 40

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol NIET?  (gelezen 59852 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
[poll] Wie is de Mol NIET?
« Gepost op: 25-12-2012, 14:53:45 »
Altijd fijn om weer keihard te strepen  ;D :P ::trots::

Ik heb zelf, ligt voor de hand, Janine, maar ook in Daniel en Joep zie ik geen molpotentie. Ewout lijkt me eigenlijk te bekend en Tania, Paulien en Kees open boeken. Ik heb dus eigenlijk nog maar 3 molkandidaten maar dat moet ik vast gaan bijstellen in januari :o :o :o
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline J0RNN17

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • TIME Person of the year 2006
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #1 Gepost op: 25-12-2012, 15:31:03 »
Janine uiteraard niet, maar ik zie in Daniël juist WEL molpotentie.
Susan Visser of Jennifer Hofman is de Mollin

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #2 Gepost op: 25-12-2012, 15:35:01 »
Daniël juist WEL molpotentie
Echt waar joh? Nee ik helemaal niet maar hij blijft wel lange tijd hoor, getuige zijn verslag over groepsprocessen die in de duur van het spel ontstaan.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #3 Gepost op: 25-12-2012, 16:51:35 »
Janine kan het zoiszo niet zijn, Daniel zou denk ik te veel opvallen en bij Kees kan ik het mij gewoon niet inbeelden dat hij het zou zijn...
PS: Ik hoop dat Paulien de mol is... :D
#teamamaimiljaarde

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #4 Gepost op: 25-12-2012, 22:34:57 »
Janine natuurlijk, Ewout wordt nu al door half Nederland verdacht dus lijkt me ook niet.
Kees kende het programma nog niet, dus lijkt me ook niet.
Daniël gaat zichzelf denk ik heel verdacht maken om het uiteindelijk stiekem toch niet te zijn.
Tania lijkt me een veel te goede kandidaat om de mol te zijn, in mijn ogen nu al een potentiële winnaar.
Blijven er nog 5 over, die het wat mij betreft allemaal heel goed zouden kunnen zijn. Mijn gevoel zegt het volgende (de mate waarin ik denk dat diegene de mol is):
1. Zarayda
2. Paulien
3. Tim
4. Joep
5. Carolien
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #5 Gepost op: 26-12-2012, 12:24:22 »
Ewout, Kees, Tim, Tania lijken me verder niet echt molmensen, op basis van gevoel en wat ik gezien heb in de filmpjes.
Paulien, Zarayda, Daniël lijken me allemaal mensen met prima molpotentie.
Joep, Carolien weet ik niet zo, zit er wat tussenin.
Als we van Janine geen voorkennis hadden had ik haar denk ik ook bij het lijstje van mensen met molpotentie gezet.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #6 Gepost op: 26-12-2012, 12:56:21 »
Ik heb op Janine en Kees gestemd. Janine is duidelijk, en Kees lijkt me geen moltype. Hij heeft hiervoor nooit een aflevering van WIDM gezien. De rest kunnen het voor mij nog allemaal zijn.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #7 Gepost op: 26-12-2012, 13:09:30 »
Kees sowieso niet want hij kende de serie nog geeneens. Ik denk dus dat hij het niet is en dat hij er in de eerste paar afleveringen uit ligt. Janine ook niet, die had een ongeluk :-\\
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline ElliesLover

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #8 Gepost op: 26-12-2012, 17:04:27 »
ik denk uiteraard Janine, maar ik denk ook dat Paulien niet goed kan liegen, ze is altijd zo open tegen iedereen. Maar ja, who knows?

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #9 Gepost op: 26-12-2012, 20:00:18 »
Altijd fijn om weer keihard te strepen  ;D :P ::trots::

Ik heb zelf, ligt voor de hand, Janine, maar ook in Daniel en Joep zie ik geen molpotentie. Ewout lijkt me eigenlijk te bekend en Tania, Paulien en Kees open boeken. Ik heb dus eigenlijk nog maar 3 molkandidaten maar dat moet ik vast gaan bijstellen in januari :o :o :o
Ben nu toch nieuwsgierig.  ::tandpastasmiley::
Sinds wanneer is 'te bekend' problematisch voor het molschap?
Toegegeven dat de laatste twee mollen misschien minder bekend waren hoewel ook dat sterk afhangt van aan wie je het vraagt lijkt me. Maar mensen als Yvon Jaspers, Inge Ipenburg en Kim Pieters zijn toch ook wel bij een groter publiek bekend voor zover ik weet. Dat heeft niemand ervan weerhouden ze mol te maken? Ik betwijfel of dat een erg grote rol speelt bij de uiteindelijke selectie eerlijk gezegd.
Overigens zij gezegd dat ik heel Ewout niet kende tot zijn deelname aan de Mol maar soit.  ::rofl::

Van Tania heb ik nog te weinig indruk gekregen tot nog toe om er iets zinnigs over te kunnen zeggen. Kees lijkt me wel onwaarschijnlijk hoewel het natuurlijk een verhaal kan zijn. Toch lijkt me dat onwaarschijnlijk omdat alle kandidaten tegenwoordig vorige series aangeleverd krijgen om te bekijken cq bestuderen. 

Vooralsnog in de 'niet' groep:
* Kees (misschien ook een geval van wens vader van de gedachte in zijn geval vrees ik).
* Daniel
* Janine (uiteraard)

Minder waarschijnlijk:
* Joep
* Paulien
* Mogelijk Tania maar met een flinke reserve tot ik meer van haar gezien heb.

Eens zien of ik na aflevering 1 nieuwe indrukken heb of wellicht moet herzien.  ::tandpastasmiley::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #10 Gepost op: 28-12-2012, 15:18:04 »
Kan dit topic naar het board voor 2013?


On topic±
Ben nu toch nieuwsgierig.  ::tandpastasmiley::
Sinds wanneer is 'te bekend' problematisch voor het molschap

Ik denk `sinds altijd`  ::rofl::

Denk even aan die beruchte poll op de .nl site. Nooit komt de mol daar in de top voor. Het zijn altijd de bekendste - populairste Nederlanders. De regie zal nooit daadwerkelijk kiezen voor de bekendste - populairste Nederlander als mol.

Yvon Jaspers was indertijd nog niet een grote presentator, dat moest nog komen. Inge Ipenburg was er al een tijd uit en van Kim Pieters had ikzelf nog nooit gehoord. En was dacht ik ook al een tijd uit beeld geweest. Ewout is al jaren niet van de buis te slaan en heeft zowat even veel programma´s als Art.....

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #11 Gepost op: 28-12-2012, 15:28:00 »
Hmm ik heb het idee dat het sterker geldt voor 'high profile' mannen dan voor de vrouwen eerlijk gezegd - bijvoorbeeld een Jan Kooijman of Roeland Fernhout.
Nu moet ik zeggen dat ik heel Ewout niet ken omdat ik sws niet heel veel tijd heb om tv te kijken, maar vooral ook weinig Nederlandse tv kijk dus sja.  ;)

Yvon kende ik wel degelijk en volgens mij het gros van het publiek ook wel toentertijd.
En hoewel Inge niet meer zo high profile was als destijds in GTST was ze toch zeker een bekend gezicht, iig bekender dan Eva, Nadja of Renate mijns inziens. Maar goed bekendheid blijft een relatief begrip, afhankelijk van wie je het vraagt en diens smaak in tv-aanbod.

Maar zou een Tim Haars volgens jou dan waarschijnlijker zijn? Drie vrienden van mij kenden juist hem wel en Ewout en Kees bijv helemaal niet.  ::)


Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #12 Gepost op: 28-12-2012, 16:09:21 »
Altijd fijn om weer keihard te strepen  ;D :P ::trots::

Ohja, zou ik dit niet voor de taarten gebruiken? Dit werkt volgens mij vrij goed om de Mol te vinden  ::hypocriet:: .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #13 Gepost op: 29-12-2012, 20:01:45 »
Ohja, zou ik dit niet voor de taarten gebruiken? Dit werkt volgens mij vrij goed om de Mol te vinden  ::hypocriet:: .

 ::rofl::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #14 Gepost op: 29-12-2012, 22:10:18 »
Tania zie ik gewoon om een of andere reden niet gebeuren. Ik weet niet waarom maar het is een enorm sterk voor gevoel. Ook ewout is hier veel te "bekend" voor.
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #15 Gepost op: 30-12-2012, 12:10:08 »
Ewout is niet de mol. Geen idee waarom. ;)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #16 Gepost op: 30-12-2012, 12:49:35 »
Klopt, Ewout is het niet, Supernova zegt het ook:
heb het idee dat het sterker geldt voor 'high profile' mannen dan voor de vrouwen
  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Moet je wel even aannemen dat Ewout high profile is, maar ja, ik vind dus zelf van wel (kijk blijkbaar zijn kanaal veel).

Yvon was indertijd net afkomstig van Klokhuis toch, en BZV was er nog niet of kwam net op, had in elk geval nog weinig om het lijf. Zij, Inge en Kim zijn sowieso vrouwen dus vallen niet in jouw definitie  ;) ;) ;)

Tim Haars heeft toch ook alleen kids-tv gedaan, die mallerd van slechte goocheltrucs, de jonge Tommy Cooper  ::ok:: ::ok:: ::ok::. Kees is net zomin bekend denk ik, achtergrondzanger toch van Jan Smit of Nick&Simon? Dus die kunnen het goed zijn, alleen zie ik in Kees de potentie niet om andere redenen. Tim op zich wel nog.

'Nog' zegt-ie, en we moeten nog beginnen  ::pinokkio:: :P ::schaam::

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mini Minnie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt.... Of toch wel??
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #17 Gepost op: 30-12-2012, 14:32:28 »
Janine denk ik niet, maar als Janine het wel was, hoe lossen ze dat dan op?? Een nieuwe mol? Of geen mol ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 1-01-2013, 17:33:02 door Mini Minnie »

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #18 Gepost op: 30-12-2012, 14:48:46 »
Janine denk ik niet, maar als Janine het wel was, hoe lossen ze dat dan op?? Een nieuwe mol? Of geen mol ::ohno::??

Geen mol absoluut niet, dat kan niet.
Maar Art had al gezegd dat Janine niet de mol was.
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #19 Gepost op: 30-12-2012, 14:50:01 »
Janine denk ik niet, maar als Janine het wel was, hoe lossen ze dat dan op?? Een nieuwe mol? Of geen mol ::ohno::??
Dan hadden ze denk ik:
- of een nieuwe mol gekozen en de kandidaten verteld dat Janine de mol was
- of ze waren gestopt met de opnames.

Ik denk eerder dat ze voor het eerste hadden gekozen.
Ik denk niet dat ze een nieuwe mol hadden gekozen zonder de kandidaten hierover te vertellen.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.