Auteur Topic: Aflevering 5 - Deel 2  (gelezen 18182 keer)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 5 - Deel 2
« Reactie #20 Gepost op: 9-03-2002, 23:21:41 »
lieve mensen, wat zijn jullie allemaal verschrikkelijk goed 8),
Ik kom zo vaak langs om al jullie speurwerk weer te lezen. Het voelt bijna aan of jullie familie zijn.
Ik ben na gisteren finaal het spoor bijster. Heb Karen steeds als mol hoog op mijn lijstje staan. Maar door toch zeker discutabel gedrag van zowel Prince als John weet ik het niet meer :-/ :-/ ???
Ben er echter nog wel steeds van overtuigd dat Ellen het gaat winnen. Die was zeker strategies bezig ;) ;)
Jantien is weer iets minder verdacht net als George.
Nou hoop ik in godsnaam dat Karen er uit wipt volgende keer dan ben ik tenminste van dat mollen waanidee af.
Ze reageerde bij het verlies van Prince bij paintballen ook weer zo overdreven met tig keer shit,shit shit geroep. Ze begint mij mateloos te irriteren. Misschien is dat wel het hele idee van 'molzijn' dit jaar. Ik bedoel: misschien moest de mol dit jaar wel een hele ander type zijn dan de vorige jaren, zodat iedere doorgewinterde molfanaat er volledig intuint. Ik wéééééét het niet meer.......... :'( :'(







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Mahtob

  • Forumlid
Re: Aflevering 5 - Deel 2
« Reactie #21 Gepost op: 9-03-2002, 23:26:43 »

Citaat

lieve mensen, wat zijn jullie allemaal verschrikkelijk goed 8),
Ik kom zo vaak langs om al jullie speurwerk weer te lezen. Het voelt bijna aan of jullie familie zijn.



Ben jij Mies Bouwman? :P







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
molzot

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 5 - Deel 2
« Reactie #22 Gepost op: 9-03-2002, 23:42:15 »
nee zeg,......wilde alleen maar een compliment geven. Lieve,lieve,lieve Mahtob, sorry dat het zo overkwam
gnagnagna...... ;D ;D







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5 - Deel 2
« Reactie #23 Gepost op: 10-03-2002, 00:47:57 »

Citaat

Ben jij Mies Bouwman? :P
LOL! :)
Toch weer die Even aan mijn moeder vragen/Bloem/Joost Timp connectie! :P

Mag ik mijn vraag van een paar blz. geleden nog even herhalen?
Kan iemand verstaan wat John zegt na het stemmen, terwijl hij in beeld opstaat?

....zijn andere mollen die ik verdenk.

Wat moet er op de puntjes?







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Aflevering 5 - Deel 2
« Reactie #24 Gepost op: 10-03-2002, 02:02:55 »
Hier nog even iets opvallends bij de kidnap-actie;
Op de balie liggen 2 enveloppen met hints (?), plaatjes een briefje, een telefoon etc. zit er in elke envelop, op de ene eveloppe staat kamer nr 322, wat er op de andere staat geen idee.
John maakt 1 enveloppe open, en iedereen kijkt mee, vervolgens maakt Prince razendsnel de 2e enveloppe open, haalt de foto van Kerstin tevoorschijn, rommelt ondertussen iets met de papieren (lijkt of hij wat terugstopt in de enveloppe, terwijl iedereen is gefocussed op de foto van Kerstin), en vervolgens verwisseld hij razendsnel de telefoon uit zijn enveloppe met die van John (geen idee waarom).
Ik heb deze opname een paar keer bekeken, maar er gebeuren vreemde dingen, en het gaat heel snel.
Ookal is het opmerkelijk, ik heb geen idee welk voordeel/nadeel de telefoon-wissel danwel het briefje terugstoppen kan hebben.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

aggie

  • Gast
Re: Aflevering 5 - Deel 2
« Reactie #25 Gepost op: 10-03-2002, 09:11:46 »

Citaat


LOL! :)
Toch weer die Even aan mijn moeder vragen/Bloem/Joost Timp connectie! :P

Mag ik mijn vraag van een paar blz. geleden nog even herhalen?
Kan iemand verstaan wat John zegt na het stemmen, terwijl hij in beeld opstaat?

....zijn andere mollen die ik verdenk.

Wat moet er op de puntjes?


Hij zegt: 'op dit moment geen andere mollen die ik verdenk'.
Maar hij kan moeilijk op zichzelf stemmen ;D ;D ;D








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5 - Deel 2
« Reactie #26 Gepost op: 10-03-2002, 11:41:12 »

Citaat


Ik heb deze opname een paar keer bekeken, maar er gebeuren vreemde dingen, en het gaat heel snel.


't was me gisteren niet echt opgevallen (ik keek de afl. pas voor de eerste keer), maar ik zal dadelijk nog 'ns de video aanzetten en dan zal ik goed opletten.

Citaat
Ookal is het opmerkelijk, ik heb geen idee welk voordeel/nadeel de telefoon-wissel danwel het briefje terugstoppen kan hebben.


Misschien dat 1 van de telefoons 'n slechter bereik had of dat er iets mis mee was en dat Prince dit wist? Dus dat hij er zeker van wilde zijn dat hun groepje die telefoon had. Ik vond 't namelijk opvallend dat hij Kerstin nooit goed kon verstaan (dat kwam ook wel doordat de anderen er doorheen kakelden maar goed) en dat hij de informatie verkeerd doorgaf. En nu kon hij achteraf dat misschien gooien op 't slechte bereik van de telefoon. Ik weet niemand kon 't controleren omdat Prince alleen telefoneerde de hele tijd, maar als mol zijnde weet je nooit zeker of niet iemand anders de telefoon zou pakken. Ze waren immers met 4 kandidaten samen en door de slechte-bereik-telefoon te pakken kon hij natuurlijk 't zekere voor 't onzekere nemen.

Maar dit is allemaal maar 'n gokje. Ik zou 't ook niet precies weten wat 't voordeel/nadeel kon zijn van de wissel. (misschien vond Prince de andere telefoon gewoon mooier?)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 5 - Deel 2
« Reactie #27 Gepost op: 10-03-2002, 11:49:01 »

Citaat

Hier nog even iets opvallends bij de kidnap-actie;
Op de balie liggen 2 enveloppen met hints (?), plaatjes een briefje, een telefoon etc. zit er in elke envelop, op de ene eveloppe staat kamer nr 322, wat er op de andere staat geen idee.
John maakt 1 enveloppe open, en iedereen kijkt mee, vervolgens maakt Prince razendsnel de 2e enveloppe open, haalt de foto van Kerstin tevoorschijn, rommelt ondertussen iets met de papieren (lijkt of hij wat terugstopt in de enveloppe, terwijl iedereen is gefocussed op de foto van Kerstin), en vervolgens verwisseld hij razendsnel de telefoon uit zijn enveloppe met die van John (geen idee waarom).
Ik heb deze opname een paar keer bekeken, maar er gebeuren vreemde dingen, en het gaat heel snel.
Ookal is het opmerkelijk, ik heb geen idee welk voordeel/nadeel de telefoon-wissel danwel het briefje terugstoppen kan hebben.
Het zou 2 dingen kunnen betekenen.
1. Prince vermoedt dat er misschien een 'slechte' telefoon tussen zit, die moeilijk verbinding maakt. Als hij niet de Mol is pikt hij de telefoon van wie hij verdenkt wel de Mol te zijn.
2. Prince is wel de Mol, en is 'mollig' bezig, maar wat de zin van zijn actie is weet ik niet.
Trouwens goed gezien Cosma, twas mij weer helemaal ontgaan







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 5 - Deel 2
« Reactie #28 Gepost op: 10-03-2002, 11:52:21 »
Han13 we kwamen tegelijk op het zelfde idee ben het met je eens







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Aflevering 5 - Deel 2
« Reactie #29 Gepost op: 10-03-2002, 11:54:32 »
ik las ergens iets over dat karen bovenaan een rijtje zat en er dus, zoals de mol in het dagboek schrijft 'overal bovenstaat'. in aflvering 5 waren er echt meer rijtjes, want als ze gaan kijken hoe het gaat met ellen en prince gaan ze ook op een rijtje zitten, met van boven naar beneden de volgorde angela, john, karen, kerstin en harry... dus misschien is john wel de mol, want hij was samen met angela de enige die stond, maar john is niet mijn mol, et was alleen ff ter correctie, ik weet alleen niet of het al ergens stond
Door







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Aflevering 5 - Deel 2
« Reactie #30 Gepost op: 10-03-2002, 11:58:43 »
de topic prince de mol is kwijt dus ik zal het hier ff schrijven
is het jullie opgevallen hoe prince zat te grijnzev? eerst toen hij zijn 'ik heb wel verloren van ellen, en dat is dom' en later als hij zegt 'goed gedaan ellen'. vreemd...
wat ik trouwens gewoon heel vreemd vind is dat harry en prince 3 keer moesten. als de mol in dit spel zat, dan was het prince of harry, want zij hadden een grotere kans in de finale te komen en het geld te verspillen, tenzij het al verspild was. hierdoor zijn mijn 2 verdachten nog steeds george en harry, want prince is de mol niet om dat hij te vroeg weer in rotterdam was
Door







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5 - Deel 2
« Reactie #31 Gepost op: 10-03-2002, 12:00:21 »
Citaat

Ik vraag me idd eigenlijk wel af hoe er besloten is wie er eerste tegen elkaar zou gaan en wie er daarna nog tegen de winnaar van 't eerste potje zou moeten. Harry en Prince hadden gewoon 'n enorm voordeel bij deze opdracht, omdat zij beiden maar 1 keer hoefden te winnen om in de finale te komen.


inderdaad, raar ook dat de anderen dit zonder protest aanvaarden? dit lijkt me toch niet eerlijk? of is dit bepaald door loting ? helaas krijgen we dit weer niet te zien  :-/

Citaat
En John......die zou dus uiteindelijk 3 keer moeten winnen (2 keer in voorrondes en 1 keer in de finale) om de hele opdracht te winnen. Dat lijkt mij erg veel, maar toch dacht hij dat hij dat wel zou halen. Ik vind dat hij zichzelf hierbij toch wel 'n beetje overschat. Of was dat juist de bedoeling?  ;)


john kan zichzelf idd overschat hebben, en gedacht hebben dat hij winnaar zou geworden zijn van de poll "wie wint het paintballen", dan was zijn positie in deze proef ook totaal onbelangrijk geweest. gezien de prestaties van john in de vorige proeven echter is het redelijk logisch dat prince als winnaar vd poll uit de bus kwam

cheers
vlaming

Dit bericht bestaat niet op dit board. 1015693835 : 352.








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Aflevering 5 - Deel 2
« Reactie #32 Gepost op: 10-03-2002, 12:02:04 »
ellen had trouwens al gewonnen voordat ze het potje ging paintballen: zij had al 2x gewonnen en prince maar 1x, dus ook al zou prince winnen was het nog gelijk spel geweest
Door







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5 - Deel 2
« Reactie #33 Gepost op: 10-03-2002, 12:03:56 »

Citaat



inderdaad, raar ook dat de anderen dit zonder protest aanvaarden? dit lijkt me toch niet eerlijk? of is dit bepaald door loting ? helaas krijgen we dit weer niet te zien  :-/


Wat ik nog oneerlijker vind is dat Jantien en George helemaal geen kans hadden op 'n vrijstelling. Ik zou toch gaan protesteren als ik hen was, maar blijkbaar maakt 't hen niks uit of hebben ze ons niet laten zien dat ze er ontevreden over waren.

Citaat
Dit bericht bestaat niet op dit board. 1015693835 : 352.


Ehhhhhh..... ??? ??? ???







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5 - Deel 2
« Reactie #34 Gepost op: 10-03-2002, 12:04:57 »

Citaat

dus ook al zou prince winnen was het nog gelijk spel geweest


Eigenlijk wel, maar ik weet zeker dat Prince dan toch als winnaar door de bus was gekomen.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Aflevering 5 - Deel 2
« Reactie #35 Gepost op: 10-03-2002, 12:05:43 »
even iets heel anders over aflevering 5: dat teken in het studenten cafe, betekend dat wat? ik heb het over het teken achter de muzikanten, het zag er een beetje vaag uit, wie weet is dit er alleen voor widm opgeplakt/geschilderd?
Doris







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5 - Deel 2
« Reactie #36 Gepost op: 10-03-2002, 12:07:28 »

Citaat

ellen had trouwens al gewonnen voordat ze het potje ging paintballen: zij had al 2x gewonnen en prince maar 1x, dus ook al zou prince winnen was het nog gelijk spel geweest
Door


zo werkt het niet zulle, niet het aantal overwinningen was belangrijk.....de winnaar vd FINALE was de winnaar

ciao
vlaming









« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Mahtob

  • Forumlid
Re: Aflevering 5 - Deel 2
« Reactie #37 Gepost op: 10-03-2002, 12:07:30 »

Citaat


.


Misschien dat 1 van de telefoons 'n slechter bereik had of dat er iets mis mee was en dat Prince dit wist? Dus dat hij er zeker van wilde zijn dat hun groepje die telefoon had. Ik vond 't namelijk opvallend dat hij Kerstin nooit goed kon verstaan (dat kwam ook wel doordat de anderen er doorheen kakelden maar goed) en dat hij de informatie verkeerd doorgaf. En nu kon hij achteraf dat misschien gooien op 't slechte bereik van de telefoon.



Als Prince de mol zou zijn, en een slechte verbinding zou willen hebben, zou hij niet (zo druk gebarend) tegen de anderen zeggen dat ze stil moesten zijn terwijl hij met Kerstin aan het praten was. Dan kun je dat ge(mitralis)klep van Karen juist goed gebruiken. ;D







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
molzot

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Aflevering 5 - Deel 2
« Reactie #38 Gepost op: 10-03-2002, 12:08:29 »

Citaat



Wat ik nog oneerlijker vind is dat Jantien en George helemaal geen kans hadden op 'n vrijstelling. Ik zou toch gaan protesteren als ik hen was, maar blijkbaar maakt 't hen niks uit of hebben ze ons niet laten zien dat ze er ontevreden over waren.



ja idd, zo had ik het nog niet bekeken. maar als een van hen de mol is richt diegene wel veel aandacht op zichzelf... maar mischien heeft de een de ander wel over gehaald er niets van te zeggen of dachten ze van: nou die heb ik toch niet nodig, want ik ben zeker van mijn mol, tenminste.... dat kon je toch niet zeggen van george, dus hij is de mol en heeft geen vrijstelling nodig, en jantien is zeker van haar zaak en heeft de vrijstelling dus niet nodig...
Door







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Aflevering 5 - Deel 2
« Reactie #39 Gepost op: 10-03-2002, 12:09:46 »

Citaat



zo werkt het niet zulle, niet het aantal overwinningen was belangrijk.....de winnaar vd FINALE was de winnaar

ciao
vlaming




ja, maar het blijft lullig, ellen moest veel harder haar best doen... trouwens vlaming gefeliciteerd met je 800 berichten
Door







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!