ellen wint
Dat Ellen wint lijkt me sterk, zij is totaal geen sociaal betrokken type en ik denk dat dat een voorwaarde is om de mol te kunnen ontmaskeren.
Ellen kan danwel een mol-actie van deze of gene hebben gezien (of menen te hebben gezien), maar zij maakt niet de minste indruk geïnteresseerd te zijn in de andere kandidaten, terwijl veel praten en daarbij goed observeren (lichaamstaal/nonverbaal gedrag etc) plus letten op die dingen die niet stroken met de persoonlijkheid van iemand erg belangrijk zijn om achter de identiteit van de mol te komen.
Niet voor niets was Sigrid vorig jaar de winnaar (communicatie-deskundige oid meen ik), zij was bij iedereen nauw betrokken en observeerde continue.
De enige die ik heel erg zie observeren is Prince, zelfs zodanig dat hij soms bepaalde gesprekken ten dele mist; wanneer iemand verdrietig is ziet hij dat al tevoren aankomen etc.
Ik denk dat door zo een betrokkenheid en observatie iemand het ver kan schoppen in zo'n programma, maar ja volgens sommigen gaat Prince er vrijdag uit