Auteur Topic: John is de MOL (deel 3)  (gelezen 36493 keer)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:John is de MOL (deel 3)
« Reactie #60 Gepost op: 6-04-2002, 14:14:16 »

en hoorde toch echt John...
Dat dacht ik ook gehoord te hebben, maar ik begon al te denken dat ik me vergiste. Nog geen tijd gehad om het terug te kijken...








Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:John is de MOL (deel 3)
« Reactie #61 Gepost op: 6-04-2002, 14:19:57 »
Ze zei inderdaad JOHN... en dat lijkt mij nog meer reden voor haar om op John te stemmen. Zo met de finale in zicht lijkt het me sterk dat je dan gaat wisselen. Als de anderen John ook gaan verdenken is dat voor iemand die steeds John heeft gestemd en hem dus steeds in de gaten houdt alleen maar meer zekerheid dat zij de vragen beter kan beantwoorden. Dat ze twijfelt over haar mol lijkt me ook niet vreemd, dat doen ze allemaal en wij ook toch?







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:John is de MOL (deel 3)
« Reactie #62 Gepost op: 6-04-2002, 14:34:54 »

Ze zei toch : "Volgens mij verdenkt iedereen nu John".  ???


klopt, de vraag blijft wanneer zegt ze dat. we weten dat de mensen vd montage die uitspraken durven plakken bij een andere aflevering.

ciao
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

aggie

  • Gast
Re:John is de MOL (deel 3)
« Reactie #63 Gepost op: 6-04-2002, 15:02:26 »
idd, ze zei echt John.....








Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:John is de MOL (deel 3)
« Reactie #64 Gepost op: 6-04-2002, 15:18:39 »

klopt, de vraag blijft wanneer zegt ze dat. we weten dat de mensen vd montage die uitspraken durven plakken bij een andere aflevering.

ciao
vlaming

Ik hoorde haar ook zoiets mompelen, maar het was me niet echt duidelijk ik heb het 3 keer teruggespoeld en geluisterd..!!
Jullie zullen me een raar vrouwtje vinden maar ik blijf nog even bij John...(Lekker stug en koppig BMmetje) :)







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:John is de MOL (deel 3)
« Reactie #65 Gepost op: 6-04-2002, 15:25:07 »

Ik hoorde haar ook zoiets mompelen, maar het was me niet echt duidelijk ik heb het 3 keer teruggespoeld en geluisterd..!!
Jullie zullen me een raar vrouwtje vinden maar ik blijf nog even bij John...(Lekker stug en koppig BMmetje) :)


het siert je BM......je moet maar denken, als ze écht op John had gestemd, dat was het vast zo duidelijk niet te horen geweest  ;)

succes
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:John is de MOL (deel 3)
« Reactie #66 Gepost op: 6-04-2002, 15:51:55 »
Thx Vlaming...
Het hele kleine laatste strohalmpje is dat ze met de stemmen tijdens het stemmen hebben zitten monteren ;)

Hé we zitten "vastgeprikt" met nog 3 andere topics handig hoef ik niet steeds te graven :)







« Laatst bewerkt op: 6-04-2002, 16:22:11 door blackmollie »
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:John is de MOL (deel 3)
« Reactie #67 Gepost op: 6-04-2002, 17:07:52 »
Iets houd me nog steeds bezig met die ondervragingopdracht,het is te gemakkelijk om die opdracht te verknoeien...John vertrouwde de hele boel niet meer..Ik ga de aflevering nog maar eens kijken







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Mahtob

  • Forumlid
Re:John is de MOL (deel 3)
« Reactie #68 Gepost op: 6-04-2002, 17:56:47 »
Nog ff over die paintball opdracht...alleen John van over.  :-/







molzot

aggie

  • Gast
Re:John is de MOL (deel 3)
« Reactie #69 Gepost op: 6-04-2002, 18:01:40 »
Ja, John was erg verdacht in die opdracht.
Maar iedere kandidaat is wel eens of meerdere keren verdacht geweest.








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:John is de MOL (deel 3)
« Reactie #70 Gepost op: 6-04-2002, 18:10:26 »
een voor mij redelijk onduidelijke actie van john

hij schrijft de lettercombinatie op de auto

wanneer doet hij dit? kregen we dit te zien? deed hij het bij aanvang vd rit ? dan is toch bijna onmogelijk dat die combinatie nog leesbaar is aan het eind (gezien al die modder/water) ? of moeten we dit zien als een hint? nl dat john halverwege ergens gestopt is om tijd te verliezen?

ff herbekeken , aan 't eind van de rit is de combinatie zeer duidelijk leesbaar, het lijkt er nog maar pas opgezet

john stopt wel 'ns om een hek open te zetten, misschien dat hij het er dan opgezet heeft? niet waarschijnlijk, want dat is nog voor de modderpassage.....

Waarschijnlijk is er wel 'n logische verklaring , bv. dat er al modder op de wagen was of zo, want echt lang doet john er niet over

greetz
vlaming

 







« Laatst bewerkt op: 6-04-2002, 18:31:14 door vlaming »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline el_topo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:John is de MOL (deel 3)
« Reactie #71 Gepost op: 6-04-2002, 18:31:18 »

een voor mij redelijk onduidelijke actie van john

hij schrijft de lettercombinatie op de auto

wanneer doet hij dit? kregen we dit te zien? deed hij het bij aanvang vd rit ? dan is toch bijna onmogelijk dat die combinatie nog leesbaar is aan het eind (gezien al die modder/water) ? of moeten we dit zien als een hint? nl dat john halverwege ergens gestopt is om tijd te verliezen?

ff herbekeken , aan 't eind van de rit is de combinatie zeer duidelijk leesbaar, het lijkt er nog maar pas opgezet

john stopt wel 'ns om een hek open te zetten, misschien dat hij het er dan opgezet heeft?

greetz
vlaming


Ik denk inderdaad dat John het er toen heeft opgezet vlaming, dat lijkt mij de meest logische verklaring. Hij zal wel bang zijn geweest de cijfers te vergeten, erg ONMOLS  ;D







mollig

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:John is de MOL (deel 3)
« Reactie #72 Gepost op: 6-04-2002, 18:34:54 »

Ik denk inderdaad dat John het er toen heeft opgezet vlaming, dat lijkt mij de meest logische verklaring.


dat hek was nog voor de modder-passage, dus niet waarschijnlijk. maar misschien dat hij nog wel 'ns gestopt is?

Citaat
Hij zal wel bang zijn geweest de cijfers te vergeten, erg ONMOLS  


hmmm....3 getallen onthouden lijkt me niet erg moeilijk, als je daar al hulp bij nodig hebt  ;)

greetz
vlaming










nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline el_topo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:John is de MOL (deel 3)
« Reactie #73 Gepost op: 6-04-2002, 18:44:07 »

dat hek was nog voor de modder-passage, dus niet waarschijnlijk. maar misschien dat hij nog wel 'ns gestopt is?

Dat is zo uitgezonden, maar daarin kan natuurlijk lekker geknipt en geplakt zijn.

Citaat
hmmm....3 getallen onthouden lijkt me niet erg moeilijk, als je daar al hulp bij nodig hebt  ;)


Daar heb je gelijk in, maar als je ze opschrijft hoef je ze niet te onthouden, plus dat je een visueel geheugensteuntje hebt voor Jantien.

Ik geloof trouwens dat we een beetje afdwalen van het topic, laten we het er maar bij houden dat het niet erg waarschijnlijk is dat de mol de cijfercombinatie op gaat schrijven. John is de mol dus niet. Denk ik...

el topo







mollig

Offline Lancelot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:John is de MOL (deel 3)
« Reactie #74 Gepost op: 6-04-2002, 18:49:25 »
...of hij moet het gedaan hebben in de hoop dat hij gedisqualifceerd zou worden, omdat je het toch echt moest onthouden?

John=mol voor mij








Offline el_topo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:John is de MOL (deel 3)
« Reactie #75 Gepost op: 6-04-2002, 19:11:35 »
Ze moesten het onthouden, volgens mij is niet gezegd dat daarbij geen hulpmiddelen bij mochten worden gebruikt. Maar misschien heb ik iets gemist?







mollig

aggie

  • Gast
Re:John is de MOL (deel 3)
« Reactie #76 Gepost op: 6-04-2002, 19:18:38 »
idd heb ik daar ook niets van gehoord.
imho was het slim van George (sorry, John) om op een moment dat hij stopte het nummer op de auto te zetten.







« Laatst bewerkt op: 6-04-2002, 19:23:12 door Aggie »

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:John is de MOL (deel 3)
« Reactie #77 Gepost op: 6-04-2002, 19:19:57 »

imho was het slim van George om op een moment dat hij stopte het nummer op de auto te zetten.


:o george? is dat een typo?







nevermind what's been selling, it's what you're buying

aggie

  • Gast
Re:John is de MOL (deel 3)
« Reactie #78 Gepost op: 6-04-2002, 19:24:32 »
oei vlaming, betrapt :-[ Ik ben helemaal vol van George geraakt.....








Offline Mahtob

  • Forumlid
Re:John is de MOL (deel 3)
« Reactie #79 Gepost op: 6-04-2002, 20:26:34 »

Ik denk inderdaad dat John het er toen heeft opgezet vlaming, dat lijkt mij de meest logische verklaring. Hij zal wel bang zijn geweest de cijfers te vergeten, erg ONMOLS  ;D


Onmols?? Als je geen driecijfercombinatie kan onthouden kun je net zo goed het woord "mol" op je voorhoofd schrijven!







molzot