Auteur Topic: John is de MOL (deel 3)  (gelezen 36518 keer)

Offline heike

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:John is de MOL (deel 3)
« Reactie #80 Gepost op: 6-04-2002, 21:03:47 »
Welja, zelfs ik die altijd heeft geroepen dat john de mol is begint nu twijfels te krijgen om de de redenen die hierboven zijn beschreven.

Damn, pretty confused right now!

Belangrijkste reden tot twijfel is toch het vertrek van Ellen...  kan er even geen chocolade van maken, hoe kan zij er nu uitvliegen als john de mol is? en waarom zou zij in godsnaam nu gaan twijfelen over haar keuze?

Het leuke is nu wel dat de laatste afelvering superspannend gaat worden!











Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:John is de MOL (deel 3)
« Reactie #81 Gepost op: 6-04-2002, 21:04:52 »
Ik vond ook al: een cijfercode is toch niet zo gek moeilijk: ik heb om hier in te loggen toch ook een paswoord nodig van 11 letters of cijfers en dat kan ik zonder probleem onthouden, dus...  :P

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline heike

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:John is de MOL (deel 3)
« Reactie #82 Gepost op: 6-04-2002, 21:14:48 »
Over het onthouden van cijfers of letters zonder logische volgorde bestaat een soort theorie: "7 + of - 2". Dat klinkt cryptisch... Maar het betekent dat de meeste mensen gemiddeld 7 cijfers of letters kunnen onthouden... sommige mensen zijn daarin wat slechter, die kunnen maar 7-2 (=5) cijfers of letters onthouden, en anderen zijn daarin wat beter, die kunnen 7+2 (=9) cijfers of letters onthouden. Maar het gemiddelde is in ieder geval 7.

En ja... 3 ligt daar duidelijk onder!








aggie

  • Gast
Re:John is de MOL (deel 3)
« Reactie #83 Gepost op: 6-04-2002, 21:21:08 »
Toch effe de pijlijke feiten op een rij:

- John onthoudt de juiste cijfers en geeft ze door aan Jantien
- John liegt tegen Jantien tijdens het verhoor. Superonmols

Zet daar een aantal flinke mollenstreken van George tegenover en de vervelende conclusie is er: john is niet de mol......








Offline heike

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:John is de MOL (deel 3)
« Reactie #84 Gepost op: 6-04-2002, 21:26:10 »
ha die aggie!
welja... misschien moeten we de feiten toch maar onder ogen gaan zien he... onze john is misschien wel niet de mol  :-/

maar ik geef het niet op hoor! los van al het genamipuleer en gesaboteer... als ik puur naar het gedrag kijk en de reacties, dan blijf ik de reacties john een beetje fakevinden. george reageert te impulsief ("nee, ik mag bellen met de mol"), en jantien gaat zo in het spel op!








aggie

  • Gast
Re:John is de MOL (deel 3)
« Reactie #85 Gepost op: 6-04-2002, 21:28:41 »
Heike, ik zou het nog steeds prachtig vinden als John de mol is. Dan heeft ie het geweldig gespeeld. ;)
Maar afl 9 zat niet alleen vol met acties van George, maar ook allerlei hints. :(









Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:John is de MOL (deel 3)
« Reactie #86 Gepost op: 6-04-2002, 21:29:36 »
De verhoor opdracht was te opzichtig als de mol daar door ging slaan vooral in deze fase van het spel...
En als je geen 3 cijffers kan onthouden geeft ook te denken, vooral omdat de kandi's toch wel een beetje op intelligentie zijn getest...







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

aggie

  • Gast
Re:John is de MOL (deel 3)
« Reactie #87 Gepost op: 6-04-2002, 21:31:37 »
Heike, BM, jullie hebben me bijna overtuigd. :)
(nee, echt waar)








Offline heike

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:John is de MOL (deel 3)
« Reactie #88 Gepost op: 6-04-2002, 21:36:23 »
 ;) Het is niet makkelijk hoor, zit ook met twijfels in mijn tenen, maar de eigenwijsheid wint het! En ach, waarom ook niet, liever volgende week erkennen dat ik het mis had, dan op de valreep een andere mol kiezen. Wel leuk dat ik niet de enige ben daarin  ;)








aggie

  • Gast
Re:John is de MOL (deel 3)
« Reactie #89 Gepost op: 6-04-2002, 21:40:30 »

Liever volgende week erkennen dat ik het mis had, dan op de valreep een andere mol kiezen


Ja, ik kan natuurlijk flink de deksel op mijn neus krijgen door de echte mol te verlaten in de 1 na laatste aflevering :(
Maar ik doe dan ook niet mee met de pool (te laat ingeschreven...)








Offline heike

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:John is de MOL (deel 3)
« Reactie #90 Gepost op: 6-04-2002, 21:47:32 »
ik doe ook niet mee met de pool (om dezelfde reden :-/), maar dat maakt niet uit. ik zou het toch leuk vinden om volgende week te kunnen zeggen dat ik vanaf het begin heb geroepen dat john de mol is... al is het maar om een collega te pesten die datzelfde roept over jantien... :)









aggie

  • Gast
Re:John is de MOL (deel 3)
« Reactie #91 Gepost op: 6-04-2002, 21:53:13 »
idd, ik ken het gevoel. :-\








Offline el_topo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:John is de MOL (deel 3)
« Reactie #92 Gepost op: 6-04-2002, 23:31:15 »

Ik vond ook al: een cijfercode is toch niet zo gek moeilijk: ik heb om hier in te loggen toch ook een paswoord nodig van 11 letters of cijfers en dat kan ik zonder probleem onthouden, dus...  :P

ambijans


[offtopic]uhm, even ambijans, maar dat topic kun je zelf veranderen hoor! [/offtopic]

Ik blijf erbij dat het onmols is van John om de cijfers op de motorkap te noteren Mahtob.
Citaat
Als je geen driecijfercombinatie kan onthouden kun je net zo goed het woord "mol" op je voorhoofd schrijven!

Ik snap ook niet wat je hiermee nou wilt zeggen. ??? :-[







mollig

Offline Lampje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:John is de MOL (deel 3)
« Reactie #93 Gepost op: 7-04-2002, 00:23:04 »
Ik heb ruim een dag de tijd gehad om gisteravond te verwerken. Vanmiddag nog maar eens aflevering 7 tot en met 9 opnieuw bekeken en ik blijf toch bij mijn Molkeuze: John is de Mol ...
En het vervelende is dat ik het niet met feiten kan onderbouwen maar alleen met een gevoel. Ellen is weg, Ellen was in mijn ogen gewoon een fantastische kandidaat die absoluut niet gek is. John schat ik als kandidaat een stuk minder zwaar in dan Ellen .... maar toch zit hij nog in het spel. Dat kan voor mij gewoon niet !
De enige reden waarom John er nog inzit, is omdat hij de Mol is en niet 1 van de kandidaten.

Zie het maar als een losse flodder of anders een wanhopige poging om vast te houden aan mijn mol John ...
De toekomst zal het leren.








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:John is de MOL (deel 3)
« Reactie #94 Gepost op: 7-04-2002, 00:27:08 »

De toekomst zal het leren.


De toekomst zal over minder dan een week bewijzen dat je fout zat, Lampje!  :P
Maar goed, vergissen is menselijk! Het is je vergeven.  ;)

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:John is de MOL (deel 3)
« Reactie #95 Gepost op: 7-04-2002, 00:27:57 »
Je word flauw ambijans







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:John is de MOL (deel 3)
« Reactie #96 Gepost op: 7-04-2002, 00:35:19 »

Je word flauw ambijans

Het was nochtans met een  ;) bedoeld, maar goed... (ik zal het dan opsparen voor een betere gelegenheid). Tenzij ik volgende week afga als een gieter! Dan zal ik wellicht onderduiken in mijn kelder, een échte mollenstreek, I know!

Greetz

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Mahtob

  • Forumlid
Re:John is de MOL (deel 3)
« Reactie #97 Gepost op: 7-04-2002, 10:14:40 »

Ik blijf erbij dat het onmols is van John om de cijfers op de motorkap te noteren Mahtob. Ik snap ook niet wat je hiermee nou wilt zeggen. ??? :-[


Nou, niet zo heel veel, alleen dat als je een code van drie cijfers krijgt, het altijd op zal vallen als je die vergeet. Geen kans dus om goed te saboteren.







molzot

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:John is de MOL (deel 3)
« Reactie #98 Gepost op: 7-04-2002, 11:36:55 »

Nou, niet zo heel veel, alleen dat als je een code van drie cijfers krijgt, het altijd op zal vallen als je die vergeet. Geen kans dus om goed te saboteren.


klopt volledig....gaan saboteren als je maar 3 cijfers krijgt, dat zou een beetje van het goede teveel zijn.....ik blijf wachten op een verklaring hoe die code op de moterkap komt, op de verse modder geschreven.

groetjes
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:John is de MOL (deel 3)
« Reactie #99 Gepost op: 7-04-2002, 11:46:17 »

John schreeuwde tegen George (toen het koffertje pakken maar niet wilde lukken): "Je moet wachten tot de stier helemaal aan de andere kant is!"  ???

Vanzelfsprekend moest George met de stier meerennen om het koffertje te kunnen pakken en niet wachten tot de stier helemaal aan de andere kant was.


John zegt effe later ook tegen George: 'en nu meerennen met die stier George!'
Ellen zegt ook later tegen John: 'ik zou 't ook zo doen als jij hebt gezegd, mee rennen met de stier en dan wegrennen voordat hij zich omdraaid.'

Dus John wist wel degelijk hoe George 't 't beste moest doen. Alleen George leek daar niet echt naar te luisteren.......