Auteur Topic: Aflevering 9 (deel 1)  (gelezen 34094 keer)

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #20 Gepost op: 6-04-2002, 12:55:36 »

Ja is idd erg dom als je met 'n stier tegenover je komt te staan. Maar hij had in principe natuurlijk 's morgens ook niet kunnen weten dat hij dat zou moeten gaan doen en heeft dus daarom ook geen rekening ermee gehouden kwa kledingkeus. Tenzij hij de mol is en extra 'n rood shirt heeft aangetrokken.  ;)

Maar ik meen eigenlijk wel 'ns gehoord te hebben dat 't niet de kleur rood is waar stieren op af komen maar gewoon op beweging, de beweging die altijd met 'n doek wordt gemaakt. (ik heb op televisie ook vaak gezien dat de doek niet rood was, maar 'n heel andere kleur). Dus of we hier iets mee kunnen, weet ik zo net nog niet.  :-/


Mij was verteld dat een stier kleurenblind is en het dus niet uitmaakt of je een blauw of een rood shirt aanhebt....

Kennz







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

aggie

  • Gast
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #21 Gepost op: 6-04-2002, 12:57:52 »
Maar het is symbolisch een belangrijke actie (een hint) ;)








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #22 Gepost op: 6-04-2002, 13:03:57 »
het is een feit dat george heel erg verdacht werd in aflevering 9, hij laat veel los aan jantien bij ondervraging, het geld kon hem blijkbaar niet schelen, omdat er al veel in de pot zit zegt hij zelf ....ondanks geknoei met de cijfersloten kon hij de eerste opdracht niet meer laten mislukken, de anderen waren gewoon TE goed geweest. de redactie had waarschijnlijk gehoopt dat één van de anderen gefaald had (dat jantien 2 combinaties kon onthouden verbaasde ons!), of dat één van de andere niet mollen zich mols had gedragen om verdenking op zich te nemen, maar als de pot in zicht is zijn de molacties van niet mollen blijkbaar nergens te bespeuren!

groeten
vlaming









nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #23 Gepost op: 6-04-2002, 13:09:11 »
Inderdaad, George deed nog wel zijn best om die estafette-opdracht heel spannend te maken, maar hij kon hem niet meer laten mislukken. De anderen waren té goed geweest, zoals Vlaming al zei.
Maar kennelijk heeft Angela hier ook een handje geholpen, want hadden ze anders zelf op het idee gekomen dat die koeien ook een cijfercombinatie vormden? Te weinig in de pot of zo? ???








Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #24 Gepost op: 6-04-2002, 13:10:06 »
Gisteren aan het begin van aflevering 9 in de intro leek het net als of je het volgende hoorde:

George is de mol,George is de mol of
John is de mol,John is de mol...

Heeft iemand dit ook gehoord ?

Terug komend op dit,ik heb net het begin op genomen van de HH en nu klinkt het als of er gezegd word:

Dit is een aanweizing,Dit is een aanweizing of
Dit is een verwijzing,Dit is een verwijzing

Dat zou  kunnen zeggen dat er een aanweizing komt of al is geweest.
Of dat iets naar iemand verwijzd.
Hebben julie enig idee ?







« Laatst bewerkt op: 6-04-2002, 13:13:15 door Pierce_Brosnan »

aggie

  • Gast
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #25 Gepost op: 6-04-2002, 13:11:14 »
Tsja, Angela is de mol niet. Dus die hoeft niet te saboteren. Daar hebben ze al een expert voor ingehuurd ;)








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #26 Gepost op: 6-04-2002, 13:16:05 »

Maar kennelijk heeft Angela hier ook een handje geholpen, want hadden ze anders zelf op het idee gekomen dat die koeien ook een cijfercombinatie vormden? Te weinig in de pot of zo? ???


yep, dit was weer jammer.....angela zou zich toch echt afzijdig moeten houden tijdens de opdrachten, imho.  :-/

groeten
vlaming














nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #27 Gepost op: 6-04-2002, 13:16:50 »
Als Jan10 geen professionele hulp had gekregen, had ze er geen hout van terecht gebracht.
Ik vond George zooooooooooooo overdreven mols acteren, dat je kunt betwijfelen of hij wel de mol is. :-/







laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #28 Gepost op: 6-04-2002, 13:17:32 »
Vind ik ook jammer, Vlaming. Misschien is de mol te goed dit seizoen....







« Laatst bewerkt op: 6-04-2002, 13:20:05 door Jayne »

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #29 Gepost op: 6-04-2002, 13:19:05 »

Vind ik ook jammer, Vlaming. Misschien in de mol te goed dit seizoen....


.....of de kandidaten te zwak ?







nevermind what's been selling, it's what you're buying

aggie

  • Gast
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #30 Gepost op: 6-04-2002, 13:19:56 »
....of de kandidaten zelf ook erg goede mollen???








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #31 Gepost op: 6-04-2002, 13:21:07 »

Was het trouwens toeval dat George een rood shirt aan had bij het stierenvechten??!!


Toeval? Bij George is er nooit iets toevallig!  ;)

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #32 Gepost op: 6-04-2002, 13:24:08 »
Wat het ook moge zijn, ik vind dat Angela een neutrale spelleider moet zijn. Ze moet de kandidaten niet tegenwerken, maar ook niet helpen. En mocht men zich werkelijk zorgen maken over een te kleine pot of zo, dan moeten ze maar tegen de mol zeggen dat hij zich een beetje moet inhouden of zo. Of gewoon een hoog bedrag laten winnen bij een makkelijke opdracht en niet elke keer geld in mindering brengen bij een mislukte opdracht.








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #33 Gepost op: 6-04-2002, 13:24:17 »

Gisteren aan het begin van aflevering 9 in de intro leek het net als of je het volgende hoorde:

George is de mol,George is de mol of
John is de mol,John is de mol...

Heeft iemand dit ook gehoord ?


Pierce, ik heb een goede raad: er zijn shrinks die je daar helemaal vanaf kunnen helpen, maar het gaat je dan wel wat kosten!  ;D

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #34 Gepost op: 6-04-2002, 13:58:03 »
Denk niet dat het al gezegd is, maar er viel me iets op bij de eind credits van deze aflevering. Je krijgt dan altijd nog beelden te zien van die aflevering met een soort bruine kleur erover (net zoals de beelden van de flashbacks ook bruin zijn) Maar in deze aflevering zag ik in de end credits ineens Jan10 in volle kleur op de kar met de ezel rijden. Heb een vorige aflevering gecheckt (afl 4 want de video stond daar toevallig nog bij de end credits) en daar was het niet. Zou het een last minute hint zijn? Of een last minute afleiding om je op het verkeerde spoor te zetten. Of gewoon helemaal niets natuurlijk!








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #35 Gepost op: 6-04-2002, 14:11:27 »
misschien leuk voor puzzelaars, kunnen we hier iets mee aanvangen :

de cijfercode's : 857, 8726, 930 en 613

op de celdeur van John stond : PAX OAVALI (of kan iemand verklaren waarom dat er zou staan?)

in de krant stond : 'Het verhoor' speurt naar goed en fout

succes iig

ciao
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline pidjam

  • Forumlid
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #36 Gepost op: 6-04-2002, 14:14:44 »
Bij deze aflevering zag je weer die afwijkende volgorde van de executietest van afl 2 terug. Enig idee waarom nou net naar die executietest wordt gerefereerd in deze aflevering? De kans dat het geen hint was had ik reeds berekend op 0.02 % (4 maal achter elkaar de juiste afvaller) .Mijn conclusie is dat we heel warm zaten met het zien van deze hint maar dat we hem anders moeten interpreteren . De slangentheorie loopt vast bij Jantien maar een mol kan nou eenmaal niet afvallen , Jantien zou dus zomaar de mol kunnen zijn. ;)








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #37 Gepost op: 6-04-2002, 14:18:50 »
Pax betekent vrede in't Latijn. Oavili? Tja, uhm... geen idee. Misschien een of andere massamoordenaar die in die cel opgesloten zat en z'n naam op de deur heeft geschilderd (of was het gekrast?) Gezellig voor Little John iig als ie in dezelfde cel als een massamoordenaar zat.  :-/ :P








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #38 Gepost op: 6-04-2002, 14:43:48 »

Bij deze aflevering zag je weer die afwijkende volgorde van de executietest van afl 2 terug. Enig idee waarom nou net naar die executietest wordt gerefereerd in deze aflevering?


omdat we Prince toen op de juiste Mol zagen stemmen (de muis ging toen naar George)

Citaat
De kans dat het geen hint was had ik reeds berekend op 0.02 % (4 maal achter elkaar de juiste afvaller) .


volgens mij was het geen toeval, maar was het gewoon een dwaalspoor


Citaat
De slangentheorie loopt vast bij Jantien maar een mol kan nou eenmaal niet afvallen , Jantien zou dus zomaar de mol kunnen zijn. ;)


ik geloof niet meer in de slangentheorie, heeft me al veel plaatsen gekost in de pool (altijd foute afvallers :-/) , toch sta ik plots op 13, de mol-keuze is blijkbaar toch het belangrijkst!  ;)

greetz
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #39 Gepost op: 6-04-2002, 14:55:40 »
Nieuw onderwerp:

Wat kunnen we met de cijfercode? Volgens mij is er iets mee, want op de off. site staat een andere code dan in de aflevering werd gegeven. Ik heb al geprobeerd aan de letterreeks te combineren, maar tevergeefs.

857 930 8562 613 (site)
857 8726 930 613 (de echte code)