Auteur Topic: Aflevering 9 (deel 1)  (gelezen 34079 keer)

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #40 Gepost op: 6-04-2002, 14:56:35 »
Bij het stemmen in aflevering 9 was er een vraag over wie er geld kwijt had gemaakt. Is er dus toch geld kwijt of denken de kandi's dat maar?

Nog even iets anders. Ik vind het niet goed dat door deze uitzending het vechten met stieren of het gebruiken van deze beesten als volksvermaak gepromoot wordt. Het werd nu toch op een grappige, 'het is best acceptabel', manier gebracht. Ik vind dat het programma zich hier ver van had moeten houden. Hier hieft niemand op te reageren, daarom schrijf ikhet niet. Ik hoop alleen dat iemand van de redactie van widm dit leest.







« Laatst bewerkt op: 6-04-2002, 14:59:16 door ovide »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #41 Gepost op: 6-04-2002, 14:58:14 »

Bij het stemmen in aflevering 9 was er een vraag over wie er geld kwijt had gemaakt. Is er dus toch geld kwijt of denken de kandi's dat maar?


Volgens mij word je na een tijdje zo paranoïde dat je van alles gaat roepen wat achteraf helemaal niet meer blijkt te kloppen!

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #42 Gepost op: 6-04-2002, 15:05:07 »

Bij het stemmen in aflevering 9 was er een vraag over wie er geld kwijt had gemaakt. Is er dus toch geld kwijt of denken de kandi's dat maar?


die vraag zat er idd in, "heeft de mol prijzengeld gestolen"   (J/N)

volgende week zullen we het antwoord weten!

ik gok op ja

cheers
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #43 Gepost op: 6-04-2002, 15:13:46 »
Je bent niet de enige die er zo over denkt Ovide. Hier zijn links naar zulke onderwerpen ivm de Belgische Mol. http://www.gaia.be/nl/nieuws/301298.html
http://www.gaia.be/nl/opinie/demol.html

Maar goed weer on topic:
Aflevering 9 heeft mijn mol mening laten veranderen. Ik verdacht eerst Ellen nog (ondanks Erik die voor haar stemde) maar tijdens deze afl. ben ik George gaan verdenken. Heel erg sukkelen met de codes en zo tijd winnen. Snel zelf zeggen  dat je het slechtste dingen kan onthouden en dan de koffer moeten gaan halen met een rood shirt aan. Heel veel verklappen aan Jan10.... Helaas heb ik mijn keuze in de WIDMpoll niet meer veranderd en dat heeft me veel puntjes gekost :p
En dan heeft dat stukje full-colour van Jan10 in de end credits me weer laten twijfelen.....  ::)








aggie

  • Gast
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #44 Gepost op: 6-04-2002, 15:19:29 »

Bij het stemmen in aflevering 9 was er een vraag over wie er geld kwijt had gemaakt. Is er dus toch geld kwijt of denken de kandi's dat maar?

Nog even iets anders. Ik vind het niet goed dat door deze uitzending het vechten met stieren of het gebruiken van deze beesten als volksvermaak gepromoot wordt. Het werd nu toch op een grappige, 'het is best acceptabel', manier gebracht. Ik vind dat het programma zich hier ver van had moeten houden. Hier hieft niemand op te reageren, daarom schrijf ikhet niet. Ik hoop alleen dat iemand van de redactie van widm dit leest.

Je hebt stierenvechten en stierenvechten.
Niet overal wordt er bloedig omgegaan met die dieren. Ik weet overigens niet hoe dat in Portugal is....








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #45 Gepost op: 6-04-2002, 15:23:18 »

Je bent niet de enige die er zo over denkt Ovide. Hier zijn links naar zulke onderwerpen ivm de Belgische Mol.


in de vlaamse serie werd er dan ook heel wat meer met de beestjes geschoemeld.

toch blijf ik het ook jammer vinden dat WIDM het nodig vindt stierenvechten te promoten op de wijze zoals we gisteren te zien kregen.

greetz
vlaming












nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #46 Gepost op: 6-04-2002, 15:26:46 »
Ja en om over die arme schapen nog maar te zwijgen.
Angela maakt er wel een opmerking over in haar dagboek, dat het goed met die beestjes gaat...







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #47 Gepost op: 6-04-2002, 15:30:40 »

Ja en om over die arme schapen nog maar te zwijgen.
Angela maakt er wel een opmerking over in haar dagboek, dat het goed met die beestjes gaat...

En dat moeten wij dan maar geloven, hè!  ;)
Ik vind het allemaal nog meevallen, want van achter George rennen zal dat stiertje wel geen trauma hebben overgehouden, denk ik tenminste!  :P Eerder andersom!
Bij de eerste Mol in België moesten de kandi's een konijn doden, dat vond ik veel dégoutanter dan wat er hier bij WIDM wordt getoond! Het blijft dus allemaal binnen de perken.

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #48 Gepost op: 6-04-2002, 15:38:03 »
Nou, als de mol zijn( of haar ?  ,, neej :) ) werk een beetje goed doet is er zeker geld verdwenen !







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #49 Gepost op: 6-04-2002, 15:55:52 »
Citaat  dagboek Jan10:
George vertelt niks, is vooral moe en wijdt uit over dingen die me geen bal interesseren

Volgens mij heeft George het hele verhaal verteld.....BEETJE VREEMD!!!







« Laatst bewerkt op: 6-04-2002, 16:54:52 door kaneel »
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

aggie

  • Gast
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #50 Gepost op: 6-04-2002, 16:02:35 »
Bedenk dat het verhoor een hele nacht duurde en wij in 10 minuten de belangrijkste stukken zien......








Offline Mahtob

  • Forumlid
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #51 Gepost op: 6-04-2002, 16:44:25 »
Angela heeft ooit verteld dat de mol de toets niet hoeft te maken. Deze doet slechts alsof hij/zij de test maakt. Omdat (blijkbaar) in de tweede aflevering Jantien wel vragen beantwoord heeft is zij dus ws niet de mol.









molzot

Offline Hagelslag

  • Forumlid
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #52 Gepost op: 6-04-2002, 17:08:25 »
Mijn eerste bericht hier, en meteen maar mijn complimenten, voor deze site, maar vooral ook voor de hele WieisdeMol serie. Ik vind dat de kandidaten dit jaar bijzonder goed gecast zijn. Ik heb niet het gevoel dat iemand van de kandidaten het echt om het geld te doen is, maar veel meer het spel geweldig leuk vinden. En dat maakt het dit jaar voor mij eigenlijk extra leuk, om te zien en om mee te raden. Elke week zit ik  op het puntje van mijn stoel te kijken wat er nu weer zal gebeuren. Kortom, sinds jaren zit ik weer eens met echt plezier naar tv te kijken.

De mol, dat is gewoon John. George is veel te eerlijk om een mol te zijn. Zijn gedrag tijdens de ondervraging maakt dat wel erg duidelijk. Verlegen wegkijken en niet kunnen liegen. Dat zou een spelletje kunnen zijn natuurlijk, maar op de een of andere manier kan ik niet geloven dat George sneaky kan zijn. Ook bij de vorige opdracht deed hij overduidelijk zijn best om de opdracht te doen slagen. Jantien is veel te druk om alle verdenking op haar te laden. Zo sneaky is zij wel, want ze wil gewoon de pot winnen. En John? Die houdt zich keurig op de achtergrond. In alle statistieken staat juist hij onderaan. Waarom? Omdat hij zo slim is om niet op te vallen met zijn mollenstreken. Maar ook: in het dagboek van de mol schrijft hij: "En denk maar niet dat ik als mol een voorkeursbehandeling krijg". Dat kan toch alleen maar slaan op iemand die ondervraagd werd, en niet op de ondervrager.... Kortom, George is niet iemand die ik inschat als iemand die geheimpjes kan bewaren, Jantien is het niet, dus blijft er toch maar eentje over, en dat is John.
En als het toch George is, dan heeft hij het echt heel, heel, heel erg goed gedaan. En als het toch Jantien blijkt te zijn.. dat zou me dan niet erg verbazen en sla ik mezelf voor de kop dat ik geloofde dat Jantien motorisch echt een beetje onhandig is. Kortom, het kan alle kanten opgaan, maar ik zet mijn hebben en houen in op John.








Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #53 Gepost op: 6-04-2002, 17:12:02 »
Slik, ik dacht dat ik de een van de enige was die John nog als mol heeft :)







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Mahtob

  • Forumlid
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #54 Gepost op: 6-04-2002, 17:20:14 »
Sorry Molly,

er is meer voor nodig dan brute logica en gezond verstand om mij ervan te overtuigen dat John de mol niet is.  :P







molzot

Offline egel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #55 Gepost op: 6-04-2002, 17:20:32 »

Nieuw onderwerp:

Wat kunnen we met de cijfercode? Volgens mij is er iets mee, want op de off. site staat een andere code dan in de aflevering werd gegeven. Ik heb al geprobeerd aan de letterreeks te combineren, maar tevergeefs.

857 930 8562 613 (site)
857 8726 930 613 (de echte code)

Als je nu de eerste 2 cijfers bij elkaar optelt, dan krijg je
8+5=13=M
8+7=15=O
9+3=12=L
6+1=7=G

Dus dat is duidelijk George is de Mol

Groetn Egel












aggie

  • Gast
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #56 Gepost op: 6-04-2002, 17:22:46 »
Niet slecht egel :)








Offline Hagelslag

  • Forumlid
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #57 Gepost op: 6-04-2002, 17:40:10 »
Het klinkt leuk als theorie, maar ik ben nog niet overtuigd :)








Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #58 Gepost op: 6-04-2002, 17:44:22 »
John was wel erg onmols bezig deze aflevering bij de ondervraagopdracht, al kan hij natuurlijk moeilijk effe op het laatst nog over die 2 dingen de juiste info geven.
Voor degene die toch John als mol zien viel mij dit nog op.

John koos voor de auto, Ondanks dat het een klein stukje leek zien we 2 keer te tijd verschijnen 1 keer als hij aan het rijden is (nog 1 uur 44 over) en 1 keer als Jantien net op het water is (1 uur 29 over). Het lijkt dus of hij er toch behoorlijk lang over gedaan heeft ondanks dat we hem hard zien rijden. Volgens de kaart moet jantien een stuk afleggen dat bijna net zolang is als dat van John. Zij moet dit echter met kano en ezelswagen doen en doet er net als John ook een half uur over. Een verklaring kan misschien zijn dat Jantien er nogal een tijdje over gedaan heeft voordat ze startklaar in de kano zat, maar van de andere kant was ze ook al weer helemaal aangekleed toen we John haar zagen ontmoeten







at your service

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #59 Gepost op: 6-04-2002, 17:45:09 »
Heel goed gevonden MolG
Guntligsbergen aangenaam ;)







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos