Auteur Topic: Aflevering 9 (deel 1)  (gelezen 34076 keer)

aggie

  • Gast
Aflevering 9 (deel 1)
« Gepost op: 5-04-2002, 21:33:52 »
Hierbij open ik topic aflevering 9 ;)








aggie

  • Gast
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #1 Gepost op: 5-04-2002, 22:39:38 »
Nee, het is toch George. :(








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #2 Gepost op: 5-04-2002, 22:41:30 »
Ellen eruit, wie had dat nu verwacht? Ikke niet iig.  ;)

Trouwens de opdrachten zaten weer geweldig in elkaar, ik heb echt weer genoten!  :)








aggie

  • Gast
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #3 Gepost op: 5-04-2002, 22:43:13 »
Het was idd een mooie afl.
Maar Ellen die stemt op John, John en Jantien op George of George/John.

George die te veel vertelt in de ondervraging.
George die een beetje dom rondrent in de arena.
Moeilijk doet met het slot.

Het is duidelijk. Maar toch nog een herhaling bekijken ;)








Offline steffix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #4 Gepost op: 5-04-2002, 22:43:48 »
Was een erg goede aflevering!!

Was het trouwens toeval dat George een rood shirt aan had bij het stierenvechten??!!








Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #5 Gepost op: 5-04-2002, 22:44:24 »
Ik ook geweldige aflevering....switchte Ellen nu naar George op het laatste moment???? dat heb ik gemist die rotfoon ging hier??







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

aggie

  • Gast
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #6 Gepost op: 5-04-2002, 22:47:09 »
Nee, Ellen stemde op john, volgens mij >:(








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #7 Gepost op: 5-04-2002, 22:47:11 »

switchte Ellen nu naar George op het laatste moment????


Dat hopen we dan maar......







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Great-Dutchman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #8 Gepost op: 5-04-2002, 22:47:28 »
Ze zei dat ze dacht dat iedereen op John zat, volgens mij heeft ze dus op hem gestemd.







You can fool all people some of the time and you can fool some people all of the time, but you can't fool all people all of the time.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #9 Gepost op: 5-04-2002, 22:48:19 »
Ik heb nog nooit zo ongelooflijk grappige aflevering gezien.dat gelieg bij die onder vraging om te  ;D.
Ellen valt af,maar zoon vermoeden had ik al ...

Conclusie:
George is de Mol.
Jantien Wint Wie is de mol 2002
John verliest,gokt op Jantien als Mol.








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #10 Gepost op: 5-04-2002, 22:50:40 »

Was het trouwens toeval dat George een rood shirt aan had bij het stierenvechten??!!


Ja is idd erg dom als je met 'n stier tegenover je komt te staan. Maar hij had in principe natuurlijk 's morgens ook niet kunnen weten dat hij dat zou moeten gaan doen en heeft dus daarom ook geen rekening ermee gehouden kwa kledingkeus. Tenzij hij de mol is en extra 'n rood shirt heeft aangetrokken.  ;)

Maar ik meen eigenlijk wel 'ns gehoord te hebben dat 't niet de kleur rood is waar stieren op af komen maar gewoon op beweging, de beweging die altijd met 'n doek wordt gemaakt. (ik heb op televisie ook vaak gezien dat de doek niet rood was, maar 'n heel andere kleur). Dus of we hier iets mee kunnen, weet ik zo net nog niet.  :-/








Offline heike

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #11 Gepost op: 5-04-2002, 22:51:04 »
welja, mijn mol zit er nog in maar gedroeg zich niet mols en mijn winnares ligt eruit! moet ik dan nu toch nog beginnen twijfelen, zo aan het einde van de serie? shit! bovendien stemde ze al die tijd op john, kan me niet voorstellen dat ze op de goede mol stemde en toch minder vragen wist dan de anderen. DAMN, I AM TOTALLY CONFUSED!

het enige molse gedrag dit keer was george die jantien het een en ander vertelde. maar ik twijfel of er uberhaput wel gemold werd dit keer.








Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #12 Gepost op: 5-04-2002, 22:51:38 »
goh, Jantientje er nog in, wat een surprise  :)

maareh ik denk dat ik maar moet toegeven dat George de mol is.. is heb er lang niet aan gewild, maar helaas..

(afijn tis toch Jantien  ::))


verder vond ik die stier en George hilarisch en de ondervragingsopdracht was erg koel :D
PS. Ellen is wèl een bikkel zeg! En mol George heeft het gewoon slim gespeeld dan :-\







No Milk today???

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #13 Gepost op: 6-04-2002, 12:11:20 »
zeer leuke aflevering, opvallend was dat jantien twee keer in aktie moest komen bij het parkoer, waarschijnlijk werd die opdracht gewisseld met de koffertjesopdracht , die wellicht gepland was voor afl 9

george blijf overigens wel onze mol  ;)

en HET Moment = de reden waarom John de mol niet meer kan zijn volgens George, na 9 afleveringen komt hij tot dit sterke besluit = John de Mol kan niet. Spreek 't maar eens uit. .....HAHAHA George , wat ben jij een grappige/Sterke mol, maar hier ging je waarschijnlijk toch ff te ver   :P :D

greetz
vlaming







« Laatst bewerkt op: 6-04-2002, 12:13:01 door vlaming »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

aggie

  • Gast
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #14 Gepost op: 6-04-2002, 12:12:48 »
Nee, George is onze mol helemaal geworden :D








Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #15 Gepost op: 6-04-2002, 12:26:01 »
Gisteren aan het begin van aflevering 9 in de intro leek het net als of je het volgende hoorde:

George is de mol,George is de mol of
John is de mol,John is de mol...

Heeft iemand dit ook gehoord ?







« Laatst bewerkt op: 6-04-2002, 12:26:26 door Pierce_Brosnan »

Offline imka

  • Forumlid
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #16 Gepost op: 6-04-2002, 12:28:12 »
Weer een heel goeie aflevering.
Ik vond het wel een beetje oneerlijk dat Jantien, tijdens het verhoor, nog steeds assistentie kreeg, en zelfs rechtstreeks via het oortje. 'k Was eigenlijk wel blij dat ze de vrijstelling niet binnenhaalde op die manier.

Iets wat me opgevallen is : ze moeten de vragen van test 2 zoals Jantien oplossen - bij de vraag "Wie is de mol ?" krijgen we het scherm van 'onze' slangentheorie te zien, dus het scherm dat we toen bij Prince zagen. Het heeft waarschijnlijk totaal geen belang, maar het viel me gewoon op.







« Laatst bewerkt op: 6-04-2002, 12:34:03 door imka »

Offline imka

  • Forumlid
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #17 Gepost op: 6-04-2002, 12:39:13 »

zeer leuke aflevering, opvallend was dat jantien twee keer in aktie moest komen bij het parkoer, waarschijnlijk werd die opdracht gewisseld met de koffertjesopdracht , die wellicht gepland was voor afl 9



eigenlijk doen ze alle 3 twee dingen : John begint via de kabelbaan, en dan de jeep - Jantien op het water,dan op de ezel - Ellen op het paard, en dan muurklimmen. (maar misschien is kabel en muurklimmen toegevoegd, zodat ze allemaal 2 verschillende dingen zouden moeten doen)








Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #18 Gepost op: 6-04-2002, 12:51:48 »
M.i. móet het George nu wel zijn. :) Ellen stemde naar alle waarschijnlijkheid op John en ligt eruit.
George maakte ook nog ergens een subtiele, maar m.i. opvallende opmerking. Hij zegt iets van 'John is als kandidaat een sterke tegenstander' o.i.d.. Ik moet het nog eens precies terugzien, maar tijdens de uitzending vond ik dat het klonk alsof hij zei dat hij zelf geen kandidaat was.

George laat de belangrijkste informatie los tijdens de ondervragen, namelijk dat ze in het hoofd van Jantien moesten kruipen en zo een test moesten doen en dat dit de test uit afl. 2 was. Hiermee is het antwoord op één van de vragen die Jantien moest beantwoorden al bekend, namelijk 'Wat hebben de anderen gedaan vandaag?'.

John laat los dat hij het rode scherm kreeg, maar daar kan Jantien op zich niks mee. Ze kan hoogstens gokken dat hij daarom het geld bewaart, maar logischer zou misschien zijn dat de beste van de test het geld bewaart? John weet vervolgens zo glashard te liegen over het bedrag en de bewaarder van het geld, dat hij de opdracht min of meer redt.
Als John de Mol is, zou het dan niet makkelijk zijn om wat meer info los te laten, nadat George al is doorgeslagen? Waarom zou hij dan nog met man en macht proberen Jantien op het verkeerde been te zetten?

Jantien? Tja, die heb ik al zo'n beetje doorgestreept als mol.
Maar stel dat ze het zou zijn, dan heeft ze die ondervraging wel erg Onmols aangepakt. Dan zou ze immers het goede antwoord op de vragen al weten en zou ze alleen maar hoeven proberen de anderen dit te laten bevestigen. Een stuk makkelijker, denk ik. Op het moment dat John gaat zitten liegen kan ze bijvoorbeeld zijn woorden in twijfel trekken. 'Ik geloof er niks van dat jullie maar 2.500 Euro konden verdienen' of iets dergelijks. In plaats daarvan lijkt ze te geloven wat hij zegt.

En, oh ja Vlaming, alledrie moesten ze toch 2 voertuigen gebruiken bij de estafette? John moest tokkelen en autorijden, Jantien had de kano en de ezelswagen en Ellen moest paardrijden en klimmen. Ik weet het natuurlijk ook niet, maar ik kreeg niet de indruk dat dit de vervallen opdracht uit afl. 8 was...








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 9 (deel 1)
« Reactie #19 Gepost op: 6-04-2002, 12:54:27 »

Iets wat me opgevallen is : ze moeten de vragen van test 2 zoals Jantien oplossen - bij de vraag "Wie is de mol ?" krijgen we het scherm van 'onze' slangentheorie te zien, dus het scherm dat we toen bij Prince zagen. Het heeft waarschijnlijk totaal geen belang, maar het viel me gewoon op.


klopt, en we zien ook op ellen stemmen =>> zij ging er later uit (was dus een hint)

we zien ook de vraag "droeg de mol de prijzenpot" beantwoorden nl "JA" (op dat moment beheerde George nog de pot, om voorlopig onduidelijke redenen werd later geswicht naar Harry)

de slangentheorie kunnen we na aflevering 9 wel definitief afvoeren

ciaoooo
vlaming








nevermind what's been selling, it's what you're buying