Auteur Topic: George is de mol (deel 8)  (gelezen 25785 keer)

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #40 Gepost op: 9-04-2002, 11:04:07 »
ja, weet ik, maar toen de deuren van ellen en john al een tijd open stonden, werd george verhoord, kreeg een stoel, ging zijn cel in en de deur werd dichtgedaan....







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline imka

  • Forumlid
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #41 Gepost op: 9-04-2002, 11:43:41 »
was het niet als George al een bed had ? in elk geval, hij mocht - ook als het een stoel was - dan al gaan zitten - de anderen wilden ze misschien extra in de gaten houden, om zeker te zijn dat ze bleven staan.








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #42 Gepost op: 9-04-2002, 12:02:18 »
toen hij een stoel kreeg idd, en je hebt er gelijk in dat ze minder op hem moesten letten. maar ik heb zijn duur helemaal niet open zien staan, en bij ellen en john wel.
ow ja, jantien zegt dat ze haar mol gaat roepen als het te ver gaat en diegene dan helemaal uit gaat horen. als je dat in de voice over hebt gehoord komt george. ik had sowieso al het vermoeden dat jantien op george stemde, maar nu is et voor mij bevestigd. ik weet wel dat er heel waarschijnlijk gekloot is met de beelden maar omdat ik vrij zeker weet dat ellen op george gestemd heeft moet jantien ook wel op hem gestemd hebben, anders had zij eruit gelegen. volgen jullie me nog? dat is dus mijn reden. en george is mijn mol.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

aggie

  • Gast
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #43 Gepost op: 9-04-2002, 12:09:03 »
Volgens mij volgde Jantien een bepaalde tactiek en had ze in gedachte dat George beloond moet worden en John en Ellen juist hard aangepakt.
Bij Ellen was duidelijk dat dat alleen ZOU kunnen helpen, want ze zou niet snel breken.
John wekte ook die indruk en George leek blij met elk stukje beloning die die kon pakken.







« Laatst bewerkt op: 9-04-2002, 12:09:25 door Aggie »

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #44 Gepost op: 9-04-2002, 14:05:51 »
ik denk niet dat ellen gezegd zou hebben: iedereen zal nu wel op john zitten en vervolgens op george zijn gaan stemmen, want dan zou ze idd alleen doelen op jantien en dan zeg je niet iedereen. Want als je het zo bekijkt:
zij stemt zelf op george, dus die weet wie de mol is (hijzelf)
jantien stemt dan op john(wat dat betreft had ellen dus gelijk)
John kan niet op zichzelf stemmen, dus die kan ze niet bedoelen
en george hoeft niet te stemmen(omdat hij de mol zou zijn)
als je het zo bekijkt zou ze alleen op jantien doelen, en dat is maar 1 persoon en dan had ze wel gezegd jantien zou wel op john zitten qua mol, toch?
Het zou wel zo kunnen zijn dat ze de kijkers bedoeld...???







always look on the bright side of life

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #45 Gepost op: 9-04-2002, 14:13:17 »
maar het kan ook zijn dat ze john niet meer verdacht maar dat ze dacht: iedereen zit nu op john, dus haal ik de finale omdat ik als enige op john zit... dan nog zou idd alleen jantien op john kunnen stemmen want john kan niet op zichzelf stemmen en de mol in principe ook niet. het enige wat ik hierover kan zeggen wat ook nog eens zinnig is, is dat je hier volgens mij geen conclusies uit kan trekken...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #46 Gepost op: 9-04-2002, 14:16:28 »

maar het kan ook zijn dat ze john niet meer verdacht maar dat ze dacht: iedereen zit nu op john, dus haal ik de finale omdat ik als enige op john zit... dan nog zou idd alleen jantien op john kunnen stemmen want john kan niet op zichzelf stemmen en de mol in principe ook niet. het enige wat ik hierover kan zeggen wat ook nog eens zinnig is, is dat je hier volgens mij geen conclusies uit kan trekken...

.....mmm ja zoiets ja, mag deze ook bij grappige momenten...??? ;D







always look on the bright side of life

aggie

  • Gast
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #47 Gepost op: 9-04-2002, 14:18:03 »
Hebben julliemijn post gezien over Ellen's uitspraak dat ze de juiste mol had (interview met schiffers?).
Daaruit concludeer ik dat Ellen op George stemde. En Jantien ook. ;)








Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #48 Gepost op: 9-04-2002, 14:23:28 »
dus dan stemden er 2 op george, 1 op jantien en de mol uiteraard op niemand. Dan heeft iedereen op de verkeerde mol gestemd en kan het dus zomaar zijn dat het gewoon john is en ellen de meeste fouten heeft gemaakt  ???







always look on the bright side of life

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #49 Gepost op: 9-04-2002, 14:34:41 »
huh, volgens mij werd der zo gestemd:
george (mol, telt niet) --> jantien
jantien --> george
john --> george
ellen --> george
ellen deed er het langst over of had de meeste vragen fout. adios ellen. volgens mij heeft ze toch op george gestemd!
maar julia, wat bedoel je dan met 2 op george, 1 op jantien (wie dan op jantien) en de mol op niemand (dan heb je george dus niet als mol, want hij stemde op jantien). kan je je keuze misschien ff uitleggen, want ik snap em niet. et zal wel aan mij liggen, sorry







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #50 Gepost op: 9-04-2002, 14:50:12 »
Maar wat betrefd die uitspraak van Ellen ('iedereen zal nu wel op John stemmen'), ik denk eigenlijk dat die gewoon weer uit 'n andere aflevering is geknipt en in afl. 9 is geplakt. Ik denk niet dat je over iedereen praat als je 't over 1 of 2 personen hebt. Gewoon weer creativiteit van de redactie.  :)

En ik heb nu onderhand toch wel 'n groot vermoeden dat John, Jantien en Ellen op George gestemd hebben. Als George de mol is zou dat betekenen dat Ellen gewoon minder goed had of de test niet snel genoeg heeft gemaakt. Als George de mol niet is, kan nog steeds ditzelfde opgaan eigenlijk. Dus 't zegt ons wederom niks over of George wel of niet de mol is.

Ware 't niet dat Ellen heeft verklaard in Schiffers.fm dat ze de goede mol in gedachte had en zij kan 't weten. Dus gewoon weer 'n bevestiging: George is de mol.  :)








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #51 Gepost op: 9-04-2002, 14:53:48 »
nou han, dat bedoel ik dus ook de hele tijd, dat ellen waarschijnlijk ook op george heeft gestemd. maar je hebt et duidelijk op geschreven, dus nu snapt iedereen et denk ik wel... en nog ff over dat rode op george z'n onderarm, heeft iemand er al een passende verklaring voor. ik vind dat het meer lijkt op een $ dan op een F of een T, maar mijn video doe kan geen duidelijke stilstaande beelden laten zien, dus ik heb et alleen maar van gewoon bewegend beeld kijken...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

aggie

  • Gast
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #52 Gepost op: 9-04-2002, 15:20:49 »
Helemaal mee eens Doris en Han13.
Dit is in lijn met mijn uitspraak van enkele pagina's terug :)








Offline mariek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #53 Gepost op: 9-04-2002, 15:24:41 »
Staat heeeeel veel over die F/T in topic 'aflevering 9'... :)
Ze zijn steeds al aan het klieren met de stem van Ellen, bijvoorbeeld toen ze ineens al heel lang Karen bleek te stemmen ipv John, zoals ze ons wilden doen geloven! Dus ik vertrouw er niet op dat zij op John heeft gestemd dit keer... maar als zowel John als Jantien als Ellen nu al op John zat, waarom was de uitslag dan zo verrassend (volgens Angela)???
Ik begin weer te twijfelen aan George nu...  :-[
Mariek







The moment I let go of it
Was the moment I got more than I could handle
The moment I jumped off of it
Was the moment I touched down...

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #54 Gepost op: 9-04-2002, 17:20:32 »
Niet twijfelen aan George, hij IS het gewoon, no doubt about that!  ;)

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline mariek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #55 Gepost op: 9-04-2002, 17:29:09 »
Lekker verrassend! Not  ::)
Kan er niet van slapen!








The moment I let go of it
Was the moment I got more than I could handle
The moment I jumped off of it
Was the moment I touched down...

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #56 Gepost op: 9-04-2002, 20:54:38 »
Maar wat zei Jantien nu ook al weer?
'Als het George is begin ik heel hard te lachen' of iets dergelijks?
Daaruit concludeer ik toch niet dat zij op G. gestemd heeft, hoor...!  :-\








aggie

  • Gast
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #57 Gepost op: 9-04-2002, 21:00:51 »
Wat me in de gehele serie is opgevallen, dat George en underdog-rol had.
Regelmatig is gesteld dat hij het nu eenmaal niet beter kan of dat hij op de verkeerde mol zat. And so on and so on.
Ik zie het als een afleidingsmanouvre van de AVRO om George neer te zetten als een goeiige kluns.
Zonder al dat commentaar was zijn rol mijns inziens veel eerder verdacht geweest voor de kijker. En was de serie niet zo spannend :)








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #58 Gepost op: 9-04-2002, 21:06:40 »

Ik zie het als een afleidingsmanouvre van de AVRO om George neer te zetten als een goeiige kluns.


maar George speelde het spelletje zelf maar al te graag mee, zo werd hij in de eerste afleveringen amper verdacht. zeker ook niet bij de kijkers.

groetjes
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #59 Gepost op: 9-04-2002, 21:56:24 »
 ;D ;D ;D

IK heb net eens gekeken bij ( wie verdenkt wie )
en daar kun je zien dat er in al de afleveringen maar twee keer op George gestemd is.
Een keer door Prince in afl 2
en een keer door John in afl 9.

:D :D :D