Auteur Topic: George is de mol (deel 8)  (gelezen 25764 keer)

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #80 Gepost op: 10-04-2002, 16:21:29 »
wat me nu weer te binnen schiet en wat ergens in deel 3 of 4 van dit topic stond, was het feit dat in aflevering 6, toen karen eruit ging, alle karen-stemmers er nog in zaten. dat betekend dus dat karen die aflevering overeenkomsten vertoonde met de mol, waardoor de anderen door het oog van de naald gekropen waren... george is de mol!







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #81 Gepost op: 10-04-2002, 16:34:15 »

bedoel je dat het onwaarschijnlijk is dat ze zegt dat ze denkt dat iedereen op john zit en vervolgens zegt op de goede mol gezeten te hebben omdat iedereen dan denkt dat john de mol is?


Nou niet helemaal, ik bedoelde eigenlijk 't verhaal wat Aggie en vlaming uitgebreider hebben toegelicht.  :)








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #82 Gepost op: 10-04-2002, 16:40:07 »
oooow... maar waar staat dat? of kan jij et ff uitleggen please?







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #83 Gepost op: 10-04-2002, 16:51:45 »

oooow... maar waar staat dat? of kan jij et ff uitleggen please?


Nou gewoon die situaties die ze beschreven hebben over wie stemt op wie? om zo de uitspraak van Ellen (die dat ze goed bleek te zitten kwa mol) te doen kloppen. Zie pagina 4 (Aggie) en pagina 7 (vlaming) van dit topic.  :)








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #84 Gepost op: 10-04-2002, 16:53:27 »
oke, dan ga ik daar ff kijken. dank je wel!







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #85 Gepost op: 10-04-2002, 17:08:27 »
Ik begrijp een en ander niet helemaal. Jullie doelen op dat radio interview van Ellen. Maar die interviews zijn steeds gemaakt met de afvaller, die op dat moment ook niet 100% zeker weet wie de mol is. Nu is het zo dat dit interview over de telefoon is gedaan en dat het waarschijnlijk na de reunie gemaakt is. Maar volgens de verklaring van dhr. van Slooten zou daar verder geen betekenis in zitten. Nu heb ik begrepen dat wanneer Ellen volmondig JA antwoord op de vraag, "wist je wie de mol was op het moment dat je naar huis ging" ze daarmee bedoeld; ja toen ik naar huis moest heb ik mijn conclussies getrokken en wist ik zeker wie de mol was. Ze diept dat nog uit door te zeggen dat op het moment dat je de test maakt je overtuigt bent dat dat de mol is. Waar  halen jullie nu de zekerheid weg dat ze op de juiste mol stemde? Officieel weet ze toch niet wie de mol is en wij weten toch ook niet zeker wanneer dat telefoongesprek is opgenomen?







« Laatst bewerkt op: 10-04-2002, 17:09:49 door Momferdina »
Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #86 Gepost op: 10-04-2002, 17:17:45 »
wat jij zegt zou idd kunnen: ze kan best op een andere mol gestemd hebben dan dat ze uiteindelijk dacht toen ze naar huis ging, net zoals kerstin, die naar huis ging en er na de test in het vliegtuig achterkwam wie dan wel de mol moest zijn...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #87 Gepost op: 10-04-2002, 17:18:04 »
't telefoongesprek was live voor zo ver we konden horen. Ellen had iig zelf al alle afleveringen gezien en wij concludeerden daaruit dat ze dus nu ook al weet wie de mol is. De reunie is iig vrijdag geweest en als 't gesprek op maandag live was, moest Ellen dus wel al weten wie de mol is. Maar voor 100% zeker weten doen we 't dus nooit, 't kan ook nog zo zijn dat Ellen deze uitspraak anders had bedoeld of gelogen heeft.  :)








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #88 Gepost op: 10-04-2002, 17:49:03 »
maar waar ik dus benieuwd naar ben, is naar het volgende:
george zou afgelopen vrijdag aangekomen zijn uit india, maar afgelopen vrijdag was ook de reunie. nou lijkt et me sterk dat je meteen als je uit het vliegtuig uit india (jetlag) komt, je ook maar meteen naar zo'n reunie gaat... das toch raar? dus dat george vrijdag aankwam klopte waarschijnlijk niet... maar ja, wat we daarmee moeten, ik wou et alleen maar ff kwijt...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Mahtob

  • Forumlid
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #89 Gepost op: 10-04-2002, 17:49:56 »

Nu is het zo dat dit interview over de telefoon is gedaan en dat het waarschijnlijk na de reunie gemaakt is.


De reunie is toch pas vrijdag, als ze met z'n allen naar de laatste aflevering gaan kijken?







molzot

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #90 Gepost op: 10-04-2002, 17:51:06 »
De reunie is toch pas vrijdag, als ze met z'n allen naar de laatste aflevering gaan kijken?

Dat is dus al geweest afgelopen vrijdag. (hebben ze neem ik aan gezamelijk zowel naar aflevering 9 als naar aflevering 10 gekeken) :)







« Laatst bewerkt op: 10-04-2002, 17:51:49 door Han13 »

aggie

  • Gast
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #91 Gepost op: 10-04-2002, 21:53:58 »
Ik denk dat Ellen overtuigd is van de mol op het moment van het interview. Haar weken in Portugal gecombineerd met de uitzendingen moeten haar op het goede spoor hebben gezet.
De rest noemde ik idd op pag 4, met vlaming's aanvulling op pag 7 ;)








Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #92 Gepost op: 11-04-2002, 13:32:58 »
Ben ondertussen nog eens op de site van Vlaming dat clipje van George met zijn M-beweging gaan bekijken en herbekijken en nogmaals en nogmaals...
En dan besef je dat 'onze Sjors'  echt wel zijn fansite verdient. Zijn uitspraken getuigen van intellectueel en menselijk inzicht, overgoten met dat zoetzure sausje van enerzijds berekendheid en anderzijds nerveuze onzekerheid, afgewerkt met een fijn vleugje humor.

Dat mysterieus lachje op het einde spreekt werkelijk boekdelen, alleen weten we niet in welk hoofdstuk het past.
Blood, sugar, sexy, Magik... die laatste drie passen idd wel bij zijn karakter. En toch...
't Begint idd echt wel te kriebelen, Vlaming!  ;)









De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #93 Gepost op: 11-04-2002, 13:36:29 »
wat was et adres van vlamings site ook al weer?







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

aggie

  • Gast
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #94 Gepost op: 11-04-2002, 13:37:00 »
Gewoon op vlaming's id klikken en you know the rest...








Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #95 Gepost op: 11-04-2002, 13:57:58 »
Of anders gewoon hieronder eens op klikken:

DE ONNAVOLGBARE GEORGE-FANSITE!!








De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #96 Gepost op: 11-04-2002, 13:59:52 »
ja knudde, daar was ik al beland, maar evengoed bedankt  :)







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #97 Gepost op: 11-04-2002, 18:14:31 »
Laten we verder gaan bij 'George is de mol (deel 9)'