Auteur Topic: George is de mol (deel 8)  (gelezen 25786 keer)

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
George is de mol (deel 8)
« Gepost op: 7-04-2002, 13:48:52 »
Laten we hieronder verder gaan met het vervolg op 'George is de mol (deel 7)'  :)









Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #1 Gepost op: 7-04-2002, 13:56:42 »
Na aflevering 9 zie je Jantien en John elkaars hand vasthebben. En ze zitten elkaar precies een beetje te troosten terwijl George zit te glimlachen, zich eens goed uitstrekt en een big smile op zijn gezicht tovert als wil hij zeggen: zo, weer eentje minder, op naar die finale!  :P

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #2 Gepost op: 7-04-2002, 13:59:38 »
nou malcolm, lieve jongen? volgens mij is ie niet zo heel errug lief hoor, maar wel heel erg leuk. en of hij de mol is? ja!
de dingen van afgeopen aflevering:
(*) hij is niet geschokt/opgelucht bij het zien van de tokkelbaan
(*) bij het pakken van het koffertje heeft ie em eindelijk, laat ie em weer vallen
(*) hij doet er erg lang over om het koffertje te pakken omdat ie iedere keer op het verkeerde moment dat koffertje gaat halen
(*) als ie dan eindelijk het koffertje heeft, duurt het weer een hele tijd voor dat ie open is, en ondertussen draait ie ook de cijfertjes nog om
(*) bij het verhoor van jantien breekt hij heel snel, waardoor er een grote kans is op een vrijstelling voor jantien, maar geen geld in de pot







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #3 Gepost op: 7-04-2002, 14:38:17 »
Misschien dat dit ooit al eens geopperd is, maar ik kwam dit net op FOK! tegen.

Citaat

Heen en weer zwalken is ook meters maken en is dus goed de dynamo opladen. Hoe beter die dynamo is opgeladen, hoe langer het duurt voordat de bal valt. Hoe meer moe iedereen is van het hele nacht wachten. De bal viel tegen de ochtend, toch niet echt het meest heldere moment voor een mens, zeker niet omdat ze in ploegen konden slapen. Je slaapt altijd veel te kort, waardoor je concentratie is verslapt. Dit kan zeer zeker een bewuste Mollenstreek zijn geweest van George.








aggie

  • Gast
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #4 Gepost op: 7-04-2002, 14:40:27 »
Daisy, kan allemaal. Maar ik daag je uit tegen een steile helling te fietsen en dan bewust heen en weer te gaan.
Verder is het aantal meters dat hij door heen en weer te rijden wint klein vergeleken met de totale afstand.








Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #5 Gepost op: 7-04-2002, 15:44:14 »

Daisy, kan allemaal. Maar ik daag je uit tegen een steile helling te fietsen en dan bewust heen en weer te gaan.

Heen en weer rijden maakt de helling relatief minder steil en dus is het dan makkelijker om vol te houden maar dat kost wel meer tijd natuurlijk. Ook kan je op zo'n fiets alleen maar schakelen als je al fietst en waarschijnlijk zegt George daarom dat hij zo zwaar is... hij moet dan in een te hoge versnelling op gang komen en dat is niet makkelijk (bovendien bevestigd Karen dat de versnelling niet goed staat).

Ik ben dus niet zo overtuigd van veel molactie bij het fietsen door George... hoogstens tijdrekken...

Maar ik vond dat hij wel erg relaxed naar beneden naar Ellen aan het kijken vanaf de rand. Ik geloof nooit dat hij zoveel hoogtevrees heeft!








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #6 Gepost op: 7-04-2002, 15:50:21 »
En wat was de preview aflevering 10 eigenlijk .. George met parachute in een vliegtuig ?!?!







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #7 Gepost op: 7-04-2002, 15:56:32 »
Dat viel mij ook al op ja. Hij zal toch zeker niet gaan parachute springen? Als hij dat doet is hij echt de mol, want over de railing is niet zo eng, maar parachute springen?

Er is nauwelijks nog onderuit te komen dat George de mol is.
Ik vind hem opeens een stuk minder lief....>:(







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline el_topo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #8 Gepost op: 7-04-2002, 15:57:38 »
Als hij uit dat vliegtuig springt heeft hij ook geen hoogtevrees, niet heel erg veel in ieder geval. Maar de mol springt natuurlijk niet... ;D







mollig

Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #9 Gepost op: 7-04-2002, 16:13:05 »


Dit ziet er ook niet echt uit als iemand met hoogtevrees...








Offline el_topo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #10 Gepost op: 7-04-2002, 16:18:10 »
Volgens mij durft iemand met hoogtevrees niet eens in de buurt van zo'n muurtje te komen, laat staan erover heen hangen :o







mollig

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #11 Gepost op: 7-04-2002, 16:28:30 »
Volgens mij hebben we het hier ook al eens uitgebreid over gehad, maar goed. Je heb natuurlijk verschillende sterktes van hoogtevrees: Als je echt heel erg hoogtevrees hebt, durf je volgens mij nog geen steile berg op te fietsen of je wordt al duizelig.

Heb je het minder erg (zoals ik) dan durf je wel over een muurtje heen te kijken (dan sta je nl. nog op iets stevigs) maar niet te parachutespringen. Het gaat er dan gewoon om hoe veilig en 'in coltrol' je je nog voelt.







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #12 Gepost op: 7-04-2002, 16:39:25 »



Dit ziet er ook niet echt uit als iemand met hoogtevrees...

Oh jawel, George is hier gewoon zijn hoogtevrees al een beetje aan het overwinnen!  ;)

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #13 Gepost op: 7-04-2002, 17:10:40 »
ik heb gloof ik niet zo heel erg veel hoogtevrees (btw, gaat george volgende week parachutespringen?), maar ik durf niet over muurtjes heen te kijken. ik stond eergister op de erasmusbrug naar beneden te kijken, ik werd niet goed. echt heel eng. o ja, abseilen durf ik ook niet, parachutespringen weer wel. en op een vliegtuigstaan niet.
maar volgens mij kan je met hoogtevrees alle kanten op, en omdat ik denk dat het te tricky is om te spelen of je hoogtevrees hebt is het voor george als mol gewoon wel makkelijk dat ie echt hoogtevrees heeft... denk ik







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #14 Gepost op: 7-04-2002, 17:46:28 »
En als je als mol speelt dat je hoogtevrees hebt, houd je dat toch zeker tot aan het einde toe vol?!







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline el_topo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #15 Gepost op: 7-04-2002, 17:53:53 »

En als je als mol speelt dat je hoogtevrees hebt, houd je dat toch zeker tot aan het einde toe vol?!


Dat lijkt mij ook Pino, maar waarom zou een niet-mol spelen dat hij hoogtevrees heeft?







mollig

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #16 Gepost op: 7-04-2002, 18:00:18 »
omdat je dan misschien denkt verdachter te worden omdat je tijd rekt etc.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #17 Gepost op: 7-04-2002, 18:22:33 »
Omdat dan iedereen op hou gaat stemmen en dus afvalt :)

Ziet eruit als iemand die erg van het uitzcht geniet .. we hebben hem ook niet horen piepen dat hij blij was dat John moest tokkelen en hij niet .. ik hoop dat hij dat vliegtuig in stapt, dan weten we het zeker :)







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #18 Gepost op: 7-04-2002, 18:49:57 »

Omdat dan iedereen op hou gaat stemmen en dus afvalt :)

Ziet eruit als iemand die erg van het uitzcht geniet .. we hebben hem ook niet horen piepen dat hij blij was dat John moest tokkelen en hij niet .. ik hoop dat hij dat vliegtuig in stapt, dan weten we het zeker :)


Jep, maar dan zien we binnen een half uur ook de ontknoping, en dus of hij nou (waarschijnlijk) echt hoogtevrees had of niet :) (als ie de mol is)
En dan nog n paar daagjes en dan de meeting!!!  ::)








aggie

  • Gast
Re:George is de mol (deel 8)
« Reactie #19 Gepost op: 7-04-2002, 20:15:54 »
Ziet er idd zo uit.
Maar er is een groot verschil tussen abseilen en over een muurtje naar beneden kijken.
Neemt niet weg dat ik denk dat zijn angst bij de abseil gespeeld is ;)