Auteur Topic: John is de MOL (deel 4)  (gelezen 29719 keer)

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:John is de MOL (deel 4)
« Reactie #20 Gepost op: 8-04-2002, 14:52:12 »
als john de mol is zal vlaming wel boos zijn  >:( want dan hebben ze weer es met de uitspraken geknoeid, ellen zegt duidelijk dat ze op john stemt bij de laatste biecht. of hebben ze juist bij de anderen geknoeid, en zei ellen de waarheid "volgens mij stemt iedereen nu op john" , hoe dan ook, zulke misleiding op één aflevering vd onknoping zou ik niet kunnen apprecieren

greetz
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:John is de MOL (deel 4)
« Reactie #21 Gepost op: 8-04-2002, 15:29:21 »

als john de mol is zal vlaming wel boos zijn  >:( want dan hebben ze weer es met de uitspraken geknoeid, ellen zegt duidelijk dat ze op john stemt bij de laatste biecht. of hebben ze juist bij de anderen geknoeid, en zei ellen de waarheid "volgens mij stemt iedereen nu op john" , hoe dan ook, zulke misleiding op één aflevering vd onknoping zou ik niet kunnen apprecieren


Als ze dit echt zo gezegd heeft en er is niet geknoeid met haar uitspraak dan is John dus de mol. Ellen zegt namelijk in haar interview dat ze goed zat kwa mol en ze kan 't weten nu, want de kandi's hebben inmiddels hun reunie achter de rug heb ik begrepen.  :)








Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:John is de MOL (deel 4)
« Reactie #22 Gepost op: 8-04-2002, 15:36:46 »

Waar lijd je dat uit af?

De vraag is dan wel niet aan mij gericht, maar laat ik toch wat antwoorden. :P

Het is inderdaad zo dat John vertelt dat hij het rode scherm kreeg bij de test, voordat George compleet doorslaat. Daarvoor had George echter al iets verteld. Dat ze een test hadden gedaan en de volgorde waarin ze dat deden, was dat het niet?

Ik weet het niet meer precies, maar ik weet wel zeker dat eerst George beloond werd met een stoel, daarna kreeg John een stoel en toen George uiteindelijk helemaal doorsloeg kreeg hij nog een bed met een deken.








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:John is de MOL (deel 4)
« Reactie #23 Gepost op: 8-04-2002, 15:58:16 »
He?! Money money money, dinero dinero -> JOHN ?!!!

:o
Die heb ik nou echt nooit verdacht !







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

aggie

  • Gast
Re:John is de MOL (deel 4)
« Reactie #24 Gepost op: 8-04-2002, 16:11:05 »
Ik zit nu in de verschrikkelijke ontkenningsfase en zou net zoals Vlaming teleurgesteld zijn in WIDM.
Maar Ellen zei dat ze dacht dat iedereen nu wel op John zit.
Ze zegt niet op hem te stemmen.
En verder stemt George op Jantien. Hoe kan hij doorgaan naar de finale als zowel Ellen als Jantien qua mol beter zitten ???







« Laatst bewerkt op: 8-04-2002, 17:26:52 door Aggie »

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:John is de MOL (deel 4)
« Reactie #25 Gepost op: 8-04-2002, 17:47:38 »

want de kandi's hebben inmiddels hun reunie achter de rug heb ik begrepen.  :)


hey han13  :o :o
hoe weet jij dat zo zeker?
groetjes
vlaming










nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:John is de MOL (deel 4)
« Reactie #26 Gepost op: 8-04-2002, 17:55:18 »
maar als ie vrijdag was he, die reunie, kwam george niet terug vrijdag. teminste, lijkt me niet erg logisch iig... dus of de reunie is nog nie geweest of george was al een tijdje terug in het land







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:John is de MOL (deel 4)
« Reactie #27 Gepost op: 8-04-2002, 18:27:25 »

hey han13  :o :o
hoe weet jij dat zo zeker?


Kenner schreef net in 'n ander topic dat die reunie vrijdag was geweest. Hij had blijkbaar Kerstin en/of Nico gesproken op de chat.  :)

En Ellen wist ook al zo zeker in haar interviewtje in Schiffers.fm wie de mol was, dus ik geloof idd wel dat de kandi's 't al weten.  ;)








Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:John is de MOL (deel 4)
« Reactie #28 Gepost op: 8-04-2002, 21:07:17 »

Kenner schreef net in 'n ander topic dat die reunie vrijdag was geweest. Hij had blijkbaar Kerstin en/of Nico gesproken op de chat.  :)

ik was er ook en t was iemand van de regie! ;)







When God created man, she was only joking!

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:John is de MOL (deel 4)
« Reactie #29 Gepost op: 8-04-2002, 22:00:33 »
Wat een rare foto eigenlijk van John op .nl:



Verbeeld ik me dat nou, of zit hij gewoon te knipogen???







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:John is de MOL (deel 4)
« Reactie #30 Gepost op: 8-04-2002, 22:24:58 »

Verbeeld ik me dat nou, of zit hij gewoon te knipogen???


Hij heeft gewoon 'n beetje 'n leip oog.  ;)

Nee, er is al eerder (in 't begin van de serie) gespeculeerd over dat hij misschien knipoogt op deze foto. Sommige zeiden dat als je met je muis over die foto ging op de officiele site dat hij dan echt 'n knipoog geeft. Ik zag dat persoonlijk niet echt.








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:John is de MOL (deel 4)
« Reactie #31 Gepost op: 8-04-2002, 22:35:20 »

Nee, er is al eerder (in 't begin van de serie) gespeculeerd over dat hij misschien knipoogt op deze foto.

Sorrie, dat had ik niet meegekregen...

Sommige zeiden dat als je met je muis over die foto ging op de officiele site dat hij dan echt 'n knipoog geeft. Ik zag dat persoonlijk niet echt.


Meteen even geprobeerd natuurlijk en verhip!







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:John is de MOL (deel 4)
« Reactie #32 Gepost op: 8-04-2002, 22:35:27 »

Nee, er is al eerder (in 't begin van de serie) gespeculeerd over dat hij misschien knipoogt op deze foto. Sommige zeiden dat als je met je muis over die foto ging op de officiele site dat hij dan echt 'n knipoog geeft. Ik zag dat persoonlijk niet echt.


Jaja, dat zie ik ook...maareh, even over die opdracht met die getallen. John had de letters op de motorkap geschreven. Hij moest een keer uitstappen om te kijken hoe diep de plas was zodat hij erdoorheen kon scheuren. Maar daarna moet hij nog een keer gestopt zijn, want hij reed zodanig door die plas, dat hij de motorkap natspatte en dan blijven getallen nooit zo staan, dus is hij daarna nog een keer gestopt om de getallen op de auto te schrijven...maar dat hebben we niet gezien...







always look on the bright side of life

aggie

  • Gast
Re:John is de MOL (deel 4)
« Reactie #33 Gepost op: 8-04-2002, 22:37:34 »
John moest een groot gedeelte van de route door de riveir rijden. Dat kun je zien op de kart.
Het zou logisch zijn dat hij vaker heeft moeten stoppen...








Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:John is de MOL (deel 4)
« Reactie #34 Gepost op: 8-04-2002, 22:43:59 »
ja, maar een rivier bestaat uit water en als hij dan door water heen rijdt moeten de letters toch van de motorkap af gaan? Dus moet hij nadat hij door de rivier gereden had, weer uitgestapt zijn om de letters op te schrijven... ::)







always look on the bright side of life

aggie

  • Gast
Re:John is de MOL (deel 4)
« Reactie #35 Gepost op: 8-04-2002, 22:55:53 »
idd, een hele goeie :(









Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:John is de MOL (deel 4)
« Reactie #36 Gepost op: 8-04-2002, 23:08:53 »

ja, maar een rivier bestaat uit water en als hij dan door water heen rijdt moeten de letters toch van de motorkap af gaan? Dus moet hij nadat hij door de rivier gereden had, weer uitgestapt zijn om de letters op te schrijven... ::)


klopt, de rivier zat helemaal aan 't eind en toch lijken die cijfers er net opgezet, ik blijf het raar vinden!

:-X







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline imka

  • Forumlid
Re:John is de MOL (deel 4)
« Reactie #37 Gepost op: 8-04-2002, 23:41:36 »
ik heb nog ff gedacht dat Jantien ze er misschien had opgeschreven (omdat je vaak iets beter kan onthouden als je het geschreven ziet staan) maar John zegt toch tegen haar : kijk op de motorkap.








Offline Lampje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:John is de MOL (deel 4)
« Reactie #38 Gepost op: 8-04-2002, 23:56:03 »

ik heb nog ff gedacht dat Jantien ze er misschien had opgeschreven (omdat je vaak iets beter kan onthouden als je het geschreven ziet staan) maar John zegt toch tegen haar : kijk op de motorkap.


Ik heb hier ook over na zitten denken en die cijfers op de motorkap lijken toch redelijk vers.
Omdat ik nog steeds in John mijn Mol zie heb ik het volgende bedacht: John geeft aan een slecht geheugen te hebben. Daarom schrijft hij die cijfers op de motorkap als geheugensteuntje. Hij hoeft ze dan niet meer te onthouden enzo. Hij hoopt, als Mol natuurlijk, dat die cijfers aan het eind van de rit verdwenen zijn en tsja, zijn geheugen laat hem dan ook nog in de steek. Hij heeft een goed excuus, ik had ze juist op de motorkap gezet omdat ik zo slecht ben in onthouden, maar helaas .... zijn plannetje gaat niet door.
Als ze inderdaad verdwenen zouden zijn dan had hij zich nog kunnen 'redden' door te zeggen dat die combinatie iets met een 5,7 en 8 was maar dat hij zich de volgorde niet meer goed kon herinneren.
Maar eigenlijk zijn die cijfers te 'vers' om bovenstaande theorie te laten opgaan ....








Offline imka

  • Forumlid
Re:John is de MOL (deel 4)
« Reactie #39 Gepost op: 9-04-2002, 00:45:07 »
ik heb totaal geen idee in welk topic ik dit zou moeten plaatsen.
Het schoot me plots te binnen : het woord "bushalte" met de cijfers van het pasje van John - het busje van Harry-Jantien-Ellen houdt wel halt op 50m van de boom van George en John. Maar het heeft er in de verste verte niks mee te maken waarschijnlijk.