Auteur Topic: John is de MOL (deel 4)  (gelezen 29701 keer)

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
John is de MOL (deel 4)
« Gepost op: 7-04-2002, 14:09:43 »
Hieronder verder met het vervolg op 'John is de MOL (deel 3)'.  :)








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:John is de MOL (deel 4)
« Reactie #1 Gepost op: 7-04-2002, 14:21:42 »
Citaat
Is Ellen bang van de stier....of zou de stier bang zijn van Ellen? Dat laatste lijkt mij het waarschijnlijkste.

das toch een logische tactiek, achter zo'n beest aanrennen, koffertje pakken, omdraaien en weg rennen, lijkt mij wel logisch iig... zo'n stier draait zich nl. meestal pas om als hij niet verder door kan lopen







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:John is de MOL (deel 4)
« Reactie #2 Gepost op: 7-04-2002, 14:41:29 »
Ik heb net nog even stukjes van afl. 9 bekeken, je ziet dan Ellen, John en George in de auto zitten op weg naar de ondervragingsopdracht. Ellen vraagt zich dan af waar Jantien is. Meteen daarna komt er een fragment van John (in de biecht) waarin hij verteld; Ik heb gehoord dat Jantien een opdracht moest doen bla bla bla. Dit is gemonteerd maar waarom?? Het deed me overkomen of John alles van die opdracht wist...Hint???







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:John is de MOL (deel 4)
« Reactie #3 Gepost op: 7-04-2002, 15:11:39 »

Meteen daarna komt er een fragment van John (in de biecht) waarin hij verteld; Ik heb gehoord dat Jantien een opdracht moest doen bla bla bla. Dit is gemonteerd maar waarom?? Het deed me overkomen of John alles van die opdracht wist...Hint???


't enige wat John zegt is toch: ' ik heb gehoord dat 't 24 uur gaat duren.' En dit kon hij ook weten zonder verder informatie, want Angela vroeg om ''n kandidaat die 'na 24 uur er 'n verhaal uit kan krijgen'.








Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:John is de MOL (deel 4)
« Reactie #4 Gepost op: 7-04-2002, 15:41:47 »
Ja Han, ik weet ook wel dat je George als mol hebt en alle andere tips of dingen die opvallen wegpoetst ;)
Maar dit zei iemand tegen me die alleen de serie via de tv volgt. En sommige kijken toch net iets anders dan degene die vaak op dit forum zitten...







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:John is de MOL (deel 4)
« Reactie #5 Gepost op: 7-04-2002, 15:48:00 »

Ja Han, ik weet ook wel dat je George als mol hebt en alle andere tips of dingen die opvallen wegpoetst ;)


Daar ben ik dus echt niet mee bezig. Ik heb altijd alle aanwijzingen naar alle kandi's serieus behandeld. Ik vind 't dus niet zo terecht dat je me hier van beschuldigd.

Ik vroeg me hier gewoon af wat John dan allemaal zei waaruit misschien kan blijken dat hij meer wist. Naar mijn idee zei hij alleen iets over die 24 uur. Ik vroeg me dus hardop af wat hij daar achteraan zei.








Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:John is de MOL (deel 4)
« Reactie #6 Gepost op: 7-04-2002, 15:48:21 »
Tsja Blackmollie, een paar dagen geleden was ik het nog volmondig met je eens, maar ik begin toch wel hevig te twijfelen. Na het zien van afl. 9 begin ik me ook vertwijfeld af te vragen of George soms toch de mol is....

Mijn eerste reactie was dat dik dat absoluut niet leuk zou vinden, want, hoewel de kandidaten hem bijna nooit hebben verdacht, staat elke aflevering bol van de aanwijzingen naar George. Daarom vind ik het ook nog steeds eigenlijk 'too obvious'.

Maar ja ik kan het vertrek van Ellen (die op John stemt) niet rijmen met John als mol....?







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:John is de MOL (deel 4)
« Reactie #7 Gepost op: 7-04-2002, 15:52:50 »
Je hoeft het niet met me eens te zijn hoor..
 8)

Sorry Han dat was niet mijn bedoeling..!!








« Laatst bewerkt op: 7-04-2002, 16:02:26 door blackmollie »
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline mirre

  • Forumlid
Re:John is de MOL (deel 4)
« Reactie #8 Gepost op: 7-04-2002, 16:07:38 »
nog even over de cijfercodes....

ik snap niet dat john als mijn verdachte niet heeft gesaboteerd! Hij had namelijk als enige een mogelijkheid omdat niemand behalve hijzelf zijn code heeft gezien.
John heeft Janiens code gezien toen hij bij de kano aankwam, Jantien heeft Ellens code gezien toen ze bij het paard aankwam, dus zij konden met de code niet saboteren. JOhn daarentegen wel. Tenzij de anderen de code al hadden gezien toen Angela de opdracht uitlegde. Ze stond daar nl voor het bordje met John's code, alleen hing er een zwarte lap over het bordje...

Ik wil er nog niet aan dat George de mol is. Daar is hij veel te nerveus voor. Of kan hij heeeeeeel goed toneel spelen???








Offline el_topo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:John is de MOL (deel 4)
« Reactie #9 Gepost op: 7-04-2002, 16:11:42 »
John was inderdaad de enige die een andere code had kunnen doorgeven, maar het is al eerder ergens gezegd dat het niet erg geloofwaardig is dat iemand niet in staat is 3 cijfers te onthouden. Saboteren was hier dan ook wel erg opgevallen imho.
Ik denk niet dat anderen de code van John eerder gezien hebben, en al helemaal niet als er een lapje overheen hing. Of is er een kandidaat met infra-rood ogen? ;)







mollig

Offline mirre

  • Forumlid
Re:John is de MOL (deel 4)
« Reactie #10 Gepost op: 7-04-2002, 18:30:22 »

John was inderdaad de enige die een andere code had kunnen doorgeven, maar het is al eerder ergens gezegd dat het niet erg geloofwaardig is dat iemand niet in staat is 3 cijfers te onthouden. Saboteren was hier dan ook wel erg opgevallen imho.
Ik denk niet dat anderen de code van John eerder gezien hebben, en al helemaal niet als er een lapje overheen hing. Of is er een kandidaat met infra-rood ogen? ;)


maar het feit blijft dat hij wel had kunnen saboteren omdat niemand zijn code heeft gezien!! Hji had toch zo iets anders kunnen bedenken?!? Niemand kon dat checken!








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:John is de MOL (deel 4)
« Reactie #11 Gepost op: 7-04-2002, 18:33:14 »

maar het feit blijft dat hij wel had kunnen saboteren omdat niemand zijn code heeft gezien!! Hji had toch zo iets anders kunnen bedenken?!? Niemand kon dat checken!


ja maar wij, kijkers, zijn er ook nog ;).....en wij hadden het écht wel gezien hoor  ;) en saboteren om kijkers op een verkeerd spoor te zetten lijkt me niet echt nuttig, wij mogen immers niet stemmen



ciaoooo
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline el_topo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:John is de MOL (deel 4)
« Reactie #12 Gepost op: 7-04-2002, 19:07:36 »

maar het feit blijft dat hij wel had kunnen saboteren omdat niemand zijn code heeft gezien!! Hji had toch zo iets anders kunnen bedenken?!? Niemand kon dat checken!


Niemand had zijn code gezien, dat klopt, maar de andere codes werden door twee personen gezien en waren dus moeilijker te saboteren. Als de code niet had geklopt waren de ogen in de eerste plaats op John gericht geweest. Het was niet te checken, maar hij was waarschijnlijk wel verdachte nr.1 geweest.







mollig

Offline mirre

  • Forumlid
Re:John is de MOL (deel 4)
« Reactie #13 Gepost op: 7-04-2002, 19:13:33 »

Het was niet te checken, maar hij was waarschijnlijk wel verdachte nr.1 geweest.


Ja, heb je gelijk in... En verdachtmakingen kan je als mol niet gebruiken dus was het slim om even niet te saboteren... :-/
Toch blijft hij mijn mol, de muzikale aanwijzingen zijn voor mij overduidelijk!








aggie

  • Gast
Re:John is de MOL (deel 4)
« Reactie #14 Gepost op: 7-04-2002, 20:03:55 »
Volgens mij viel er alleen te saboteren met het vervoermiddel.
En John deed er lang over met zijn auto, even lang als Jantien en Ellen.
Ik vind het niet genoeg, maar het kan een aanwijzing zijn ;)








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:John is de MOL (deel 4)
« Reactie #15 Gepost op: 8-04-2002, 10:48:43 »
En toch denk ik dat de enige echte mol in de ring bij de stier stond. Steeds wachten tot de stier vlak bij was, dan rennen en het koffertje missen. En dan het geklooi met het koffertje...







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Nouky

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:John is de MOL (deel 4)
« Reactie #16 Gepost op: 8-04-2002, 13:30:44 »
Poeh poeh... ff kijken of ik nog helder kan denken, na een avondje Kane (en nee Dinand is niet de Mol.... want de Mol draagt vast geen streepjesblousje  ;)).

Volgens mij he, moeten we gewoon kijken naar hoe de kandidaten zich gedragen als ze in de buurt zijn van Angela... ik denk dat je daar een heleboel uit af kan leiden. En wat mij dan elke keer weer opvalt is dat John nogal nerveus is, en Angela niet vaak rechtstreeks John aankijkt. Bovendien zou ik het een slimme zet vinden van het programma om in de 1na-laatste aflevering de aandacht af te leiden van de Mol, en wat gebeurd er.... Jantien wordt de ondervrager, waardoor ze al een stuk verdachter wordt en George kan lekker een wijntje drinken, terwijl John gewoon mee doet met allebei de opdrachten. Verder staat er een shot in m`n geheugen gegrifd waarin je Ellen vanaf de achterkant ziet (Ellen EXIT) en John die ons aankijkt (shot genomen in de cellen!)
Verder laten ze het zo lijken dat George als 1e begint te praten tijdens het verhoor, maar John begint toch echt eerder. John zou ook zogenaamd een slecht geheugen hebben, maar tijdens de driehoek-opdracht wist hij wel het telefoonnummer nog uit z`n hoofd. Bovendien vind ik het altijd lijken alsof John de opdrachten al weet...mijn gevoel zegt John is de Mol!!!

Greetzzz Nouky (die op de terugweg van Kane naar huis nog langs Grave is gekomen en daar toch echt geen molshopen heeft gezien ;D)










aggie

  • Gast
Re:John is de MOL (deel 4)
« Reactie #17 Gepost op: 8-04-2002, 13:33:12 »
Nouky, ik hoop dat je gelijk hebt. Hij zou een prachtmol zijn en je argumenten zijn zeker sterk. ;)








Offline Nouky

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:John is de MOL (deel 4)
« Reactie #18 Gepost op: 8-04-2002, 13:34:55 »
Thanx Aggie, ik wordt er bijna verlegen van  ;)








Offline Stephanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:John is de MOL (deel 4)
« Reactie #19 Gepost op: 8-04-2002, 14:41:56 »

Verder laten ze het zo lijken dat George als 1e begint te praten tijdens het verhoor, maar John begint toch echt eerder.


Waar lijd je dat uit af?

John zou ook zogenaamd een slecht geheugen hebben, maar tijdens de driehoek-opdracht wist hij wel het telefoonnummer nog uit z`n hoofd.


Volgens mij had hij het op zijn hand geschreven.......